Knap he? Dat zo'n apparaat dat gewoon allemaal weet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef Goodbye het volgende:
Gggggggggggggggggggoodbye
Oh nee, die g is anders.
Ik werd op vakantie trouwens vaak met mijn username geconfronteerd. Als ik klaar was met pinnen bijvoorbeeld!
Vond ik ook, jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knap he? Dat zo'n apparaat dat gewoon allemaal weet!![]()
![]()
Ik wil naar huis
Dat was dat nummer wat ik tijdens Landal al de hele tijd opzette heurrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps en Bee & Haa!
Oeh, hoor dan, hoe lekker
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga maar weer even aan het werk![]()
Goodbye![]()
(![]()
![]()
![]()
![]()
)
Dan mag ik niet zeuren, want ik ben om 16.15 al klaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook...nog 3,5 uur en dan weekend!
Oh, van Landal weet ik alleen Bad Romance nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was dat nummer wat ik tijdens Landal al de hele tijd opzette heurrrrr
Is dat het enige wat je onthouden hebt van dat hele weekendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, van Landal weet ik alleen Bad Romance nog
Nee. En de vache qui rit blokjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je onthouden hebt van dat hele weekend
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn jullie hier met een clubje naar Landal geweest
Met de ESF-ersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn jullie hier met een clubje naar Landal geweest
knus hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Kijk, daar lagen er een paar:
[ afbeelding ]
Nou ik zal je eerlijk zeggen, het was zó leuk en het viel me zó meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk idee hoor
iedereen IRL net zo leuk
Heb in het verleden wel eens meets gehad van andere chatboxen, altijd erg leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik zal je eerlijk zeggen, het was zó leuk en het viel me zó mee
Sommigen hadden echt nog nooit iemand irl ontmoet van die lui en het was echt tof!
We zaten er met zijn drieën het hele weekend en op zaterdag waren we met 12 of 13 man geloof ik waarvan er ook nog een aantal bleven slapen.
Welke Landal was datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Huisje 213. En de verzamelpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het meer
[ afbeelding ]
Ahja die ken ik wel (nooit gewest, wel dit jaar in Rabbit Hill, is daar vlak bij)quote:
Daar waren we al druk mee bezig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we daar gewoon niks op zeggen verder?
Te laat dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we daar gewoon niks op zeggen verder?
Denk dat daar best een hoop goede nummers bij zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef JJH het volgende:
De homo 100 word uitgezonden op 3fm. En dat is stiekem best leuk om te luisteren. D:
http://www.bnn.nl//homo100/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef crv het volgende:
[..]
Denk dat daar best een hoop goede nummers bij zitten
typische lijst, op de e.o.a. manier mis ik e.e.a. maar kan der niet op wijzen watquote:
waar is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Als het een beetje meezit, lig ik begin november weer hier!
[ afbeelding ]
Het ziet er in ieder geval wel uit alsof het in November ook nog warm is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Egypte!quote:
ziet er tof uit, wij zijn nog aan het plannen voor november. weten nog niete exact wat te doen. zijn ook geen strandtiepes, maar ik moet snorkelen aan het eind van mijn trip.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Egypte!
Ik hou helemaal niet zo van strandvakanties, maar een weekje in dát hotel is echt hemels.
De hotelkamers staan gebouwd om twee lagunes heen, zodat je heel makkelijk naar het huisrif kunt zwemmen om te snorkelen
Als je van snorkelen houdt, het huisrif daar ziet er letterlijk zo uit. Foto's zijn daar genomen en ik heb het zelf gezien (en ik vind snorkelen eng, maar toch vond ik het daar geweldigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
ziet er tof uit, wij zijn nog aan het plannen voor november. weten nog niete exact wat te doen. zijn ook geen strandtiepes, maar ik moet snorkelen aan het eind van mijn trip.
Nijlcruise met snorkelen in de Rode Zee. Of doe zoals ik en sla die Nijlcruise over en neem een duikcursus en ga twee weken lekker duiken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
ziet er tof uit, wij zijn nog aan het plannen voor november. weten nog niete exact wat te doen. zijn ook geen strandtiepes, maar ik moet snorkelen aan het eind van mijn trip.
Ja, komtie langs?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Shalalie.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je van snorkelen houdt, het huisrif daar ziet er letterlijk zo uit. Foto's zijn daar genomen en ik heb het zelf gezien (en ik vind snorkelen eng, maar toch vond ik het daar geweldig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt super.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Shalalie.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mijn favoriet danquote:
niet wijzen, je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doetquote:
Weekend, weekend, tijd om lekker lang te neuken.quote:
Waarom zou ik met Rob van Someren in een keuken willen neuken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Weekend, weekend, tijd om lekker lang te neuken.
Weekend, weekend, met Rob van Someren in de keuken!
Ik heb het jodel muziekje van de moppen als ringtone. Heb altijd de lachers op mijn hand als mijn telefoon gaatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Weekend, weekend, tijd om lekker lang te neuken.
Weekend, weekend, met Rob van Someren in de keuken!
ja daar zeg je zowatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik met Rob van Someren in een keuken willen neuken?
Dat vraag ik me ook nog steeds af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik met Rob van Someren in een keuken willen neuken?
maar jingle blijft leukquote:
goeie vaartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
Huiswaerts
Kijken of er iemand nog thuis op twee benen staat
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef crv het volgende:
Als je in het buitenland ziot mis je soms wel wat.
zoals deze
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef crv het volgende:
Als je in het buitenland ziot mis je soms wel wat.
zoals deze
Oh wat heerlijk Greysquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Helleuquote:
De zon heeft de hele dag geschenen, nu trekt het net wat dicht. Niets te klagen dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu
Wat voor weer is het bij jou? Ik las net dat mensen weertype "herfst" hadden, is het bij jou ook zo?
In welk gedeelte stond de poll?quote:
Ah hier ook zo, lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
De zon heeft de hele dag geschenen, nu trekt het net wat dicht. Niets te klagen dus.
Ik las net ook nog een tweet van een tweep die ik volg dat ie vader is geworden. De rest van de dag is ie stil op een bedankje na. Zo hoort het, er zijn mensen die meer aandacht verdienen op dat moment dan een paar rukketjes op het internet.quote:
Huh? Wat heeft het nou weer met rukkertjes te maken dan? Die link mis ik evenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las net ook nog een tweet van een tweep die ik volg dat ie vader is geworden. De rest van de dag is ie stil op een bedankje na. Zo hoort het, er zijn mensen die meer aandacht verdienen op dat moment dan een paar rukketjes op het internet.
Mensen die de hele dag achter het interwebz zitten, en dat soort dingen volgen. Ga je vrouw aandacht geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft het nou weer met rukkertjes te maken dan? Die link mis ik even![]()
Natuurlijk, net als dat iedereen daar dan vervolgens iets van mag vinden. En met zoiets op Twitter pleuren wil je er toch iets van aandacht mee, anders zou je dat niet doen. Dus logisch dat er dan op gereageerd word, niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
Als iemand nou IETS lekker zelf moet weten is het wel of ze Twittert tijdens een bevalling.
Je hóeft het niet te volgen/lezen, hoor
Volgens mij krijgen ze een drillcursus om dat te roepen, en als ze het niet voldoende doen dan krijgen ze straf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
En je bent al echt crew met de welbekende FOK!-reactie 'Je hoeft het niet te volgen/lezen/posten/topic openen/mee te doen'
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, net als dat iedereen daar dan vervolgens iets van mag vinden. En met zoiets op Twitter pleuren wil je er toch iets van aandacht mee, anders zou je dat niet doen. Dus logisch dat er dan op gereageerd word, niet?
Oh echt, pleur toch opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
En je bent al echt crew met de welbekende FOK!-reactie 'Je hoeft het niet te volgen/lezen/posten/topic openen/mee te doen'
Oh vandaar dat C_A kwam melden dat ze lag te bevallen, want ik vroeg me al af hoe ik haar zou moeten kennenquote:
Ik weet geeneens wie of wat Flugeltje is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik, aangezien Ll dat roept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |