Sym, ff serieus. Je bent een toffe kerel. Maar waar is dit soort rambo-style taal in gosdsnaam goed voor. Ik vind het nogal 'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaan we niet doen.
Iedereen is in principe welkom hier, maar als men alleen komt om de sfeer te verzieken, heb ik een veeeel langere adem.
Dat is hip JONGquote:
Fopje Bennyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat als Benny morgen eindelijk weg is het al een stuk gezelliger wordt!
probeer een stoelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lange verhalen typen is kut als je op een iPhone zit.
Ik ben heul niet boosquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, ik zie alleen iedereen boos doen!
De hele sfeer is anders... vroeger was het gezellig, leuk en lief enzo. Maar ik heb het gevoel dat dat 180 graden is gedraaidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar wat is er zo anders dan 2 weken geleden dan, als ik vragen mag?
Ja nou, ik ben het eigenlijk voor het eerst met je eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je elkaar mag of niet, maar meer om hoe je met elkaar omgaat. De ene persoon staat je meer aan dan de ander, dat is nou eenmaal zo.
Maar harmonie enzo. Belangrijk..
Dat moet toch ergens door gekomen zijn. Nieuwe users? 'Te' grote groep? Veel mensen via de dagcijfers hier gekomen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele sfeer is anders... vroeger was het gezellig, leuk en lief enzo. Maar ik heb het gevoel dat dat 180 graden is gedraaid
Ach een vakantie helpt misschienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele sfeer is anders... vroeger was het gezellig, leuk en lief enzo. Maar ik heb het gevoel dat dat 180 graden is gedraaid
Kleine zinnetjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt niet typen maar je kunt wel posten? Mis ik iets?
Als dit echt de eerste echte onenigheid is in al die topics, mag je nog in je handen knijpen, Benny en dat is niet verkeerd bedoeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben het eigenlijk voor het eerst met je eens![]()
![]()
En ik vind het dus vrij nutteloos na wat zo'n beetje de eerste discussie of 'rel' () is in 227 topics, hier iemand rambo-style heel vet begint te dreigen met een deleteknop die het goed doet, en ff flink ingrijpen
who said apple was simple...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb twee iPads voor als mijn macbook kapot is. Dan kan ik die synchroniseren met mijn iPhone en dan kan ik via mijn iPod touch toch mijn streams luisteren vanaf iTunes.
je rekent buiten de waardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat als Benny morgen eindelijk weg is het al een stuk gezelliger wordt!
De groep is groter geworden, sommige kunnen daar niet tegen, sommige houden niet van te snelle SC's. En daar is niets aan te doen. Of je moet mensen wegpesten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat moet toch ergens door gekomen zijn. Nieuwe users? 'Te' grote groep? Veel mensen via de dagcijfers hier gekomen?
Stream je hoofd via SBS. Die zenden zelfs dat wel uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Pom tie dom..
Ik moet weer op teevee, mijn roem begint te verdwijnen
Maar ik doe toch verder helemaal niets verkeerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als je meepost...
al had ik nu wel een beetje het idee van 'Tsjakkaaaaaaaaa! hier ben ik... ik heb popcorn in mijn neus, doe mij na'. En dat had van mij niet gehoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |