Wat is het verschil dan? Raar dat z wel oude hebben en geen nieuwequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou alle kruidvatten (kruidvats?) hebben deze:
[ afbeelding ]
En ik wil deze
[ afbeelding ]
En die is dus bijna nergens te vindenIk heb op de grond gezeten om de flesjes uit te zoeken en er stonden maar twee 'nieuwe' flesjes tussen 30 oudere (die bovenste)
Ze hebben iets in de formule veranderd, geen idee wat maar mijn nagels reageren beter op die nieuwequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Raar dat z wel oude hebben en geen nieuwe
Jaaa hequote:
eind mei hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd (in de laatste drie maanden) toevallig nog iets besteld van beautylifenail op eBay? Ze verkopen oa nagelwielen. Ik krijg maar geen antwoord
Is dat allemaal goed gegaan? Ik wacht al sinds begin mei op mijn nagelwielen. Ze waren verkeerd geleverd maar na emailcontact zeiden ze dat ze nieuwe op zouden sturen, die ik nog steeds niet gehad heb. Ik heb gemaild en via ebay contact gezocht, maar er wordt gewoon niet gereageerdquote:
Ja, alles smooth! Wat vervelend!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat allemaal goed gegaan? Ik wacht al sinds begin mei op mijn nagelwielen. Ze waren verkeerd geleverd maar na emailcontact zeiden ze dat ze nieuwe op zouden sturen, die ik nog steeds niet gehad heb. Ik heb gemaild en via ebay contact gezocht, maar er wordt gewoon niet gereageerd
Hm okee, dan ga ik het aankaarten met eBay. Het is 8 euro ofzo, maar ik wacht nu al 3 maanden op mn nagelwielen en ik heb ze ook nodig voor mn blog enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alles smooth! Wat vervelend!
Dat is echt irritantquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm okee, dan ga ik het aankaarten met eBay. Het is 8 euro ofzo, maar ik wacht nu al 3 maanden op mn nagelwielen en ik heb ze ook nodig voor mn blog enzoThanks iig
de koh was halve prijs, anders had ik die niet gepaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje- eentje van de Groot?![]()
Stormqueen, kijk, dat is nog 'ns falen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |