Ik schrokquote:
mij!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat door komt?
anders verhuis ik gewoon naar de oude scquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sluiten is (nu) overbodig...
Dat er qua sfeer -die er nu hangt- wat moet veranderen dat is zeker.
En ik ben het ook helemaal met je eens dat het minder gezellig is dan 2 weken geleden. Daar baal ik ook flink van
nee hoor, mijn deleteknop doet het ontzettend goed.quote:
Ik snap niet hoe die vraag verband houdt met dat wat ik daarvoor zei.quote:
Ik vind het ook niet erg als je meepost...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
I agree. Er is geen enkel probleem wat mij betreft, als ik maar niet hoef aan te horen dat mensen liever niet zien dat ik in 'hun' reeks post omdat mijn stijl ze niet aanstaat.
Maar wat is er zo anders dan 2 weken geleden dan, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders verhuis ik gewoon naar de oude scals ik me te erg ga irriteren
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders verhuis ik gewoon naar de oude sc
Kijk, DAT is nou Bourgondischquote:
Zeroku is zwanger.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ookIk merk eigenlijk niet echt verschil met 2 weken geleden. Is er wat voorgevallen of zo?
Ik weet niet precies waar het door komt... Ik heb ook geen zin om naar iemand te wijzen oid.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had nou gevraagd of je die pil goed in m'n reet had gedaanquote:
Ik heb wel een idee, maar kan nu niet typen zit op iPhonequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh het leek me weleens leuk om iemand te ontmoeten die zichzelf en onzeker hoopje mens noemt. Op meets blijkt namelijk altijd dat iedereen gewoon best wel normaal is eigenlijk. Al is het in het begin voor iedereen wel wat onwennig, da's waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die vraag verband houdt met dat wat ik daarvoor zei.
Hoe dan ook: ga er maar niet vanuit want ik ben niet zo fan van meets.
Je kunt niet typen maar je kunt wel posten? Mis ik iets?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar kan nu niet typen zit op iPhone
Het gaat er niet om of je elkaar mag of niet, maar meer om hoe je met elkaar omgaat. De ene persoon staat je meer aan dan de ander, dat is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat valt er dan wel te modden in een discussie in een SC, als ik zo brutaal mag zijn? Sinds wanneer is het tegen de policy om een discussie te hebben in een SC? Zoals ik al eerder zei; niemand verbied hier iemand te posten, maar je kan mensen niet verplichten elkaar leuk te vinden. En zolang er niet met rotte vis word gescholden of doodsverwensingen oid over-en-weer gaan valt er vrij weinig aan te modden lijkt me
Lange verhalen typen is kut als je op een iPhone zit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt niet typen maar je kunt wel posten? Mis ik iets?
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, ik zie alleen iedereen boos doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, mijn deleteknop doet het ontzettend goed.
Ik heb er de schurft aan om te modden in een SC, maar als het moet, dan moet het maar.
Siewosie Iphonequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lange verhalen typen is kut als je op een iPhone zit.
Je bent vrij om te posten waar je wilt... maar het is niet de bedoeling dat oude posters hier weg worden gejaagd daar nieuwkomersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders verhuis ik gewoon naar de oude scals ik me te erg ga irriteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |