donequote:
quote:
Veel plezier alvast, klinkt iig gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef crv het volgende:
[..]
ff kort wat eten en FOK!en en om 8 uur weer de grens over en ff bieren bij een vriend
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier alvast, klinkt iig gezellig
Ik stond te douchen, bleek die bus om 10 voor te gaan en ons mam en mijn zus waren dus al weg voordat ik uit de douche kwamquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik stond te douchen, bleek die bus om 10 voor te gaan en ons mam en mijn zus waren dus al weg voordat ik uit de douche kwam.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wens jullie een fijne en rustige avond, moet hier nog wat dingen doen dus geen tijd meer om op FOK!zine te zitten.
Dan pak je toch de volgende en zie je ze daar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik stond te douchen, bleek die bus om 10 voor te gaan en ons mam en mijn zus waren dus al weg voordat ik uit de douche kwam.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wens jullie een fijne en rustige avond, moet hier nog wat dingen doen dus geen tijd meer om op FOK!zine te zitten.
Geen idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je hoe kut.
Tot wanneer is die kermis?
Mwa, toen ik dat hoorde heb ik al m'n huispak aangedaan, kijk wel of ik nog erheen ga met hen of met vrienden ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan pak je toch de volgende en zie je ze daar?
ciao Bongquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
was ie ons alweer kwijtquote:
Ik zie nu pas dat ze op alfabetische volgorde staanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:07 schreef crv het volgende:
Trouwens oom mooie verzameling geworden die OP
ok hoe kwam dat? per ongeluk je roundup opgedronken somsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Ja ik ben een beetje aan het bijlezen enzo.
Gisteren was ik doodziek dus ik was even een dagje afwezig
waar het door kwam weet ik niet, maar het kwam er aan alle kanten uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef crv het volgende:
[..]
ok hoe kwam dat? per ongeluk je roundup opgedronken soms![]()
Maar je bent nu weer up and running?
Noesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar het door kwam weet ik niet, maar het kwam er aan alle kanten uit.
Vandaag ben ik begonnen met het slopen van de serrevloer.
Ook zo'n fijn klusje.
Een of andere momgool heeft spaanplaat als ondergrond gebruikt, en dat komt er in brokjes van maximaal 5 vierkante centimeter uit
jeetje fijn is datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar het door kwam weet ik niet, maar het kwam er aan alle kanten uit.
Vandaag ben ik begonnen met het slopen van de serrevloer.
Ook zo'n fijn klusje.
Een of andere momgool heeft spaanplaat als ondergrond gebruikt, en dat komt er in brokjes van maximaal 5 vierkante centimeter uit
quote:
Ja lekkahquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
IK GA ETEN
KUSJES OP JULLIE VAGINAT
Groetjes aan je venusheuvel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
IK GA ETEN
KUSJES OP JULLIE VAGINAT
Ja, ho maar weerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef Chowi het volgende:
EET SMAKELIJK BELLA.
IK ZAL WAT VAGINAT SQUIRTEN OP JE SANDWICH.
Sorry als ik je penis hard heb laten worden.quote:
http://messages.fok.nl/inbox.php ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand nog eens het linkje voor pm op de mobiel neerzetten?
http://messages.fok.nl/pdaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand nog eens het linkje voor pm op de mobiel neerzetten?
quote:
Inderdaad. En dat Chowi je tot die tijd wel even kan vervangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaart anders in een crewforum gewoon even aan dat je je werk niet goed kunt doen zo
ik? ze weten dat ik geen internet heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaart anders in een crewforum gewoon even aan dat je je werk niet goed kunt doen zo
quote:
Opgegeten door een groep wilde prairiehonden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
Chowi, waar is het middenstuk van de bril in je UI?
quote:
eetsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
IK GA ETEN
KUSJES OP JULLIE VAGINAT
Hoi Bossiequote:
Dan hadden ze wel erge hongerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Opgegeten door een groep wilde prairiehonden.
Inderdaad. Sindsdien heb ik een fobie voor ze.quote:
Je bent er mooi klaar meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik? ze weten dat ik geen internet heb.
ÿou should havequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Sindsdien heb ik een fobie voor ze.
[ afbeelding ]
*ril*
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
Zo, planning bijgewerkt. Ik ben even weg van FOK! vanavond, even te veel gedaan.
Lievvv.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Sindsdien heb ik een fobie voor ze.
[ afbeelding ]
*ril*
Precies, zijn we daar ook weer vanaf voor n tijdjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat Chowi je tot die tijd wel even kan vervangen.
Waarom heten die beesten trouwens in godsnaam prairiehonden?quote:
quote:
Oh, mazzel doeiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
Zo, planning bijgewerkt. Ik ben even weg van FOK! vanavond, even te veel gedaan.
zelfde vraag voor zeehonden, zeekoeien, vleermuizen en zo nog wel wat tuigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heten die beesten trouwens in godsnaam prairiehonden?.
Viel spassquote:
wb xDquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben terug, :3333333333333333333333333333333333333333333
zo, hoe was je kutdiner?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker, de sap van Chowi drupt nog uit m'n mondhoeken.quote:
^_^quote:
owww lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker, de sap van Chowi drupt nog uit m'n mondhoeken.
[..]
^_^
Had het al gezien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww lekker
Op de weblog staat iets over squirten met pastasaus
Hoe laat je een sletje pastasaus squirten?
Ik kreeg een visual.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker, de sap van Chowi drupt nog uit m'n mondhoeken.
[..]
^_^
Datvindjelekkerheaquote:
Morgah om 7.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
is benny nou al een keer op vakantie?
HALLOHALLOHALLO ._.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
Aloa kleine vriendjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jups
Dan pas ik even op de winkel samen met Myr.
He, wat zei je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit de nieuwe OP nog eens te bestuderen maar zie gomi er niet meer tussen staan![]()
Verrekte koeiquote:
Bastaard.quote:
Boequote:
quote:
quote:
Ik heb net Chowi helemaal sufgenuekt.quote:
Ja werkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
Is wel grappig... je kan je klok erop gelijk zetten dat rond half 8 de mensen binnen komen druppelen en rond 11 uur langzaamaan zich naar bed verplaatsen hier in de SC
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb net Chowi helemaal sufgenuekt.
Nee gai.quote:
Dat is vervelend maar een noodzakelijk kwaadquote:
godverdomme. En ik dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die op Wilders stemmen.quote:
M'n kutvocht is op.quote:
Mensen die voor zichzelf zorgen en hun hypotheek moeten betalen enzoquote:
Ja, ik ook gewoon hoor. Soms.quote:
Wilders.quote:
Ohwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is vervelend maar een noodzakelijk kwaad
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen die voor zichzelf zorgen en hun hypotheek moeten betalen enzo
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Koetje krijg jij hem nog omhoog vanavond of heb je al teveel gefapt?
Jij lokt wel erg veel uit voor een heteroseksuele vrouw.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vanavond moet nog wel lukken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Koetje krijg jij hem nog omhoog vanavond of heb je al teveel gefapt?
Ik ben een loklesbo. Je ziet me in de straten van Amsterdam, lokken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij lokt wel erg veel uit voor een heteroseksuele vrouw.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen die voor zichzelf zorgen en hun hypotheek moeten betalen enzo
Horse and me?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk word ik best agressief van gamen![]()
Ik wil nu met van alles gaan gooien
Wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk word ik best agressief van gamen![]()
Ik wil nu met van alles gaan gooien
In uitdagende lingerie en lieslaarzen enzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een loklesbo. Je ziet me in de straten van Amsterdam, lokken.
Ik zou me echt helemaal ziek lachen, zelfs als ik in de douche zou staanquote:
Reguliersdwarsstraat, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
In uitdagende lingerie en lieslaarzen enzo?
Waar sta je? Dan ga ik deze week even langs..
Ik ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou me echt helemaal ziek lachen, zelfs als ik in de douche zou staan
Volgende spel is Miel Monteur?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die heb ik al uitgespeeldben nu bezig met terminator salvation
Ik moest het googlen enquote:
Ooh, da's minderquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga steeds dood, ik kan met dit spel niet zo heel gied richten
Ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt er bij mij wonen
Yayquote:
Wtfquote:
Banksyquote:
Ik heb beter werk van hem gezienquote:
Mits rosébier zeg ik ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Ik zat van de week op een verjaardag, van de familie van mijn toyboy. En ik dronk bier.
Toen kwam er een meisje van 6 naar me toe gelopen en die keek gefascineerd naar mijn bier. En vroeg waarom ik bier dronk. Omdat dat volgens haar alleen maar voor grote meneren was.
Maar vrouwen mogen ook best bier drinken, toch? Toch?!.
Tuurlijk kan datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Ik zat van de week op een verjaardag, van de familie van mijn toyboy. En ik dronk bier.
Toen kwam er een meisje van 6 naar me toe gelopen en die keek gefascineerd naar mijn bier. En vroeg waarom ik bier dronk. Omdat dat volgens haar alleen maar voor grote meneren was.
ik met deze:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al de hele dag dit nummer in mijn kop
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
van mij wel hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Ik drink ook bierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
En je had dat kind een educatieve klap moeten geven.
