Knap he? Dat zo'n apparaat dat gewoon allemaal weet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef Goodbye het volgende:
Gggggggggggggggggggoodbye
Oh nee, die g is anders.
Ik werd op vakantie trouwens vaak met mijn username geconfronteerd. Als ik klaar was met pinnen bijvoorbeeld!
Vond ik ook, jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knap he? Dat zo'n apparaat dat gewoon allemaal weet!![]()
![]()
Ik wil naar huis
Dat was dat nummer wat ik tijdens Landal al de hele tijd opzette heurrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps en Bee & Haa!
Oeh, hoor dan, hoe lekker
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga maar weer even aan het werk![]()
Goodbye![]()
(![]()
![]()
![]()
![]()
)
Dan mag ik niet zeuren, want ik ben om 16.15 al klaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook...nog 3,5 uur en dan weekend!
Oh, van Landal weet ik alleen Bad Romance nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was dat nummer wat ik tijdens Landal al de hele tijd opzette heurrrrr
Is dat het enige wat je onthouden hebt van dat hele weekendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, van Landal weet ik alleen Bad Romance nog
Nee. En de vache qui rit blokjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je onthouden hebt van dat hele weekend
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn jullie hier met een clubje naar Landal geweest
Met de ESF-ersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn jullie hier met een clubje naar Landal geweest
knus hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Kijk, daar lagen er een paar:
[ afbeelding ]
Nou ik zal je eerlijk zeggen, het was zó leuk en het viel me zó meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk idee hoor
iedereen IRL net zo leuk
Heb in het verleden wel eens meets gehad van andere chatboxen, altijd erg leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik zal je eerlijk zeggen, het was zó leuk en het viel me zó mee
Sommigen hadden echt nog nooit iemand irl ontmoet van die lui en het was echt tof!
We zaten er met zijn drieën het hele weekend en op zaterdag waren we met 12 of 13 man geloof ik waarvan er ook nog een aantal bleven slapen.
Welke Landal was datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Huisje 213. En de verzamelpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het meer
[ afbeelding ]
Ahja die ken ik wel (nooit gewest, wel dit jaar in Rabbit Hill, is daar vlak bij)quote:
Daar waren we al druk mee bezig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we daar gewoon niks op zeggen verder?
Te laat dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we daar gewoon niks op zeggen verder?
Denk dat daar best een hoop goede nummers bij zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef JJH het volgende:
De homo 100 word uitgezonden op 3fm. En dat is stiekem best leuk om te luisteren. D:
http://www.bnn.nl//homo100/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef crv het volgende:
[..]
Denk dat daar best een hoop goede nummers bij zitten
typische lijst, op de e.o.a. manier mis ik e.e.a. maar kan der niet op wijzen watquote:
waar is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Als het een beetje meezit, lig ik begin november weer hier!
[ afbeelding ]
Het ziet er in ieder geval wel uit alsof het in November ook nog warm is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Als het een beetje meezit, lig ik begin november weer hier!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |