Die van Yvonne of die van mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat model schoen was ik al lang weer vergeten, maar was dat geen rage in 1997?
Ja, Oud-oom en achterneef.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef just me het volgende:
Waren Tara en opa geen verre familie van elkaar?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
RealZeus doet wel een meesterlijke imitatie van Toontje, met opzet
Goed zo golfer, wij oudjes onthouden nog welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Oud-oom en achterneef.
Zelfde achternaam ook allebei.
Niet helemaal waar, ik ken een fokster waarvan op dit moment dr hele posthistorie wordt doorgelicht voor een stage bij de landmachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Gellarboy het volgende:
Oh... my... laaaaaawrd!!!
SPEKNEK!!!!! Jezus, helemaal vergeten...
*fap fap fap fap*
Milagro zit overigens gewoon op Twitter, Sunnie. Die kun je gewoon volgen.
En mensen die niet met een foto op Fok! willen nemen zichzelf echt IETSJE te serieus hoor!. Nobody cares!!!
Los van het feit dat ik de ballen verstand heb van rechten is dat volgens mij niet legaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Niet helemaal waar, ik ken een fokster waarvan op dit moment dr hele posthistorie wordt doorgelicht voor een stage bij de landmacht.
Auch!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ik ken een fokster waarvan op dit moment dr hele posthistorie wordt doorgelicht voor een stage bij de landmacht.
Blaat niet zo als je de achtergrond niet kent/weet. Relnicht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Gellarboy het volgende:
En mensen die niet met een foto op Fok! willen nemen zichzelf echt IETSJE te serieus hoor!. Nobody cares!!!
Dan kijken ze alleen of je deelneemt aan antidemocratische organisaties, niet of je toevallig een keer dronken op een meetfoto staatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dat is toch je eigen schuld, als je niet post kun je ook niet doorgelicht worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom me maar even laten zien, geweldige topicreeksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef just me het volgende:
Waren Tara en opa geen verre familie van elkaar?
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Oud-oom en achterneef.
Zelfde achternaam ook allebei.
Goed paint materiaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat kwam door dat Toontje-topic. Ik zag het en dacht:"Oeps, ik lijk er wel heel erg op."
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Zelfs patriciaonline overleefde de landmacht
Dat is toen ook gebeurd geloof ik. Door er zelf de spot mee te drijven was ik het gros van de FOK!kers voor en is er weinig van mij gepaint. Van Toontje zelf echter....quote:
die plaat werkt niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proof of the fact that the army are all a bunch of big pussy's...
oja, moet je zeker ingelogt zijn bij partyflockquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |