PLIEES CHOWI ZEG JA. OOK AL IS HET NIET ZO.quote:
Eerst pics van jouw pielemuis.quote:
WTF doe jij dan nog op FOK! ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik enig comedisch talent had zat ik niet op FOK
Uhm..quote:
Het gaat gewoon om mijn filosofie betreffende respect.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
narcissen is dus een werkwoord...
Gij narcist (stam + t)
quote:
En ik heb geen pielemuis, ik heb een grote lul, begrepenquote:
En tegen iemand die de katholieke omroep zoent zeg je "Gij krokust"? Ik denk dat ik het begrijpquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
narcissen is dus een werkwoord...
Gij narcist (stam + t)
"Ja".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
PLIEES CHOWI ZEG JA. OOK AL IS HET NIET ZO.
quote:
whehehe, lekker met z'n allen orchideeenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En tegen iemand die de katholieke omroep zoent zeg je "Gij krokust"? Ik denk dat ik het begrijp
Dat begint al 11 november jongquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
pffffff augustus en ik zie het woord carnaval staan
Zomercarnaval was laatst nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb in het topic over de kusjes tegen Gridlok al zo'n beetje verteld waar ik vandaan kom.quote:
Ik kom niet uit het zuiden maar ben gek op carnavalquote:
Ik ben het hele jaar door in de carnaval-modus. Zelfs met Kerst.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Joegoslavie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb in het topic over de kusjes tegen Gridlok al zo'n beetje verteld waar ik vandaan kom..
Niet uit Friesland, hoor.
Carnaval is echt een van de tofste feesten van het jaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het zuiden maar ben gek op carnaval
Hoop dat het in 2011 niet de mist in gaat als dit jaar
Pics van jou in een prinsenpak onder de kerstboomquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben het hele jaar door in de carnaval-modus. Zelfs met Kerst.
Ow dat heb ik al zo vaak gehoord dat het niet eens meer grappig is, Zwabber. Sorry.quote:
Ik was in rotterdam toen. Maar ben er niet geen gegaan. Rotterdam was nog zwarter dan normaal.quote:
QFTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Carnaval is echt een van de tofste feesten van het jaar.
daar ging ik al een soort van uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow dat heb ik al zo vaak gehoord dat het niet eens meer grappig is, Zwabber. Sorry..
Je kan wel hier komen slapenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT
Maar degene waar ik het normaal mee vier moest nu zo nodig op vakantie
En carnaval vieren zonder overnachting in het zuiden
er zijn genoeg pastoors en kardinalen die zich er aan bezondigd hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En tegen iemand die de katholieke omroep zoent zeg je "Gij krokust"? Ik denk dat ik het begrijp
ik was per ongeluk toen in rotterdam, met de autoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was in rotterdam toen. Maar ben er niet geen gegaan. Rotterdam was nog zwarter dan normaal.
Rotterdamquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was per ongeluk toen in rotterdam, met de auto
een uur gedaan over 100 meter rijden
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was in rotterdam toen. Maar ben er niet geen gegaan. Rotterdam was nog zwarter dan normaal.
doe mij de samenvatting sturenquote:
Dan ga je met Zero en mij Eindhovu KAPOT MAKENquote:
Stalin heeft het lang volgehoudenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om mijn filosofie betreffende respect.
Respect dwing je imo namelijk af door mensen propaganda in hun strot te douwen. Soms krijg je daar rellen van, maar hey, het is het waard..
Welke bloem staat dan voor die Bella die constant met gleufsappen in het rond loopt te slingeren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn genoeg pastoors en kardinalen die zich er aan bezondigd hebben.
Krokus staat voor jong leven
Jij wil teveel en je doet te weinig.quote:
Wat beschrijf je dat lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke bloem staat dan voor die Bella die constant met gleufsappen in het rond loopt te slingeren?
Oh, dat klinkt wel als een goed plan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan ga je met Zero en mij Eindhovu KAPOT MAKEN
Wat Kim doet is niet alleen propaganda, dat is ook HEEL veel achterhouden, wat dat betreft was Stalin wel echt een stuk beter voor zijn volk, ondanks dat hij veel Russen zelf heeft afgemaakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stalin heeft het lang volgehouden
En die mongool in Noord Korea ook
de Passiebloem, niet te verwarren met vingerplantquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke bloem staat dan voor die Bella die constant met gleufsappen in het rond loopt te slingeren?
Ik heb jou nog nooit iets zinnigs zien plaatsen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
Ik wilde hier een hele zinnige opmerking plaatsen maar ik ben 'm kwijt!
Het was echt niet normaal. De metro was ook een hel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was per ongeluk toen in rotterdam, met de auto
een uur gedaan over 100 meter rijden
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Passiebloem, niet te verwarren met vingerplant
Ik ook niet en ik kom hem meerdere malen per dag in SPO tegen, kun je nagaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit iets zinnigs zien plaatsen.
Noem je me nou een mongool?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stalin heeft het lang volgehouden
En die mongool in Noord Korea ook
.
