Ik wil SYTYCD weer terug. Die formule vind ik gewoonweg beter, voorrondes zonder enige prutsers, gewoon mensen die ook echt iets kunnen. De ene keer dat ze me beet hadden was ook zo tof: oude man, je verwacht er niets van, dus ik riep al iets van "nee, ook gij SYTYCD?" en hij was gewoon voor zijn doen goed!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind HGT alleen leuk als er gezongen wordt, al die andere dingen zoals paarden die kunstjes kunnen en lollige goochelaars en al die onzin vind ik echt slaapverwekkend, dus dan kan ik beter naar Popstars kijken
Ik heb dat nooit gekeken, maar in andere programma's hebben ze wel eens stukjes laten zien en als ik dan dat gepruts bij HGT zie, dan denk ik "iedereen klaagt over Popstars, maar wát laten ze in godsnaam door bij HGT", dat was bij SYTYCD niet door gegaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil SYTYCD weer terug. Die formule vind ik gewoonweg beter, voorrondes zonder enige prutsers, gewoon mensen die ook echt iets kunnen. De ene keer dat ze me beet hadden was ook zo tof: oude man, je verwacht er niets van, dus ik riep al iets van "nee, ook gij SYTYCD?" en hij was gewoon voor zijn doen goed!
Dat heb ik nooit gekekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil SYTYCD weer terug. Die formule vind ik gewoonweg beter, voorrondes zonder enige prutsers, gewoon mensen die ook echt iets kunnen. De ene keer dat ze me beet hadden was ook zo tof: oude man, je verwacht er niets van, dus ik riep al iets van "nee, ook gij SYTYCD?" en hij was gewoon voor zijn doen goed!
Het is de enige talentenshow tot nu toe dat ik ook de naam talentenshow waardig vind.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekeken
Ik wil niet al dat soort programma's volgen, voor je het weet zit je alleen nog maar voor de tv
Op zoek naar is aardig, maar daar vind ik zo jammer dat het allemaal al mensen zijn uit dat wereldje. Het is eigenlijk een auditieronde, maar dan op tv. Ze zijn allemaal al zangeres uit de musicalwereld. Dus dat heeft voor mij een andere, niet zo interessante, insteek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd naar The Voice!
En ik vind die 'Op zoek naar...' shows altijd geweldig.
Op zoek naar Mary Poppins, Tarzan, enz. Ben nu al benieuwd naar 'Op zoek naar Zorro'!
Daar zit ook écht talent bij.
Niet allemaal toch? Die John van Katwijk (die tweede bij Tarzan werd en ook weer tweede bij eh... Joseph geloof ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zoek naar is aardig, maar daar vind ik zo jammer dat het allemaal al mensen zijn uit dat wereldje. Het is eigenlijk een auditieronde, maar dan op tv. Ze zijn allemaal al zangeres uit de musicalwereld. Dus dat heeft voor mij een andere, niet zo interessante, insteek.
is dat een soort ziekte en kan je genezen worden als je daar zo van opgewonden bent?quote:
Nee, ik ben chronisch hysterischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
[..]
is dat een soort ziekte en kan je genezen worden als je daar zo van opgewonden bent?![]()
Oh daar kom je Popstars wel mee door!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef Karina het volgende:
Vanavond toch maar weer kijken![]()
HGT neem ik maar weer op.
Zojuist alvast wat te drinken ingeslagen, fles Bacardi Mojito, 2 flessen witte Prosecco en 2 flessen roze Prosecco (Prosecco was in de aanbieding bij Gall & Gall, 2e fles halve prijs).
Karinaaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef Karina het volgende:
Vanavond toch maar weer kijken![]()
HGT neem ik maar weer op.
Zojuist alvast wat te drinken ingeslagen, fles Bacardi Mojito, 2 flessen witte Prosecco en 2 flessen roze Prosecco (Prosecco was in de aanbieding bij Gall & Gall, 2e fles halve prijs).
Ah, zeker weer net wanneer ik weg ben, dat doen ze nou elke keerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef Goodbye het volgende:
Pheno, SYTYCD komt volgensmij in september weer!Was leuk hè, vorig jaar? Vooral in die live topics, echt hilarisch
![]()
![]()
![]()
John Vooys!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet allemaal toch? Die John van Katwijk (die tweede bij Tarzan werd en ook weer tweede bij eh... Joseph geloof ik) dat was volgens mij gewoon een jongen die in bands zong. En die doet nu Queen
Popstars stelt ook niet zo heel veel voor meer eigenlijk. Ik kijk het puur omdat ik hoop dat er echt weer eens een geweldig talent tussen zit en om Gerard. Die is zo lekker 'echt'
Hahaha ik zal het je nog sterker vertellen, het is idd John Vooys, die uit Katwijk komtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
John Vooys!
John van katwijk is de manager van Rene Froger, dacht ik
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
Sorry, kan weer niet kijken, komt iets tussen, veel plezier en zo
quote:
Nee, je zit iig met mij opgescheeptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Het is zo stil, ik kijk vanavond toch niet alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |