Je kan niet alles bijhouden met zo een meeting toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef just me het volgende:
Heb het echt niet meegekregen en nee ik was niet dronken want ik was ook nog eens EHBO-er en moest nuchter blijven
Die ben ik kwijt, er waren er een paar toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:54 schreef static het volgende:
[..]
.
Er zijn er een heleboel die nooit op het forum hebben gestaan en ook nooit komen. O.a. die van jou met Shmoops.
Den_Haag beweert stellig nooit met Ero van bil gegaan te zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef Q. het volgende:
Ja, die lag daarin net te neuken met Den_Haag.
Hij lag in ieder geval wel in die tent van haar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Den_Haag beweert stellig nooit met Ero van bil gegaan te zijn
HW heeft van bijna ieder honingpotje op Fok geproefd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef golfer het volgende:
Hij lag in ieder geval wel in die tent van haar.
Zoals B. en ik in de tent van BE belanden, terwijl BE met HW in zo'n hut tekeer ging.
Ongetwijfeld ook spinrag zo hier en daar verwijderdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
HW heeft van bijna ieder honingpotje op Fok geproefd?
Die duikt overal op wanneer zijn benevelde brein maar iets aantrekkelijks ziet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HW heeft van bijna ieder honingpotje op Fok geproefd?
Sure.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt, er waren er een paar toch?
Kan je die pm-en?
Jullie hebben geneukt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ook spinrag zo hier en daar verwijderd
quote:
Met Heatwave?quote:
Wat een proletariërhaar heeft die kerel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, Remlof brings teh sexay
Ik wist heul niet dat die op de Karaokemeet was
Opa natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:04 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Is dat niet RealZeus?
Wie is die oudere man op de eerste foto?
Deze foto is veel te schattig, moet die niet in OUD?quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Wat worden ze snel groot hequote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zelfs 3 jaar geleden had jij nog haar Q.
Beide niet echt meer denk ik, ik zie hem nooit meer..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Post Opa eigenlijk nog wel eens? Of meet hij alleen maar
Dan heb jij vorig jaar met de 10 jaar meet niet opgelet want hij was er toch echt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beide niet echt meer denk ik, ik zie hem nooit meer..
Das nou niet echt "regelmatig" te noemen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb jij vorig jaar met de 10 jaar meet niet opgelet want hij was er toch echt.
ik dacht dat ie sowieso niet posttequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Post Opa eigenlijk nog wel eens? Of meet hij alleen maar
quote:
gij lolitaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zou opa iig wel weer eens willen zien
quote:
Vrachtwagenchauffeur sowiesoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja, da's ook toevallig.
RealZeus, ben jij een koerier (geweest ?)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja, da's ook toevallig.
RealZeus, ben jij een koerier (geweest ?)
Nog heel even offtopicquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Nog heel even offtopic
Grappig, ik zit hier op het werk te Fokken, en zeg tegen mijn collega's, dat is toch J. die vroeger die monsters kwam brengen.
Iedereen achter die computer, dat is hem wel.....nee joh dat is hem niet.....jawel, zie je dat dan niet ..etc.
maar toch
Die van Yvonne of die van mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat model schoen was ik al lang weer vergeten, maar was dat geen rage in 1997?
Ja, Oud-oom en achterneef.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef just me het volgende:
Waren Tara en opa geen verre familie van elkaar?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
RealZeus doet wel een meesterlijke imitatie van Toontje, met opzet
Goed zo golfer, wij oudjes onthouden nog welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Oud-oom en achterneef.
Zelfde achternaam ook allebei.
Niet helemaal waar, ik ken een fokster waarvan op dit moment dr hele posthistorie wordt doorgelicht voor een stage bij de landmachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Gellarboy het volgende:
Oh... my... laaaaaawrd!!!
SPEKNEK!!!!! Jezus, helemaal vergeten...
*fap fap fap fap*
Milagro zit overigens gewoon op Twitter, Sunnie. Die kun je gewoon volgen.
En mensen die niet met een foto op Fok! willen nemen zichzelf echt IETSJE te serieus hoor!. Nobody cares!!!
Los van het feit dat ik de ballen verstand heb van rechten is dat volgens mij niet legaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Niet helemaal waar, ik ken een fokster waarvan op dit moment dr hele posthistorie wordt doorgelicht voor een stage bij de landmacht.
Auch!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ik ken een fokster waarvan op dit moment dr hele posthistorie wordt doorgelicht voor een stage bij de landmacht.
Blaat niet zo als je de achtergrond niet kent/weet. Relnicht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Gellarboy het volgende:
En mensen die niet met een foto op Fok! willen nemen zichzelf echt IETSJE te serieus hoor!. Nobody cares!!!
Dan kijken ze alleen of je deelneemt aan antidemocratische organisaties, niet of je toevallig een keer dronken op een meetfoto staatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dat is toch je eigen schuld, als je niet post kun je ook niet doorgelicht worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom me maar even laten zien, geweldige topicreeksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef just me het volgende:
Waren Tara en opa geen verre familie van elkaar?
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Oud-oom en achterneef.
Zelfde achternaam ook allebei.
Goed paint materiaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat kwam door dat Toontje-topic. Ik zag het en dacht:"Oeps, ik lijk er wel heel erg op."
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Zelfs patriciaonline overleefde de landmacht
Dat is toen ook gebeurd geloof ik. Door er zelf de spot mee te drijven was ik het gros van de FOK!kers voor en is er weinig van mij gepaint. Van Toontje zelf echter....quote:
die plaat werkt niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proof of the fact that the army are all a bunch of big pussy's...
oja, moet je zeker ingelogt zijn bij partyflockquote:
quote:
Hmmm SummerQueen. In deze tijd was dat een veel grotere meme geworden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Zelfs patriciaonline overleefde de landmacht
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef static het volgende:
Blaat niet zo als je de achtergrond niet kent/weet. Relnicht.
Hij doet iets dus echt heel erg goed!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij weet de vrouwen voor zich te winnen als ik 'm moet geloven.
Dat klopt inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:32 schreef Maanvis het volgende:
message arrow was toch om iets in het BB huis te krijgen?
Aah hun topiquehistory wil ik wel eens doorpluizen heurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
oja, moet je zeker ingelogt zijn bij partyflock
[..]
[ afbeelding ]
Is er een meet geweest in dé gieter? 020?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
De slapende fokker voor de Gieter
Nou ja, we gingen er na verloop van tijd iig heen, het begon op het leidseplein.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is er een meet geweest in dé gieter? 020?
De gieter... kan me alleen de incidentjes ervoor herinneren. zal wel een kuttent geweest zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, we gingen er na verloop van tijd iig heen, het begon op het leidseplein.
Mijn stamkroeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, we gingen er na verloop van tijd iig heen, het begon op het leidseplein.
Lijkt me wel. Wat een kuttent was dat zeg, een achterlijke kuttent, jammer dat die nu niet afgefikt is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef static het volgende:
Was dat die tent met dat warme bier en waar Q zonodig een bolus moest draaien en dat heel triomfantelijk kwam rondbazuinen?
Naar die meet wil ik wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
oja, moet je zeker ingelogt zijn bij partyflock
[..]
[ afbeelding ]
Wildpaardjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:34 schreef yvonne het volgende:
Ik zie foto's die ik nog nooit gezien heb
En Bol ( ja zo heet je nog steeds) dat is Oxazepam en de foto met iteejer is evelyn/wildpaardje en haar man.
Oef, da's lang gelee..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:57 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]Micha, Alter Ego, Vork, Tazz, Doc, Herald
Was dat niet naar aanleiding van een wedstrijd... halverwege 2000 ofzo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ] Dit is denk ik een van de eerste meets. Feb 2000
2de van links, is dat adje????????????quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat keek Tijn verliefd naar je daar.![]()
#wannabecrewmeet
[ afbeelding ]
Lijkt er verrekkes veel op !quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:36 schreef deepart het volgende:
[..]
2de van links, is dat adje????????????
En alweer Opa.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:34 schreef Tazz het volgende:
Ik heb nog online staan de onzinmeet van feb 2000 en maart 2003.
Zal eens wat leuke opzoeken...
[ afbeelding ]
Wel als je weet wie er in die tent lagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Q. het volgende:
Dit is niet echt ranzig he?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die lag daarin net te neuken met Den_Haag.
Ja, vanwege de King WIlliam Testpaper van Trouwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Wildpaardje![]()
[..]
Oef, da's lang gelee..
[..]
Was dat niet naar aanleiding van een wedstrijd... halverwege 2000 ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |