Als je straks fractievoorzitter bent dan heb je dat probleem niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Ipad en Iphone zijn best handig. Heb er alleen nog geen centen voor.
Eens geweldige plaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, het kwartje is zojuist gevallen. En hoe! De nieuwe Hurts. Wat een vette nieuwe single. Ook maar Megahit maken.
Pardon??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samsung Galaxy S ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef alors het volgende:
Aangezien er geen toffe goede Nokia's zijn, begin ik een beetje te denken over een HTC...
Er zijn sowieso echt geen telefoons nét op de marktOf dingen die er bijna aan komen en waarvoor je wilt wachten... vaag hoor... Ik koop liever geen oudere modellen...
Het liefst heb ik qua model iets a la Nokia N900 maar dan goed werkend en nieuw enzo...
Hmm ja ik ben niet zo van de Samsung, bovendien lees ik nu een review waarvan ik ook niet warm wordt.quote:
Ja over vrijwel elke telefoon zijn wel negatieve reviews, het is net wat je zoekt. Hij draait Google Android dus dat is normaal geproken wel goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben niet zo van de Samsung, bovendien lees ik nu een review waarvan ik ook niet warm wordt.
Hier ook. Die iPad komt er zeker! Ik weet alleen zeker dat ik m'n iPhone echt alleen maar ga gebruiken voor het bellen en sms-en.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde met de iPad. Als je ziet wat voor apps er uit komen (steeds mooiere/handigere etc.). Ik vind 't gaaf.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier ook. Die iPad komt er zeker! Ik weet alleen zeker dat ik m'n iPhone echt alleen maar ga gebruiken voor het bellen en sms-en.
We moesten eerst weer zonodig op vakantie deze maand plus heb ik een weekend weg voor mijn ouders moeten bekostigen, dus volgende maand maar ff.
Weet je wat vet was? Dandy Warhols gisteren! Jammer van de hitjes. En jammer dat de meeste mensen die ook alleen maar kendenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Wie is de vrouw die de interviews afneemt? Wat een stemgeluid..
Wel vette muziek, btw!
HOI en CHEERS!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Als ik zie hoeveel ik aan apps/content heb uitgegeven inmiddels. Maar het is het waard. Blijft gaaf
. En voor mij als nieuws/magazinejunk ideaal. Vervangt mooi aantal tijdschriften en je hebt de kans om veel nieuwe dingen te ontdekken
.
Owja, hoi cos!
http://www.imdb.com/title/tt1314228/quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand hier toevallig 'Did You hear About The Morgans ?' al gezien ? Zo ja, is het wat ?
Zin in een simpele film te kijken maar geen idee welke.
Hej Cos, ouwe reus! Nina was nog ff te horen op 3FM. Was je bij de DW? Nice! Je hoort op de radio ook alleen maar de hits van hun en zelden (volgens mij nooit) een andere plaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet je wat vet was? Dandy Warhols gisteren! Jammer van de hitjes. En jammer dat de meeste mensen die ook alleen maar kenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |