abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86842320
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:17 schreef Pumatje het volgende:
Nou goed enlighten us please....

Ik praat toch echt uit persoonlijke ervaring...

Edit : O god jij weer .... goed. Welke discovery uitzending heb je nu weer verkeerd geinterpreteerd. :')
persoonlijke ervaring? xD dat maakt me aan het lachen, maargoed jij antwoord de vraag maar ik weet het antwoord wel.
pi_86842492
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:46 schreef 0067 het volgende:

[..]

persoonlijke ervaring? xD dat maakt me aan het lachen, maargoed jij antwoord de vraag maar ik weet het antwoord wel.
Hij is militair en werkt daadwerkelijk bij de cavalerie, dat geeft hem sowieso al meer geloofwaardigheid ;).
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_86842606
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:50 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Hij is militair en werkt daadwerkelijk bij de cavalerie, dat geeft hem sowieso al meer geloofwaardigheid ;).

ooh dus als ik leider ben dan geloof je me ook?
haha militair WOW ze weten van iets WOW hij weet de soldaten hoeveelheid niet eens laat staan hun plannen xD

Toch blijf ik het gek vinden dat iemand zegt dat hij soldaat is (ik geloof er nog niks van) en dan gelijk gelijk heeft.
en als ik hier die plannen zie en gesprekken dan sorry hoor ik moet lachen. waar heb je het vandaan maargoed

[ Bericht 8% gewijzigd door 0067 op 25-09-2010 22:11:42 ]
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:14:12 #179
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86843332
Dit is geweldig!

nu zou ik dus moeten bewijzen dat ik Militair ben..
hee patjakker zak eens even lekker door de stront
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_86843371
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Dit is geweldig!

nu zou ik dus moeten bewijzen dat ik Militair ben..
hee patjakker zak eens even lekker door de stront
ik wist het wat voor battalion zit je? je ikbestaniet battalion?
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:18:36 #181
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86843517
Ten eerste.. Bataljon schrijf je met 1 T en een J ,geen i.

verder ga ik geen tijd hieraan vuil maken, jij wil wat weten, doe jij even moeite. communiceer liever met de meer capabele von preussen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:18:50 #182
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_86843529
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:50 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Dat hij niet meer op de basisschool zit helpt ook.
pi_86843606
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef Pumatje het volgende:
Ten eerste.. Bataljon schrijf je met 1 T en een J ,geen i.

verder ga ik geen tijd hieraan vuil maken, jij wil wat wete, doe jij even moeite. communiceer liever met de meer capabele von preussen.
ooooh noes ik ga mijn tijd hier niet aan vuil maken ooh nee, vervolgens fictie publiceren en vertellen en als je eindelijk je moet bewijzen dan is het nee nee
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:22:13 #184
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86843666
tegen wie zou ik mijzelf moeten bewijzen dan?
gast je maakt jezelf enorm belachelijk... stop er nu maar mee voordat het vervelender voor je gaat worden.
gaat je geen drol aan waar ik zit, en in welke eenheid..
pi_86843732
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Pumatje het volgende:
tegen wie zou ik mijzelf moeten bewijzen dan?
gast je maakt jezelf enorm belachelijk... stop er nu maar mee voordat het vervelender voor je gaat worden.
gaat je geen drol aan waar ik zit, en in welke eenheid..
Gast, ga feite vertellen en niet leugens.
en het gaat me geen drol aan je zit er niet eens in XD

dat is precies het zelfde als je zegt:
een soldaat vecht niet VOOR zijn leven, maar vecht MET zijn leven
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:28:47 #186
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86843899
jaja wat jij wil joh.. :')

Def joker!
_O_
pi_86844009
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef Pumatje het volgende:
jaja wat jij wil joh.. :')

Def joker!
_O_
jij bent echt zo'n:
niet vragen gewoon schieten gast en niet eens weet waarvoor hij schiet

stomme marionet van de overheid.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:33:05 #188
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86844058
Oh, nu geloof je me ineens wel.. :D
ik dacht dat dit nog wel een saaie zaterdag avond zou worden
pi_86844160
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef Pumatje het volgende:
Oh, nu geloof je me ineens wel.. :D
ik dacht dat dit nog wel een saaie zaterdag avond zou worden
ik geloof je op je woord maar de waarheid weet ik niet.

dus jij bent een gast die vecht voor vrijheid onwetend dat hij voor macht en dominatie vecht.
en vrijheid komt er niet eens in voor!
pi_86844476
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:54 schreef 0067 het volgende:

[..]

ooh dus als ik leider ben dan geloof je me ook?
haha militair WOW ze weten van iets WOW hij weet de soldaten hoeveelheid niet eens laat staan hun plannen xD

Toch blijf ik het gek vinden dat iemand zegt dat hij soldaat is (ik geloof er nog niks van) en dan gelijk gelijk heeft.
en als ik hier die plannen zie en gesprekken dan sorry hoor ik moet lachen. waar heb je het vandaan maargoed
Doodsimpel, gezien zijn opleiding zal hij meer gericht zijn op militair tactisch denken, wat hem al een voorsprong geeft op de rest van ons omdat hij de situatie gewoon beter kan analyseren. Als hij helemaal een goede militaire opleiding heeft genoten, dan zal hij ook de oude tactieken van bijv. de sovjets hebben geanalyseerd.

Net zoals iemand die bedrijfskunde studeert eerder de neiging heeft om zaken in een commercieel perspectief te zien, en een ingenieur eerder zaken vanuit een technisch aspect bekijkt.
pi_86844502
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef 0067 het volgende:

[..]

jij bent echt zo'n:
niet vragen gewoon schieten gast en niet eens weet waarvoor hij schiet

stomme marionet van de overheid.
Jij bent maar een stomme marionet van je eigen paranoia.
pi_86844511
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:44 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Doodsimpel, gezien zijn opleiding zal hij meer gericht zijn op militair tactisch denken, wat hem al een voorsprong geeft op de rest van ons omdat hij de situatie gewoon beter kan analyseren. Als hij helemaal een goede militaire opleiding heeft genoten, dan zal hij ook de oude tactieken van bijv. de sovjets hebben geanalyseerd.

Net zoals iemand die bedrijfskunde studeert eerder de neiging heeft om zaken in een commercieel perspectief te zien, en een ingenieur eerder zaken vanuit een technisch aspect bekijkt.
dan moet ik je teleur stellen. hij heeft deze info enorm verkeerd.
pi_86844602
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef 0067 het volgende:

[..]

dan moet ik je teleur stellen. hij heeft deze info enorm verkeerd.
Door de bomen zie ik het bos even niet meer, welke info is volgens jou niet correct?
pi_86844706
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:48 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Door de bomen zie ik het bos even niet meer, welke info is volgens jou niet correct?
nou het begin de invasie plannen is niet waar. die foto was gestolen door de CIA wat later on echt verklaart werd met andere woorden dat waren de plannen niet. want dat plaatje staat in een documentaire waar verteld werd dat die map nep zou zijn om de CIA of de VS te misleiden.
pi_86844770
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef 0067 het volgende:

[..]

nou het begin de invasie plannen is niet waar. die foto was gestolen door de CIA wat later on echt verklaart werd met andere woorden dat waren de plannen niet. want dat plaatje staat in een documentaire waar verteld werd dat die map nep zou zijn om de CIA of de VS te misleiden.
Goed, wat voor plannen zouden de Sovjets en hun vriendjes dan wél hebben gehad, schijnbaar weet jij er meer van dus heb ik daar wel interesse in. :)
pi_86845450
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Pumatje het volgende:
Nee, jij denkt dat.. dat is wat anders.

De informatie die ik in dit topic heb gedeeld, komt voort uit persoonlijke ervaring, ondanks dat je je opstelt als een etter in dit topic, zal ik maar eens even mijzelf duidelijk maken.

Familie van mij..eigelijk allemaal gezelschapsdiertjes, en de meest gezellige brabanders van allemaal, komen graag bij elkaar elke zondag.. lekker borrelen. Gezien het feit dat ik ook militair ben, beroeps..zoals zij dat waren willen we er vaak wel over praten. Hardstikke gezellig!

Dan hoor ik hen graag uit over hen verleden, en zij mij over mijn heden. Niet dat ze veel willen weten over tanks enzo..want in mijn familie had / heeft nog nooit iemand gediend in de Cavalerie behalve ik! Allemaal Infanterie, Artillerie, en wat marine en Kmar personen...

Nu wil het zijn , dat juist wat de avonden zo intressant en gezellig maakt vooral voor mij, dat zij van een heel wat hogere rang mochten genieten dan ik. Zo is 1 oom commandant van een Infanterie Bataljon geweest, en die andere van een compie. Allen gelegerd in Duitsland tijdens de koude oorlog en vooral 1 ervan kan dus perfect vertellen hoe die verdediging nu in zijn werk ging, of ieder gevall..zou moeten gaan. Wat de verwachtingen van de staf waren. en wat de algemene opvattingen over alles nu waren, een reisje in de tijd. Hij was ook Chef-Kabinet van de Landmachtstaf voor een periode, dus ik kan hem wel op zijn woord geloven... Nu zijn zij natuurlijk reuze benieuwd over hoe de KL nu in elkaar steekt, en daar ben ik vaak wat kort over... steeds minder te vertellen..

maar een leuke tijd..

daarom..

dus stop jezelf nog langer belachelijk maken met je verbale diarree..en ga eens luisteren
alhoewel, ik ben wel heel benieuwd wat voor informatie onjuist zou moeten zijn

deel je kennis! ben benieuwd ..
oooooh nou moet ik me zeker bewijzen als geschiedenis kenner?
Zak lekker de stront in
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:29:18 #197
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86846062
Jij zegt toch dat we fout zitten, nou breek los joh..
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:34:55 #198
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_86846233
Kirov Airships zullen snel onze luchtruimen overheersen, Helaas hebben wij alleen Patriots en geen flak units die ze kunnen neerhalen. Vooral uitkijken als ze hun hoogste rang hebben, dan laten ze plasma bommen vallen ofzoget.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
  zondag 26 september 2010 @ 00:25:34 #199
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_86848077
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nooit wat van gehoord, maar lijkt me sterk. Echter is het wel interessant om te weten hou China zich zou verhouden als het tussen een confrontatie tussen het westen en het oostblok zou komen.

Ergens meen ik eens gelezen te hebben dat in het geval van een kernoorlog de Russen voor de zekerheid ook nog enkele kernbommen richting China hadden gestuurd, ik kan dit momenteel helaas niet met bronnen onderbouwen.
China viel zelfs tijdelijk 1 van de belangrijkste bondgenoten van de Sovjet Unie. Maar werden dan ook weer heel snel naar huis gestuurd door de Vietnamezen. Maar dan vraag je je ook af hoeveel invloed de VS tijdens en na Reagen had binnen het Chinese regime.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_86848219
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:25 schreef TheGaffer het volgende:

[..]

China viel zelfs tijdelijk 1 van de belangrijkste bondgenoten van de Sovjet Unie. Maar werden dan ook weer heel snel naar huis gestuurd door de Vietnamezen. Maar dan vraag je je ook af hoeveel invloed de VS tijdens en na Reagen had binnen het Chinese regime.
Naja, niet genoeg om een bondgenootschap aan te gaan. Maarja, laten we de situatie eens omdraaien, de Russen en de Chinezen hebben een paar keer goed mot gehad met elkaar (aan de grens, complete gevechten). Stel je voor dat die nucleair zouden zijn geescaleerd, wat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')