Zie hem ook regelmatig, hij terroriseert nu Beijum.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:07 schreef dwerg het volgende:
De afgelopen drie jaar heb ik twee keer iemand wat kleingeld gegeven. De laatste keer was toen een man in een scootmobiel geld vroeg om mee te betalen aan de eigen bijdrage voor zijn medicijnen. Die medicijnen had hij nodig voor de fantoompijn in zijn been. Hij had beide benen nog, maar afgezien daarvan klonk het bijna geloofwaardig. We zien hem nog regelmatig door de stad rijden, en ik zie zijn scootmobiel ook wel eens voor een kroeg in de buurt staan.
Dieren zijn ook leuk. Bij dierentuinen e.d. heb ik wel vaak een dubbel gevoel (ze zitten opgesloten), maar zo'n safaripark is dan nog een mooie vorm.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef mane het volgende:
De Beekse Bergen waren leuk, Livia was zo opgewonden dat ze niet wist waar ze allemaal moest kijken. We hebben de gids op de safariboot gevraagd hoe je gids kunt worden waarop het meisje vertelde dat je tenminste zestien moet zijn en heel veel moet weten van dieren. Waarop Livia verontwaardigd reageerde: ' Maar je hoeft toch niet zestien te zijn om veel over dieren te weten?"
Zeker. Of: waar heb ik dit massacre aan te danken? Want ik ben te bang voor die beesten om zo'n opruimactie met beleid en nuance uit te voeren. Aan de andere kant, als ik de spin nu halsstarrig weiger te elimineren, uit een kinderlijk soort dierenliefde (die geen dierenliefde is maar gecamoufleerde angst), dan doe ik het later alsnog. En dan geniet ik ervan, want zo ben ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Lienekien het volgende:
Dilemma.
Zou zo'n spin dan denken: KUT! Al dat werk voor NIKS!
Nee, die spin kon onmogelijk bevatten dat 'ie op die plek slechts tijdelijk kon blijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
Die spin heeft die keuze gemaakt daar een web te bouwen waar het niet hoort. Dat vernietigen is geen dierenmishandeling, maar rechtvaardigheid.
Dat moet ik nu ook al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Het hek is van de dam! Straks moet je slalommend door je kamer!
Natuurlijk lijd ook ik aan valse sentimenten. Voor zolang het duurt. Uiteindelijk valt dit web ten prooi aan mijn menselijke lust tot vernietiging. En zoals ik daarnet al schreef: het zal niet zonder genoegen zijn, hoe ik de bijl zet in 's spins levenswerk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Korstje het volgende:
Ringo is in de loop der jaren volgens mij verstrikt geraakt in een web van contradicties. Ben je je geloof kwijtgeraakt en heb je eindelijk terecht ingezien dat de mens niet inherent superieur is aan het dier?
En wie ben jij eigenlijk? 'Korstje' is vast niet je eerste/enige incarnatie op dit forum.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Korstje het volgende:
Gelul, naast een eendagsvlieg ben je gewoon een week diertje..
Tjee. Ik zal niet snel een spin doodmaken, maar je kunt ook doorschieten in je labiliteit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel eens bijna gejankt om een spinnenweb dat ik kapot moest maken (de buitendeur moest weer dicht).
Ik heb die spin toch niet doodgemaakt, joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee. Ik zal niet snel een spin doodmaken, maar je kunt ook doorschieten in je labiliteit.
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb die spin toch niet doodgemaakt, joh.
Mainport, Yvonne, - huhu! - dwerg?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie ben jij eigenlijk? 'Korstje' is vast niet je eerste/enige incarnatie op dit forum.
Dankje. Speciaal voor jou heb ik zojuist rücksichtlos de stofzuigerslang gehanteerd. Mijn lichaam zoemt nog na, alsof ik bloed proefde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Korstje het volgende:
Gelul, naast een eendagsvlieg ben je gewoon een week diertje..
Hier stond net nog iets heul anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Korstje het volgende:
Verder dan destructie kom je dus klaarblijkelijk niet. Spin - Ringo: 1 - 0.
Ja. Erg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef k_man het volgende:
Barbaar. Nu zit Liene vast te snikken achter d'r computer.
Wie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Korstje het volgende:
[..]
Mainport, Yvonne, - huhu! - dwerg?!
Niets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Gellius het volgende:
Wat doe ik met de aardedraad als ik een lamp heb waar niet in de bevestiging van een aarding voorzien is?
K.?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Ringo het volgende:
Met die visie op mijn persoon valt goed te leven, K.
Daar doe je inderdaad niets mee. Dus ook niet ergens anders aan bevestigen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef Gellius het volgende:
Wat doe ik met de aardedraad als ik een lamp heb waar niet in de bevestiging van een aarding voorzien is?
Ik voel me aangesproken, hoewel ik het vrijwel nooit over bukkake heb en als ik het dan al over bukkake heb, dan zeg ik daar hele intelligente en interessante dingen over, dacht ik zo toch! Over die naam, Korstje - Ringo had het er al over, wil ik ook nog terloops iets opmerken. Ik heb een vriend, een goede gozer, die laatst over een huisgenote zei dat ze een 'vieze Spaanse hoer met korsten op haar kut' is. Ik hoop dat deze anekdote tot de verbeelding spreekt; beeldig is het zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef Korstje het volgende:
Ik vind je een beste gozer, zolang je het excessieve dierenleed maar op een lager pitje zet. Daarbij ben je de enige in deze reeks die meer over z'n leven prijsgeeft dan het eeuwig heersende gelul over spulletjes voor luiervreters, Starcraft, werkperikelen en bukkake. Juist jij grossiert in tot de verbeelding sprekende anekdotes, maar of ze ook beeldig zijn, dat is een tweede.
Ik begrijp vrijwel geen flikker van wat je zegt, maar het klinkt poetisch (puntjes op de e). Ik denk dat je beste habitat een mooie berg zou zijn, vijfduizend meter boven de mensheid, waarop de echo van je dichterlijke geraaskal slechts heel af en toe de sardonische sterveling zoals ondergetekende bereikt. Te veel daarvan zou niet goed zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Ringo het volgende:
Met die visie op mijn persoon valt goed te leven, K.
Dat deze spin nu dood is, daar kan ik weinig meer aan doen. Verder zie ik geen reden om me juist hier als heimelijke dierenbeul te profileren.
Wat mijn bijdragen op de rest van het forum betreft: jij zou toch moeten weten dat ik me her en der maar weinig gelegen laat liggen aan andermans gevoeligheden. Dat is nu eenmaal mijn aard. Als ik elders niet zo hard, zuur en bitter zou schrijven, hadden ook de zachtzoete anekdotes hier voor mij maar weinig betekenis. Het zijn snoepjes tegen de rauwe stemmen van het geschreeuw. Je mag er natuurlijk beeldig op sabbelen, dat zie ik graag; al wil ik je nog verklappen dat ze in eerste instantie voor mijn eigen zere keel zijn bestemd.
Bij deze roep ik de Gellius Award in het leven voor meest toepasselijk gebruik van de PI. Deze is een nominatie waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Daar doe je inderdaad niets mee. Dus ook niet ergens anders aan bevestigen.
Zeldzaam toepasselijk posticon.
Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mainport het volgende:
Hij probeert het zo hard, dat Korstje.
O, ik had niet eens gelezen wat hij werkelijk schreef. Toen ik al die geforceerde woorden zag kwam er een waas voor mijn ogen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo? Dacht je dat hij niet wérkelijk een probleem met Ringo's anekdotes had? Dat zal toch wel? Anders bleef hij er toch niet zo oeverloos over doorgaan?
Ik wou er morgen de laatste hand aan leggen, dus dat moet gaan lukken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef JAM het volgende:
Gaat het goed met de doosjes, Ringo? Heb je nog met mevrouw B. gesproken? In alle eerlijkheid had ik gehoopt ze aan het einde van de week beschikbaar te hebben.
Da's allemaal leuk en aardig, maar heb je nu al een dekmatras aangeschaft?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Gellius het volgende:
De lamp hangt, mensen. Ik heb de aarding toch maar vastgesoldeerd aan een stuk ijzerdraad dat ik nog had liggen en even doorgetrokken naar de douchekop. Die is van metaal namelijk.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
Voor Z: een vogeltje van de dag.
[ afbeelding ]
Ze zitten met een infraroodcamera te kijken of je geen wietplantjes hebt / je je kinderen niet molesteert / geen joden in de kelder hebt zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef mane het volgende:
Er hangt al tien minuten een helicopter boven mijn huis.
Hangt? Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef mane het volgende:
Er hangt al tien minuten een helicopter boven mijn huis.
Wacht maar tot ik net zo kan zingen als de mongool boven je, dan mag ik vast elke week op kraambezoek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Gellius het volgende:
Ik moet van de week toch nog naar de IKEA. Neem ik er één mee. Of twee, vast nog handiger. Verder heb ik hoe-moet-dit-allemaal-goed-komen-dag. Grmbl. Toch zou ik niet met Korstje willen ruilen.
Een dikke BMW, k_man. Een huis in Amersfoort. Dat sowieso. En verder. Ja, verder. Dat is het nu juist, hè. Alles rolt maar door en we zien het nauwelijks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef k_man het volgende:
Ach, ik ben wel bouwkundig ingenieur en wat heeft het mij nou helemaal gebracht?
Het was een min of meer retorische vraag. Hoewel je wel gelijk hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Ringo het volgende:
Een dikke BMW, k_man. Een huis in Amersfoort. Dat sowieso. En verder. Ja, verder. Dat is het nu juist, hè. Alles rolt maar door en we zien het nauwelijks.
Maar kom. Zodadelijk sluiten de kroegen,!
De baby heeft niet zoveel écht nodig, joh!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Gellius het volgende:
Ik moet van de week toch nog naar de IKEA. Neem ik er één mee. Of twee, vast nog handiger. Verder heb ik hoe-moet-dit-allemaal-goed-komen-dag. Grmbl. Toch zou ik niet met Korstje willen ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |