Toen was ze 22, nu is ze 35. Makes quite a difference, doesn't it?quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kortere haar vind ik haar dus echt veel beter staan.
Ja, ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt, maar ik vind het zo vreemd. (Met make up heb ik hetzelfde trouwens). Maar misschien is dit wel precies waar al deze topics over gaan: voor jou (vrouw) is haar blijkbaar een accessoire vergelijkbaar met make up, voor mij (man) is het een behoorlijk essentieel deel van wat een mooie vrouw een mooie vrouw maakt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, alleen met haar. Omdat haar iets is wat je à la minute zou kunnen veranderen, denk ik? Als iemand een prachtig figuur heeft, dan is dat een feit. Als iemand 20 is ipv 40 ook. Daar valt niet aan te tornen.
Als iemand een gezicht heeft wat prachtig lijkt door lang haar en make up. (Oh, bij make up heb ik het ook dus.), hoeft dat niet altijd zo te zijn. Snappu?
Ik merk wel dat ik als ik een vrouw aantrekkelijk vind toch wel echt meestal voor de korte koppies gaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef conleche het volgende:
Veel meisjes zijn mooi met lang haar,
minder meisjes zijn mooi met kort haar,
nog minder meisjes zijn mooier met kort haar, dan met lang haar.
Als ze nu weer haar haar kort knipt staat het haar ook , daar heeft leeftijd niets mee te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Toen was ze 22, nu is ze 35. Makes quite a difference, doesn't it?
Youtube maar eens op wat recentere nummers/clips van haar
True.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Lang haar maskeert. Kort haar moet je kunnen dragen.
Maskeert wat? Haar hoofdhuid?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Lang haar maskeert. Kort haar moet je kunnen dragen.
Ja maar jij bent vrouw en kijkt naar het gezicht, ipv je in de luren te laten leggen door wapperende, dansende manen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik als ik een vrouw aantrekkelijk vind toch wel echt meestal voor de korte koppies ga
Vorm van het gezicht, bone structure ... Een kort kapsel legt alles bloot.quote:
Flaws.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Maskeert wat? Haar hoofdhuid?.
Huh? Wat?quote:Conleche"Zie je dan niet dat het puntje van haar neus voorbij haar bovenlip steekt?"
Schoonheidsfoutjes , zoals grote oren, rare neuzen vallen ook minder op met lang haar etcquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Maskeert wat? Haar hoofdhuid?.
Ken je dat niet? Van die vrouwen met van die heel lange neuzen. Vooral als ze lachen is de lip/neusverhouding wat zoek.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als ze nu weer haar haar kort knipt staat het haar ook , daar heeft leeftijd niets mee te maken.
Ze is iemand die het korte haar kan hebben en het ook goed bij staat
Ik heb net even gegoogled op profielplaatjes omdat ik echt even dacht dat ik me heel erg vergiste, maar volgens mij steekt bij iedereen toch zijn neus voorbij zijn bovenlip? Kan je een voorbeeldje laten zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Van die vrouwen met van die heel lange neuzen. Vooral als ze lachen is de lip/neusverhouding wat zoek.
Zit jij nu en profil plaatjes te googelen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb net even gegoogled op profielplaatjes omdat ik echt even dacht dat ik me heel erg vergiste, maar volgens mij steekt bij iedereen toch zijn neus voorbij zijn bovenlip? Kan je een voorbeeldje laten zien?
Nee, helaas, dat gaat niet wegens mijn oogkleppen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit jij nu en profil plaatjes te googelen?
Nee, misschien voor jou als vrouw wel, maar voor een man in het algemeen niet, lang haar is altijd mooier dan kort haar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Schoonheidsfoutjes , zoals grote oren, rare neuzen vallen ook minder op met lang haar etc
Kort haar met leuk goed model is niet iets wat iedereen kan hebben , maar je hebt ook vrouwen die kunnen echt alles qua uiterlijk hebben en is het juist dat kort haar er goed bij staat.
Bah, ik vind dit er maar ouderwets uitzien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
Ik vind Emma Watson net zo mooi met lang haar als met kort haar. Voordeel is nu dat er er een stuk volwassener uitziet!
[ afbeelding ]
100.000.000 x beter dan dat ´eigenlijk ben ik een heel gek mens'-kapsel erboven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah, ik vind dit er maar ouderwets uitzien.
Waarom is 'volwassen' (lees: niet meisjesachtig) ertuit zien eigenlijk een voordeel?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
Ik vind Emma Watson net zo mooi met lang haar als met kort haar. Voordeel is nu dat er er een stuk volwassener uitziet!
[ afbeelding ]
Klopt, op die foto in de OP is ze hard op weg richting gek mens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat Mia Farrow kapsel haar mooi staan op deze foto. Maar volgens mij heeft ze te dik haar om dat dagelijks voor elkaar te krijgen en loopt ze er dus bij zoals in de OP. En dat vind ik dan weer niks.
Ze is nu klaar met de Harry Potter films, dus is een verandering van uiterlijk wel handig voor het in de wacht slepen van nieuwe filmrollen, anders blijven ze je altijd zien als die schattige kleine Hermione.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Waarom is 'volwassen' (lees: niet meisjesachtig) ertuit zien eigenlijk een voordeel?
Als dat betekent dat ze het na haar eerstvolgende film weer laat groeien,quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef Kings het volgende:
[..]
Ze is nu klaar met de Harry Potter films, dus is een verandering van uiterlijk wel handig voor het in de wacht slepen van nieuwe filmrollen, anders blijven ze je altijd zien als die schattige kleine Hermione.....
Schijnbaar is dit haar schoonheidsideaal wat betreft neus ofzo...quote:
jij niet alleen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef mspoez het volgende:
Ohhh, zo! Ik dacht zeg maar van links naar rechts in plaats van van boven naar beneden!
Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze het na haar eerstvolgende film weer laat groeien,. Ben benieuwd overigens, werkt ze nu aan een film, weet iemand dat?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
[pic]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat, wat voor rollen ze nu aangeboden gaat krijgen. Dat zal toch anders zijn als wanneer ze nog langer haar had gehad denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.
Bij Hayden Panettiere staat kort haar prachtig.
[ afbeelding ]
Gewoon een lekkere chick maar mijn voorkeur alsnog met lang haar:quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.
[ afbeelding ]
Denk dat ze wat meer volwassenere rollen wil gaan vertolken en met dit uiterlijk is die kans natuurlijk ook groter.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat, wat voor rollen ze nu aangeboden gaat krijgen. Dat zal toch anders zijn als wanneer ze nog langer haar had gehad denk ik.
Ik kende mevr. P niet, heb even gegoogled, vind haar met lang haar toch veel mooier, sorry..
Ik vind het helemaal niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die kun je zo hard neuken tot ze uitscheurd en dan is ze binnen 10 seconden weer heelquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere chick maar mijn voorkeur alsnog met lang haar:
[ afbeelding ]
Ik vind haar met lang haar mooier. Zonder lijkt ze maar een heel gewoon meisje met veel te veel make-up op. Zo'n club typje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Socios het volgende:
Vrouwen dienen mooi lang haar te hebben. Ooit een prinses gezien met kort geknipt haar?
Hier spreekt een man met ook ervaring.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef haarmand het volgende:
die kun je zo hard neuken tot ze uitscheurd en dan is ze binnen 10 seconden weer heel![]()
WTF, zij heeft mij vorige week nog een wielklem gegevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gek op posts met een happy endquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef snakelady het volgende:
Korter haar vond ik veel makkelijker omdat ik nogal bewerkelijk haar heb.
Heb dun maar veel haar wat een lichte slag heeft maar boven op mijn hoofd wel plat hangt.
Dus om het wat fatsoenlijk te krijgen moet ik met een stijltang aan de gang, of juist met een krultang.
Met kort haar deed ik er wat wax en haarklei in, woelde door mijn haar, maakte wat puntjes en klaar.
Maar mijn man houdt van lang haar dus hou het lang.
Halleluja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef snakelady het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef snakelady het volgende:
Zonder lang haar ben je als vrouw niets meer waard. Ik zie het dilemma.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef Angst het volgende:
ik heb lang haar en hangt altijd in de weg, en mijn vriend gaat er altijd op liggen en trekt daardoor keihard aan mijn haar, resultaat pijn. Op mijn werk heb ik altijd een clip in zodat het niet in de weg hangt.
lang haar is vet irritant
Nein!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef Angst het volgende:
ik heb lang haar en hangt altijd in de weg, en mijn vriend gaat er altijd op liggen en trekt daardoor keihard aan mijn haar, resultaat pijn. Op mijn werk heb ik altijd een clip in zodat het niet in de weg hangt.
lang haar is vet irritant
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nein!. Ik let altijd op dat ik niet per ongeluk op heur haar ga liggen. Als het uitgespreid ligt, dan verzamel ik het, praat er even tegen en leg het allemaal weer netjes bij haar hoofdje neer.
.
Absoluut. Wat ik ook wel eens doe als lief ligt te slapen is het een eiwitspoelinkje geven, als je het even goed uitsmeert dan glimt het zo mooi de volgende morgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
![]()
Ik haal enig in de weg zittend haar ook altijd vol respect en bewondering van die specifieke plek af om het op liefdevolle wijze een nieuwe tijdelijke plek te geven.
Sjugt
Maar praten er tegen doe ik niet. Gaat het daar beter van groeien?
Zonde van mn zaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Absoluut. Wat ik ook wel eens doe als lief ligt te slapen is het een eiwitspoelinkje geven, als je het even goed uitsmeert dan glimt het zo mooi de volgende morgen..
Altijd voor jezelf spreken. Ik minacht vrouwen met kort haar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
kortom een man wil altijd en overal en of ze dan kort of lang haar heeft
Kloptquote:
Wauwquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig? Geweldig?! Als je dat geweldig is, dan is "hemels" alsnog een understatement voor hoe ze eruit zag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Moja het volgende:
[..]
WauwKort haar kan echt geweldig staan, al zijn er maar weinig vrouwen waarbij het echt mooi is.
Niet mee eens. Ik vind haar hier meer 13 in een dozijn. Er zijn al zo veel vrouwen lang blond haar dragend met die schuine pony dat het een beetje saai wordt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geweldig? Geweldig?! Als je dat geweldig is, dan is "hemels" alsnog een understatement voor hoe ze eruit zag.
[ afbeelding ]
Je moet lekker niet met saai verwarren he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind haar hier meer 13 in een dozijn. Er zijn al zo veel vrouwen lang blond haar dragend met die schuine pony dat het een beetje saai wordt.
Zeg ik dat? Met lang of kort, ze blijft mooi. Lang staat alleen een stuk braver/saaier, 't is maar net waar je van houdt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je moet lekker niet met saai verwarren he.
Dat je het saai vindt is natuurlijk een heel ander onderwerp.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind haar hier meer 13 in een dozijn. Er zijn al zo veel vrouwen lang blond haar dragend met die schuine pony dat het een beetje saai wordt.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef conleche het volgende:
Veel meisjes zijn mooi met lang haar,
minder meisjes zijn mooi met kort haar,
nog minder meisjes zijn mooier met kort haar, dan met lang haar.
jij vind het vrouwelijker. Ik vind kort mooier, klaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je het saai vindt is natuurlijk een heel ander onderwerp.
Het is mooier en vrouwelijker. Op die foto waar ze kort haar heeft ziet ze er een stuk suffer en tien jaar ouder uit. Minder mooi, minder sexy, etc. etc.
Dat het "anders" en minder saai is (volgens jou): /care.
Jouw mening moet worden herzien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef Moja het volgende:
[..]
jij vind het vrouwelijker. Ik vind kort mooier, klaar
kort haarquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jouw mening moet worden herzien.
Nee, er is geen leven na een pittig kort kapsel, behalve een eenzame. Mannen moeten het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |