100.000.000 x beter dan dat ´eigenlijk ben ik een heel gek mens'-kapsel erboven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah, ik vind dit er maar ouderwets uitzien.
Waarom is 'volwassen' (lees: niet meisjesachtig) ertuit zien eigenlijk een voordeel?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
Ik vind Emma Watson net zo mooi met lang haar als met kort haar. Voordeel is nu dat er er een stuk volwassener uitziet!
[ afbeelding ]
Klopt, op die foto in de OP is ze hard op weg richting gek mens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat Mia Farrow kapsel haar mooi staan op deze foto. Maar volgens mij heeft ze te dik haar om dat dagelijks voor elkaar te krijgen en loopt ze er dus bij zoals in de OP. En dat vind ik dan weer niks.
Ze is nu klaar met de Harry Potter films, dus is een verandering van uiterlijk wel handig voor het in de wacht slepen van nieuwe filmrollen, anders blijven ze je altijd zien als die schattige kleine Hermione.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Waarom is 'volwassen' (lees: niet meisjesachtig) ertuit zien eigenlijk een voordeel?
Als dat betekent dat ze het na haar eerstvolgende film weer laat groeien,quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef Kings het volgende:
[..]
Ze is nu klaar met de Harry Potter films, dus is een verandering van uiterlijk wel handig voor het in de wacht slepen van nieuwe filmrollen, anders blijven ze je altijd zien als die schattige kleine Hermione.....
Schijnbaar is dit haar schoonheidsideaal wat betreft neus ofzo...quote:
jij niet alleen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef mspoez het volgende:
Ohhh, zo! Ik dacht zeg maar van links naar rechts in plaats van van boven naar beneden!
Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze het na haar eerstvolgende film weer laat groeien,. Ben benieuwd overigens, werkt ze nu aan een film, weet iemand dat?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
Ik vind Emma Watson net zo mooi met lang haar als met kort haar. Voordeel is nu dat er er een stuk volwassener uitziet!
[pic]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat, wat voor rollen ze nu aangeboden gaat krijgen. Dat zal toch anders zijn als wanneer ze nog langer haar had gehad denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.
Bij Hayden Panettiere staat kort haar prachtig.
[ afbeelding ]
Gewoon een lekkere chick maar mijn voorkeur alsnog met lang haar:quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze wilde al veel langer kort haar maar ivm de harry potter reeks kon dat niet, aangezien ze daar nu klaar mee is kon ze het kort laten knippen.
[ afbeelding ]
Denk dat ze wat meer volwassenere rollen wil gaan vertolken en met dit uiterlijk is die kans natuurlijk ook groter.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat, wat voor rollen ze nu aangeboden gaat krijgen. Dat zal toch anders zijn als wanneer ze nog langer haar had gehad denk ik.
Ik kende mevr. P niet, heb even gegoogled, vind haar met lang haar toch veel mooier, sorry..
Ik vind het helemaal niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die kun je zo hard neuken tot ze uitscheurd en dan is ze binnen 10 seconden weer heelquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere chick maar mijn voorkeur alsnog met lang haar:
[ afbeelding ]
Ik vind haar met lang haar mooier. Zonder lijkt ze maar een heel gewoon meisje met veel te veel make-up op. Zo'n club typje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Socios het volgende:
Vrouwen dienen mooi lang haar te hebben. Ooit een prinses gezien met kort geknipt haar?
Hier spreekt een man met ook ervaring.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef haarmand het volgende:
die kun je zo hard neuken tot ze uitscheurd en dan is ze binnen 10 seconden weer heel![]()
WTF, zij heeft mij vorige week nog een wielklem gegevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |