Nee, nee je mist het punt. Ik kan een mooie vrouw oprecht mooi vinden, zonder afgunst of wat ook. Maar alleen als ze écht mooi zijn. Zoiets.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Och, vrouwen keuren elkaar af en mannen ook.Daarin lijken vrouwen naar mijn mening gemener en zijn mannen platter.
Toen was ze 22, nu is ze 35. Makes quite a difference, doesn't it?quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kortere haar vind ik haar dus echt veel beter staan.
Ja, ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt, maar ik vind het zo vreemd. (Met make up heb ik hetzelfde trouwens). Maar misschien is dit wel precies waar al deze topics over gaan: voor jou (vrouw) is haar blijkbaar een accessoire vergelijkbaar met make up, voor mij (man) is het een behoorlijk essentieel deel van wat een mooie vrouw een mooie vrouw maakt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, alleen met haar. Omdat haar iets is wat je à la minute zou kunnen veranderen, denk ik? Als iemand een prachtig figuur heeft, dan is dat een feit. Als iemand 20 is ipv 40 ook. Daar valt niet aan te tornen.
Als iemand een gezicht heeft wat prachtig lijkt door lang haar en make up. (Oh, bij make up heb ik het ook dus.), hoeft dat niet altijd zo te zijn. Snappu?
Ik merk wel dat ik als ik een vrouw aantrekkelijk vind toch wel echt meestal voor de korte koppies gaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef conleche het volgende:
Veel meisjes zijn mooi met lang haar,
minder meisjes zijn mooi met kort haar,
nog minder meisjes zijn mooier met kort haar, dan met lang haar.
Als ze nu weer haar haar kort knipt staat het haar ook , daar heeft leeftijd niets mee te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Toen was ze 22, nu is ze 35. Makes quite a difference, doesn't it?
Youtube maar eens op wat recentere nummers/clips van haar
True.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Lang haar maskeert. Kort haar moet je kunnen dragen.
Maskeert wat? Haar hoofdhuid?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Lang haar maskeert. Kort haar moet je kunnen dragen.
Ja maar jij bent vrouw en kijkt naar het gezicht, ipv je in de luren te laten leggen door wapperende, dansende manen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik als ik een vrouw aantrekkelijk vind toch wel echt meestal voor de korte koppies ga
Vorm van het gezicht, bone structure ... Een kort kapsel legt alles bloot.quote:
Flaws.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Maskeert wat? Haar hoofdhuid?.
Huh? Wat?quote:Conleche"Zie je dan niet dat het puntje van haar neus voorbij haar bovenlip steekt?"
Schoonheidsfoutjes , zoals grote oren, rare neuzen vallen ook minder op met lang haar etcquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Maskeert wat? Haar hoofdhuid?.
Ken je dat niet? Van die vrouwen met van die heel lange neuzen. Vooral als ze lachen is de lip/neusverhouding wat zoek.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als ze nu weer haar haar kort knipt staat het haar ook , daar heeft leeftijd niets mee te maken.
Ze is iemand die het korte haar kan hebben en het ook goed bij staat
Ik heb net even gegoogled op profielplaatjes omdat ik echt even dacht dat ik me heel erg vergiste, maar volgens mij steekt bij iedereen toch zijn neus voorbij zijn bovenlip? Kan je een voorbeeldje laten zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Van die vrouwen met van die heel lange neuzen. Vooral als ze lachen is de lip/neusverhouding wat zoek.
Zit jij nu en profil plaatjes te googelen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb net even gegoogled op profielplaatjes omdat ik echt even dacht dat ik me heel erg vergiste, maar volgens mij steekt bij iedereen toch zijn neus voorbij zijn bovenlip? Kan je een voorbeeldje laten zien?
Nee, helaas, dat gaat niet wegens mijn oogkleppen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit jij nu en profil plaatjes te googelen?
Nee, misschien voor jou als vrouw wel, maar voor een man in het algemeen niet, lang haar is altijd mooier dan kort haar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Schoonheidsfoutjes , zoals grote oren, rare neuzen vallen ook minder op met lang haar etc
Kort haar met leuk goed model is niet iets wat iedereen kan hebben , maar je hebt ook vrouwen die kunnen echt alles qua uiterlijk hebben en is het juist dat kort haar er goed bij staat.
Bah, ik vind dit er maar ouderwets uitzien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Kings het volgende:
Ik vind Emma Watson net zo mooi met lang haar als met kort haar. Voordeel is nu dat er er een stuk volwassener uitziet!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |