Hej dat is goed nieuws, Roel! Volgende week aan de bak?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk es voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd.
Zie je nu wel dat de G&G je wildequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nope, gesprek over twee weken. Maar hopelijk snel daarna natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej dat is goed nieuws, Roel! Volgende week aan de bak?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat de G&G je wilde![]()
Succes
Justitie toevallig?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, spannend! Zou hartstikke mooi zijn als er wat concreets uit voortvloeit. Heel veel succes! You can do itquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, gesprek over twee weken. Maar hopelijk snel daarna natuurlijk. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Justitie toevallig?
/schaamteloze-fok-twitter-crossover
Lily Allenquote:
Nou. inderdaad. Hoor die 'gevoelige' trilling. Er gaan hier dingen omhoog staan waarvan je het liever niet hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:19 schreef alors het volgende:
Neeeee niet Anthony and the Johnsons met zijn zeikerige geforceerde stem
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou. inderdaad. Hoor die 'gevoelige' trilling. Er gaan hier dingen omhoog staan waarvan je het liever niet hebt.
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wil je dat nóóit meer doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou. inderdaad. Hoor die 'gevoelige' trilling. Er gaan hier dingen omhoog staan waarvan je het liever niet hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare visuals bij. Wil je dat nóóit meer doen!
Ik zou 'em nog een paar jaar bij de lokalo laten aanklooien, misschien dat ie daarna een plekje in de nacht kan krijgen...quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou 'em nog een paar jaar bij de lokalo laten aanklooien, misschien dat ie daarna een plekje in de nacht kan krijgen...
Welke pizza wordt het morgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Nee. Mooi moment om boodschappen te gaan doen.
Hahaquote:
Ik hoopte nog zo dat het een foutje was en dat het Bert ipv Bart is, maar helaasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mijn God, volgende week Bart en de week daarna Timur tussen 1200 en 1400
Niet Bart en Timurquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo dat het een foutje was en dat het Bert ipv Bart is, maar helaas
The Beatles - Eleanor Rigby.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand al een idee wat de nieuwe Megahit kan gaan worden ?
Zou wel tof zijn.quote:
quote:Nieuw bij KRO vanaf 5 september op 3FM 'PS Radio'
3FM start op zondag 5 september met een nieuw radioprogramma met Paul Rabbering én Sofie van den Enk: 'PS Radio'. Het nieuwe presentatieduo stort zich in 'PS Radio' wekelijks op herkenbare thema’s voor jong volwassenen. Elke zondag buigen zij zich van 20.00 tot 22.00 uur op 3FM aan de hand van persoonlijke ervaringen van luisteraars over één kwestie op het gebied van liefde, seks en relaties.
"Ze treden niet op als deskundigen, maar eerder als de grote broer en zus met een luisterend oor en net iets meer levenservaring, zo vertelt de KRO. " Het wordt, kortom, een programma vol verhalen, tips, ontboezemingen en reacties van zowel luisteraars als presentatoren. Een programma dat jongeren met elkaar verbindt, al was het maar vanwege wekelijks terugkerende rubriekjes als ‘De Versiertip’ en ‘De Speeddate’"
Paul en Sofie praten in het twee uur durende programma over thema’s als ’Hoe was jouw eerste keer?’, ’Kun je vriendschap hebben met je ex?’, ‘Gebruik je wel of geen voorbehoedsmiddelen?’ of ’Hoe ben je uitgekomen voor je geaardheid?’. Luisteraars kunnen reageren via telefoon, internet en twitter.
De boeiendste en meest waardevolle reacties halen de uitzending, waarin natuurlijk ook de nodige dosis muziek niet zal ontbreken. KRO’s PS Radio richt zich op tieners en begin twintigers. Het nieuwe radioprogramma is niet bedoeld om luisteraars afgeronde adviezen te geven. Wel kunnen ervaringen van mensen die in de uitzending te horen zijn, luisteraars inspireren of nieuwe inzichten bieden.
Paul en Sofie
Paul Rabbering presenteert sinds 2004 op de publieke zender 3FM elke werkdag van 14.00 tot 16.00 uur Rab Radio. Dit blijft hij in het nieuwe seizoen doen, al komt de vrijdaguitzending te vervallen. Claudia de Breij krijgt deze uren. Sofie van den Enk presenteerde voor KRO TV de programma’s Hints en Ouders hebben geen seks. Op dinsdag 31 augustus is zij te zien in ‘Door 1 deur’, een KRO-uitzending in het kader van de Nederland 3 themaweek TV Lab.
Radio.NL
Ik vrees voor Laura Jansen, Cary Brothers, Joshua Radin (ja ik weet dat die plaat al ijden gedraaid wordt maar we kennen 3fm ook allemaal), Katy Perry, Ben l'Oncle Soul of alsnog Eliza Doolittle, misschien Maroon 5 of dat duet van hem en Knaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand al een idee wat de nieuwe Megahit kan gaan worden ?
Lange Fransquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees voor Laura Jansen, Cary Brothers, Joshua Radin (ja ik weet dat die plaat al ijden gedraaid wordt maar we kennen 3fm ook allemaal), Katy Perry, Ben l'Oncle Soul of alsnog Eliza Doolittle, misschien Maroon 5 of dat duet van hem en Knaan.
Leuk lijkt me Robyn of Hoosiers... Ik zou zo eigenlijk verder geen toffe nieuwe nummers weten...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
Die homo-100Begint een beetje overdreven veel Gay-dingen te komen overal. Ik heb in principe niets tegen homo's, maar je kunt er ook mee overdrijven. Bovendien zijn ze ook nog eens irritant met hun 'kijk mij eens overdreven Gay zijn'.
![]()
Zo dat is er uit.
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat me raden je bent het er niet mee eens ?
Nee het klinkt zo radicaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat me raden je bent het er niet mee eens ?
Ok, dat was niet de bedoeling, ik vind het vaak gewoon een beetje overdreven allemaal dat 'gay-gebeuren'.quote:
Is met een fototoestel opgenomen. De kwaliteit is zeer goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Apart gefilmd... ziet er wel vet uit
Dat vermoeden had ik al... geeft echt een bizar effectquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is met een fototoestel opgenomen. De kwaliteit is zeer goed moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, dat was niet de bedoeling, ik vind het vaak gewoon een beetje overdreven allemaal dat 'gay-gebeuren'.
10 uur.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef themauster het volgende:
Hoelaat begint dat Homo 100 eigenlijk morgen dan weet ik hoelaat hij van 3FM af moet
Komt er eindelijk eens goede muziek op 3FMquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef themauster het volgende:
Hoelaat begint dat Homo 100 eigenlijk morgen dan weet ik hoelaat hij van 3FM af moet
Anyone's Ghostquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoe heet trouwens dat liedje van The National wat de laatste tijd wel eens gedraaid wordt op 3FM? Niet Bloodbuzz Ohio in ieder geval.
Zo lang ga ik het niet volhouden vanavond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Ge-wel-dig ! als het goed is vanavond Der Rudy achter de knoppen @ 3voor12. Super!
3Fquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn god, ik smste of hij Oasis of The Beatles wilde draaien maar Radiohead whutttttCD waar ik heel de dag zin in heb maar de ligt nog in Zupthen.
en ik heb eindelijk 3f gevonden hier!
heb er twee dagen naar gezocht.
Moet ! Gewoon cola drinken en de rest komt vanzelfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo lang ga ik het niet volhouden vanavond.
blabla ik zit op mijn mobiel, die typt niet fijn. x(quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3F. Die zender is dan ook wel zo tof. Maar idd lastig om te vinden!
Zo'n blackberry geval? wat een ramp die dingen. Zit er zo'n toetsenbord bij met van die piepkleine toetjes. En ik heb dus echt geen dikke vingers, ofzo. Nee, mijn Swing is w.d.b. een stuk beterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
blabla ik zit op mijn mobiel, die typt niet fijn. x(
Oh echt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Ge-wel-dig ! als het goed is vanavond Der Rudy achter de knoppen @ 3voor12. Super!
Nee, Samsung Star Qwery, typt prima maar ik ga te snel dus lukt niet altijd even goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n blackberry geval? wat een ramp die dingen. Zit er zo'n toetsenbord bij met van die piepkleine toetjes. En ik heb dus echt geen dikke vingers, ofzo. Nee, mijn Swing is w.d.b. een stuk beter.
