rechts goed pratenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:59 schreef Frano het volgende:
[..]
NL is in vergelijking met een aantal andere europese landen en de VS eigenlijk best links, ook de huidige cda/vvd standpunten volgens mij.
Moet je eens kijken hoe Italië ervoor staat onder leiding van de rechtse populist Berlusconiquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:29 schreef Linkerrijtje het volgende:
Hoe zou het buitenland tegen Nederland aankijken als de PvdA en GL zouden meeregeren? Wel, gezien de onverantwoordelijke linkse politici die de problemen voor zich uit schuiven, zouden over 10 jaar al gauw dit soort berichten over Nederland verschijnen: EEN ECONOMISCHE PUINHOOP
Schuldencrisis eist tol in Griekenland
http://www.nu.nl/economie(...)-in-griekenland.html
Italie is al sinds de middeleeuwen een corrupte teringbende. Linksom of rechtsom.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe Italië ervoor staat onder leiding van de rechtse populist Berlusconi
En dat geldt voor de meeste mediterrane landen. Dat heeft niets met de politieke kleur van de regering te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Italie is al sinds de middeleeuwen een corrupte teringbende. Linksom of rechtsom.
Precies... dus wat was precies je argument?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat geldt voor de meeste mediterrane landen. Dat heeft niets met de politieke kleur van de regering te maken.
Linkerrijtje betoogde dat de financiële wanstaat van Griekenland te danken is aan de linkse regering. Dat is dus niet zo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies... dus wat was precies je argument?
Als een xenofobisch, bekrompen landje dat zo min mogelijk met de buitenwereld te maken wil hebben, waar de maakbaarheidsgedachte nog hoogtij viert en waar de tijd al 30 jaar stilstaat bedoel je?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Linkerrijtje betoogde dat de financiële wanstaat van Griekenland te danken wijten is aan de linkse regering. Dat is dus niet zo.
Nee, aan corruptie. Waar we met zijn allen in Europa voor mogen betalen. En waar de rest van de mediterrane landen waarschijnlijk zullen volgen of in ieder geval nog vele jaren een destructief economisch beleid zullen voeren. Je zou Wilders toch bijna gelijk moeten geven met zijn anti-europese houding.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Linkerrijtje betoogde dat de financiële wanstaat van Griekenland te danken is aan de linkse regering. Dat is dus niet zo.
Tja voor dat soort feiten doordringt tot de hoofden van de Wildersadepten zijn we 20 jaar verder vrees ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben anders nu al (ja, na drie jaar met de PvdA in de regering) één van de strengste immigratie wetgevingen van Europa. En onze gevangenisstraffen zijn ondertussen ook al zwaarder dan gemiddeld in de EU.
Ja Wilders houdt wel van het groter maken van verschillen. Maar dat is kortzichtig, want op den duur lijdt dat alleen maar tot nog grotere problemen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, aan corruptie. Waar we met zijn allen in Europa voor mogen betalen. En waar de rest van de mediterrane landen waarschijnlijk zullen volgen of in ieder geval nog vele jaren een destructief economisch beleid zullen voeren. Je zou Wilders toch bijna gelijk moeten geven met zijn anti-europese houding.
Het is zelfs eerder te danken aan de rechtse regering die vooraf ging aan de huidige regering die met alle macht probeert om orde op zaken te stellen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Linkerrijtje betoogde dat de financiële wanstaat van Griekenland te danken is aan de linkse regering. Dat is dus niet zo.
Lekker belangrijk hoe de rest over je denkt:quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als een xenofobisch, bekrompen landje dat zo min mogelijk met de buitenwereld te maken wil hebben, waar de maakbaarheidsgedachte nog hoogtij viert en waar de tijd al 30 jaar stilstaat bedoel je?
Nou joepie, ik dacht dat we hier al 50 jaar verder waren in de tijd.
quote:Denmark has the best business climate in the world, according to the U.S. business magazine Forbes.[5] From 2006 to 2008, surveys[6] ranked Denmark as "the happiest place in the world", based on standards of health, welfare, and education. The 2009 Global Peace Index survey ranks Denmark as the second most peaceful country in the world, after New Zealand.[7] In 2009, Denmark was ranked as one of the least corrupt countries in the world according to the Corruption Perceptions Index, ranking second only to New Zealand.[8]
Ah, de "als je niet met europa meedoet ga je eraan!!!" angst retoriek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Wilders houdt wel van het groter maken van verschillen. Maar dat is kortzichtig, want op den duur lijdt dat alleen maar tot nog grotere problemen.
Op den duur zullen we er in ieder geval niet beter van worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, de "als je niet met europa meedoet ga je eraan!!!" angst retoriek.
Voorlopig is het er beter van worden op zijn zachts gezegd discutabel als grootste netto betaler en instortende economieën langs de middelandse zeekust waar slechts wat onderbuik gevoelens tegenover staan dat we anders "niet zoveel handel" hadden kunnen drijven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Op den duur zullen we er in ieder geval niet beter van worden.
Italie wordt geregeerd door de mafia ... al 200 jaar. Heeft niks met links/ rechts te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe Italië ervoor staat onder leiding van de rechtse populist Berlusconi
Dat is wel zo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat verschil dat rechts over het algemeen wel wat meer banden met de mafia onderhoudt dan linksquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Italie wordt geregeerd door de mafia ... al 200 jaar. Heeft niks met links/ rechts te maken.
Ik vind de positie van Nederland in de wereld wel degelijk van belang. Maar daar kunnen we inderdaad prima over van mening verschillenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe de rest over je denkt:
[..]
Er is meer dan enkel en alleen de directe geldstroom van en naar Brussel, =rest voegt niets toe=quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig is het er beter van worden op zijn zachts gezegd discutabel als grootste netto betaler en instortende economieën langs de middelandse zeekust waar slechts wat onderbuik gevoelens tegenover staan dat we anders "niet zoveel handel" hadden kunnen drijven.
Ach, als de selectieprocedure destijds wat strenger was geweest en Nederland niet meteen als voorloper erin was gedoken, maar even netjes had afgewacht, hadden wij nu steun gekregen van andere landen om erbij te komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig is het er beter van worden op zijn zachts gezegd discutabel als grootste netto betaler en instortende economieën langs de middelandse zeekust waar slechts wat onderbuik gevoelens tegenover staan dat we anders "niet zoveel handel" hadden kunnen drijven.
Nee hoor, links is ongeveer net zoveel aan de macht geweest als rechts de laatste 36 jaar in Griekenland:quote:
Italië bestaat pas sinds 1870 en de Maffia niet veel langer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Italie wordt geregeerd door de mafia ... al 200 jaar. Heeft niks met links/ rechts te maken.
Yada, yada, yada....quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:56 schreef Linkerrijtje het volgende:
In ieder geval worden we met de PvdA het Griekenland aan de Noordzee.
Voor het businessklimaat en levensgeluk van de Denen blijkt het niet uit te maken. Ben dus benieuwd naar wat jouw motivatie dan is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind de positie van Nederland in de wereld wel degelijk van belang. Maar daar kunnen we inderdaad prima over van mening verschillen
Volgens mij heb ik dat 'meer' ook gewoon benoemd. Het probleem is alleen dat het nogal moeilijk inzichtelijk te maken of de stijging van de internationale handel er niet zou zijn geweest zonder dat we tot de EU behoorde. De directe kosten-baten analyse is heel simpel inzichtelijk te maken en kost ons 4 miljard per jaar. Gelet op de ontwikkelingen in de EU regio vraag ik me af waar je je optimisme op baseert.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is meer dan enkel en alleen de directe geldstroom van en naar Brussel, maar goed dat dit je boven de pet gaat mag niet verbazen inderdaad.
Vraag dat maar aan de Denen en Deense bedrijven die internationaal opereren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor het businessklimaat en levensgeluk van de Denen blijkt het niet uit te maken. Ben dus benieuwd naar wat jouw motivatie dan is.
Lego wordt nog altijd erg goed verkocht...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de Denen en Deense bedrijven die internationaal opereren.
Geen troll hoor. Je komt gewoon laaggeschoold over.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor het businessklimaat en levensgeluk van de Denen blijkt het niet uit te maken. Ben dus benieuwd naar wat jouw motivatie dan is.
[..]
Volgens mij heb ik dat 'meer' ook gewoon benoemd. Het probleem is alleen dat het nogal moeilijk inzichtelijk te maken of de stijging van de internationale handel er niet zou zijn geweest zonder dat we tot de EU behoorde. De directe kosten-baten analyse is heel simpel inzichtelijk te maken en kost ons 4 miljard per jaar. Gelet op de ontwikkelingen in de EU regio vraag ik me af waar je je optimisme op baseert.
En vermeende kennis over mijn intellect mag je gewoon voor jezelf houden, troll.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Italië bestaat pas sinds 1870 en de Maffia niet veel langer.
dan ze daar alleen heeft gestudeert is al bullshit if u know what i meanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Een vriendin van mij (hoogopgeleide Turkse, woonachtig in Istanbul, politiek gestudeerd in London) verbaasde zich erover hoe in een ontwikkeld, open en vrij land als Nederland een kortzichtige populist als Fortuin zo populair kon worden. Dat ging er bij haar, en veel andere, gewoon niet in.
(Dat zal met Wilders nog wel wat erger worden).
bij california vinden ze ons fantastisch hoor ;Pquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef SuperDrollie het volgende:
Heb het er vandaag over gehad in de les op de universiteit in de VS, meeste mensen vinden ons vreemd en we worden beschreven als ondoordacht maar ze vinden ons drugs beleid fantastisch.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:18 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
dan ze daar alleen heeft gestudeert is al bullshit if u know what i mean
Zet op zijn minst even een spelling checker aan in je browser. Ik ben geen taal nazi maar constructief zoiets fout doen levert toch wat kromme tenen op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:23 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
bij california vinden ze ons fantastisch hoor ;P
heb er zelf gewoont en niet alleen met de drugs like 60 procent is NL daar man net zoals texas kijk hoeveel nederlanders ze daarvoor nodig hebben om een universiteit op te richten
Daar verheug ik me nu ook al op ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat het heel gezellig gaat worden in de TK na 11 september als Rutte ter verantwoording wordt geroepen.
Ik ga er vanuit dat Rutte straks voor iedere scheet die Wilders laat naar de Kamer wordt geroepen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:50 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Daar verheug ik me nu ook al op ja.
Yep.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
Tsja... De kansen op deze coalitie nemen nu al af:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Ze kunnen niet meer terug. Rutte heeft de deur dichtgegooid voor andere coalities en zal nu op de blaren moeten zitten (beetje kromme beeldspraak, maar je begrijpt wat ik bedoel). Ongetwijfeld gaat Wilders zeggen wat hij wil, waarna VVD en CDA een beetje gaan grommen om vervolgens de excuses / uitleg van Wilders te aanvaarden, waarmee het incident gesloten is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
en het stomme is dat juist Rutte dit van te voren had moeten weten. Wilders maakte zich in de VVD-fractie onmogelijk door steeds maar weer de afspraken die gemaakt werden na weer een incident te doorbreken...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Ze kunnen niet meer terug. Rutte heeft de deur dichtgegooid voor andere coalities en zal nu op de blaren moeten zitten (beetje kromme beeldspraak, maar je begrijpt wat ik bedoel). Ongetwijfeld gaat Wilders zeggen wat hij wil, waarna VVD en CDA een beetje gaan grommen om vervolgens de excuses / uitleg van Wilders te aanvaarden, waarmee het incident gesloten is.
En dat willen Rutte en vooral Verhagen 4 jaar gaan volhouden??quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Ze kunnen niet meer terug. Rutte heeft de deur dichtgegooid voor andere coalities en zal nu op de blaren moeten zitten (beetje kromme beeldspraak, maar je begrijpt wat ik bedoel). Ongetwijfeld gaat Wilders zeggen wat hij wil, waarna VVD en CDA een beetje gaan grommen om vervolgens de excuses / uitleg van Wilders te aanvaarden, waarmee het incident gesloten is.
Hier in Massachusetts weet ik het niet echt, maar goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:23 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
bij california vinden ze ons fantastisch hoor ;P
heb er zelf gewoont en niet alleen met de drugs like 60 procent is NL daar man net zoals texas kijk hoeveel nederlanders ze daarvoor nodig hebben om een universiteit op te richten
dat is een voorschot op de partijbijeenskomst van het CDA. Even laten zien dat het CDA niet blind de PVV volgt mbt de islam.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |