Niks ervan, Je Moet !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaa en dat is precies hetgeen wat me niet interesseert. Get over it.
Ook dat is een kwestie van ervarenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn prachtig, maar zie niet wat er mis is met pc.
Toffe ouders danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Via TU/e kan ik hem voor de helft vh geld krijgen die je normaal betaalt zonder software (800 ipv 1600), en dan zit alle software die ik nodig heb er ook nog eens op. Moet ik wel drie jaar op de TU blijven though.En nu blijk ik hem van mijn ouders te krijgen
![]()
![]()
Andrew moet terug..!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaaah wat is Marijke ineens 100000000000000000 keer leuker wtf wtf mimimi
Jamaar (jamaar jamaar) wat voor wereld gaat dan open? Eentje die het leven stukken handiger maakt of eentje die het leven op saaie momenten dat je jezelf verveelt en op de trein/bus moet wachten of er niks op tv is, minder saai maakt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet mee kunnen omgaan? Kwestie van wennen en dat gaat heel snel. Daarna gaat er met dik 200.000 apps een wereld voor je open en gebruik je het ding haast meer voor andere dingen dan bellen.
Nouja het is dus zo dat de helft (die andere 800 euro) wordt kwijtgescholden naarmate de drie jaar vordert. Dus denk wel dat ik het restant moet betalen als ik van deTU ga.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toffe ouders dan. Heb je ook geen verplichting om daar 3 jaar rond te lopen wat natuurlijk niet verkeerd hoeft te zijn
.
Ah, okayquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nouja het is dus zo dat de helft (die andere 800 euro) wordt kwijtgescholden naarmate de drie jaar vordert. Dus denk wel dat ik het restant moet betalen als ik van deTU ga.Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Ik heb in het begin (2007, geloof ik) de iPhone ook links laten liggen. Na halfjaartje begon het te kriebelen en toch overstag gegaan. Het zijn vooral de apps en het gebruiksgemak die dat ding tof maken. Zelfde met de iPad. Als je ziet wat voor apps er uit komen (steeds mooiere/handigere etc.). Ik vind 't gaaf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar (jamaar jamaar) wat voor wereld gaat dan open? Eentje die het leven stukken handiger maakt of eentje die het leven op saaie momenten dat je jezelf verveelt en op de trein/bus moet wachten of er niks op tv is, minder saai maakt?
(Ik ben hypergadget gevoelig en verbaas mezelf nog steeds over mijn complete desinteresse voor zowel iPhone als iPad, echt waar, dus ik probeer het te begrijpen)
Doei doei !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik niet. Snapjewel? Nu weg, doeiiii
Maar heb je zoiets van "wow, wat een mooie app, dat dit kan op zo'n klein ding!", om er vervolgens even mee te spelen en daarna nooit meer? Of Ga je al die dingen ook echt gebruiken omdat ze zo makkelijk zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb in het begin (2007, geloof ik) de iPhone ook links laten liggen. Na halfjaartje begon het te kriebelen en toch overstag gegaan. Het zijn vooral de apps en het gebruiksgemak die dat ding tof maken. Zelfde met de iPad. Als je ziet wat voor apps er uit komen (steeds mooiere/handigere etc.). Ik vind 't gaaf.
Heel veel dingen gebruik ik vrijwel dagelijks. Gewoon omdat het interessant is (nieuws-apps bijvoorbeeld) of handig (zie bijvoorbeeld www.evernote.com; al je info overal beschikbaar, inclusief tekstherkenning enz.). En nu met de iPad zie je weer nieuwe apps door het grote scherm (biedt weer meer/andere mogelijkheden)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar heb je zoiets van "wow, wat een mooie app, dat dit kan op zo'n klein ding!", om er vervolgens even mee te spelen en daarna nooit meer? Of Ga je al die dingen ook echt gebruiken omdat ze zo makkelijk zijn?
(En onthoud, ik vraag dit nog steeds uit nieuwsgierigheid, vraag bevat slechts een vleugje cynisme)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |