quote:This photo was taken on August 1, 2010 in Goirle, North Brabant, using a Canon EOS 40D.
Agree. Echte eyecandy. Maar.... doe mij maar een pcquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
MacBooks/iMacs daarentegen vind ik wel vet. Een computer met een retegeil design en ook praktisch. Krijg wel een veel geilere laptop van mijn ouders, maar een Apple, ja. Ze zijn gewoon heel erg mooi.
Inderdaad, ze zijn prachtig, maar zie niet wat er mis is met pc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Echte eyecandy. Maar.... doe mij maar een pc.
OS is en zal altijd wel een punt van discussie blijven. Heb zelf altijd een gruwelijke hekel aan mensen die contant lopen te zeiken op Windows maar het dan niet aandurven om Linux te gaan draaien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn prachtig, maar zie niet wat er mis is met pc.
Goed bezigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maargoed ik krijg een supersupermooie HP die ik stiekem nog mooier vind.
Hm, dat doet Flickr toch echt zelfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
Roel, pas je locatie op flickr eens aan, vriend
[..]
Waarom zou je er niet mee kunnen omgaan? Kwestie van wennen en dat gaat heel snel. Daarna gaat er met dik 200.000 apps een wereld voor je open en gebruik je het ding haast meer voor andere dingen dan bellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
@ Roel: Ik heb nooit gezegd dat ik het geen goedetelefoon vind. Dat ontken ik ook niet. Touchscreen is 100 keer beter dan het mijne, ook waar. Maar mijn telefoon is minstens 3x zo goedkoop (weet de iPhone prijs niet) en ik houd niet van volledige touchscreens, kan ik gewoonweg niet mee omgaan. Dus allemaal leuk en aardg dat het een geweldig toestel is, maar niet voor iedereen. En dat schijnen alle iPhonegebruikers wel te denken.
Via TU/e kan ik hem voor de helft vh geld krijgen die je normaal betaalt zonder software (800 ipv 1600), en dan zit alle software die ik nodig heb er ook nog eens op. Moet ik wel drie jaar op de TU blijven though.quote:
Jaaaa en dat is precies hetgeen wat me niet interesseert. Get over it.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet mee kunnen omgaan? Kwestie van wennen en dat gaat heel snel. Daarna gaat er met dik 200.000 apps een wereld voor je open en gebruik je het ding haast meer voor andere dingen dan bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |