abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:44:09 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85005928
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah, ik vind dit er maar ouderwets uitzien.
100.000.000 x beter dan dat ´eigenlijk ben ik een heel gek mens'-kapsel erboven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:50:08 #127
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_85006132
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
Ik vind Emma Watson net zo mooi met lang haar als met kort haar. Voordeel is nu dat er er een stuk volwassener uitziet!

[ afbeelding ]
Waarom is 'volwassen' (lees: niet meisjesachtig) ertuit zien eigenlijk een voordeel?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_85006341
Ik vind dat Mia Farrow kapsel haar mooi staan op deze foto. Maar volgens mij heeft ze te dik haar om dat dagelijks voor elkaar te krijgen en loopt ze er dus bij zoals in de OP. En dat vind ik dan weer niks.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:00:33 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85006449
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat Mia Farrow kapsel haar mooi staan op deze foto. Maar volgens mij heeft ze te dik haar om dat dagelijks voor elkaar te krijgen en loopt ze er dus bij zoals in de OP. En dat vind ik dan weer niks.
Klopt, op die foto in de OP is ze hard op weg richting gek mens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:03:34 #130
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_85006548
Een van de weinige die een kort kapsel goed kan dragen vind ik Halle Berry:

Maar dan vind ik nog dat ze met lang haar mooier is:
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_85006836

Winona Ryder vind ik ook een voorbeeld van een vrouw , die mooi is met kort haar.

uhmmm damn link werkt niet :'(
pi_85007689
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Waarom is 'volwassen' (lees: niet meisjesachtig) ertuit zien eigenlijk een voordeel?
Ze is nu klaar met de Harry Potter films, dus is een verandering van uiterlijk wel handig voor het in de wacht slepen van nieuwe filmrollen, anders blijven ze je altijd zien als die schattige kleine Hermione.....
Find your prince, before you start kissing frogs
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:54:18 #133
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85016996
Lang haar vind ik (bijna) altijd mooier.
Het staat vrouwelijker :Y (en dus beter)

Betekent niet dat kort haar niet staat, kan best leuk zijn, maar lang haar blijft beter :Y
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:17:10 #134
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_85017866
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef Kings het volgende:

[..]

Ze is nu klaar met de Harry Potter films, dus is een verandering van uiterlijk wel handig voor het in de wacht slepen van nieuwe filmrollen, anders blijven ze je altijd zien als die schattige kleine Hermione.....
Als dat betekent dat ze het na haar eerstvolgende film weer laat groeien, ^O^. Ben benieuwd overigens, werkt ze nu aan een film, weet iemand dat?
Fotoboek
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:30:45 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85018396
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:53 schreef mspoez het volgende:

[..]

Huh? Wat?
Schijnbaar is dit haar schoonheidsideaal wat betreft neus ofzo...

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:32:01 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85018447
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef mspoez het volgende:
Ohhh, zo! Ik dacht zeg maar van links naar rechts in plaats van van boven naar beneden!
jij niet alleen. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:35:51 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85018590
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Als dat betekent dat ze het na haar eerstvolgende film weer laat groeien, ^O^. Ben benieuwd overigens, werkt ze nu aan een film, weet iemand dat?
Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.

Bij Hayden Panettiere staat kort haar prachtig.

pi_85018913
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
Ik vind Emma Watson net zo mooi met lang haar als met kort haar. Voordeel is nu dat er er een stuk volwassener uitziet!

[pic]
:r
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:45:53 #139
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_85018919
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.

[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat, wat voor rollen ze nu aangeboden gaat krijgen. Dat zal toch anders zijn als wanneer ze nog langer haar had gehad denk ik.

Ik kende mevr. P niet, heb even gegoogled, vind haar met lang haar toch veel mooier, sorry. :@.
Fotoboek
pi_85019088
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Gewoon een lekkere chick maar mijn voorkeur alsnog met lang haar:
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:15:41 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020160
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat, wat voor rollen ze nu aangeboden gaat krijgen. Dat zal toch anders zijn als wanneer ze nog langer haar had gehad denk ik.

Ik kende mevr. P niet, heb even gegoogled, vind haar met lang haar toch veel mooier, sorry. :@.
Denk dat ze wat meer volwassenere rollen wil gaan vertolken en met dit uiterlijk is die kans natuurlijk ook groter.

Maar aan de andere kan, ze kunnen tegenwoordig zo veel en met een goede pruik heeft ze zo weer lang haar.
pi_85020294
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal niks. :{
pi_85023097
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Gewoon een lekkere chick maar mijn voorkeur alsnog met lang haar:
[ afbeelding ]
die kun je zo hard neuken tot ze uitscheurd en dan is ze binnen 10 seconden weer heel :9~ *;
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:34:35 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85023976
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind haar met lang haar mooier. Zonder lijkt ze maar een heel gewoon meisje met veel te veel make-up op. Zo'n club typje.
Resistance is futile.
pi_85031733
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Socios het volgende:
Vrouwen dienen mooi lang haar te hebben. Ooit een prinses gezien met kort geknipt haar? :')
pi_85034264
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef haarmand het volgende:
die kun je zo hard neuken tot ze uitscheurd en dan is ze binnen 10 seconden weer heel :9~ *;
Hier spreekt een man met ook ervaring. :9.
pi_85132579
Ik ben persoonlijk veel leuker met lang haar.
Als je echt mooi bent met kort haar heb je gewoon een prachtig gezicht!
pi_85143995
quote:

[..]

[ afbeelding ]
WTF, zij heeft mij vorige week nog een wielklem gegeven
pi_85183676
Tja......ik ben zelf niet zo'n fan van het korte kapsel.
Zeker niet als een vrouw van zichzelf een dikke bos (golvend/krullend O+ ) haar heeft.
Maar ik kan me voorstellen dat een beetje afwisseling wel leuk kan zijn, dat een kort kapsel verrekte handig is, en dat als je wat dunner haar hebt, het beter kan staan dan lang(er) haar.

Zelf draag ik mijn haar tot net over de schouders; korter staat idioot kinderlijk (helemaal kort heb ik nooit geprobeerd en dat ben ik voorlopig niet van plan, volgens mij heb ik daar echt het gezicht niet voor :') ) maar door het langer te laten groeien wordt het juist weer een heel lijzig geheel (alle slag eruit, gezicht dat opeens veel langer lijkt, etc.). Er zijn naar mijn mening evenveel meiden die te lang hebben, als te kort.
(Ik ben ook altijd stikjaloers op meiden van dat dikke donkere haar, dat met gemak tot op de onderrug komt zonder (ogenschijnlijk) echt veel volume te verliezen.)

Zelfde geldt trouwens voor mannen: een man met een mooie dikke bos haar (liefst krullend) mag het van mij gerust lang laten groeien. Een man met stroblond haar dat slap naar beneden hangt (of nog erger, donker geverfd met uitgroei :X ) mag van mij ook gekortwiekt worden.
pi_85191060
Ik snap niet zo goed waar het idee vandaan kotm dat een kort kapsel makkelijker is dan lang haar? Ik was significant meer tijd kwijt aan mijn korte kapsel, dan nu met mijn lange haar.

En tja, ik had vooraf aangekondigd dat ik mijn haar korter ging knippen. Meneer schrok toch wel toen ik er eenmaal mee thuis kwam. Zijn exacte woorden: "Ik zie dat het leuk staat, maar ik vond lang mooier".

En dus 2 jaar later heb ik het weer lang laten groeien. En denk nu regelmatig dat ik het wel weer korter zou willen.

Ik ben het er helemaal mee eens dat er onwijs veel meer lelijke korte kapsels zijn dan lang haar, maar soms staat kort haar ook erg mooi. Ik vond het mij in ieder geval goed staan, maar deed er dan ook mijn best voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')