En wat nou als ik toevallig meer van Grolsch hou dan van die zoete Wieckse rosé-troep?quote:
Dat kan altijd nog. Als ik haar op een volgende verjaardag zie, zal ik het alsnog doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
En je had dat kind een educatieve klap moeten geven.
Grolsch is goed, Grolsch is seckxy.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
En wat nou als ik toevallig meer van Grolsch hou dan van die zoete Wieckse rosé-troep?
Ja, maar jij game't ook, dus dat lag wel een beetje in de lijn der verwachting.quote:
Whahahaha ik heb 2 mannen eraan gekregenquote:
Dan ben jij denk ik hermafrodietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
En wat nou als ik toevallig meer van Grolsch hou dan van die zoete Wieckse rosé-troep?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar jij game't ook, dus dat lag wel een beetje in de lijn der verwachting.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar jij game't ook, dus dat lag wel een beetje in de lijn der verwachting.
Dat waren homo's mag ik hopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha ik heb 2 mannen eraan gekregen
ik krijg het ook wel weg hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
Maar rosebier is wel lekker![]()
Eigenlijk alles waar alcohol inzit
en nee, ik ben geen homo ondanks dat ik rosebier wel lekker vind en gewone rose ook overigensquote:
Ik weet nog wel toen breezers inkwamen, op een fuif was dat. Iedereen met elkaar slowen,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ach over 6 jaar zitten die meisjes vast braaf aan de breezers zoals wel normaal is.
Dan toch liever bier
Neequote:
Grapje jongquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nee, ik ben geen homo ondanks dat ik rosebier wel lekker vind en gewone rose ook overigens
Ohja, slowenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen breezers inkwamen, op een fuif was dat. Iedereen met elkaar slowen,![]()
Of nog erger! Ze drinken witte wijn en hun stopzin is "mijn vaderrrr is op zakenreis".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ach over 6 jaar zitten die meisjes vast braaf aan de breezers zoals wel normaal is.
Dan toch liever bier
Rosequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nee, ik ben geen homo ondanks dat ik rosebier wel lekker vind en gewone rose ook overigens
En kusjeskring.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grapje jong.
[..]
Ohja, slowen_!)I#!*()#^!%#^&1
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mis denk ik de homo <==> rose bier vergelijking![]()
quote:
Jajaja, dadelijk komen weer al die herinneringen terugquote:
Dat is wel tof. Dan kun je jezelf neuken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ben jij denk ik hermafrodiet.
Zijn frikandel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
Er was een hele knappe jongen op een fuif, Roy heette hij, en toen wilde hij mij kussen, maar ik had een frikandel in mijn mond.
Dan moet je wel een grote plasser hebben, anders lukt dat volgens mij nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Dan kun je jezelf neuken.
Daar heb ik altijd al van gedroomd..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
Er was een hele knappe jongen op een fuif, Roy heette hij, en toen wilde hij mij kussen, maar ik had een frikandel in mijn mond.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
En die frinkandel uitkotsen/opeten/doorslikken ging niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
En toen draaide ik dus weg, en toen dacht ie dat ik hem afwees kwam ik later achter.quote:
No flame intended, Kally.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik drink witte wijn en mijn vader is met pensioen
Als de zon onder is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoelaat ben je hier voor het laatst?
Nou het ging allemaal zo snel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die frinkandel uitkotsen/opeten/doorslikken ging niet?
Hoe oud was jequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En toen draaide ik dus weg, en toen dacht ie dat ik hem afwees kwam ik later achter.
Dan had je alsnog achter hem aan moeten gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En toen draaide ik dus weg, en toen dacht ie dat ik hem afwees kwam ik later achter.
10.quote:
Zeg je nou eigenlijk dat je een kleine plasser hebt, Zeroku?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn frikandel?
[..]
Dan moet je wel een grote plasser hebben, anders lukt dat volgens mij niet.
Okquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als de zon onder is...
Ik denk rond een uur of 10 a 11
Ohwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het ging allemaal zo snel.
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg je nou eigenlijk dat je een kleine plasser hebt, Zeroku?
quote:
Ja ik was 10 hallo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan had je alsnog achter hem aan moeten gaan
Ooh, dan mag het nog netquote:
Want je gaat weg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Dan zal ik je alvast een hele fijne wip en strip vakantie wensen
Condooms ingepakt?
Dus, no excusequote:
quote:
Ja jij was al een hoer toen je in de baarmoeder zat.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja jij was al een hoer toen je in de baarmoeder zat.
Nee ik kom af en toe online, ben ook aan het gamenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want je gaat weg?
'familie'verpakking!!11!!!!!111!Einz!111!!!!11111!
Zeg hey hey hey een beetje rustig tegen m'n.. tegen Kallyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja jij was al een hoer toen je in de baarmoeder zat.
Hoeveel condooms zitten daar in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want je gaat weg?
'familie'verpakking!!11!!!!!111!Einz!111!!!!11111!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zeg hey hey hey een beetje rustig tegen m'n.. tegen Kally![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel condooms zitten daar in?
Voor heel de familie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel condooms zitten daar in?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zeg hey hey hey een beetje rustig tegen m'n.. tegen Kally![]()
Belgiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Chowi het volgende:
Sorry, maar waar ga je heen op verkansie, iBenny?
Wat???? Ik gebruik geen condooms meer, al 11 jaar niet, dus ik vind het een hele normale vraagquote:
Ik denk niet dat je hem doorhebt/-hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat???? Ik gebruik geen condooms meer, al 11 jaar niet, dus ik vind het een hele normale vraag
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte van je familie.
quote:
Nee nog steeds niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hem doorhebt/-had
quote:
:3quote:
quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Mijn huis knapt wel op
Mijn lief is alles aan het schilderen en je ziet het opknappen.
quote:
Heerlijk vind ik dat... Verbouwen/opknappenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Mijn huis knapt wel op
Jij gebruikt gewoon het bedlaken. Schuurt lekker.quote:
Hee hoe heet die Chrome kloon ohne spyware van jou ook weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Mijn huis knapt wel op
Of geitewollen sokkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon het bedlaken. Schuurt lekker.
Lekker als je een koude kut hebt.quote:
Je lul omwikkelen in schuurpapier werkt ook wel aardigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon het bedlaken. Schuurt lekker.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker als je een koude kut hebt.
HAHAHA DAN GA JE DAAR ZEKER ALLEMAAL.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker als je een koude kut hebt.
SRWare Ironquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hoe heet die Chrome kloon ohne spyware van jou ook weer?
Heb ik ook gedaan, wat een verschil, blij dat ik nu bepaal hoe of wat hierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Die vorige doos waar ik mee samenwoonde wilde alles donker, en nu wordt alles weer lekker licht.
De woonkamer lijkt gelijk 2x zo groot
Da iz tog nie grappugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
HAHAHA DAN GA JE DAAR ZEKER ALLEMAAL.
LUIKSE...
wafels...
eten
haha..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Da iz tog nie grappug
ik heb geioe garp wat krijg je als je neger me octpus kriusd?
WEEK NIE MAAR VERDOMD GOEIE KATOENPLUKKEER!!!!!!!!!!!!
Nee, ik heb een CV ketel daar binnen.quote:
[..]
Da iz tog nie grappug
ik heb geioe garp wat krijg je als je neger me octpus kriusd?
WEEK NIE MAAR VERDOMD GOEIE KATOENPLUKKEER!!!!!!!!!!!!
[..]
Nee, ik heb een CV ketel daar binnen.
k cool thxquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SRWare Iron
http://www.srware.net/en/software_srware_iron_download.php
Ruiktie daar ook naar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Maakt wel metaalachtige klanken.quote:
En de poortjes gaan ook piepen en als je langs een magneet loopt zit je er ook aan vast enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt wel metaalachtige klanken.
deze werkt echt als een treinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k cool thxIk ben die memory leaks van FF wel een beetje zat aan het worden nu
Handig als je dildo van roestvrijstaal is gemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
En de poortjes gaan ook piepen en als je langs een magneet loopt zit je er ook aan vast enzo
Ja dan word ik daarnaartoe getrokken. Is soms best pijnlijk als het een aparte vorm is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
En de poortjes gaan ook piepen en als je langs een magneet loopt zit je er ook aan vast enzo
Dat is je spiraaltjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt wel metaalachtige klanken.
Dan moet je die niet nemen, ziet er toch niet uit jonguhhhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Handig als je dildo van roestvrijstaal is gemaakt.
Kan ook wel geil zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dan word ik daarnaartoe getrokken. Is soms best pijnlijk als het een aparte vorm is.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is je spiraaltje
[ afbeelding ]
Die roze met tijgerprintquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet je die niet nemen, ziet er toch niet uit jonguhhh
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Tijgerprint is zo Anita![]()
Zwart met strass
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Chowi het volgende:
Ik mag jullie wel. Daarom hier een exclusieve foto van een kat met een ananashoed.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Een hele geile goede avond dames en heren...
quote:
zon lelijk ding komt der bij niet inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ http://www.lextase.be/shop/X/thumbs/2971&t=1]afbeelding ]
Zoeen?
Ik mag jullie wel. Daarom hier een exclusieve foto van een kat met een ananashoed.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi.
Ja want die Zero postte met die ballen erbij trekt volle zalenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zon lelijk ding komt der bij niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |