abonnement Unibet Coolblue
pi_84927346


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Fok! Raiding Guild Realm: Chromaggus Faction: Horde Guild: Wipe Power Members: - MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest - Lifeblind - Sammath - Undead Warlock - Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue - SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin - Amnistia - Amnistia - Undead Warrior - Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior - Sapstengel - céylin - Tauren Druid; ceylin - Tauren Druid - Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin - Civilian - Civilian - - Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue - Xynix - Roflcorpse - Undead Mage - Sejt - Drazic - Undead Mage - Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest - Shoombak - Cernunas - Undead Warrior - Evertjan - Necrod - Troll Shaman - Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage - Joyvke - Shenarea - Undead Rogue


Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Morningelf-(A)- Druid (80)Warlockrick-(A)- Warlock (80) Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal Jadeey -(A)- Death Knight(80) Iowen -(A)- Priest (80)
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM Mopreme-(H)- Shaman (80) Cidden-(H)- Death Knight (80) Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
quote:
BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80) Patato-(A)- Mage (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
quote:
WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Realm: Twilight's Hammer
quote:
Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
pi_84927349
tvp
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:51:16 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84927623
Gold seller/hackers/ goldbuyers :r!:r!
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:30:06 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_84928776
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als dat je echt irriteert dan kun je tegenwoordig vrij goedkoop goud bijkopen... ;)
Oh, die spammers heb ik zeker gemist dan ;)

Nee juist leuk zo! Mijn hunter heeft ook alles zelf moeten "kopen" en destijds was alles nog een stuk duurder ook (mounts/flying mounts, etc).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84928889
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:41 schreef MarkyB het volgende:
tvp
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84928896
Waarom zou je gold kopen?? Is het doel van het spel niet om alles zelf te doen??
pi_84929384
tvp
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84929465
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:35 schreef Amnistia het volgende:
Waarom zou je gold kopen?? Is het doel van het spel niet om alles zelf te doen??
Mwah, sommige mensen verdienen nu eenmaal meer geld IRL en dus is het makkelijker/sneller om gold te kopen dan het te farmen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:56:11 #9
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84929559
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:52 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mwah, sommige mensen verdienen nu eenmaal meer geld IRL en dus is het makkelijker/sneller om gold te kopen dan het te farmen
Ik verdien meer dan genoeg, maar nog ben ik fel anti goldbuying.
Maar die discussie hebben we vaker gehad.
pi_84929617
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef GI het volgende:

[..]

Ik verdien meer dan genoeg, maar nog ben ik fel anti goldbuying.
Ik heb het dan ook niet gehad over de morele bezwaren ;).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84929753
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef GI het volgende:

[..]

Ik verdien meer dan genoeg, maar nog ben ik fel anti goldbuying.
Maar die discussie hebben we vaker gehad.
helemaal meeeens. Gold sellers/buyers mogen van mij een ban + headshot krijgen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84932126
Had laatst een documentaire gekeken over die chinezen enzo die goldfarmen en over de kopers ervan. 1 man zei dat hij veel moest werken en geen tijd had om zoveel gold te farmen en daarom kocht hij het. Opzich kan ik me daar wel in vinden maarja ik speel niet eens meer :c
pi_84932321
Tjah, wat is dan nog de lol van het spel. Net als dat je een LK boost run koopt voor een aantal 10k's.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:25:00 #14
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_84932571
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Had laatst een documentaire gekeken over die chinezen enzo die goldfarmen en over de kopers ervan. 1 man zei dat hij veel moest werken en geen tijd had om zoveel gold te farmen en daarom kocht hij het. Opzich kan ik me daar wel in vinden maarja ik speel niet eens meer :c
WoW is een spel waar je tijd en moeite in moet investeren. Imho, als je het goud online koopt, dan doe je je zelf tekort.
Ik ben trots op het kapitaaltje dat ik bij elkaar heb weten te sprokkelen...alles op eigen kracht met casual gaming.:)

Maar goed, ik zit nu in een WoW pauze tot het of slechter weer wordt of Cataclysm uitlkomt.
pi_84933544
@Marky, De OP ziet er beetje begaaid uit (het Fok! RaidingGuild stukje iig)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84934018
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:49 schreef Olment het volgende:
@Marky, De OP ziet er beetje begaaid uit (het Fok! RaidingGuild stukje iig)
Kan er niks aan doen, heb m 1 op 1 overgekopieerd. Heb er in een vorig deel ook al iets over gezegd.
pi_84935474
Eluwilussit ben ik dus in die fok guild op chromaggus
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_84935666
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Kan er niks aan doen, heb m 1 op 1 overgekopieerd. Heb er in een vorig deel ook al iets over gezegd.
je moet het copieren van het bewerk gedeelte, dan pakt die ut wel goed
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef Zokunen het volgende:
Eluwilussit ben ik dus in die fok guild op chromaggus
ff een whisp sturen naar iemand van Wipe Power
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84936456
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:41 schreef Olment het volgende:
ff een whisp sturen naar iemand van Wipe Power
Ik zit er al in :), maar stond zover ik zag niet in dat OP stukje :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_84936986
Wie kan me overtuigen om weer te beginnen?
Ik heb een tijdje geleden RAF gedaan om zoveel mogelijk characters te levelen.
Uiteindelijk gestopt na 2 60s, 1 42 en 1 80.
Dus nu heb ik 2 80s en ik twijfel of ik moet beginnen om voor te bereiden op Cataclysm.
Beetje gold farmen, gear farmen om levelen wat aangenamer te maken etc. Ik weet nog dat ik de vorige keer weinig raids deed omdat ik mijn rl toch wel voor liet gaat en het ging al snel vervelen.

Is het het nog waard om weer te beginnen?
Die nieuwe 80 is namelijk mijn main toen geworden en het is een tank met kutgear omdat ik net geleveled was natuurlijk. Dus PUGs doen zit er ook niet echt in als beginnende tank met weinig skills en weinig gear. ;(

http://eu.wowarmory.com/c(...)Auchindoun&cn=Aszuna

[ Bericht 9% gewijzigd door jebentzelfeenfiets. op 06-08-2010 14:31:51 ]
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:05:49 #21
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84941861
Schaamteloze tvp :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:15:18 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84942259
Dat van de crappy tank ken ik heel goed, zo is de mijne ook :') M'n weapon is nog gewoon een groene q-reward van een lvl 78 quest ofzo _O- Ben al tig keer naar stekken geweest om een fatsoenlijk wapen te scoren, en greep óf mis of het dropte niet }:|

Mn' tweede 80 doet het daarin ietsje beter (MM Hunter), maar daar speel ik ook nauwelijks meer op.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:20:22 #23
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_84942470
Gold komt tegenwoordig het meest van gehackte accounts. Vooral de laatste tijd is het erg. Hoeveel mensen zullen toch in die fake mails/whispers trappen?
Of in die /2 spammers die erge mooie gear zeggen te hebben (zelfs spullen die je krijgt wanneer je LK 1 malig killed met shadowmourne) en die je dan naar een website verwijzen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:23:41 #24
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_84942648
En wat is LK25 heroic toch kl*ten. Nog steeds niet down. We oneshotten alles op heroic, maar LK wil echt niet op de 1 of andere manier.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_84943046
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wie kan me overtuigen om weer te beginnen?
Ik heb een tijdje geleden RAF gedaan om zoveel mogelijk characters te levelen.
Uiteindelijk gestopt na 2 60s, 1 42 en 1 80.
Dus nu heb ik 2 80s en ik twijfel of ik moet beginnen om voor te bereiden op Cataclysm.
Beetje gold farmen, gear farmen om levelen wat aangenamer te maken etc. Ik weet nog dat ik de vorige keer weinig raids deed omdat ik mijn rl toch wel voor liet gaat en het ging al snel vervelen.

Is het het nog waard om weer te beginnen?
Die nieuwe 80 is namelijk mijn main toen geworden en het is een tank met kutgear omdat ik net geleveled was natuurlijk. Dus PUGs doen zit er ook niet echt in als beginnende tank met weinig skills en weinig gear. ;(

http://eu.wowarmory.com/c(...)Auchindoun&cn=Aszuna
Aan tanks worden meestal toch erg veel eisen gesteld. Ook in een gewone heroic pug dungeon. Ik heb het ooit geprobeerd met een pally... naast dat ik tanken geen moer aan vond lukte het ook nog eens voor geen meter... mijn gear was zo triest dat ik er nog geen 10 seconden aggro mee kon houden. Als je dus echt goed wil kunnen tanken moet je dus eerst een beetje goeie gear scoren. Gewoon puggen dus als dps (hoewel healen als druid ook erg aan te raden is ;) ) en tank-leather needen voor offspec.

En overigens: de enige die je kan overtuigen om weer te beginnen is jijzelf ;)
pi_84944033
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wie kan me overtuigen om weer te beginnen?
Alleen jijzelf ;)

Hier ook nog wat goed nieuws te melden.
Na een nieuwe poging per mail én telefoon heb ik Blizz er van kunnen overtuigen dat ik toch echt de eigenaar ben van mijn eigen account. Er worden weer wat vinkjes aangezet en als het goed is kan ik (na een weekendje updates downloaden :') ) weer aan de slag!
pi_84945638
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 07:31 schreef Karina het volgende:
Wel weer vreemd om helemaal met niets te beginnen, geen bags, geen geld, helemaal niets. En ik speel nu Horde en op een andere server, dus kan ook geen gold "overboeken".
Quote uit het vorige topic, als je proffs goed doet heb je in een mum van tijd zo gold. (zelfs al met de low level, mats / items )

Ik hoef nog maar 3 lvl 80ers te maken dan heb ik elke class die er is op 80 :')
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:24:03 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84945695
Mja, ik had met een dag of 3 iets van 250g op mn warrior op Chromaggus :P Pak gewoon 2 proffs die veel opleveren zonder dat je er veel voor moet doen. Herb, skinning en of mining dus ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84946150
Dat soort professions kan je beter op een alt doen. Met een profession als mining kom je in een serieuze raiding guild als DPS niet terecht hoor.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:39:24 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84946292
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Dat soort professions kan je beter op een alt doen. Met een profession als mining kom je in een serieuze raiding guild als DPS niet terecht hoor.
M'n eerste char op een 'nieuwe' server is altijd een moneymaker ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:40:10 #31
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_84946320
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Dat soort professions kan je beter op een alt doen. Met een profession als mining kom je in een serieuze raiding guild als DPS niet terecht hoor.
Heb al jaren mining/jewelcrafting op mn lock en altijd in progressie guilds gezeten.
ik vind het ook een beetje overdreven eerlijk gezegd.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_84946741
Tja het is niet echt maximaliseren nee, maar er wordt weinig naar gekeken. JC + Engineering heb ik zelf, betere 2 professions zijn er niet :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:57:06 #33
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_84946877
Ik zou natuurlijk Mining weg kunnen doen en daarvoor Enchanting nemen.
Maar alleen voor het voordeel dat ik mn ringen dan kan enchanten...nah dank u. Daarvoor is enchanting levelen me net iets te duur en het is natuurlijk sowieso al een bitch om "ff naar 450 te levelen".
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_84950404
tvp
pi_84950470
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Dat soort professions kan je beter op een alt doen. Met een profession als mining kom je in een serieuze raiding guild als DPS niet terecht hoor.
Als tank misschien? Herbalism krijgt in Cata +haste voor zoveel seconden ipv self heal. :9~
pi_84950558
Goh, niemand in vek'nilash?
Flauw he?
pi_84958128
Ik ga dit weekend toch maar weer beginnen denk ik. Gewoon weer even proberen. En met Cataclysm ga ik mijn Druid een Troll maken zodra dat kan. :D
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:50:06 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_84958362
Ik word helemaal gestoord van die Shaman quests, ik loop van hot naar her. Als professions maar mining en skinning genomen om wat gold te verdienen en dat lukt al aardig. Wat me ook opviel is dat ik weinig GS geroep zie bij de LFM.

De horde steden vind ik wel net doolhoven zeg. Ik zoek me rot naar alles.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84958727
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die Shaman quests, ik loop van hot naar her. Als professions maar mining en skinning genomen om wat gold te verdienen en dat lukt al aardig. Wat me ook opviel is dat ik weinig GS geroep zie bij de LFM.

De horde steden vind ik wel net doolhoven zeg. Ik zoek me rot naar alles.
Zit je nu ook op Chromaggus?
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_84958958
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
De horde steden vind ik wel net doolhoven zeg. Ik zoek me rot naar alles.
Grappig, dat vind ik nu juist van de Alliance steden.
Vooral Stormwind is een navigatie-nachtmerrie :{
pi_84959072
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Grappig, dat vind ik nu juist van de Alliance steden.
Vooral Stormwind is een navigatie-nachtmerrie :{
Valt nog mee, je kan overal omheen en alles is enkellaags. In undercity is het echt verdwalen als je met je ogen knippert.
pi_84959267
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Valt nog mee, je kan overal omheen en alles is enkellaags. In undercity is het echt verdwalen als je met je ogen knippert.
Undercity? :o dat zijn gewoon 2 cirkels rond elkaar.
Stormwind city dan met al die 'quarters' met allemaal kleine steegjes en doorgangetjes :{
pi_84959310
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Undercity? :o dat zijn gewoon 2 cirkels rond elkaar.
Stormwind city dan met al die 'quarters' met allemaal kleine steegjes en doorgangetjes :{
Ach, met een paar maanden vlieg je overal overheen.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:14:48 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_84959538
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Grappig, dat vind ik nu juist van de Alliance steden.
Vooral Stormwind is een navigatie-nachtmerrie :{
Stormwind vind ik inderdaad ook een drama, maar ik ga meestal naar Ironforge, dat is prima te overzien.

Maar ThunderBluff en Ogrimmar, vreselijk. Vooral die eerste.

@Zokunen: ik heb een horde char aangemaakt op Alonsus, een van de weinige servers die woensdag online was. Wel erg stil daar volgens mij, zelfs in de Barrens amper chat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:49:52 #45
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84961016
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Ach, met een paar maanden vlieg je overal overheen.
QFT
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84961262
Wat een geklooi zeg tijdens deze lvls... ben nu lvl 50 en ben al naar tig verschillende gebieden gegaan vandaag... van Tanaris naar The Hinterlands naar Searing Gorge en terug naar Tanaris :{ nu maar naar UnGoro waar ik hoop het in ieder geval een paar lvls vol te kunnen houden voor ik weer moet verkassen.
pi_84968871
AMG AMG AMG AMG, vannacht om 3 uur een mailtje :D.

World of Warcraft®: Cataclysm™ Beta Test Invitation
Congratulations! You’ve been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Cataclysm™.
*O* *O* *O* *O*

Geen fake btw, op battle net staat nu ook;

World of Warcraft®: Cataclysm Beta
[WOW1]
Public Test Realm (PTR)

Woohoo _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84968980
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef Blistering het volgende:
AMG AMG AMG AMG, vannacht om 3 uur een mailtje :D.

World of Warcraft®: Cataclysm™ Beta Test Invitation
Congratulations! You’ve been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Cataclysm™.
*O* *O* *O* *O*

Geen fake btw, op battle net staat nu ook;

World of Warcraft®: Cataclysm Beta
[WOW1]
Public Test Realm (PTR)

Woohoo _O_
Nice, gefeliciteerd.
Ik zat in de WotLK beta, maar heb er weinig gebruik van gemaakt. Een vriend van me heeft Cata al, dus bij hem alleen checken vind ik wel genoeg. :)
pi_84969491
Ik zou zelf de beta niet willen spelen.. dan ken ik cata al voordat hij uitkomt..
Wachten ftw!
pi_84969612
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:27 schreef Amnistia het volgende:
Zou echt niet de beta uit willen proberen.. dan ken ik het spel al voordat het uit komt.
Wachten FTW!!
Ik wil powerlevellen naar 85, dan moet ik wel weten wat ik kan verwachten.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')