Bij dezen roep ik deze post uit tot de zinnigste post van de dagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
Ik wilde hier een hele zinnige opmerking plaatsen maar ik ben 'm kwijt!
verrekte kut. 12 september al. Eerste carnavals feest hierquote:
Soms heb ik het gevoel dat ik je begrijpquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij wil teveel en je doet te weinig.
We gaan toch niet weer die discussie over Stalin voeren hè, Zeroku?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel als een goed plan.
[..]
Wat Kim doet is niet alleen propaganda, dat is ook HEEL veel achterhouden, wat dat betreft was Stalin wel echt een stuk beter voor zijn volk, ondanks dat hij veel Russen zelf heeft afgemaakt.
i know.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij wil teveel en je doet te weinig.
Ja ik ben al een tijdje aan het zoeken naar die opmerkingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit iets zinnigs zien plaatsen.
Oh, dat is mijn verjaardagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
verrekte kut. 12 september al. Eerste carnavals feest hier
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noem je me nou een mongool? [ afbeelding ].
ik heb net iets liefs naar je gepostquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noem je me nou een mongool? [ afbeelding ].
Geen idee. Als Symph er over door wil gaan, dan wel. Maar ik denk het nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
We gaan toch niet weer die discussie over Stalin voeren hè, Zeroku?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom jou amper tegen in SPO vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik ook niet en ik kom hem meerdere malen per dag in SPO tegen, kun je nagaan
quote:
HAHA ALS JE DIE IN JE KUT DUWT TIJDENS DE SEKS WORDT DE MAN DUBBELNATquote:
Ik ken alleen de passievrucht. Dat zal die dikke flamoes van der wel zijn dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Passiebloem, niet te verwarren met vingerplant
Kun je nagaan en dan nog kom ik niks zinnigs van je tegenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kom jou amper tegen in SPO vriend!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken alleen de passievrucht. Dat zal die dikke flamoes van der wel zijn dan.
goed gedachtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Als Symph er over door wil gaan, dan wel. Maar ik denk het niet.
een kutbloem op je venusheuvel planten is nooit grappigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA ALS JE DIE IN JE KUT DUWT TIJDENS DE SEKS WORDT DE MAN DUBBELNAT!1!1!1
Maak jezelf niets wijs. Het is slechts een illusie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat ik je begrijp
ik had geloof ik zachtjes iets geroepen over de capsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA ALS JE DIE IN JE KUT DUWT TIJDENS DE SEKS WORDT DE MAN DUBBELNAT!1!1!1
die isnooitgrappig-grappen zijn sowieso noot grappig trouwensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kutbloem op je venusheuvel planten is nooit grappig
Niet zo gemeen doen.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kutbloem op je venusheuvel planten is nooit grappig
Ohjaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had geloof ik zachtjes iets geroepen over de caps
tnx
Ik ken jou ook al langer als vandaag hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak jezelf niets wijs. Het is slechts een illusie.
Morgen is het weer een nieuwe dag en dan ben ik net zo'n raadsel voor je als dat ik altijd al was.
ik heb ook nooit gezegd dat ik grappig benquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die isnooitgrappig-grappen zijn sowieso noot grappig trouwens
Daar is niet zoveel voor nodig hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat ik een nog grotere rel ga veroorzaken als ik het ga presteren in de OP te komen hè?
Niet doen alsof je mysterieus bent, ik lees je als een boek.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak jezelf niets wijs. Het is slechts een illusie.
Morgen is het weer een nieuwe dag en dan ben ik net zo'n raadsel voor je als dat ik altijd al was.
Oh fijn, dan is het antwoord vast 42. Ik hou wel van zekerheden in het levenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
dan ben ik net zo'n raadsel voor je als dat ik altijd al was.
Ik moet om die van Bella altijd wel lachen andersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had geloof ik zachtjes iets geroepen over de caps
tnx
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh fijn, dan is het antwoord vast 42. Ik hou wel van zekerheden in het leven
\quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat ik een nog grotere rel ga veroorzaken als ik het ga presteren in de OP te komen hè?
Wat zit iedereen hier te kwijlen over Bellaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik moet om die van Bella altijd wel lachen anders.
De vagina monologen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zit iedereen hier te kwijlen over Bella
ik ook, maar soms zijn dingen too muchquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik moet om die van Bella altijd wel lachen anders.
Maar alleen maar van naam toch? Want dat is vice versa wel het geval.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken jou ook al langer als vandaag hoor
Veeeeel langer zelfs
Volgens mij willen ze je gaatje volstoppenquote:
dan heb je die bloem er aan de verkeerde kant ingeramdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zit iedereen hier te kwijlen over Bella
Iew, nee doe maar niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze je gaatje volstoppen.
ge-ni- (an)aalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heb je die bloem er aan de verkeerde kant ingeramd
Ja jij. Maar jij hebt tieten. Dan is het sowieso anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet doen alsof je mysterieus bent, ik lees je als een boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |