Jaaa hequote:
eind mei hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd (in de laatste drie maanden) toevallig nog iets besteld van beautylifenail op eBay? Ze verkopen oa nagelwielen. Ik krijg maar geen antwoord
Is dat allemaal goed gegaan? Ik wacht al sinds begin mei op mijn nagelwielen. Ze waren verkeerd geleverd maar na emailcontact zeiden ze dat ze nieuwe op zouden sturen, die ik nog steeds niet gehad heb. Ik heb gemaild en via ebay contact gezocht, maar er wordt gewoon niet gereageerdquote:
Ja, alles smooth! Wat vervelend!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat allemaal goed gegaan? Ik wacht al sinds begin mei op mijn nagelwielen. Ze waren verkeerd geleverd maar na emailcontact zeiden ze dat ze nieuwe op zouden sturen, die ik nog steeds niet gehad heb. Ik heb gemaild en via ebay contact gezocht, maar er wordt gewoon niet gereageerd
Hm okee, dan ga ik het aankaarten met eBay. Het is 8 euro ofzo, maar ik wacht nu al 3 maanden op mn nagelwielen en ik heb ze ook nodig voor mn blog enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alles smooth! Wat vervelend!
Dat is echt irritantquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm okee, dan ga ik het aankaarten met eBay. Het is 8 euro ofzo, maar ik wacht nu al 3 maanden op mn nagelwielen en ik heb ze ook nodig voor mn blog enzoThanks iig
de koh was halve prijs, anders had ik die niet gepaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje- eentje van de Groot?![]()
Stormqueen, kijk, dat is nog 'ns falen
Ik heb er 12 in totaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Die moet ik ook weer nieuwe, heb nog 1.5 lege, de andere 8.5 zijn vol![]()
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef RenRen- het volgende:
Meiden, moet je bij de groothandel een KVKnummer hebben?
Die in Veldhoven nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef RenRen- het volgende:
Meiden, moet je bij de groothandel een KVKnummer hebben?
Ik wil wel, mja heb geen gratis vervoer dus dat gaat em niet worden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Mss het volgende:
Ik wil als mijn OV weer geldig is ook een keer naar die groothandel. Iemand die na 16 augustus op een doordeweekse dag mee wil?
jaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef Holyme het volgende:
-Bubseltje- eentje van de Groot?![]()
Stormqueen, kijk, dat is nog 'ns falen
ja! Hij is echt super!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:00 schreef Miss_V het volgende:
Jaaa SQ je hebt 'm! Toch? De Koh Green nogwat...
Ik wil daar ook nog een keer heen ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:14 schreef Mss het volgende:
Ik wil als mijn OV weer geldig is ook een keer naar die groothandel. Iemand die na 16 augustus op een doordeweekse dag mee wil?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
Bo is dood.... het Engelse bull-pupje van mijn beste dinnie.. vandaag in laten slapen. Ik was aan het werk, maar dinnetje is met mijn
samen naar de dierenarts geweest en ze hebben moeten besluiten hem in te laten slapen. Hij had longontsteking en zou het einde van de dag niet meer halen. We zijn vanmiddag nog even langs geweest om hem een laatste aaitje te geven...
En nu zit ik met een huilend beste vriendinnetje op de bank... met haar hoofd op het hondendekentje....![]()
Het breekt mijn hart
Och wat sneuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
Bo is dood.... het Engelse bull-pupje van mijn beste dinnie.. vandaag in laten slapen. Ik was aan het werk, maar dinnetje is met mijn
samen naar de dierenarts geweest en ze hebben moeten besluiten hem in te laten slapen. Hij had longontsteking en zou het einde van de dag niet meer halen. We zijn vanmiddag nog even langs geweest om hem een laatste aaitje te geven...
En nu zit ik met een huilend beste vriendinnetje op de bank... met haar hoofd op het hondendekentje....![]()
Het breekt mijn hart
Ohneeeeee!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
Het breekt mijn hart
dat hadden we al doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef Lindytje het volgende:
En de eerste smiley is dus verkeerd, dat moest eenzijn.....
elk verlies is zwaar. Ik háát mensen die zeggen: "Och het is maar een hond/kat/konijn"quote:
Ja, precies.... zelfs ik heb de ogen uit mijn kop gejankt. Oke, ik zag hem wel ongeveer elke dag... maar het was niet eens mijn hond....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
elk verlies is zwaar. Ik háát mensen die zeggen: "Och het is maar een hond/kat/konijn"
Maakt niet uit! als jij er aan gehecht bent is het verlies gewoon groot.
Ik moet er niet aan denken om afscheid te moeten nemen van ons Daantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |