abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84917821
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ik maak zelf wel uit of ik niets te verbergen heb. Alsof in de naam van de veiligheid alles maar normaal gevonden moet worden. :')
Nee niet alles en waarom maak je er meteen "alles" van?
pi_84918349
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef karr-1 het volgende:
Het enige recht dat je hebt is het recht om te weigeren. Dan word je meegenomen en mag je het op het bureau uitleggen. Zoals Admiraal al zegt, bij gerede twijfel mag het.
Er valt niets uit te leggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_84918362
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee niet alles en waarom maak je er meteen "alles" van?
Omdat 'veiligheid' steeds meer als een excuus voor dit soort maatregelen wordt gebruikt en veel mensen dat tot op bizarre hoogte lijken te accepteren.
pi_84918655
Trekt de politie die tip nog na? Beetje slimme overvaller op de vlucht met zijn fiets zet zo politie op een dwaalspoor. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2010 23:55:35 ]
pi_84918731
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Justitie is in rap tempo bezig om ons aan het idee "schuldig tot het tegendeel bewezen is" te laten wennen, de geestjes worden klaargestoomd voor de fascitische politiestaat die men aan het optuigen is.
Laatst was daar ook weer een beangstigend voorbeeld van, waarbij men van mensen die in een dure auto reden kon gaan eisen om aan te tonen waar deze van betaald was, en men anders de auto in beslag kon nemen. Ik schrik daar echt van, dat mensen dat massaal goed lijken te keuren, het is de omgekeerde wereld.
pi_84918782
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Wat heeft dit met grondrechten te maken? Je word gevraagd om mee te werken. Als je ja zegt is er niets aan de hand, als je nee zegt duurt het langer. De keuze heb je nog steeds.

Kortom, je grondrechten worden hier niet aangetast, op geen enkele manier.
Als je gewoon je bek houdt en volgzaam bent heb je nergens last van inderdaad. |:(
pi_84918867
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Laatst was daar ook weer een beangstigend voorbeeld van, waarbij men van mensen die in een dure auto reden kon gaan eisen om aan te tonen waar deze van betaald was, en men anders de auto in beslag kon nemen. Ik schrik daar echt van, dat mensen dat massaal goed lijken te keuren, het is de omgekeerde wereld.
Dat ging om biculturelen van krap 18 die in dikke Mercedessen door hun flatwijkje reden. Is iets heel anders dan "mensen met een dure auto". Lekker zwart-wit allemaal in dit topic.
pi_84918933
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Dat ging om biculturelen van krap 18 die in dikke Mercedessen door hun flatwijkje reden. Is iets heel anders dan "mensen met een dure auto". Lekker zwart-wit allemaal in dit topic.
Je hebt gelijk, als ze bruin zijn moet je ze eigenlijk sowieso meten waterboarden.

Buiten dat je schijnbaar impliceert dat het de bedoeling is dat politie en justitie mensen als verdacht zouden moeten of mogen beschouwen louter omdat ze jong of allochtoon zijn, vergeet je daarbij dat dat natuurlijk niet zwart op wit staat en zo'n roomblanke tokkie als jij ook slachtoffer kan worden van dit soort praktijken.
pi_84918998
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, als ze bruin zijn moet je ze eigenlijk sowieso meten waterboarden.
Ga lekker ergens anders lopen trollen als je niet normaal inhoudelijk kan reageren :r
pi_84919298
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Buiten dat je schijnbaar impliceert dat het de bedoeling is dat politie en justitie mensen als verdacht zouden moeten of mogen beschouwen louter omdat ze jong of allochtoon zijn, vergeet je daarbij dat dat natuurlijk niet zwart op wit staat en zo'n roomblanke tokkie als jij ook slachtoffer kan worden van dit soort praktijken.
Er zijn nog wel meer redenen te verzinnen om vooral maar niks te doen want een paar brave mensjes zouden er zo maar last van kunnen hebben. Deze brave mensjes kunnen ook last hebben van criminaliteit maar dat wuiven we weg onder het mom, kutoverheid ik wil mijn privacy en ik wil vooral zelf niks doen.
pi_84919355
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef opgebaarde het volgende:

kutoverheid ik wil mijn privacy
Wijze woorden.
pi_84919781
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.

Benjamin Franklin

Nog wijzere woorden.
pi_84920144
Mij mogen ze rustig fouilleren, ik heb niks te verbergen.

Als ze op deze manier mogelijk een stel overvallers kunnen pakken zie ik het probleem niet
٩๏̯͡๏)۶
pi_84926473
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Meewerken met de politie, je grote bek tegen ze dichthouden (anders wordt je afgevoerd :7 ) en vervolgens 1 minuut later thuis komen.
Precies, en als iedereen normaal doet is het zo voorbij... maar wordt er tenminste wat anders gedaan dan bonnetjes uitschrijven! ^O^
I'm not the man you think I am!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:25:56 #65
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_84926938
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja hoor, uitleggen waarom je weigert mee te werken met de politie als ze daar goede redenen voor hebben.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:28:09 #66
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84926995
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef snellejelle het volgende:
En als "ze" niets doen treden "ze" te zwak op :r
Dat zijn de woorden van "ze".... het pauperige SBS6 kijkende PVV volk.

Mij zul je dat niet horen zeggen.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:28:59 #67
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84927013
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

en dan wachten tot dezelfde mensen weer een topic gaan openen op FOK! dat er te weinig criminelen opgepakt worden in Nederland.
Dat zijn simpelweg niet dezelfde mensen vriend :D
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:32:57 #68
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84927104
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ja hoor, uitleggen waarom je weigert mee te werken met de politie als ze daar goede redenen voor hebben.
Omdat ik vrij ben te gaan en staan waar ik wil, er geen verdenking tegen mijn persoon is en ik derhalve niet onderworpen hoef te worden aan fouillering of de identificatieplicht, en ik van mening ben dat als ik akkoord zou gaan met de redenatie dat er mogelijk een overvaller in ons midden is, dit naar mijn mening zou betekenen dat mijn tweede argument (hetgeen een recht is) opeens ongeldig wordt en dit neer zou komen op het compleet vervallen van mijn rechten op basis van niets meer dan een gerucht.

Kortom: ik vind het een te makkelijke manier om me mijn rechten afhandig te maken en ik weiger daar zelf aan mee te werken. Liever zie ik dat de verantwoordelijkheid voor het schenden van mijn rechten geheel in handen ligt van de staat. Ik ben namelijk een man van principes en doe niet mee aan het ondergraven van mijn eigen rechtspositie.

Dank u wel, fijne dag nog verder :)
pi_84927517
Lekker actie van de politie. Als de daders vuurwapengevaarlijk (en wanhopig) waren zou het een leuke shootout kunnen worden met een dozijn passagiers ertussen.
pi_84928281
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Omdat ik vrij ben te gaan en staan waar ik wil, er geen verdenking tegen mijn persoon is en ik derhalve niet onderworpen hoef te worden aan fouillering of de identificatieplicht, en ik van mening ben dat als ik akkoord zou gaan met de redenatie dat er mogelijk een overvaller in ons midden is, dit naar mijn mening zou betekenen dat mijn tweede argument (hetgeen een recht is) opeens ongeldig wordt en dit neer zou komen op het compleet vervallen van mijn rechten op basis van niets meer dan een gerucht.

Kortom: ik vind het een te makkelijke manier om me mijn rechten afhandig te maken en ik weiger daar zelf aan mee te werken. Liever zie ik dat de verantwoordelijkheid voor het schenden van mijn rechten geheel in handen ligt van de staat. Ik ben namelijk een man van principes en doe niet mee aan het ondergraven van mijn eigen rechtspositie.

Amen _O_
pi_84928619
Als de politie gewoon netjes aan iedereen in de tram vraagt of die toevallig zojuist een overval heeft gepleegd, dan is er toch niets aan de hand?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:26:23 #72
62913 Blik
The one and Only!
pi_84928695
quote:

[..]

Ik weet niet of je het weet, maar de politie heeft het recht om in het kader van veiligheid (waar dit duidelijk onder valt) je te vragen om je ID en je te fouilleren. Dan kun jij het hebben over je burgerrechten, maar die zijn tig jaar geleden al komen te vervallen onder speciale omstandigheden.

Welkom in 2010!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:27:27 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_84928721
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden van "ze".... het pauperige SBS6 kijkende PVV volk.

Mij zul je dat niet horen zeggen.
Totdat je zelf ergens een keer de dupe van wordt, omdat de politie niet daadkrachtig optreedt...

En hoe bevalt het hokjesdenken?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:28:11 #74
152789 karr-1
pi_84928737
quote:

[..]

Fijn voor je, ik spreek je wel weer als je achter de tralies staat te roepen over je burgerrechten. Je snapt blijkbaar niet dat de politie onder bepaalde omstandigheden (verdenking, gerede twijfel etc.) dit soort dingen gewoon mag en kan doen.
pi_84928904
Zolang het geen gewoonte wordt om trams aan de kant te zetten en razzia's te houden vind ik persoonlijk dat het in een geval van een redelijke verdenking best een tram aan de kant mag zetten.

quote:
Agenten gingen met kogelwerende vesten de tram in. Alle inzittenden werden gefouilleerd. De daders zijn niet gevonden, wel werden twee mannen aangehouden omdat ze het politieonderzoek hinderden.
2 mensen aangehouden die moeilijk liepen te doen, daar blijkt naar mijn mening ook wel weer uit dat ze op zoek waren naar de overvallers en niet naar mensen die nog een verkeersboete hadden, of een beetje drugs, of een zakmes op zak hadden en deze actie echt als doel had de overvallers te pakken en niet geld te innen van 'onschuldige' burgers
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:43:17 #76
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_84929151
Maar ik neem toch aan dat ze een signalement hebben? Als het signalement van de overvallers luidt dat het dikke kleine kerels waren, waarom zou ik mij dan als dunne lange vrouw moeten laten fouilleren?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:33:51 #77
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84930841
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:28 schreef karr-1 het volgende:

Fijn voor je, ik spreek je wel weer als je achter de tralies staat te roepen over je burgerrechten. Je snapt blijkbaar niet dat de politie onder bepaalde omstandigheden (verdenking, gerede twijfel etc.) dit soort dingen gewoon mag en kan doen.
Die verdenking en gerede twijfel kunnen zich echter niet zomaar tot een willekeurige groep mensen richten.

De politie weet verder enigszins wie zij zoeken, mag ik aannemen (signalement o.i.d.). Dan is het niet nodig om iedereen die niet aan dat signalement voldoet te visiteren.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:40:38 #78
152789 karr-1
pi_84931051
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die verdenking en gerede twijfel kunnen zich echter niet zomaar tot een willekeurige groep mensen richten.

De politie weet verder enigszins wie zij zoeken, mag ik aannemen (signalement o.i.d.). Dan is het niet nodig om iedereen die niet aan dat signalement voldoet te visiteren.
dat ben ik met je eens, maar het is mij niet geheel duidelijk of er een signalement was of niet. In het geval dat er wel was, dan zou het zich inderdaad moeten beperken tot mensen die voldoen aan dit signalement. Ik kan me dan echter wel voorstellen dat ze de mensen in de tram " vasthouden" om te voorkomen dat mensen weg lopen. Maar dat is iets anders dan fouilleren natuurlijk.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:44:22 #79
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_84931178
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef BigPimp het volgende:
DDR bestond 15 jaar anders wel, knul.
Je weet dat we inmiddels in 2010 leven?
De DDR is in 1990 opgeheven: http://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_Democratische_Republiek
So we just called him Fred
pi_84931181
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Meewerken met de politie, je grote bek tegen ze dichthouden (anders wordt je afgevoerd :7 ) en vervolgens 1 minuut later thuis komen.
Het hele verhaal duurde zo'n 45 minuten.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:47:43 #81
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_84931285
Als er geen reden is om jou te verdenken van een misdrijf, dan is er ook geen reden om jou te fouilieren. Tenzij er vooraf een APV is afgegeven dat ivm bepaalde risico's preventief gefouillieerd mag worden, maar daar lijkt me hier geen sprake van.

Persoonlijk zou ik de agent eerst vragen wat de verdenking is en hem vragen zich eerst te legitimeren.
pi_84931463
Wat ik me afvraag, bij de overval waren 4 (vermoedelijk negroide) mannen betrokken.

Zijn er nou ook alleen maar mannen uit die tram geplukt of werden de moedertjes, single ladies, bejaarde dames en kinderen ook gefouilleerd? Is dat dan geen schending van je rechten als er duidelijk geen sprake is van vrouwelijke daders?

[ Bericht 3% gewijzigd door Wokkel op 06-08-2010 11:58:07 ]
pi_84931480
Je moet blij zijn dat ze proberen die gasten op te pakken.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:58:02 #84
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_84931661
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ik vraag me dus af hoe geldig die reden is. Er wordt hier gezegd dat bij een redelijk vermoeden dat de daders aan boord zijn het mag. Maar wie bepaalt of dat een redelijk vermoeden is? Iedere mongool kan wel beweren dat er overvallers in een bepaalde tram zitten, en zo kan men altijd wel iets bedenken om zo'n actie te legitimeren.

In dit geval bleek die tip dus ook nergens op te slaan. Dat vind ik wel een reden om in het vervolg niet op zo'n manier uit te pakken.
Dramaqueen :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:58:37 #85
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_84931681
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:44 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het hele verhaal duurde zo'n 45 minuten.
En hoelang had het geduurd als die 2 figuren gewoon hadden meegewerkt?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:58:39 #86
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84931682
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
At all cost? :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:59:12 #87
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_84931701
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel hebt uit te leggen waarom je niet mee wilde werken :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:59:41 #88
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_84931721
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

At all cost? :')
Nee, maar deze acties mogen wel.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:00:06 #89
152789 karr-1
pi_84931733
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:47 schreef FredvZ het volgende:
Persoonlijk zou ik de agent eerst vragen wat de verdenking is en hem vragen zich eerst te legitimeren.
Dat zou ik ook absoluut doen :Y
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:02:01 #90
152789 karr-1
pi_84931802
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:52 schreef Wokkel het volgende:
Wat ik me afvraag, bij de overval waren 4 (vermoedelijk negroide) mannen betrokken.

Zijn er nou ook alleen maar mannen uit die tram geplukt of werden de moedertjes, single ladies, bejaarde dames en kinderen ook gefouilleerd? Is dat dan geen schending van je rechten als er duidelijk geen sprake is van vrouwelijke daders?
Geen idee, maar ik denk niet dat de politie bij voorbaat gaat roepen dat ze op zoek zijn naar negroide mannen, om te voorkomen dat bv buit word verstopt of doorgegeven.
pi_84931914
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:00 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat zou ik ook absoluut doen :Y
Een agent zal je toch eerst fouilleren en daarna, als de gelegenheid er is, zichzelf legitimeren. Je kan niet verwachten dat een potentieel vuurwapengevaarlijk persoon voor je staat (daar waren aanwijzingen voor) en dat je dan eerst je legitimatie moet pakken.

Dat achteraf legitimeren zal, bij weigering van jou kant om verder mee te werken, op het bureau plaatsvinden.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:05:34 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84931932
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:59 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, maar deze acties mogen wel.
Waar ligt voor jou dan precies de grens?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:22:27 #93
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_84932481
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:05 schreef Wokkel het volgende:
Dat achteraf legitimeren zal, bij weigering van jou kant om verder mee te werken, op het bureau plaatsvinden.
Dan gaan we toch gezellig naar het bureau? De rekening voor gederfde inkomsten en onnodige aantasting in de goede naam faxen we naderhand wel.

Ik vind het prima dat agenten een tram vasthouden om een dader te zoeken, maar domweg de hele tram gaan fouilieren gaat te ver.
pi_84932567
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dan gaan we toch gezellig naar het bureau? De rekening voor gederfde inkomsten en onnodige aantasting in de goede naam faxen we naderhand wel.
Met dien verstande dat jouw weigering om mee te werken wel zal leiden tot een proces verbaal voor jou. De onmacht van de agent om op het door jouw gewenste moment zijn ID niet te kunnen tonen zal niet tellen als excuus voor jou om niet mee te werken.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:26:47 #95
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_84932634
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:24 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Met dien verstande dat jouw weigering om mee te werken wel zal leiden tot een proces verbaal voor jou. De onmacht van de agent om op het door jouw gewenste moment zijn ID niet te kunnen tonen zal niet tellen als excuus voor jou om niet mee te werken.
Dus ik moet er maar op vertrouwen dat de wildvreemde kerel die mij wil betasten een agent is?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:27:35 #96
152789 karr-1
pi_84932671
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Die rekening zal lachend in de prullenbak verdwijnen. Jij weigert mee te werken en daarmee kost het onnodig veel tijd. Dit zal jou dus ook een PV opleveren.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:28:14 #97
152789 karr-1
pi_84932699
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:26 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dus ik moet er maar op vertrouwen dat de wildvreemde kerel die mij wil betasten een agent is?
Die wildvreemde kerel zal waarschijnlijk wel een politieuniform aanhebben en met een politieauto aan komen rijden.
pi_84932726
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb er absoluut geen bezwaar tegen als mij zoiets zou overkomen. Ik ben allang blij dat ze, naast laseren op de snelweg, boeven gaan vangen!
Je hebt er natuurlijk altijd van die azijnpissers tussen zitten die vinden dat de politie het nooit goed kan doen; zoals ook nu. Staan ze te laseren, dan moeten ze boeven vangen, gaan ze (een poging doen om) boeven (te) vangen, dan is dat ook weer niet goed

[ Bericht 0% gewijzigd door Locusta op 06-08-2010 12:37:36 ]
pi_84932864
Ach ja, morgen staat iedereen weer te kankeren op het feit dat de politie niks doet tegen overvallers :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:34:00 #100
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84932912
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:27 schreef Blik het volgende:

[..]

Totdat je zelf ergens een keer de dupe van wordt, omdat de politie niet daadkrachtig optreedt...
Dat gebeurt niet, geloof me nou maar :D

Ik ben in tegenstelling tot de mensen die jij noemt namelijk een realist.

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:28 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dit is geen verdenking in die zin van het woord :')

En dat celletje boeit me echt niet.

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je moet bedenken welk precedent dit schept.

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik denk niet dat de politie bij voorbaat gaat roepen dat ze op zoek zijn naar negroide mannen, om te voorkomen dat bv buit word verstopt of doorgegeven.
Wat!? _O-

Die negers zijn zo dom dat ze pas snappen dat het om hen gaat wanneer de politie laat weten dat ze 2 negers zoeken?

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Die rekening zal lachend in de prullenbak verdwijnen. Jij weigert mee te werken en daarmee kost het onnodig veel tijd. Dit zal jou dus ook een PV opleveren.
Complete lulkoek. Daar buigt de rechter zich over. Wat de politie daarvan vindt interesseert niemand wat.

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Ach ja, morgen staat iedereen weer te kankeren op het feit dat de politie niks doet tegen overvallers :')
Iedereen fouilleren is gewoon nonsens.

Maar ik zie al dat verder kijken dan de neus lang is voor de meeste fokkers echt te veel gevraagd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')