Ik heb een Nokia E71 met ook zulke toetsjes, nou ik typ als een malle op dat ding hoor, heerlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n blackberry geval? wat een ramp die dingen. Zit er zo'n toetsenbord bij met van die piepkleine toetjes. En ik heb dus echt geen dikke vingers, ofzo. Nee, mijn Swing is w.d.b. een stuk beter.
Die ziet er trouwens best wel tof uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, Samsung Star Qwery, typt prima maar ik ga te snel dus lukt niet altijd even goed.Tim Berg met Bromance is trouwens ook best een goed plan, Michiel
Ik vind Rudy leuker, draait ook leuker muziek. Het liefst nog met Marijke erbij, want Sharidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Toch niks mis mee als Eric Corton het zou doen? Vind ze beide even goed.
Zal wel een kwestie van wennen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia E71 met ook zulke toetsjes, nou ik typ als een malle op dat ding hoor, heerlijk.
Ik mag alleen alweer een nieuwe uitzoeken, maar heb geeeeeeeeeeeeen idee welke ik moet nemen![]()
Rudy gaat Sharid wel kort houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Rudy leuker, draait ook leuker muziek. Het liefst nog met Marijke erbij, want Sharid
Hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel een kwestie van wennen zijnmaar met mobiele telefoons heb ik echt vrij weinig. Heb ook altijd veel tijd nodig voor het verstuuren van een sms terwijl iemand anders dan al 3x een sms heeft verstuurd met dezelfde hoeveelheid karakters
. Geef mij maar een normaal toetsenbord..
Heb zelf een Nokia 6021 maar die hoeft maar 1x per week te worden opgeladen. Qua opties is die dan ook niet echt van deze tijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
HahaIk wil gewoon een degelijke telefoon die je ook nog kunt laten vallen en die je niet elke dag aan de lader hoeft te zetten. Maar die schijnen vrij schaars te zijn. En natuurlijk met internet/radio/muziek/etc.
Is echt hartstikke leuk! Maar bepaalde dingen zijn vrij suf. Vooral de mededelingen waar mensen zijn (I'm at.....) . Voor de rest echt tofquote:
iPhone 4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia E71 met ook zulke toetsjes, nou ik typ als een malle op dat ding hoor, heerlijk.
Ik mag alleen alweer een nieuwe uitzoeken, maar heb geeeeeeeeeeeeen idee welke ik moet nemen![]()
Dat heb ik met Hyves. Heb dat altijd al vreselijk suf gevondenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, Twitter is de vreselijkste communitysite die ik ken. Ik HAAT Twitter. En denk niet dat dat ooit gaat veranderen.
Nou...! collega's hebben zo'n ding en daar zijn echt bijzonder fraaie apps voor. Zo'n ding waarmee je barcodes kan scannen bijvoorbeeld of zo'n waterpas app. Onwijs bijzonder om te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
iPhone, over kutte dingen gesproken.
Het nut van Hyves is het opzoeken van leuke mensen waarvan je alleen de naam/woonplaats oid weet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik met Hyves. Heb dat altijd al vreselijk suf gevonden.
Beetje te grootquote:
Daar loop ik ook bepaald niet warm voor, sowieso ben ik een beetje huiverig voor touchscreen dingen. Maar mijn broer heeft een HTC die is wel heel chill, alleen wel een matige batterij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
iPhone, over kutte dingen gesproken.
Ja, daar heb je inderdaad wel een goed puntquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het nut van Hyves is het opzoeken van leuke mensen waarvan je alleen de naam/woonplaats oid weet.Als je ze bent tegengekomen op een feest/festival oid.
Die barcodescanners kunnen ook op andere mobieltjes, da's niks nieuws. En wtf moet je met een waterpas van 400 euro?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou...! collega's hebben zo'n ding en daar zijn echt bijzonder fraaie apps voor. Zo'n ding waarmee je barcodes kan scannen bijvoorbeeld of zo'n waterpas app. Onwijs bijzonder om te zien.
Dus jij hangt nog steeds rond op Hyves, tussen de 10-jarige koters die niet kunnen spellen en de vlotte vrouwen met steil haar die krabbels in de vorm van animated gifs plaatsen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, Twitter is de vreselijkste communitysite die ik ken. Ik HAAT Twitter. En denk niet dat dat ooit gaat veranderen.
Eerste wist ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die barcodescanners kunnen ook op andere mobieltjes, da's niks nieuws. En wtf moet je met een waterpas van 400 euro?
Dan ben je wel een baas hoor als je dat hebtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sowieso waterpas op je... GSM?!![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij hangt nog steeds rond op Hyves, tussen de 10-jarige koters die niet kunnen spellen en de vlotte vrouwen met steil haar die krabbels in de vorm van animated gifs plaatsen?
Nee, ik heb niet van die mongolenvrienden. En Twitter, dat hebben 10jarige niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij hangt nog steeds rond op Hyves, tussen de 10-jarige koters die niet kunnen spellen en de vlotte vrouwen met steil haar die krabbels in de vorm van animated gifs plaatsen?
Stel je voor op de bouw, die gasten met die dikke klauwen zitten ze met hun gsm te klote als waterpas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ben je wel een baas hoor als je dat hebt.
Paul.
Ja en dan valt ie net in de speciekuip, balen joh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stel je voor op de bouw, die gasten met die dikke klauwen zitten ze met hun gsm te klote als waterpas.
Waarom je druk maken over dingen die je kunt mijden als je het wilt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
* nutteloze mededelingen OOIT?En dan de politici, twitteren wel, maar een kabinet kunnen vormen, ho maar.
Whaha zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stel je voor op de bouw, die gasten met die dikke klauwen zitten ze met hun gsm te klote als waterpas.
Sirolf liep te huilen dat ik op Hyves zat en dat Twitter zo cool was, dus ik ging er even tegenin. En verder: denken dat ik me ga verdiepen in de prijs van een telefoon die sowiesoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom je druk maken over dingen die je kunt mijden als je het wilt.![]()
Niemand verplicht iemand anders om te twitteren, ieder zijn ding. Ik vermaak me er prima mee.
+1. Ook voor de iPhone, trouwens. En de iPad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom je druk maken over dingen die je kunt mijden als je het wilt.![]()
Niemand verplicht iemand anders om te twitteren, ieder zijn ding. Ik vermaak me er prima mee.
Oh oke, ik heb weer eens duidelijk niet alles gelezen dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sirolf liep te huilen dat ik op Hyves zat en dat Twitter zo cool was, dus ik ging er even tegenin. En verder: denken dat ik me ga verdiepen in de prijs van een telefoon die sowieso
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1507376
Tip :quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
En sorry voor het gekut.mijn mobiel heeft het niet zo op lange berichtjes.
Ik merk het jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weetikveel hoeveelhonderdeuro uitgeven omdat mijn berichtjes op FOK! het niet goed doen, goed plan ja! Fijn ook dat ik dan niet meer kan typen want touchscreen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tip :
Schaf je een Iphone aan.Top ding.
Prioriteiten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gemist want moest ff straciatella ijs in mijn vla doen.
zekersquote:
Het is inderdaad net hoe graag je iets wilt en wat je ervoor over hebt/ kan veroorloven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weetikveel hoeveelhonderdeuro uitgeven omdat mijn berichtjes op FOK! het niet goed doen, goed plan ja! Fijn ook dat ik dan niet meer kan typen want touchscreen.
Websites van de NPO blijven eigenlijk zo goed als altijd nog jaaaaaaaaaaarenlang online, omdat ze simpelweg niet in de weg staan. Ik kwam vorig jaar nog sites van evenementen uit 2005 tegen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zekers
Jeetje, http://www.noordpool.fm/ bestaat ook nog. Kwam 'm ineens tegen @ mijn favorieten.
Just Say yes !. Wat was dat vet die Flashmob op de Grote Markt hier in Groningen.
Dit is ook wel een site met een toegevoegde waarde, imho. Evers was al 1,5 jaar weg bij 3FM en nog was die site op te vragenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Websites van de NPO blijven eigenlijk zo goed als altijd nog jaaaaaaaaaaarenlang online, omdat ze simpelweg niet in de weg staan. Ik kwam vorig jaar nog sites van evenementen uit 2005 tegen...
Prijs te hoog? Samsung Star is 100euro oid hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar ik haat volledige touchscreens, ik haat de prijs, en ik zie er het voordeel tov andere (goedkopere) gsm's gewoon niet in. En wat me het meest tegenstaat is de mensen die er een hebben er zo enorm lyrisch over doen.
Ja dat weet ik?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prijs te hoog? Samsung Star is 100euro oid hoor
Ik heb de Touchwiz, is na 2 jaar nog precies even snel
Zolang je er geen ervaringen mee hebt kun je denk ik ook geen vergelijkingen maken. En het is ook net hoe geïnteresseerd je er in bent. Jij bent er totaal niet in geïnteresseerd in dus zul je ook niet openstaan voor de dingen wat je er mee kunt doen. Het heeft gewoon met interesse te maken, is het niet je ding dan zal het je nooit boeien. Zo heeft ieder zijn eigen ding, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Overigens heb ik niks tegen Apple, ben jaren een iPodfan. Maar het beter zijn van de iPhone of het nut van de iPod Touch/iPad... Nee, ik zie het niet. Eveneens met Twitter.
Ik ben ook wel benieuwd jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik kijk trouwens ontzettend uit naar de samenwerking Eliza Doolittle/3fm luisteraar morgen. Wat ik vanochtend van de luisteraar hoorde, klonk ie veelbelovend!
Eigenlijk is 'ik kijk uit' in het geval van radio niet echt van toepassing. Maar 'ik luister uit' klinkt niet.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar ik haat volledige touchscreens, ik haat de prijs, en ik zie er het voordeel tov andere (goedkopere) gsm's gewoon niet in. En wat me het meest tegenstaat is de mensen die er een hebben er zo enorm lyrisch over doen. Doe ik ook niet met mijn mobiel, ook al ben ik er hartstikke tevreden over en is het een superchill ding.
Neem het ding eens in handen en dan vraag je je af waarom je altijd Nokia's of SonyEricsson (of iets anders) hebt gekocht... Qua bediending/usability is er niets beters dan een iPhone. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Overigens heb ik niks tegen Apple, ben jaren een iPodfan. Maar het beter zijn van de iPhone of het nut van de iPod Touch/iPad... Nee, ik zie het niet. Eveneens met Twitter.
Het stomme is: ik heb EXACT hetzelfde gehad en heb het deels nog steeds. Werd strontziek van alle Apple-halleluja verhalen die ik altijd hoorde en wilde absoluut niet een iPhone of Macbook of whatever. Was blij met m'n iPod, dat wel, maar verder klaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat kan wel wezen, maar die hyyyypes. Daar is mijn haat door ontstaan.
Ik kan er niet mee overweg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Neem het ding eens in handen en dan vraag je je af waarom je altijd Nokia's of SonyEricsson (of iets anders) hebt gekocht... Qua bediending/usability is er niets beters dan een iPhone. Dat kan niemand ontkennen.
quote:This photo was taken on August 1, 2010 in Goirle, North Brabant, using a Canon EOS 40D.
Agree. Echte eyecandy. Maar.... doe mij maar een pcquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
MacBooks/iMacs daarentegen vind ik wel vet. Een computer met een retegeil design en ook praktisch. Krijg wel een veel geilere laptop van mijn ouders, maar een Apple, ja. Ze zijn gewoon heel erg mooi.
Inderdaad, ze zijn prachtig, maar zie niet wat er mis is met pc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Echte eyecandy. Maar.... doe mij maar een pc.
OS is en zal altijd wel een punt van discussie blijven. Heb zelf altijd een gruwelijke hekel aan mensen die contant lopen te zeiken op Windows maar het dan niet aandurven om Linux te gaan draaien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn prachtig, maar zie niet wat er mis is met pc.
Goed bezigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maargoed ik krijg een supersupermooie HP die ik stiekem nog mooier vind.
Hm, dat doet Flickr toch echt zelfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
Roel, pas je locatie op flickr eens aan, vriend
[..]
Waarom zou je er niet mee kunnen omgaan? Kwestie van wennen en dat gaat heel snel. Daarna gaat er met dik 200.000 apps een wereld voor je open en gebruik je het ding haast meer voor andere dingen dan bellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
@ Roel: Ik heb nooit gezegd dat ik het geen goedetelefoon vind. Dat ontken ik ook niet. Touchscreen is 100 keer beter dan het mijne, ook waar. Maar mijn telefoon is minstens 3x zo goedkoop (weet de iPhone prijs niet) en ik houd niet van volledige touchscreens, kan ik gewoonweg niet mee omgaan. Dus allemaal leuk en aardg dat het een geweldig toestel is, maar niet voor iedereen. En dat schijnen alle iPhonegebruikers wel te denken.
Via TU/e kan ik hem voor de helft vh geld krijgen die je normaal betaalt zonder software (800 ipv 1600), en dan zit alle software die ik nodig heb er ook nog eens op. Moet ik wel drie jaar op de TU blijven though.quote:
Jaaaa en dat is precies hetgeen wat me niet interesseert. Get over it.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet mee kunnen omgaan? Kwestie van wennen en dat gaat heel snel. Daarna gaat er met dik 200.000 apps een wereld voor je open en gebruik je het ding haast meer voor andere dingen dan bellen.
Niks ervan, Je Moet !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaa en dat is precies hetgeen wat me niet interesseert. Get over it.
Ook dat is een kwestie van ervarenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn prachtig, maar zie niet wat er mis is met pc.
Toffe ouders danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Via TU/e kan ik hem voor de helft vh geld krijgen die je normaal betaalt zonder software (800 ipv 1600), en dan zit alle software die ik nodig heb er ook nog eens op. Moet ik wel drie jaar op de TU blijven though.En nu blijk ik hem van mijn ouders te krijgen
![]()
![]()
Andrew moet terug..!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaaah wat is Marijke ineens 100000000000000000 keer leuker wtf wtf mimimi
Jamaar (jamaar jamaar) wat voor wereld gaat dan open? Eentje die het leven stukken handiger maakt of eentje die het leven op saaie momenten dat je jezelf verveelt en op de trein/bus moet wachten of er niks op tv is, minder saai maakt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet mee kunnen omgaan? Kwestie van wennen en dat gaat heel snel. Daarna gaat er met dik 200.000 apps een wereld voor je open en gebruik je het ding haast meer voor andere dingen dan bellen.
Nouja het is dus zo dat de helft (die andere 800 euro) wordt kwijtgescholden naarmate de drie jaar vordert. Dus denk wel dat ik het restant moet betalen als ik van deTU ga.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toffe ouders dan. Heb je ook geen verplichting om daar 3 jaar rond te lopen wat natuurlijk niet verkeerd hoeft te zijn
.
Ah, okayquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nouja het is dus zo dat de helft (die andere 800 euro) wordt kwijtgescholden naarmate de drie jaar vordert. Dus denk wel dat ik het restant moet betalen als ik van deTU ga.Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Ik heb in het begin (2007, geloof ik) de iPhone ook links laten liggen. Na halfjaartje begon het te kriebelen en toch overstag gegaan. Het zijn vooral de apps en het gebruiksgemak die dat ding tof maken. Zelfde met de iPad. Als je ziet wat voor apps er uit komen (steeds mooiere/handigere etc.). Ik vind 't gaaf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar (jamaar jamaar) wat voor wereld gaat dan open? Eentje die het leven stukken handiger maakt of eentje die het leven op saaie momenten dat je jezelf verveelt en op de trein/bus moet wachten of er niks op tv is, minder saai maakt?
(Ik ben hypergadget gevoelig en verbaas mezelf nog steeds over mijn complete desinteresse voor zowel iPhone als iPad, echt waar, dus ik probeer het te begrijpen)
Doei doei !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik niet. Snapjewel? Nu weg, doeiiii
Maar heb je zoiets van "wow, wat een mooie app, dat dit kan op zo'n klein ding!", om er vervolgens even mee te spelen en daarna nooit meer? Of Ga je al die dingen ook echt gebruiken omdat ze zo makkelijk zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb in het begin (2007, geloof ik) de iPhone ook links laten liggen. Na halfjaartje begon het te kriebelen en toch overstag gegaan. Het zijn vooral de apps en het gebruiksgemak die dat ding tof maken. Zelfde met de iPad. Als je ziet wat voor apps er uit komen (steeds mooiere/handigere etc.). Ik vind 't gaaf.
Heel veel dingen gebruik ik vrijwel dagelijks. Gewoon omdat het interessant is (nieuws-apps bijvoorbeeld) of handig (zie bijvoorbeeld www.evernote.com; al je info overal beschikbaar, inclusief tekstherkenning enz.). En nu met de iPad zie je weer nieuwe apps door het grote scherm (biedt weer meer/andere mogelijkheden)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar heb je zoiets van "wow, wat een mooie app, dat dit kan op zo'n klein ding!", om er vervolgens even mee te spelen en daarna nooit meer? Of Ga je al die dingen ook echt gebruiken omdat ze zo makkelijk zijn?
(En onthoud, ik vraag dit nog steeds uit nieuwsgierigheid, vraag bevat slechts een vleugje cynisme)
Als je straks fractievoorzitter bent dan heb je dat probleem niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Ipad en Iphone zijn best handig. Heb er alleen nog geen centen voor.
Eens geweldige plaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, het kwartje is zojuist gevallen. En hoe! De nieuwe Hurts. Wat een vette nieuwe single. Ook maar Megahit maken.
Pardon??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samsung Galaxy S ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef alors het volgende:
Aangezien er geen toffe goede Nokia's zijn, begin ik een beetje te denken over een HTC...
Er zijn sowieso echt geen telefoons nét op de marktOf dingen die er bijna aan komen en waarvoor je wilt wachten... vaag hoor... Ik koop liever geen oudere modellen...
Het liefst heb ik qua model iets a la Nokia N900 maar dan goed werkend en nieuw enzo...
Hmm ja ik ben niet zo van de Samsung, bovendien lees ik nu een review waarvan ik ook niet warm wordt.quote:
Ja over vrijwel elke telefoon zijn wel negatieve reviews, het is net wat je zoekt. Hij draait Google Android dus dat is normaal geproken wel goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben niet zo van de Samsung, bovendien lees ik nu een review waarvan ik ook niet warm wordt.
Hier ook. Die iPad komt er zeker! Ik weet alleen zeker dat ik m'n iPhone echt alleen maar ga gebruiken voor het bellen en sms-en.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde met de iPad. Als je ziet wat voor apps er uit komen (steeds mooiere/handigere etc.). Ik vind 't gaaf.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier ook. Die iPad komt er zeker! Ik weet alleen zeker dat ik m'n iPhone echt alleen maar ga gebruiken voor het bellen en sms-en.
We moesten eerst weer zonodig op vakantie deze maand plus heb ik een weekend weg voor mijn ouders moeten bekostigen, dus volgende maand maar ff.
Weet je wat vet was? Dandy Warhols gisteren! Jammer van de hitjes. En jammer dat de meeste mensen die ook alleen maar kendenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Wie is de vrouw die de interviews afneemt? Wat een stemgeluid..
Wel vette muziek, btw!
HOI en CHEERS!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Als ik zie hoeveel ik aan apps/content heb uitgegeven inmiddels. Maar het is het waard. Blijft gaaf
. En voor mij als nieuws/magazinejunk ideaal. Vervangt mooi aantal tijdschriften en je hebt de kans om veel nieuwe dingen te ontdekken
.
Owja, hoi cos!
http://www.imdb.com/title/tt1314228/quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand hier toevallig 'Did You hear About The Morgans ?' al gezien ? Zo ja, is het wat ?
Zin in een simpele film te kijken maar geen idee welke.
Hej Cos, ouwe reus! Nina was nog ff te horen op 3FM. Was je bij de DW? Nice! Je hoort op de radio ook alleen maar de hits van hun en zelden (volgens mij nooit) een andere plaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet je wat vet was? Dandy Warhols gisteren! Jammer van de hitjes. En jammer dat de meeste mensen die ook alleen maar kenden.
Aah dus weer typisch zo'n film waar ze alle grappen al in de trailer hebben geduwd waardoor het een best vermakelijk film lijkt maar het niet is. (Zoals zovele)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1314228/
Ik zou deze ff skippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |