Ik ben gek op posts met een happy endquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef snakelady het volgende:
Korter haar vond ik veel makkelijker omdat ik nogal bewerkelijk haar heb.
Heb dun maar veel haar wat een lichte slag heeft maar boven op mijn hoofd wel plat hangt.
Dus om het wat fatsoenlijk te krijgen moet ik met een stijltang aan de gang, of juist met een krultang.
Met kort haar deed ik er wat wax en haarklei in, woelde door mijn haar, maakte wat puntjes en klaar.
Maar mijn man houdt van lang haar dus hou het lang.
Halleluja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef snakelady het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef snakelady het volgende:
Zonder lang haar ben je als vrouw niets meer waard. Ik zie het dilemma.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef Angst het volgende:
ik heb lang haar en hangt altijd in de weg, en mijn vriend gaat er altijd op liggen en trekt daardoor keihard aan mijn haar, resultaat pijn. Op mijn werk heb ik altijd een clip in zodat het niet in de weg hangt.
lang haar is vet irritant
Nein!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef Angst het volgende:
ik heb lang haar en hangt altijd in de weg, en mijn vriend gaat er altijd op liggen en trekt daardoor keihard aan mijn haar, resultaat pijn. Op mijn werk heb ik altijd een clip in zodat het niet in de weg hangt.
lang haar is vet irritant
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nein!. Ik let altijd op dat ik niet per ongeluk op heur haar ga liggen. Als het uitgespreid ligt, dan verzamel ik het, praat er even tegen en leg het allemaal weer netjes bij haar hoofdje neer.
.
Absoluut. Wat ik ook wel eens doe als lief ligt te slapen is het een eiwitspoelinkje geven, als je het even goed uitsmeert dan glimt het zo mooi de volgende morgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
![]()
Ik haal enig in de weg zittend haar ook altijd vol respect en bewondering van die specifieke plek af om het op liefdevolle wijze een nieuwe tijdelijke plek te geven.
Sjugt
Maar praten er tegen doe ik niet. Gaat het daar beter van groeien?
Zonde van mn zaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Absoluut. Wat ik ook wel eens doe als lief ligt te slapen is het een eiwitspoelinkje geven, als je het even goed uitsmeert dan glimt het zo mooi de volgende morgen..
Altijd voor jezelf spreken. Ik minacht vrouwen met kort haar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
kortom een man wil altijd en overal en of ze dan kort of lang haar heeft
Kloptquote:
Wauwquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij Hayden Panettiere staat kort haar prachtig.
[ afbeelding ]
Geweldig? Geweldig?! Als je dat geweldig is, dan is "hemels" alsnog een understatement voor hoe ze eruit zag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Moja het volgende:
[..]
WauwKort haar kan echt geweldig staan, al zijn er maar weinig vrouwen waarbij het echt mooi is.
Niet mee eens. Ik vind haar hier meer 13 in een dozijn. Er zijn al zo veel vrouwen lang blond haar dragend met die schuine pony dat het een beetje saai wordt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geweldig? Geweldig?! Als je dat geweldig is, dan is "hemels" alsnog een understatement voor hoe ze eruit zag.
[ afbeelding ]
Je moet lekker niet met saai verwarren he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind haar hier meer 13 in een dozijn. Er zijn al zo veel vrouwen lang blond haar dragend met die schuine pony dat het een beetje saai wordt.
Zeg ik dat? Met lang of kort, ze blijft mooi. Lang staat alleen een stuk braver/saaier, 't is maar net waar je van houdt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je moet lekker niet met saai verwarren he.
Dat je het saai vindt is natuurlijk een heel ander onderwerp.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind haar hier meer 13 in een dozijn. Er zijn al zo veel vrouwen lang blond haar dragend met die schuine pony dat het een beetje saai wordt.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef conleche het volgende:
Veel meisjes zijn mooi met lang haar,
minder meisjes zijn mooi met kort haar,
nog minder meisjes zijn mooier met kort haar, dan met lang haar.
jij vind het vrouwelijker. Ik vind kort mooier, klaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je het saai vindt is natuurlijk een heel ander onderwerp.
Het is mooier en vrouwelijker. Op die foto waar ze kort haar heeft ziet ze er een stuk suffer en tien jaar ouder uit. Minder mooi, minder sexy, etc. etc.
Dat het "anders" en minder saai is (volgens jou): /care.
Jouw mening moet worden herzien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef Moja het volgende:
[..]
jij vind het vrouwelijker. Ik vind kort mooier, klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |