Uiteraard. Zolang je er niet zelf bij betrokken bent kankeren ze er op los. Maar zodra ze er zelf bij zijn is het ineens belachelijk. Ik snap mensen niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Ach ja, morgen staat iedereen weer te kankeren op het feit dat de politie niks doet tegen overvallers
Je mag er mee naar de rechter gaan ja. Maar wel nadat het PV uitgeschreven is en de zaak afgehandeld is. Dan mag je gaan klagen over hoe slecht je wel niet behandeld bent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Complete lulkoek. Daar buigt de rechter zich over. Wat de politie daarvan vindt interesseert niemand wat.
[..]
Ik denk dat de meeste fokkers zich realiseren dat we niet meer in een sprookjesland leven, maar dat er gewoon echt criminelen bestaan die ook nog opgepakt moeten worden.quote:Maar ik zie al dat verder kijken dan de neus lang is voor de meeste fokkers echt te veel gevraagd is.
Omdat je te besodemieterd bent om meningen van verschillende mensen uit elkaar te houden. Je flikkert alles op één grote hoop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zolang je er niet zelf bij betrokken bent kankeren ze er op los. Maar zodra ze er zelf bij zijn is het ineens belachelijk. Ik snap mensen niet meer.
Zal ik zeker doen, mijn rechten zijn namelijk wel degelijk aangetast en daarmee wordt een potentieel gevaarlijk precedent geschapen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je mag er mee naar de rechter gaan ja. Maar wel nadat het PV uitgeschreven is en de zaak afgehandeld is. Dan mag je gaan klagen over hoe slecht je wel niet behandeld bent.
Maar niet ten koste van de rechtsstaat. Wat dat betreft leven de meeste fokkers wel degelijk in een sprookjesland, waarin vadertje staat onfeilbaar is en de democratie zo fantastisch functioneert dat al die macht die de overheid naar zich toetrekt noooooooit misbruikt kan worden.quote:Ik denk dat de meeste fokkers zich realiseren dat we niet meer in een sprookjesland leven, maar dat er gewoon echt criminelen bestaan die ook nog opgepakt moeten worden.
Weet je, laat maar. Zodra mensen het gevoel hebben dat ze iets misdaan word zijn ze blind voor andere argumenten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Omdat je te besodemieterd bent om meningen van verschillende mensen uit elkaar te houden. Je flikkert alles op één grote hoop.
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat al die Fok!kers te verbergen hebben, dat ze pertinent weigeren hun medewerking te verlenen aan een politieactie.
Het enige dat ik meestal bij me heb is een portemonnee, telefoon en wat sleutels.
Waarom daar zo'n toestand van maken?
Ik heb je argumenten weerlegd. Ik geef hier alleen aan dat het jouw fout is dat je denkt dat IK straks sta te janken dat de politie niets doet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Weet je, laat maar. Zodra mensen het gevoel hebben dat ze iets misdaan word zijn ze blind voor andere argumenten.
Het gaat er om dat wanneer je toestaat dat de regels worden overtreden, het hek van de dam raakt. Zeker binnen een context waarin de overheid steeds meer macht naar zich toetrekt en steeds minder controle duldt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat al die Fok!kers te verbergen hebben, dat ze pertinent weigeren hun medewerking te verlenen aan een politieactie.
Het enige dat ik meestal bij me heb is een portemonnee, telefoon en wat sleutels.
Waarom daar zo'n toestand van maken?
Met dit argument op zak kun je iedereen in een voetbalstadion oppakken, 48 uur vastzetten en eens op je gemak gaan uitzoeken welke 20 man het nu waren die liepen te rellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Mij mogen ze rustig fouilleren, ik heb niks te verbergen.
Als ze op deze manier mogelijk een stel overvallers kunnen pakken zie ik het probleem niet
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het gaat er om dat wanneer je toestaat dat de regels worden overtreden, het hek van de dam raakt. Zeker binnen een context waarin de overheid steeds meer macht naar zich toetrekt en steeds minder controle duldt.
Het gaat dus niet om wat ik te verbergen heb, het gaat om transparantie en controleerbaarheid van de macht.
Wat een vergelijking, 1 minuutje fouilleren en 48 uur vastzettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Met dit argument op zak kun je iedereen in een voetbalstadion oppakken, 48 uur vastzetten en eens op je gemak gaan uitzoeken welke 20 man het nu waren die liepen te rellen.
Ga nou maar in op wat ik zeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een vergelijking, 1 minuutje fouilleren en 48 uur vastzetten
Wat een dramaqueens allemaal hier
Als hij daar een goede reden voor heeft hoeft het ook geen probleem te zijn. Het gevaar is alleen dat de grens van de goede reden steeds verder en verder wordt opgerekt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef Yreal het volgende:
Ik snap sowieso niet wat het probleem is dat een agent even voelt of jij geen pistol in je binnenzak hebt![]()
Eens, maar anders gaan alle negerts janken dat de politie racisten zijn. True storyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:43 schreef MaLo het volgende:
Maar ik neem toch aan dat ze een signalement hebben? Als het signalement van de overvallers luidt dat het dikke kleine kerels waren, waarom zou ik mij dan als dunne lange vrouw moeten laten fouilleren?
Maar waarom zou de politie jou dan willen pakken als je niks gedaan hebt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als hij daar een goede reden voor heeft hoeft het ook geen probleem te zijn. Het gevaar is alleen dat de grens van de goede reden steeds verder en verder wordt opgerekt.
Ik vraag me af of de regels worden overtreden en ik heb zelf niet de indruk dat de overheid meer macht naar zich toetrekt dan in het verleden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat wanneer je toestaat dat de regels worden overtreden, het hek van de dam raakt. Zeker binnen een context waarin de overheid steeds meer macht naar zich toetrekt en steeds minder controle duldt.
Het gaat dus niet om wat ik te verbergen heb, het gaat om transparantie en controleerbaarheid van de macht.
Okey baas heb ik gedaan, zie hierbovenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ga nou maar in op wat ik zeg.
Ja, zonder een verordening of gerede verdenking geen identificatieplicht en ook geen fouillering.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de regels worden overtreden en ik heb zelf niet de indruk dat de overheid meer macht naar zich toetrekt dan in het verleden.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef StormWarning het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens opeens bij dat het om negers gaat?Dat lees ik nergens in het bericht hoor..
Persberichtquote:Gewapende overval op supermarkt
...
Vermoedelijk zijn de verdachten negroïde mannen.
Is er denk ik ingekomen als voorbeeld, en overgenomen. Ook door mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef StormWarning het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens opeens bij dat het om negers gaat?Dat lees ik nergens in het bericht hoor..
Daarom doen ze meteen maar iedereen, omdat anders die gefolieerd groep het op racisme gooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef StormWarning het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |