Knap he? Dat zo'n apparaat dat gewoon allemaal weet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef Goodbye het volgende:
Gggggggggggggggggggoodbye
Oh nee, die g is anders.
Ik werd op vakantie trouwens vaak met mijn username geconfronteerd. Als ik klaar was met pinnen bijvoorbeeld!
Vond ik ook, jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knap he? Dat zo'n apparaat dat gewoon allemaal weet!![]()
![]()
Ik wil naar huis
Dat was dat nummer wat ik tijdens Landal al de hele tijd opzette heurrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps en Bee & Haa!
Oeh, hoor dan, hoe lekker
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga maar weer even aan het werk![]()
Goodbye![]()
(![]()
![]()
![]()
![]()
)
Dan mag ik niet zeuren, want ik ben om 16.15 al klaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook...nog 3,5 uur en dan weekend!
Oh, van Landal weet ik alleen Bad Romance nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was dat nummer wat ik tijdens Landal al de hele tijd opzette heurrrrr
Is dat het enige wat je onthouden hebt van dat hele weekendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, van Landal weet ik alleen Bad Romance nog
Nee. En de vache qui rit blokjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je onthouden hebt van dat hele weekend
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn jullie hier met een clubje naar Landal geweest
Met de ESF-ersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn jullie hier met een clubje naar Landal geweest
knus hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Kijk, daar lagen er een paar:
[ afbeelding ]
Nou ik zal je eerlijk zeggen, het was zó leuk en het viel me zó meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk idee hoor
iedereen IRL net zo leuk
Heb in het verleden wel eens meets gehad van andere chatboxen, altijd erg leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik zal je eerlijk zeggen, het was zó leuk en het viel me zó mee
Sommigen hadden echt nog nooit iemand irl ontmoet van die lui en het was echt tof!
We zaten er met zijn drieën het hele weekend en op zaterdag waren we met 12 of 13 man geloof ik waarvan er ook nog een aantal bleven slapen.
Welke Landal was datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Huisje 213. En de verzamelpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het meer
[ afbeelding ]
Ahja die ken ik wel (nooit gewest, wel dit jaar in Rabbit Hill, is daar vlak bij)quote:
Daar waren we al druk mee bezig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we daar gewoon niks op zeggen verder?
Te laat dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we daar gewoon niks op zeggen verder?
Denk dat daar best een hoop goede nummers bij zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef JJH het volgende:
De homo 100 word uitgezonden op 3fm. En dat is stiekem best leuk om te luisteren. D:
http://www.bnn.nl//homo100/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef crv het volgende:
[..]
Denk dat daar best een hoop goede nummers bij zitten
typische lijst, op de e.o.a. manier mis ik e.e.a. maar kan der niet op wijzen watquote:
waar is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Als het een beetje meezit, lig ik begin november weer hier!
[ afbeelding ]
Het ziet er in ieder geval wel uit alsof het in November ook nog warm is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Egypte!quote:
ziet er tof uit, wij zijn nog aan het plannen voor november. weten nog niete exact wat te doen. zijn ook geen strandtiepes, maar ik moet snorkelen aan het eind van mijn trip.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Egypte!
Ik hou helemaal niet zo van strandvakanties, maar een weekje in dát hotel is echt hemels.
De hotelkamers staan gebouwd om twee lagunes heen, zodat je heel makkelijk naar het huisrif kunt zwemmen om te snorkelen
Als je van snorkelen houdt, het huisrif daar ziet er letterlijk zo uit. Foto's zijn daar genomen en ik heb het zelf gezien (en ik vind snorkelen eng, maar toch vond ik het daar geweldigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
ziet er tof uit, wij zijn nog aan het plannen voor november. weten nog niete exact wat te doen. zijn ook geen strandtiepes, maar ik moet snorkelen aan het eind van mijn trip.
Nijlcruise met snorkelen in de Rode Zee. Of doe zoals ik en sla die Nijlcruise over en neem een duikcursus en ga twee weken lekker duiken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
ziet er tof uit, wij zijn nog aan het plannen voor november. weten nog niete exact wat te doen. zijn ook geen strandtiepes, maar ik moet snorkelen aan het eind van mijn trip.
Ja, komtie langs?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Shalalie.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je van snorkelen houdt, het huisrif daar ziet er letterlijk zo uit. Foto's zijn daar genomen en ik heb het zelf gezien (en ik vind snorkelen eng, maar toch vond ik het daar geweldig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt super.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Shalalie.
mijn favoriet danquote:
niet wijzen, je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doetquote:
Weekend, weekend, tijd om lekker lang te neuken.quote:
Waarom zou ik met Rob van Someren in een keuken willen neuken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Weekend, weekend, tijd om lekker lang te neuken.
Weekend, weekend, met Rob van Someren in de keuken!
Ik heb het jodel muziekje van de moppen als ringtone. Heb altijd de lachers op mijn hand als mijn telefoon gaatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Weekend, weekend, tijd om lekker lang te neuken.
Weekend, weekend, met Rob van Someren in de keuken!
ja daar zeg je zowatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik met Rob van Someren in een keuken willen neuken?
Dat vraag ik me ook nog steeds af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik met Rob van Someren in een keuken willen neuken?
maar jingle blijft leukquote:
goeie vaartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
Huiswaerts
Kijken of er iemand nog thuis op twee benen staat
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef crv het volgende:
Als je in het buitenland ziot mis je soms wel wat.
zoals deze
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef crv het volgende:
Als je in het buitenland ziot mis je soms wel wat.
zoals deze
Oh wat heerlijk Greysquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Helleuquote:
De zon heeft de hele dag geschenen, nu trekt het net wat dicht. Niets te klagen dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu
Wat voor weer is het bij jou? Ik las net dat mensen weertype "herfst" hadden, is het bij jou ook zo?
In welk gedeelte stond de poll?quote:
Ah hier ook zo, lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
De zon heeft de hele dag geschenen, nu trekt het net wat dicht. Niets te klagen dus.
Ik las net ook nog een tweet van een tweep die ik volg dat ie vader is geworden. De rest van de dag is ie stil op een bedankje na. Zo hoort het, er zijn mensen die meer aandacht verdienen op dat moment dan een paar rukketjes op het internet.quote:
Huh? Wat heeft het nou weer met rukkertjes te maken dan? Die link mis ik evenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las net ook nog een tweet van een tweep die ik volg dat ie vader is geworden. De rest van de dag is ie stil op een bedankje na. Zo hoort het, er zijn mensen die meer aandacht verdienen op dat moment dan een paar rukketjes op het internet.
Mensen die de hele dag achter het interwebz zitten, en dat soort dingen volgen. Ga je vrouw aandacht geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft het nou weer met rukkertjes te maken dan? Die link mis ik even![]()
Natuurlijk, net als dat iedereen daar dan vervolgens iets van mag vinden. En met zoiets op Twitter pleuren wil je er toch iets van aandacht mee, anders zou je dat niet doen. Dus logisch dat er dan op gereageerd word, niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
Als iemand nou IETS lekker zelf moet weten is het wel of ze Twittert tijdens een bevalling.
Je hóeft het niet te volgen/lezen, hoor
Volgens mij krijgen ze een drillcursus om dat te roepen, en als ze het niet voldoende doen dan krijgen ze straf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
En je bent al echt crew met de welbekende FOK!-reactie 'Je hoeft het niet te volgen/lezen/posten/topic openen/mee te doen'
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, net als dat iedereen daar dan vervolgens iets van mag vinden. En met zoiets op Twitter pleuren wil je er toch iets van aandacht mee, anders zou je dat niet doen. Dus logisch dat er dan op gereageerd word, niet?
Oh echt, pleur toch opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
En je bent al echt crew met de welbekende FOK!-reactie 'Je hoeft het niet te volgen/lezen/posten/topic openen/mee te doen'
Oh vandaar dat C_A kwam melden dat ze lag te bevallen, want ik vroeg me al af hoe ik haar zou moeten kennenquote:
Ik weet geeneens wie of wat Flugeltje is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik, aangezien Ll dat roept?
Zij is toch geen crew (meer?)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, pleur toch op
Als dit om niet-crew had gegaan - ik ken haar niet hoor - had ik het net zo hard geroepen.
En dat weet je
Inderdaad, ik vind het echtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, net als dat iedereen daar dan vervolgens iets van mag vinden. En met zoiets op Twitter pleuren wil je er toch iets van aandacht mee, anders zou je dat niet doen. Dus logisch dat er dan op gereageerd word, niet?
Ze worden gewoon keihard gebrainwashedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze een drillcursus om dat te roepen, en als ze het niet voldoende doen dan krijgen ze straf.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wie of wat Flugeltje is.
Flugelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij van voor de Boswandeling, maar weet het niet zeker, nooit gedronken op zo'n mini flesje na geloof ik
Mwah, het is ook een welbekende dooddoener van jou inmiddels dat je alles wat ik zeg betrekt op het wel of geen crew zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zij is toch geen crew (meer?)
Ik doelde meer op jouw ' je hoeft het niet te lezen', das de welbekende FOK!-dooddoener als er iemand een keer ergens over klaagt
Dat was cynischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Daarom snap ik je 'arme Flugeltje' niet?
Jij roept 'arme Flugeltje' en pleurt vervolgens hier ook die poll nog ff neer.
Dus wat wil je er nou mee?
Ow ja, die ken ik wel. Te goed zelfs. Echt van die zooi word je zooo dronken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij van voor de Boswandeling, maar weet het niet zeker, nooit gedronken op zo'n mini flesje na geloof ik
Ik kan ze alleen drinken als ik al aangeschoten ben. Dan drinken ze als ranja, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja, die ken ik wel. Te goed zelfs. Echt van die zooi word je zooo dronken.
Maar die bevallen niet volgens mij.
Ook als je nog aangeschoten bent drinken ze als ranja, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan ze alleen drinken als ik al aangeschoten ben. Dan drinken ze als ranja, jammer genoeg.
95% vindt het ook kansloos, behalve d'r eigen vriendengroepje en de lui in OUD.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was cynischEn dat het meer een beetje een backfire is. Die mensen helemaal blij ende jolijt, jeej bevallen op Twitter. En vervolgens >95% die het keihard als kansloos bestempeld. Ik vond het wel mooi
Ja dat zeg ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook als je nog aangeschoten bent drinken ze als ranja, jammer genoeg.
Een beetje apart soort exhibitionisme ofzo. Mjah das volgens mij ook een beetje onderdeel van de 'hype', eerst riep je gewoon op Twitter dat je ging eten, schijten of neuken. Nu moeten al hele bevallingen, begrafenissen en weet ik wat er live opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
95% vind het ook kansloos, behalve d'r eigen vriendengroepje en de lui in OUD.
En dat ze het wilt delen, daar is idd niks mis mee (al snap ik er geen bal van), maar dat je dan nog die tag (zo heet dat toch) plaatst, zodat het ook makkelijker te vinden is op Twitter en je veel nieuwe leden oproept...
Zo ver ga ik niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje apart soort exhibitionisme ofzo. Mjah das volgens mij ook een beetje onderdeel van de 'hype', eerst riep je gewoon op Twitter dat je ging eten, schijten of neuken. Nu moeten al hele bevallingen, begrafenissen en weet ik wat er live op
Dat weet ik wellll, het was ook niet persoonlijk. Maar ik kan die kreet niet meer los zien van een FA die dat bezigt bij een klacht over het een of anderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, het is ook een welbekende dooddoener van jou inmiddels dat je alles wat ik zeg betrekt op het wel of geen crew zijn![]()
Ik heb evengoed nog gewoon een eigen mening hoor, geloof het of niet.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nu moeten al hele bevallingen, begrafenissen en weet ik wat er live op
Bij Heleen moet ik altijd denken aan die vrouw waarmee Jan Kooyman speelt in GTST, das ook nog best een lekker wijf toch, zelfde type...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet.
Ik kwam net wel Heleen van Rooyen tegen, naakt.
Marjolein Keuning, inderdaad ook zo eentje die er nog goed uit ziet met haar >40 (?)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Heleen moet ik altijd denken aan die vrouw waarmee Jan Kooyman speelt in GTST, das ook nog best een lekker wijf toch, zelfde type...
Afgezien dat Heleen best wel een tikkie vreemd is
Ze heeft zo'n rare stem, echt zo'n schreeuwwijf dat je op de Appie Cuyp ziet staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Heleen moet ik altijd denken aan die vrouw waarmee Jan Kooyman speelt in GTST, das ook nog best een lekker wijf toch, zelfde type...
Afgezien dat Heleen best wel een tikkie vreemd is
Daar hoor je ook niets meer van, vroeger deed ze toch nog ook wel eens wat presenteren ofzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Marjolein Keuning, inderdaad ook zo eentje die er nog goed uit ziet met haar >40 (?)
Natuuuuuurlijkquote:
Alsof ze net de hele nacht heeft door zitten zakken aan de barquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n rare stem, echt zo'n schreeuwwijf dat je op de Appie Cuyp ziet staan.
Geen idee eik wat de leeftijd van beide is, maar ik vind het beide beetje dezelfde types, lekker verzorgd, op en top vrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Marjolein Keuning, inderdaad ook zo eentje die er nog goed uit ziet met haar >40 (?)
Sure. Alleen jammer dat het minstens zo vervelend is dat jij daar steeds over miept.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet ik wellll, het was ook niet persoonlijk. Maar ik kan die kreet niet meer los zien van een FA die dat bezigt bij een klacht over het een of ander
Helleuquote:
Ik weet zeker beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Sure. Alleen jammer dat het minstens zo vervelend is dat jij daar steeds over miept.
Je lijkt wel een wijf.
En mij dan ook neerzet als een of ander wicht zonder eigen mening. Terwijl je toch écht wel beter zou moeten weten, zou je zeggen
Ik ben naar huis, doewie!
Lekker gek, prettig gestoord, in voor een goed gesprek, maar kan ook lachen met de meiden, lekker wijntje, lekker Greys Anatomy, lekker bouwvak in Texel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee eik wat de leeftijd van beide is, maar ik vind het beide beetje dezelfde types, lekker verzorgd, op en top vrouw.
Tot straksquote:
quote:
Don't fuck with Greys Anatomy, woeman!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker gek, prettig gestoord, in voor een goed gesprek, maar kan ook lachen met de meiden, lekker wijntje, lekker Greys Anatomy, lekker bouwvak in Texel.
Ik vind het een kutserie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Don't fuck with Greys Anatomy, woeman!
Nu echt weg, tot later bij Popstarssssss ofzo![]()
Vergeet niet wat lekkers in huis te halen, mocht je niks hebben liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
Nu echt weg, tot later bij Popstarssssss ofzo![]()
Nee, vanavond feest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bellabella, jij ook Poepstars toch vanaaf?
Maar dit is het programma waar iedereen al de hele week over praat en voor thuis blijftquote:
+1 crewbashquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze een drillcursus om dat te roepen, en als ze het niet voldoende doen dan krijgen ze straf.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je het zo stom vind dan lees je die opmerking toch gewoon niet
Die is erg mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps en Bee & Haa!
Oeh, hoor dan, hoe lekker
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze worden gewoon keihard gebrainwashed
Voor wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zag ik jou laatst niet erg goed je best doen daarvoor?
Uhmm nee? Waar dan? Yvonne bood het me half in een topic ofzoquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij als crew...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmm nee? Waar dan? Yvonne bood het me half in een topic ofzoEn toen zei ik alleen iets van dat het makkelijker is om gewoon te zeiken dan constructief is op te bouwen ofzo. Maar ik heb nog nooit gevraagd/gesolliciteerd voor wat voor crew dan ook op FOK!
Ik kies er niet voor het te lezen, in tegenstelling tot een twitter account waarvan ik weet dat het over bevallen gaatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou me de hele dag kapot lachen.quote:
quote:
He, wat raar, ben ik nou net iets aan het opbouwen. Stuurlui aan wal met hun gebrainwash. Je weet half niet hoveel tijd erin gaat zitten, dus waarom er dan zo nodig gezeken moet worden op mensen die een forum of site draaiend houden vind ik dan weer triest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmm nee? Waar dan? Yvonne bood het me half in een topic ofzoEn toen zei ik alleen iets van dat het makkelijker is om gewoon te zeiken dan constructief is op te bouwen ofzo. Maar ik heb nog nooit gevraagd/gesolliciteerd voor wat voor crew dan ook op FOK!
Jajajajaja was erbijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er wordt as we speak een dvd kastje opgehangenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker, weekend!
Hoest in huize Ml, qua kluswerk?
Het is vrij saai hoor. Been there...Maar jij gaat onder het persen door nog even twitteren op je iPhone? En dan met de HD camera nog even een foto van je placenta maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
vind het wel grappig om een bevallen te volgen
Ik denk dat ik jullie ook op de hoogte zou houden![]()
In ieder geval kallydie het vast hier neerzet en in TAL
Moederkoek eten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vrij saai hoor. Been there...Maar jij gaat onder het persen door nog even twitteren op je iPhone? En dan met de HD camera nog even een foto van je placenta maken?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou me de hele dag kapot lachen.
Dies voor mee naar huis, in de vriezer en later in de tuin plantenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Pheno het volgende:
En dan met de HD camera nog even een foto van je placenta maken?
Oeh wat lekker, geen dradenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er wordt as we speak een dvd kastje opgehangeneindelijk geen draden meer!
En heb 3 lampen binnen
Uch beest!quote:
Ja Tom Kroes.quote:
En wat krijg je dan. Een babyboom?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dies voor mee naar huis, in de vriezer en later in de tuin planten
hihi handig met stofzuigen, sloeg die hoek nu gewoon overquote:
Geen idee, hij moet nog geplant wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat krijg je dan. Een babyboom?
Babyboom
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vrij saai hoor. Been there...Maar jij gaat onder het persen door nog even twitteren op je iPhone? En dan met de HD camera nog even een foto van je placenta maken?
En dan groeien er babbies aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dies voor mee naar huis, in de vriezer en later in de tuin planten
Nee dat werkt niet, want dan denkt hij dat je hem toelachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat is misschien wel het enige wat werkt, hem keihard keer op keer uitlachen.
Ja, wat nou 9 maanden lopen, gewoon aan de boom laten groeienquote:
Zal wel vaker gebeuren en gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nou niet onder het persen
maar van te voren en direct erna... Waarom niet?
Omdat je nog moet facebooken! En je persgeluiden moet krabbelen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nou niet onder het persen
maar van te voren en direct erna... Waarom niet?
Wel even naar binnen halen als er nachtvorst, anders vriest ie kapot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, wat nou 9 maanden lopen, gewoon aan de boom laten groeien
Oh shit.. zeg Greysquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet, want dan denkt hij dat je hem toelacht
"Mensen zijn blijkbaar voyeuristischer dan ze zelf toe willen geven... "quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
Die beschrijving van die vrouw is wel hilarisch:
Prettig gestoorde hypochondrische knuffelbitch met gebruiksaanwijzing.
''''
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel even naar binnen halen als er nachtvorst, anders vriest ie kapot.
Idd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Mensen zijn blijkbaar voyeuristischer dan ze zelf toe willen geven... "
Nou nee, als je je kringetje op Fok in elk topic laat posten, anders was geen hond op de hoogte, alleen mensen die in OUD komen.
quote:
JA!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
Gawd geloof toch niet dat mijn Mr dat moest twittereren hoor
roema roema heyquote:
Leuk hè?quote:
Ze is het gewoon, maar durft het nog niet te vertellen denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
Is dit nou WEER een hint dat je zwanger bent?
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ik homo ben.Ben gek op homomuziek, ga naar gaybars, heb veul homovrienden en val op mannen.
3 zeemeeuwen voor je post.quote:
quote:
Niks.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 zeemeeuwen voor je post.
quote:
Ze leek er zelf niet echt blij mee, en het staat ook zo stom om iemand te feliciteren met iets waar ze zelf niet blij mee is.quote:
:0 nee hé na de technieker en Johan is dit de nieuwe hype?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
3 zeemeeuwen voor je post.
Nee, dit is iets best ouds al. Ik ben de enige die het hip houdt. Omdat ik hip ben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
:0 nee hé na de technieker en Johan is dit de nieuwe hype?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze leek er zelf niet echt blij mee, en het staat ook zo stom om iemand te feliciteren met iets waar ze zelf niet blij mee is.
Maar goed dat ik dan weer terug ben.quote:
Ik weet uit betrouwbare bron dat Cat terug is in Nederlandquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat Cat terug is in Nederland
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan weer terug ben.![]()
Wat heb ik gemist de afgelopen 2 weken?
Owquote:
Joh...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat Cat terug is in Nederland
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Nou, ik had eerder PM dan die post toevallig![]()
stomme jjh
Alleen was Cat sneller om het zelf te vertellen, dan jij om het te verklappenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Nou, ik had eerder PM dan die post toevallig![]()
stomme ll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Ah, het volk op Fok is niet veranderd zie ik.
Goeie vakantie gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef crv het volgende:
Ik zit nu heerlijk buiten in het avondzonnetje te eten en FOK!en
Friesland.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
Echt vreselijk he, die babies in die koffers.
25 Jarige vrouw. Je zou zeggen dat iemand van 25 wel weet hoe je zwangerschap kunt voorkomen als je geen baby wilt
Want in de Randstad zijn ze allemaal zo lekker bij hun hoofdquote:
Ja... Ik vraag me dan ook af waarom die ouders niets wisten... En wie de vader wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
25 Jarige vrouw. Je zou zeggen dat iemand van 25 wel weet hoe je zwangerschap kunt voorkomen als je geen baby wilt
Nouja, in die dorpjes zijn ze vaak nog heel conservatief enzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Want in de Randstad zijn ze allemaal zo lekker bij hun hoofd![]()
Ik denk wel dat deze vrouw beperkte verstandelijke vermogens heeft, om het zo maar eens te zeggen.
Nou ja, als je die foto ziet...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Want in de Randstad zijn ze allemaal zo lekker bij hun hoofd![]()
Ik denk wel dat deze vrouw beperkte verstandelijke vermogens heeft, om het zo maar eens te zeggen.
Zal echt wel gezien zijn lijkt me, zeker aangezien ze best slank is. Misschien een kwestie van ''see no evil, hear no evil.''quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Een leuke jonge vrouw met een goede baan.
En niemand heeft ooit gezien op haar werk of in de familie dat ze zwanger was, alle vier de keren niet. Snap er geen bal van hoe zoiets kan.
Ik heb geen foto gezien nog. Waar staat die?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je die foto ziet...
Erg he... Is al 100% zeker dat zij de moeder is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
En niemand heeft ooit gezien op haar werk of in de familie dat ze zwanger was, alle vier de keren niet. Snap er geen bal van hoe zoiets kan.
Ja dat snap ik ook nooit. der moeten toch anderen in ieder geval gezien hebben dat ze zwanger wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb niks gezien, behalve een klein artikel op nu.nl.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je die foto ziet...
das natuurlijk ook nog best een reeel scenarioquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien nog. Waar staat die?
Maar als die ouders het de hele tijd ontkenden, zou het dan niet kunnen dat haar vader haar misbruikte ofzo?![]()
En dat ze daar zwanger van werd steeds?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Sorry, ouders belden.
Eens kijken of de paar (25!)foto's die ik jullie wilde laten zien zijn geladen. En dat is dus een selectie uit de bijna 1000 die ik heb gemaakt.
Oh, zo op het gezicht een enige vrouw.quote:
Ja, dat dacht ik ook dus...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien nog. Waar staat die?
Maar als die ouders het de hele tijd ontkenden, zou het dan niet kunnen dat haar vader haar misbruikte ofzo?![]()
En dat ze daar zwanger van werd steeds?
In sommige dorpje wel ja. In sommige dorpjes in de Randstad ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, in die dorpjes zijn ze vaak nog heel conservatief enzo.
Ik wist niet dat ze tandartsassistente was en had geen foto gezien. Onbewust wil je het dan toch afschuiven op iemand die stapelgek is. Maar goed, als je zoiets kunt dan bén je ook stapelgek natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, zo op het gezicht een enige vrouw.
En tandartsassistente word je ook niet als je niet goed bij je hoofd bent lijkt me.
Nou ja, je weet niet hoe het gegaan is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze tandartsassistente was en had geen foto gezien. Onbewust wil je het dan toch afschuiven op iemand die stapelgek is. Maar goed, als je zoiets kunt dan bén je ook stapelgek natuurlijk.
Ik hoorde dat ook net pas op tv, dat ze tandartsassistente was. En dat iedereen haar zo'n enige leuke jonge mooie vrouw vond. Niemand heeft haar ooit raar gevonden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze tandartsassistente was en had geen foto gezien. Onbewust wil je het dan toch afschuiven op iemand die stapelgek is. Maar goed, als je zoiets kunt dan bén je ook stapelgek natuurlijk.
Idd, dat zou natuurlijk kunnen eventueel...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Ben wel benieuwd idd of al bewezen is dat zij de moeder is.
Of ze dat heeft toegegeven inmiddels.
Voor hetzelfde geld is haar moeder de moeder van de babies, of was die al te oud?
Dat ze op haar 25e nog thuis woonde terwijl ze een goede baan had is ook niet gebruikelijk. Niets mis mee als mensen dat willen natuurlijk, maar ik denk dat er iets ernstig fout zat tussen haar en haar ouders. Dat ze daar *moest* blijven van hen ofzo. Speculaties natuurlijk hoor, maar da's mijn gevoel er bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd, dat zou natuurlijk kunnen eventueel...
Dat laatste idee kreeg ik erbij ja, net op de radio nl. ook dat ze wel wat jaren een vaste vriend heeft gehad... die moet dat toch ook merken, en die ouders als ze thuiswoontquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet hoe het gegaan is natuurlijk
Als ze wel misbruikt is door bijvoorbeeld haar vader...
Was ook mijn eerste gedachte eigenlijk, dat ze niet weg kon/mochtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze op haar 25e nog thuis woonde terwijl ze een goede baan had is ook niet gebruikelijk. Niets mis mee als mensen dat willen natuurlijk, maar ik denk dat er iets ernstig fout zat tussen haar en haar ouders. Dat ze daar *moest* blijven van hen ofzo. Speculaties natuurlijk hoor, maar da's mijn gevoel er bij.
BAV-Babesquote:
Ja, en 1 ongelukje kan nog, maar dan doe je toch een abortus als je het niet wil, maar 4 (!) keer, en dan ook 4x de zwangerschap voldragen als je het kind toch niet wilquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
Nou idd... En misschien was het wel tijdelijk "voorbij" toen ze een vriend had (tussen 2001 en 2010 4 kindjes, daar kan natuurlijk best een tijd tussen zitten). En volgens mij is niet bekend hoe oud de baby's waren? Misschien zijn ze wel te vroeg geboren ofzo, dat je daarom nog niet zag dat ze zwanger wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste idee kreeg ik erbij ja, net op de radio nl. ook dat ze wel wat jaren een vaste vriend heeft gehad... die moet dat toch ook merken, en die ouders als ze thuiswoont
Werkze voor later alvastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga off. Nog ff tv kijken en dan aan 't werk.
Misschien is ze wel gelovig? En als het idd van haar vader is dan durfde ze misschien niet naar de dokter (die gaat vragen stellen over de vader)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en 1 ongelukje kan nog, maar dan doe je toch een abortus als je het niet wil, maar 4 (!) keer, en dan ook 4x de zwangerschap voldragen als je het kind toch niet wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJsland.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou sorry, maar ik eigenlijk niet hoor. Dat je dan 1 keer uit pure wanhoop zoiets geks doet dat is heeeel misschien dan nog te 'begrijpen', maar 4x?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... En misschien was het wel tijdelijk "voorbij" toen ze een vriend had (tussen 2001 en 2010 4 kindjes, daar kan natuurlijk best een tijd tussen zitten). En volgens mij is niet bekend hoe oud de baby's waren? Misschien zijn ze wel te vroeg geboren ofzo, dat je daarom nog niet zag dat ze zwanger was
Hoe dan ook heb ik eigenlijk wel medelijden met haar hoor
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga off. Nog ff tv kijken en dan aan 't werk.
Nou ja, dat zeg ik; je weet niet hoe het precies gegaan is... En JUIST omdat ze eruit ziet als een normale vlotte meid die niet dom lijkt gok ik dat het niet zomaar iets is geweest... En dat lijkt me dus vreselijk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik eigenlijk niet hoor. Dat je dan 1 keer uit pure wanhoop zoiets geks doet dat is heeeel misschien dan nog te 'begrijpen', maar 4x?![]()
Het ziet er gewoon uit als een normale vlotte meid, en ook geen domme anders ben je geen tandartsassistente. Hoe moeilijk is het dan de pil te nemen oid?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
IJsland in vervoersmiddelen:
trein-bus-auto-sneeuwscooter-superjeep-amfibivoertuig-paard-boot-lift en heel veel lopen.
IJsland in foto's:
Geiser voor Greys (de eckte Gheysir is helaas door mensen vermoord)
[ afbeelding ]
En de rest in een spoiler:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJsland.
![]()
Natuurgeweld
![]()
trein-bus-auto-sneeuwscooter-superjeep-amfibivoertuig-paard-boot-lift en heel veel lopen.
IJsland in foto's:
[ afbeelding ]
En de rest in een spoiler:coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJsland.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja maar hoe kan je anno 2010 op zo'n leeftijd nog in zo'n positie komen dat dit 4x (!) moet. Daar kan ik echt niet inkomen hoor... Je kan gewoon op die leeftijd echt wel zelf de pil halen en nemen zonder dat je ouders het weten, of verhuizen als je gewoon een goede baan hebt. Of desnoods laat je een spiraaltje of iets plaatsen? Dan kan er ook niks gevonden worden (qua pil dus)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik; je weet niet hoe het precies gegaan is... En JUIST omdat ze eruit ziet als een normale vlotte meid die niet dom lijkt gok ik dat het niet zomaar iets is geweest... En dat lijkt me dus vreselijk...
Tuurlijk, dat vind ik ook wel op zich, en ik zou het heel anders gedaan hebben... Maar zoals ik zei, je kent de situatie niet...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je anno 2010 op zo'n leeftijd nog in zo'n positie komen dat dit 4x (!) moet. Daar kan ik echt niet inkomen hoor... Je kan gewoon op die leeftijd echt wel zelf de pil halen en nemen zonder dat je ouders het weten, of verhuizen als je gewoon een goede baan hebt. Of desnoods laat je een spiraaltje of iets plaatsen? Dan kan er ook niks gevonden worden (qua pil dus)
Als je tegen je zin in zwanger wordt gemaakt, dat kan ook nog?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en 1 ongelukje kan nog, maar dan doe je toch een abortus als je het niet wil, maar 4 (!) keer, en dan ook 4x de zwangerschap voldragen als je het kind toch niet wil
IJsland in foto's:
[ afbeelding ]
En de rest in een spoiler:Die keek ik nog wel ff snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJsland.
Machtig mooi.
![]()
Tjah je weet het niet nee, maar ik vind het erg raar dat iemand die niet dom lijkt te zijn dan niet aan de bel heeft getrokken oid... Juist met zo'n baby heb je meteen onomstotelijk bewijs. Instant veroordelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je tegen je zin in zwanger wordt gemaakt, dat kan ook nog?
En gedwongen wordt om het verborgen te houden? Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar het kan.
Nou ja, aan de pil gaan oid zou natuurlijk wel kunnen misschien... hoewel ze misschien wel in een dermate klein dorp woont dat je altijd wel gezien/herkend wordt als je de pil haalt ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je tegen je zin in zwanger wordt gemaakt, dat kan ook nog?
En gedwongen wordt om het verborgen te houden? Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar het kan.
Dat denken wij jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah je weet het niet nee, maar ik vind het erg raar dat iemand die niet dom lijkt te zijn dan niet aan de bel heeft getrokken oid... Juist met zo'n baby heb je meteen onomstotelijk bewijs. Instant veroordeling
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah ze woont vlakbij Drachten, toch geen klein durrep?
quote:Het dorp in het oosten van de provincie Friesland telt 1700 inwoners.
Bang gemaakt door haar vader? Ik noem maar wat hoor. Misschien zei haar vader dat als ze iets zou zeggen dat hij haar moeder af zou maken. Wilde speculaties ja, ik weet het. Maar er gebeuren wel gekkere dingen nog dan dat, helaas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah je weet het niet nee, maar ik vind het erg raar dat iemand die niet dom lijkt te zijn dan niet aan de bel heeft getrokken oid... Juist met zo'n baby heb je meteen onomstotelijk bewijs. Instant veroordeling
Ja das waar ze woont of werkt neem ik aan?quote:
Oh, okee, het is dus wel duidelijk dat ze van haar zijn...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet het niet, we zullen er vast nog meer van horen. Maar ik vind dat van die ouders ook erg ongeloofwaardig, aangezien de politie is gealarmeerd door iemand uit haar omgeving die heeft opgemerkt dat ze diverse malen zwanger was maar nooit met een kindje werd gezien.
Toen heeft ze dus gezegd dat ze ze voor adoptie had weggegeven, en toen daar niks van werd gevonden sloeg ze door
Ik heb echt een heel akelig gevoel erover, dat die ouders er echt wel vanaf wisten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet het niet, we zullen er vast nog meer van horen. Maar ik vind dat van die ouders ook erg ongeloofwaardig, aangezien de politie is gealarmeerd door iemand uit haar omgeving die heeft opgemerkt dat ze diverse malen zwanger was maar nooit met een kindje werd gezien.
Toen heeft ze dus gezegd dat ze ze voor adoptie had weggegeven, en toen daar niks van werd gevonden sloeg ze door
Lijkt mij ook ja, en dan ga je denk ik al snel OF in de misbruik-hoek komen, of in de extreem religieuze ofzo...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel akelig gevoel erover, dat die ouders er echt wel vanaf wisten.
Als iemand in de omgeving ziet dat je zwanger bent maar je eigen ouders niet, bij wie je in huis woont... Ik neem aan dat DNA testen wel zullen uitwijzen of de vader er iets mee te maken had. Wel raar dat die niet zijn aangehouden.
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das waar ze woont of werkt neem ik aan?
[ afbeelding ]
Maar dat ligt dus net iets onder Drachten, wat volgens mij gewoon een redelijk stad is?
Tja politie in Nederland is niet veel soeps.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
Oh nu op het journaal.
Politie zegt dat het moeilijk voorstelbaar is dat de ouders niets wisten.
Ze zeggen niets te hebben gemerkt van zwangerschappen en bevallingen en de politie gelooft de ouders, zo wordt nu al gezegd.
Dat iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, en dan ga je denk ik al snel OF in de misbruik-hoek komen, of in de extreem religieuze ofzo...
Of de politie zegt dit nu om de ouders niet het land uit te jagen ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja politie in Nederland is niet veel soeps.
Oh, en 1 + 1 = 3 ook zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
Oh nu op het journaal.
Politie zegt dat het moeilijk voorstelbaar is dat de ouders niets wisten.
Ze zeggen niets te hebben gemerkt van zwangerschappen en bevallingen en de politie gelooft de ouders toch, zo wordt nu al gezegd door de woordvoerder.
Inderdaad, zeg dan niets. Als ze die ouders echt geloven, oh myquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Of de politie zegt dit nu om de ouders niet het land uit te jagen ofzo.
Expres niet teveel zeggen.
Maar dan hadden ze beter niets kunnen zeggen
Nou idd... Hier krijg je gewoon gezeur meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Of de politie zegt dit nu om de ouders niet het land uit te jagen ofzo.
Expres niet teveel zeggen.
Maar dan hadden ze beter niets kunnen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |