het gaat niet om wat je van die man vindt, maar of iemands oogkleur belangrijk voor je is als het gaat om aantrekkelijkheid. die man is maar mijn persoonlijke voorbeeld. ik vind hem ook nogal gay, maar als ik me die sieraden wegdenk vind ik hem met lichte ogen wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:01 schreef Dubby het volgende:
In beide gevallen super gay en oninteressant.
het veranderd niks aan wat ik van iemand vind als persoon, maar ik voel me gewoon niet aangetrokken tot mannen met donkere ogen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:03 schreef ErictheSwift het volgende:
To-taal Onbelangrijk. WTF valt er op kwalitatief vlak iets aan oogkleur af te lezen?
Dat verschilt vast per persoon. Bij een ander type staat donkere ogen beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:10 schreef A-noniem het volgende:
[..]
het veranderd niks aan wat ik van iemand vind als persoon, maar ik voel me gewoon niet aangetrokken tot mannen met donkere ogen.
ik val meestal ook niet op mensen met bruine ogen. bruin haar + bruine ogen vind ik meestal helemaal niks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:39 schreef Seven. het volgende:
Ik snap TS wel. Ik vind van blauwe ogen vaak een koude berekenendheid uitgaan. Ik val er dan ook totaal niet op. Slaat he-le-maal nergens op en als ik erover nadenk, dan zijn de mensen die koud en berekenend waren vrijwel allemaal bruinogig.
Haarkleur: ik hou ook écht niet van blonde mannen. Bij vrouwen maakt het me niet uit, zolang ze d'r maar geen kermis van maakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik val meestal ook niet op mensen met bruine ogen. bruin haar + bruine ogen vind ik meestal helemaal niks.
oh.. mijn wereld stort nu wel een beetje in, begrijp je wel he. maar okay, ik millimeter mn haar, dus heb amper haar. telt dat anti-blonde dan ook nog?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haarkleur: ik hou ook écht niet van blonde mannen. Bij vrouwen maakt het me niet uit, zolang ze d'r maar geen kermis van maakt.
Kein Problem want ik heb donker haar (en superkort!) én bruine ogen. Dus het was toch al geen match, hè? Zonde. Nu zullen we nooit weten wat er tussen ons had kunnen bloeien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
oh.. mijn wereld stort nu wel een beetje in, begrijp je wel he. maar okay, ik millimeter mn haar, dus heb amper haar. telt dat anti-blonde dan ook nog?
Ik las "en superkont", moest echt ff twee keer met mijn ogen knipperenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kein Problem want ik heb donker haar (en superkort!) én bruine ogen. Dus het was toch al geen match, hè? Zonde. Nu zullen we nooit weten wat er tussen ons had kunnen bloeien.
Nou, als jij nou een neger was, dan had je mijn kont vast geweldig gevonden. Misschien waren we dan wél een match. Waarom kon je nou geen neger zijn dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:09 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik las "en superkont", moest echt ff twee keer met mijn ogen knipperen![]()
maar eh nee inderdaad
ik draag new era petjes. en dogtags. en ik luister naar hip hop. telt dat ook?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, als jij nou een neger was, dan had je mijn kont vast geweldig gevonden. Misschien waren we dan wél een match. Waarom kon je nou geen neger zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik draag new era petjes. en dogtags. en ik luister naar hip hop. telt dat ook?
oh enneh,Kunnen we dogtags uitwisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar even, als jij minty bent, waarom dan luisteren naar hiphop
. Draag je ook altijd baggy broeken en basketbalshirts?
Resistance is futile.
minty? mint tea? ik ben 12 wat is dit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kunnen we dogtags uitwisselen. Maar even, als jij minty bent, waarom dan luisteren naar hiphop
. Draag je ook altijd baggy broeken en basketbalshirts?
Het gaat toch gewoon om fysieke aantrekkelijkheid? Niet zo snotteren meteenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:47 schreef DroogDok het volgende:
Ik zou echt nooit iets kunnen hebben met iemand met blauwe ogen, die mensen zijn ook altijd echt zo ongelofelijk dom en oninteressant!
Niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:32 schreef Friek_ het volgende:
Nog nooit op gelet en nog nooit echt iets om gegeven.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:01 schreef Dubby het volgende:
\quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:16 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Zijn het niet een en dezelfde persoon. De tattoo en het kapsel vertonen grote overeenkomsten in mijn ogen.
Dat vind ik juist van die zeer diepbruine (niet zwarte) ogen....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:39 schreef Seven. het volgende:
Ik snap TS wel. Ik vind van blauwe ogen vaak een koude berekenendheid uitgaan. Ik val er dan ook totaal niet op. Slaat he-le-maal nergens op en als ik erover nadenk, dan zijn de mensen die koud en berekenend waren vrijwel allemaal bruinogig.
ze zeiden vroeger altijd tege me; zijn je ogen zwart? nee, eerder heel , heel, heel donkerbruin. Nu zijn ze gewoon bruinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:49 schreef Premium_Quality het volgende:
Een meid met donkerbruine of zwarte ogen is erg mooi
Bert van Marwijk?? Jouw droomman moest toch altijd persé een nikker zijn? Of hoe zat dat ook alweer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef aychelle het volgende:
het mooist vind ik juist bruine ogen, kan ik helemaal bij wegsmelten. Met groene/lichtbruine ogen heb ik ook nog wel iets. Maar blauw toch weinig, behalve als het helderblauw is zoals de ogen van ber van marwijk![]()
bruine ogen dus voor mij het liefst, heb zelf ook bruine ogen
ik geef zelf inderdaad ook de voorkeur aan mannen met donker haar. maar donker haar en lichte ogen komt helaas minder voor dan die andere combinaties. de meerderheid van de mensen met donker haar heeft ook donkere ogen en andersom. maar mijn ideale man heeft dus donker haar en lichte ogenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haarkleur: ik hou ook écht niet van blonde mannen. Bij vrouwen maakt het me niet uit, zolang ze d'r maar geen kermis van maakt.
Wel mee eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Lichte ogen. Bruine ogen zijn zo saai.
Totaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Lichte ogen. Bruine ogen zijn zo saai.
Waarom niet? Het gros van de wereldbevolking heeft namelijk bruine ogen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens.
Vergeet zijn zwarte tint niet, schotellippen, en dat-ie trots moet zijn op z'n afkomst. Anders is het allemaal een no-go voor je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef aychelle het volgende:
het mooist vind ik juist bruine ogen, kan ik helemaal bij wegsmelten. Met groene/lichtbruine ogen heb ik ook nog wel iets. Maar blauw toch weinig, behalve als het helderblauw is zoals de ogen van ber van marwijk![]()
bruine ogen dus voor mij het liefst, heb zelf ook bruine ogen
Wat wil je daarmee zeggen? Dat iets mooier is als het zeldzamer is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gros van de wereldbevolking heeft namelijk bruine ogen.
...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:13 schreef BigPimp het volgende:
[..]
Vergeet zijn zwarte tint niet, schotellippen, en dat-ie trots moet zijn op z'n afkomst. Anders is het allemaal een no-go voor je..
de opmerkingen worden met de dag schokkender op fok!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Bert van Marwijk?? Jouw droomman moest toch altijd persé een nikker zijn? Of hoe zat dat ook alweer?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
de opmerkingen worden met de dag schokkender op fok!
dat is nu echt de man van m'n dromen. zo zie je maar weer hoe smaken verschillenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bah, veel te hunky (de man dan, de ogen zijn wel mooi)
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:34 schreef Woman1 het volgende:
Oogkleur..volgens mij heeft iedereen wel een voorkeur!
Maar iemand daarop afwijzen is weird.
ja bij meisjes is het voor mij anders. ik heb wel meisjes die ik echt prachtig en super sexy vind, terwijl ze bruine ogen hebben. maar bij mannen heb ik dat dus totaal niet. ik vind lichtbruine ogen bij vrouwen vaak wel mooi, maar ogen die bijna zwart zijn spreken me gewoon niet zo aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb zelf blauwe ogen maar meisjes met bruine ogen vind ik het meest aantrekkelijk.
Jij bent pooier van beroep?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja bij meisjes is het voor mij anders. ik heb wel meisjes die ik echt prachtig en super sexy vind, terwijl ze bruine ogen hebben. maar bij mannen heb ik dat dus totaal niet. ik vind lichtbruine ogen bij vrouwen vaak wel mooi, maar ogen die bijna zwart zijn spreken me gewoon niet zo aan.
Die vind ik juist het mooist. Lichtbruine ogen daarentegen vind ik maar zozo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja bij meisjes is het voor mij anders. ik heb wel meisjes die ik echt prachtig en super sexy vind, terwijl ze bruine ogen hebben. maar bij mannen heb ik dat dus totaal niet. ik vind lichtbruine ogen bij vrouwen vaak wel mooi, maar ogen die bijna zwart zijn spreken me gewoon niet zo aan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:01 schreef Dubby het volgende:
ik ook en ik merk dus wel dat ik weer net buiten de boot valquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik heb zelf grijs-groen-blauwe ogen trouwens:')
heb ik dat echt zo geformuleerd. klinkt inderdaad nogal stomquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Jij bent pooier van beroep?
Zo'n peper en zout kleurtje ('donkerblond') noem ik geen donker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat is donker haar precies? Ik heb behoorlijk donkerblond haar (niet van dat witte of gele, neigt wat naar bruin... iets meer dan dat eigenlijk).
Ehhh... wat is een peper en zout kleurtje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo'n peper en zout kleurtje ('donkerblond') noem ik geen donker.
Ik vind dit geen goede vergelijking. Kijk eens goed naar beide foto´s: op de eerste foto kijkt hij op een vrolijke manier sexy, op de tweede foto kijkt hij met een duistere blik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:01 schreef A-noniem het volgende:
1.
[ afbeelding ]
de man op foto 1 vind ik knap en aantrekkelijk.
2.
[ afbeelding ]
de man op foto 2 vind ik feitelijk ''knap'', maar ik voel me er niet toe aangetrokken.
Dit bedoel ik met zo'n peper en zout kleurtjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ehhh... wat is een peper en zout kleurtje?
Ik zie ook altijd heel moeilijk het verschil tussen bruin en zwart haar
Nee man, dat was de voorkeur van je moeder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Bert van Marwijk?? Jouw droomman moest toch altijd persé een nikker zijn? Of hoe zat dat ook alweer?
Schuldigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit bedoel ik met zo'n peper en zout kleurtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is dezelfde man!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Overigens vind ik man twee knapper dan man 1. Komt niet door de oogkleur maar omdat ik nummer 1 niet zo'n mooi geproportioneerd gezicht vind hebben (grote neus, te robuust gezicht). Nummer 2 vind ik dan weer teveel een player, kijkt te zwoel.
Oh als dat zo is vind ik hem op de eerste foto een te robuust gezicht hebben (komt omdat de foto meer frontaal is genomen waardoor zijn neus misschien groter/prominenter lijkt, kaak komt meer naar voren, te gespierd en hunky).quote:
Het staat in de OPquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh als dat zo is vind ik hem op de eerste foto een te robuust gezicht hebben (komt omdat de foto meer frontaal is genomen waardoor zijn neus misschien groter/prominenter lijkt, kaak komt meer naar voren, te gespierd en hunky).
quote:De mannen op foto 1 en 2 zijn echter een en dezelfde persoon. op foto 1 draagt hij echter kleurlenzen.
daar ben ik het volledig mee eens. nu is het ook zo dat hij op de 2e foto lang haar heeft, en daar houd ik ook absoluut niet van. maar los daarvan maakt de oogkleur voor mij echt een groot verschil!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heb m maar eens gegoogled. Vind hem hier echt heel knap
[ afbeelding ]
hier issie echt bah
[ afbeelding ]
Nou daar denk ik tegenwoordig eigenlijk heel anders over. Mooie ogen zijn mooie ogen...quote:
inderdaad, maar er zijn altijd mensen die zeggen ''alle blauwe ogen zijn mooi'', maar ik kan me niet voorstellen dat je hangende, koeienogen mooi vind. Het gaat toch meer om de vorm, toch hebben donkere ogen iets misterieus, en lichtere ogen iets fellers van; grrrrquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeg altijd dat ik op donker haar en donkere ogen val.. laatste jaar is daar weinig van terecht gekomen
Dusja zoveel zegt het niet![]()
Je zou twee exact dezelfde foto's moeten hebben met twee verschillende kleuren ogen.. dan pas kan je goed vergelijken of het verschil uitmaakt
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:01 schreef Dubby het volgende:
Ja, en dat het compleet andere poses zijn heeft er verder ook niks mee te makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:01 schreef A-noniem het volgende:
de mannen op foto 1 en 2 zijn echter een en dezelfde persoon. op foto 1 draagt hij echter kleurlenzen. het is me dus duidelijk geworden dat de kleur van de ogen voor mij daadwerkelijk een wereld van verschil maakt als het erop aankomt of ik een man aantrekkelijk vind of niet.
Nee psies. Conclusie: je kan net zo vaak vreemdgaan met mannen met lichte ogen als je wilt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef AgLarrr het volgende:
In mijn geval licht > donker. Het liefst blauw, maar groen mag ook. Bruin doet me niets. Ik zal er niet op afknappen, maar ik voel me er ook niet tot aangetrokken. Blauw/licht heeft veel sneller de aandacht.
Heb ooit eens ergens gelezen dat je als man met lichte ogen evolutionair gezien meer interesse hebt in vrouwen met lichte ogen, omdat je met de combinatie licht + licht het beste kunt controleren dat nageslacht eventueel van jou is. Licht + licht levert namelijk geen donker op, terwijl donker + licht veelal donker oplevert. Heb jij lichte ogen, je chick ook en je kind niet, dan is de kans vrij groot dat jij niet de vader bent. Zoiets was het.
de mensen die dat zeggen hebben zelf ook blauwe ogen. typischquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, maar er zijn altijd mensen die zeggen ''alle blauwe ogen zijn mooi'', maar ik kan me niet voorstellen dat je hangende, koeienogen mooi vind. Het gaat toch meer om de vorm, toch hebben donkere ogen iets misterieus, en lichtere ogen iets fellers van; grrrr
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef AgLarrr het volgende:
In mijn geval licht > donker. Het liefst blauw, maar groen mag ook. Bruin doet me niets. Ik zal er niet op afknappen, maar ik voel me er ook niet tot aangetrokken. Blauw/licht heeft veel sneller de aandacht.
Heb ooit eens ergens gelezen dat je als man met lichte ogen evolutionair gezien meer interesse hebt in vrouwen met lichte ogen, omdat je met de combinatie licht + licht het beste kunt controleren dat nageslacht eventueel van jou is. Licht + licht levert namelijk geen donker op, terwijl donker + licht veelal donker oplevert. Heb jij lichte ogen, je chick ook en je kind niet, dan is de kans vrij groot dat jij niet de vader bent. Zoiets was het.
Het gaat ook om de rest vh lichaam, hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb zelf groenbruine ogen, en ik zou er overigens wel op afknappen als mijn vriend zou zeggen: 'ik vind groenbruine ogen geen afknapper, maar ze doen me eigenlijk niet zoveel. ik heb liever blauwe ogen'. of als ik er ooit achter zou komen dat hij dat vindt.
Woow, nooitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb dus groenbruine ogen terwijl ik donker haar heb. Ik ga denk ik eens zo'n setje voor 10eu bestellen, als het kaolo lelijk is doe ik ze met carnaval in.
Laatste smiley klopt nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef PolkaDots het volgende:
Ik val bijna nooit op mannen met bruine ogen. Ik denk persoonlijk dat het komt doordat mijn broers en ouders ook bruine ogen hebben, en ik die niet associeer met aantrekkelijkheid
Maar ik vind blauwe of groene ogen het allermooist. Vooral iets donkerder haar met lichte ogen.
Verder wanneer iemand het over een persoon heeft en ik even niet weet wie het is, vraag ik wel eens welke kleur ogen die persoon heeft. Dat is echt het eerste wat me opvalt en wat ik onthoud, maar veel mensen hebben geen enkel idee wat de kleur was. Dat kan ik me echt niet voorstellen
Sorrie, maar ik moest zo keihard lachen toen ik jouw forumnaam las!!quote:
Racist.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik vind in het algemeen een lichte oogkleur (blauw, groen) altijd mooier, bij zowel mannen als vrouwen, omdat dat gewoon net ff wat bijzonderder is. Maar ik voel me eigenlijk áltijd aangetrokken tot mannen met bruine ogen. Geen idee waarom, ik val sowieso een beetje op mediterrane types, niet echt op kaaskoppen. Doe mij maar iets donkerder, zowel met haarkleur als oogkleur.
Yep, alleen zou ik als ik jou was wel wat aan die unibrow van je wat doenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:58 schreef MAHL het volgende:
Aan dit topic te lezen zit ik zo te zien wel goed met mijn donkere ogen/haren mediterrane looks. Toch fijn om te weten
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef wormtrein het volgende:
Wat grappig om dit topic tegen te komen. Ik heb bij mij zelf ook gemerkt dat ik echt een sterke voorkeur heb voor lichte ogen. Blauw of groen maakt niet uit, maar ik heb echt niks met iemand die bruine ogen heeft..
Het is zelfs zo dat ik met mensen die bruine ogen hebben gewoon ook minder goed op kan schieten (man of vrouw). Voor mijn gevoel kan ik iemand met lichte ogen beter 'peilen', en daar voel ik me meer bij op mijn gemak. Donkere ogen voelen voor mij heel afstandelijk, en gesloten.
dat dacht ik dus ook xDquote:Op zondag 12 juni 2011 12:58 schreef MAHL het volgende:
Aan dit topic te lezen zit ik zo te zien wel goed met mijn donkere ogen/haren mediterrane looks. Toch fijn om te weten
Gewoon nietquote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik begin me na het lezen van dit topic af te vragen hoe ik (beide ogen een andere kleur) in de markt lig.
Tja, dat is 'best of both worlds' of 'vlees noch vis'. Pics?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik begin me na het lezen van dit topic af te vragen hoe ik (beide ogen een andere kleur) in de markt lig.
Inderdaad, geen idee welke kleur ogen mijn vriendin heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:32 schreef Friek_ het volgende:
Nog nooit op gelet en nog nooit echt iets om gegeven.
Dat is gewoon eng.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt me absoluut niet onaantrekkelijk, iig.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Nogal een issue om mee te zitten zeg...misschien vind hij je wel een ontzéttend lekker wijf, maar vindt hij toevallig blauwe ogen leuker. So what? Om hem dat een jaar later nog te verwijten, is een beetje overdreven..quote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Tettet het volgende:
Toen m'n vriend en ik elkaar twee maanden kenden, zei hij dat hij bruine ogen saai vindt, terwijl ik bruine ogen heb! Nu zegt hij dat hij bruine ogen niet meer saai vindt, maar zit ik er, inmiddels bijna een jaar verder, nog steeds mee. Waardeloos dus.
Ik kan het me voorstellen, zou het ook echt niet op prijs stellen. Volgens mij zegt hij dat ook alleen om je niet te kwetsen, maar vindt hij het nog steeds hoor. Ik zou wel op een jongen afknappen als hij dat zou zeggen. (is persoonlijk)quote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Tettet het volgende:
Toen m'n vriend en ik elkaar twee maanden kenden, zei hij dat hij bruine ogen saai vindt, terwijl ik bruine ogen heb! Nu zegt hij dat hij bruine ogen niet meer saai vindt, maar zit ik er, inmiddels bijna een jaar verder, nog steeds mee. Waardeloos dus.
Alsof hij tegen je zegt: "Ik houd niet van kleine tieten." (voorbeeld) En dan later zegt: "Maar die van jou zijn helemaal niet saai hoor.." Dat is toch hartstikke lullig? Het is natuurlijk geen goede reden om hem ermee te bashen, maar tochquote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nogal een issue om mee te zitten zeg...misschien vind hij je wel een ontzéttend lekker wijf, maar vindt hij toevallig blauwe ogen leuker. So what? Om hem dat een jaar later nog te verwijten, is een beetje overdreven..
Hij heeft gewoon een stomp op zijn oog gehad waardoor zn pupil niet (goed) meer reageert. Ik heb zelf ook "saaie" bruine ogen. Maar lekker geen bril of gekloot met lenzen. Ik vind blauwe ogen leuk maar voor mij maakt of breekt een oogkleur niks. Een dikzak/nerd met blauwe ogen is nog steeds een dikzak/nerd.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:58 schreef MAHL het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Tettet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |