abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:35:13 #101
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_84932970
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Ach ja, morgen staat iedereen weer te kankeren op het feit dat de politie niks doet tegen overvallers
Uiteraard. Zolang je er niet zelf bij betrokken bent kankeren ze er op los. Maar zodra ze er zelf bij zijn is het ineens belachelijk. Ik snap mensen niet meer.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:37:01 #102
152789 karr-1
pi_84933074
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Complete lulkoek. Daar buigt de rechter zich over. Wat de politie daarvan vindt interesseert niemand wat.
[..]
Je mag er mee naar de rechter gaan ja. Maar wel nadat het PV uitgeschreven is en de zaak afgehandeld is. Dan mag je gaan klagen over hoe slecht je wel niet behandeld bent.
quote:
Maar ik zie al dat verder kijken dan de neus lang is voor de meeste fokkers echt te veel gevraagd is.
Ik denk dat de meeste fokkers zich realiseren dat we niet meer in een sprookjesland leven, maar dat er gewoon echt criminelen bestaan die ook nog opgepakt moeten worden.
pi_84933179
Ik vraag me werkelijk af wat al die Fok!kers te verbergen hebben, dat ze pertinent weigeren hun medewerking te verlenen aan een politieactie.

Het enige dat ik meestal bij me heb is een portemonnee, telefoon en wat sleutels.

Waarom daar zo'n toestand van maken?
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:41:04 #104
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84933225
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Uiteraard. Zolang je er niet zelf bij betrokken bent kankeren ze er op los. Maar zodra ze er zelf bij zijn is het ineens belachelijk. Ik snap mensen niet meer.
Omdat je te besodemieterd bent om meningen van verschillende mensen uit elkaar te houden. Je flikkert alles op één grote hoop.

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:37 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Je mag er mee naar de rechter gaan ja. Maar wel nadat het PV uitgeschreven is en de zaak afgehandeld is. Dan mag je gaan klagen over hoe slecht je wel niet behandeld bent.
Zal ik zeker doen, mijn rechten zijn namelijk wel degelijk aangetast en daarmee wordt een potentieel gevaarlijk precedent geschapen.

quote:
Ik denk dat de meeste fokkers zich realiseren dat we niet meer in een sprookjesland leven, maar dat er gewoon echt criminelen bestaan die ook nog opgepakt moeten worden.
Maar niet ten koste van de rechtsstaat. Wat dat betreft leven de meeste fokkers wel degelijk in een sprookjesland, waarin vadertje staat onfeilbaar is en de democratie zo fantastisch functioneert dat al die macht die de overheid naar zich toetrekt noooooooit misbruikt kan worden.

Maar ondertussen zo godvergeten blind zijn, dat ze niet zien hoe langzaam maar zeker de pijlers van die rechtsstaat afbrokkelen.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:43:45 #105
152789 karr-1
pi_84933317
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Omdat je te besodemieterd bent om meningen van verschillende mensen uit elkaar te houden. Je flikkert alles op één grote hoop.
[..]

Weet je, laat maar. Zodra mensen het gevoel hebben dat ze iets misdaan word zijn ze blind voor andere argumenten.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:43:58 #106
152789 karr-1
pi_84933330
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat al die Fok!kers te verbergen hebben, dat ze pertinent weigeren hun medewerking te verlenen aan een politieactie.

Het enige dat ik meestal bij me heb is een portemonnee, telefoon en wat sleutels.

Dat dus.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:45:06 #107
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84933374
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Weet je, laat maar. Zodra mensen het gevoel hebben dat ze iets misdaan word zijn ze blind voor andere argumenten.
Ik heb je argumenten weerlegd. Ik geef hier alleen aan dat het jouw fout is dat je denkt dat IK straks sta te janken dat de politie niets doet.

En op basis daarvan krijg ik deze reactie?

Lekkere logica, maar niet heus.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:46:31 #108
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84933438
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef Ronaldsen het volgende:

Het gaat er om dat wanneer je toestaat dat de regels worden overtreden, het hek van de dam raakt. Zeker binnen een context waarin de overheid steeds meer macht naar zich toetrekt en steeds minder controle duldt.

Het gaat dus niet om wat ik te verbergen heb, het gaat om transparantie en controleerbaarheid van de macht.
pi_84933576
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Mij mogen ze rustig fouilleren, ik heb niks te verbergen.

Als ze op deze manier mogelijk een stel overvallers kunnen pakken zie ik het probleem niet
Met dit argument op zak kun je iedereen in een voetbalstadion oppakken, 48 uur vastzetten en eens op je gemak gaan uitzoeken welke 20 man het nu waren die liepen te rellen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_84933614
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het gaat er om dat wanneer je toestaat dat de regels worden overtreden, het hek van de dam raakt. Zeker binnen een context waarin de overheid steeds meer macht naar zich toetrekt en steeds minder controle duldt.

Het gaat dus niet om wat ik te verbergen heb, het gaat om transparantie en controleerbaarheid van de macht.
Dat dus.

Het gaat er niet eens zozeer om dat ik iets te verbergen heb, maar ik erger me aan het feit dat je zomaar als verdachte aangemerkt kan worden en dan maar moet toestaan dat je door die gasten betast wordt. Maar soms heb ik inderdaad iets te verbergen, als ik bijvoorbeeld net een paar pilletjes op zak heb. Maarja, dan mag ik natuurlijk niet zeiken, want dan ben ik gewoon een keiharde crimineel. :')
pi_84933663
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:49 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Met dit argument op zak kun je iedereen in een voetbalstadion oppakken, 48 uur vastzetten en eens op je gemak gaan uitzoeken welke 20 man het nu waren die liepen te rellen.
Wat een vergelijking, 1 minuutje fouilleren en 48 uur vastzetten

Wat een dramaqueens allemaal hier
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:52:56 #112
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84933694
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat een vergelijking, 1 minuutje fouilleren en 48 uur vastzetten

Wat een dramaqueens allemaal hier
Ga nou maar in op wat ik zeg.
pi_84933712
Ik snap sowieso niet wat het probleem is dat een agent even voelt of jij geen pistol in je binnenzak hebt :{

Ik heb hetzelfde betoog wel eens gehouden op school, maar mensen op festivals boeit het geen reet dat er even word gevoelt of ze geen mes bij zich hebben en maken er zelfs een sport van om bij een lekker wijf in de rij te gaan staan :D
pi_84933823
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef Yreal het volgende:
Ik snap sowieso niet wat het probleem is dat een agent even voelt of jij geen pistol in je binnenzak hebt :{

Als hij daar een goede reden voor heeft hoeft het ook geen probleem te zijn. Het gevaar is alleen dat de grens van de goede reden steeds verder en verder wordt opgerekt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_84933826
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:43 schreef MaLo het volgende:
Maar ik neem toch aan dat ze een signalement hebben? Als het signalement van de overvallers luidt dat het dikke kleine kerels waren, waarom zou ik mij dan als dunne lange vrouw moeten laten fouilleren?
Eens, maar anders gaan alle negerts janken dat de politie racisten zijn. True story :D
pi_84933900
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:56 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als hij daar een goede reden voor heeft hoeft het ook geen probleem te zijn. Het gevaar is alleen dat de grens van de goede reden steeds verder en verder wordt opgerekt.
Maar waarom zou de politie jou dan willen pakken als je niks gedaan hebt?

Oh en die auto's heb ik in amsterdam ook wel eens meegemaakt, geweldig was dat. Had een vriend papa's bmw meegejat ging die agent de kentekepapieren natrekken omdat een gastje van 18 in een bak van 80.000 reed. Toen werd papa gebeld en had die vriend een maand huisarrest :')
pi_84933903
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de regels worden overtreden en ik heb zelf niet de indruk dat de overheid meer macht naar zich toetrekt dan in het verleden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_84933924
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ga nou maar in op wat ik zeg.
Okey baas heb ik gedaan, zie hierboven
٩๏̯͡๏)۶
pi_84933937
Hoe komen jullie er trouwens opeens bij dat het om negers gaat? 8)7 Dat lees ik nergens in het bericht hoor..
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:02:30 #120
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84934011
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de regels worden overtreden en ik heb zelf niet de indruk dat de overheid meer macht naar zich toetrekt dan in het verleden.
Ja, zonder een verordening of gerede verdenking geen identificatieplicht en ook geen fouillering.

Telefoontaps, e-mail niet meer onder het briefgeheim, het gedoe met die trajectcontrole waar de politie misbruik van maakte, er is nog veel meer.
pi_84934019
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef StormWarning het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens opeens bij dat het om negers gaat? 8)7 Dat lees ik nergens in het bericht hoor..
quote:
Gewapende overval op supermarkt

...
Vermoedelijk zijn de verdachten negroïde mannen.
Persbericht
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:03:07 #122
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84934034
quote:
Is er denk ik ingekomen als voorbeeld, en overgenomen. Ook door mij :P

Edit: wellicht ook niet O-)
pi_84934169
quote:
Daarom doen ze meteen maar iedereen, omdat anders die gefolieerd groep het op racisme gooit :D
pi_84934317
RAZZIAAAAAA

AUSWEISSSSS

AUFMACHENNNNN
pi_84934342
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef Wokkel het volgende:

[..]

[..]

Persbericht
Ah, die had ik nog niet gezien. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo