ik zet m'n lappie maar uit jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bijna half 6, dan kan je aan het bier
alleen mij inhalen gaat lastig worden![]()
OEH-OEH!!! ARMY OF LOVERS - CRUCIFY!!!
Een Helmer is HET nagellak kastje jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Chill, het is maar een gammel IKEA-kassie
Hahaha ja hij staat al, het is de rode geworden. Moet nog anti-slipmatjes op maat knippen en dan strakjes inrichtenquote:
Die hebben wij heel veel heurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Toen ik laatst bijna door mn wattenschijfjes (nog 4 stuks) en mijn remover ( nog geen kwart flesje) heen was toen ik wilde swatchen, heb ik flink ingeslagen dus ik heb nu nog 6 ongeopende rollen wattenschijfjes liggen - er zijn er alweer twee op![]()
Alleen die remover van essence (de nieuwe aardbeienremover, niet die oude) is slecht te krijgen
Tof ook dat ze 'm voor de single moesten gaan uitbreiden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
wHAAAH dit nummer is tof!!
I wanna take you to a gay-bar!!!
Ja dat wel..eindelijk een stevig nummer maar die duurt maar 2 minutenquote:
Ik luister heel de dag:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
De homo 100 is geweldig, luister al de hele dag
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister heel de dag:
http://z0r.de/775
Nou alle kruidvatten (kruidvats?) hebben deze:quote:
quote:
Ik zal maandag eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou alle kruidvatten (kruidvats?) hebben deze:
[ afbeelding ]
En ik wil deze
[ afbeelding ]
En die is dus bijna nergens te vindenIk heb op de grond gezeten om de flesjes uit te zoeken en er stonden maar twee 'nieuwe' flesjes tussen 30 oudere (die bovenste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |