Plus proceskosten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens die advocaat in de fysieke (!) versie van het Parool zou de betreffende studente weleens 10k toegewezen kunnen krijgen door de rechter, da's een aardig zakcentje voor die nare meid.
Ken je haar dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens die advocaat in de fysieke (!) versie van het Parool zou de betreffende studente weleens 10k toegewezen kunnen krijgen door de rechter, da's een aardig zakcentje voor die nare meid.
Idd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:20 schreef Woman1 het volgende:
Dit is echt triest. Voor beide partijen hoor, hoe diep kun je zinken..
Backfirequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef leolinedance het volgende:
Haha dat wijf is nu weer in het nieuws![]()
'Majesteit' mag Geenstijl niet stalken
Waar heb je het over? Als je met je bezopen kop rare fratsen aan het uithalen bent moet je er niet raar van opkijken als je eens teruggepakt wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef niels0 het volgende:
Ik vind het terecht dat GS moet betalen. Ik stoor me er al tijden aan dat ze mensen niet in hun waarde laten.
Normaal vind ik dat ook, maar in dit geval vind ik het haar eigen schuld met d'r zatte bakkes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef niels0 het volgende:
Ik vind het terecht dat GS moet betalen. Ik stoor me er al tijden aan dat ze mensen niet in hun waarde laten.
Inderdaad. Een 'eens op internet, altijd op internet' dat is het probleem van degene die het erop zet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef niels0 het volgende:
Ja jammer voor die aandachtshoer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef juxtaposition het volgende:
Overigens is iedereen haar al lang vergeten.
Tenminste, dat zou zo zijn geweest, als ze niet WEER in het nieuws had willen komen en WEER geld had willen krijgen voor haar eigen fouten.
Volgens mij was het niet was het niet GS die het internet zette, maar studenten tv......correct me if I'm wrong.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad. Een 'eens op internet, altijd op internet' dat is het probleem van degene die het erop zet.
Dan zorgen die maar dat het er weer afkomt, samen met GS want die hebben het helpen verspreiden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef mouthman het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet was het niet GS die het internet zette, maar studenten tv......correct me if I'm wrong.
Dweilen met de kraan open, ik zet het er zo weer op als ik wil. (Wat ik niet doe overigens)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan zorgen die maar dat het er weer afkomt, samen met GS want die hebben het helpen verspreiden.
mail gs anders ff. vinden ze leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan zorgen die maar dat het er weer afkomt, samen met GS want die hebben het helpen verspreiden.
Prima, ik zeg alleen dat als het onrechtmatig is en zij schade lijdt, dat die schade die GS en/of Studententv heeft veroorzaakt alleen maar groter wordt, en de vergoeding dan dus ook groter moet worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef mouthman het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open, ik zet het er zo weer op als ik wil. (Wat ik niet doe overigens)
https://www.yabsearch.nl/viewcollection/13760623quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tis wel gelukt, best een prestatie. Filmpje is offline.
Maargoed, het leed is geleden, maar dat hoeft haar niet de rest van der leven te achtervolgen. De meeste Fok!ers zouden willen dat ze zo'n tof studenten leven hadden
op usenet en torrents sites staan noem ik niet offline hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tis wel gelukt, best een prestatie. Filmpje is offline.
Maargoed, het leed is geleden, maar dat hoeft haar niet de rest van der leven te achtervolgen. De meeste Fok!ers zouden willen dat ze zo'n tof studenten leven hadden
QFT! yep, totaal mee eens. Maar weet je wat zo jammer is, ze komen er nog mee weg ook met hun gebralquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:46 schreef galtfactory het volgende:
Ik vind dat dit soort meisjes teveel aandacht opeisen met hun grote wafel.
Helaas wordt de maatschappij van tegenwoordig teveel gevormd door mensen
die alleen maar hard kunnen schreeuwen of zich onderscheiden door hun idioterie
i.p.v feitelijk kennis van zaken en uitzonderlijke kwaliteiten.
dit dus. maar personen als schijtschmerz en cs zijn zo blind dat ze alles wat gs doet afdoen als abject. jammer, ze tonen daarmee aan weinig flexibel te zijn. maar zo is extreem links. kijk maar naar huurmoordenaars als volkert.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
op usenet en torrents sites staan noem ik niet offline hoor.
Eigen schuld, door er een zaak van te maken zorg je er voor dat je levenslang gevonden kan worden op de webs
en wat een stelletje meelopende anti-GS jankerds hier zeg
een en al meelullerij en afgunst
Ik zie nog niemand die het beaamt, dus ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn dit nou die Westerse normen en waarden waar jullie de mond vol van hebben?²
Je moet ervan kotsen maar ondertussen doe je wel je best een plek te vinden waar dat filmpje nog meer staat. Wat zou je ervan vinden om zelf je mond 'ns een poosje te houden? Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van je gezien...quote:dit nepvoorzittertje is gedoemd te mislukken. ze moet baren van een lelijke feut en verder de rest van haar leven haar bek houden. wat een mislukkeling.
ik probeer niets, kan het filmpje zo zien. en misschien moet jij je bek een tijdje houden? poepluier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je moet ervan kotsen maar ondertussen doe je wel je best een plek te vinden waar dat filmpje nog meer staat. Wat zou je ervan vinden om zelf je mond 'ns een poosje te houden? Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van je gezien...
Werkt niet bij mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:31 schreef zoalshetis het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=2dudwsg&s=7
Ik vind dit echt waar een zieke, werkelijk geesteszieke opmerking. Totaal geen gevoel voor privacy of het individu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Als je met je bezopen kop rare fratsen aan het uithalen bent moet je er niet raar van opkijken als je eens teruggepakt wordt.
En wat dan nog, boeiend
het filmpje staat 3 posts boven je, dildoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Marlan het volgende:
Nog een grove schending van de privacy (ditmaal is geenstijl slechts de boodschapper) :
Zeeuwse Zoomviespeuk begluurt strandmeisjes
Vervelend voor alle zonnebadende meisjes op het strand van Vlissingen. De publieke webcam in de Sardijntoren wordt bediend door een actieve fapper die behalve zijn snotpistool ook geregeld de zoomfunctie van de cam door zijn vuist laat gieren. Alle badpakken/bikini's op DIT stukje beach zitten binnen zijn bereik en verschijnen close up in beeld. Het gaat pas vanmiddag regenen dus uw Zeeuwse vakantievriendin live geile tips uit het Heleen van Rooyen Zomerboek zien overnemen kan HIER. Tot de servers van webcamvlissingen.nl beginnen te roken...
Zie link voor foto's.
http://www.geenstijl.nl/m(...)begluurt_s.html#more
Heeft iemand nog het filmpje kunnen vinden van die rechtenstudente a.k.a Koningin? Volgens mij hebben haar advocaten wel degelijk werk geleverd. Het filmpje lijkt nergens te bekennen.
Dat is de gecensureerde versie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het filmpje staat 3 posts boven je, dildo
Serieus erg sneu idd, zo'n grote bek altijd en nu de comments uitschakelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef speknek het volgende:
10.000 euro schadevergoeding betalen gewonnen noemen. Ik snap wel waarom de reacties uitstaan. Wat kunnen ze soms toch treurig zijn.
Grappig dat dat uitgerekend uit de mond van de fok!-spreekbuis van het slissende "wollah wollah ik pak je kaassletje"-volk moet komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn dit nou die Westerse normen en waarden waar jullie de mond vol van hebben?²
Onzin. De manier op gs met dat fimpje om is gegaan is gewoon eigen risico. Iets op internet (zette) geeft niemand het recht het te misbruiken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ontzettend jammer dat zo'n tutje in het gelijk gesteld wordt natuurlijk.
Anders staan de slinkspoten ook vooraan in de rij om het arrogante bezopen good-for-nothing cóóhhhrsballenvolk onder te kotsen met de nodige verbale diarree, maar nu GS in het verhaal betrokken is hebben ze daar even geen boodschap aan. En over het aandeel van StudentenTV hierin geen één woord natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien, maar wat is daar nou schokkend aan? Dronken meid, beetje knip- en plakwerk
Snap niet dat GeenStijl het nodig vond een willekeurige studente voor anderhalfmiljoen mensen te kijk te zetten. Blijkbaar gewoon omdat het kan.
Die advocaat heeft dat heel goed ingeschat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
maar niet afgezeken, want GS is natuuurlijk de herkenbare vijand.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:15 schreef mouthman het volgende:
Studententv wordt in de OP gewoon genoemd.
Wat heeft dit met het topic te maken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Hahaha. Wat een kneuzenbende die Geenstijlers. Blij dat ik daar jaren niet meer kom. Allemaal trekkende pubers die lachen om leed. Infantiele fagbende.
Wacht maar totdat jij bij een potentiele werkgever wordt geconfronteerd met een twee jaar oud filmpje waar jij dronken gebral uitkraamt en de straat volkotst. Zoiets staat bij veel mensen gelijk aan een alcoholist en dan kun je mooi donder op zeggen tegen die mooie baan. En dat dankzij een filmpje en waarbij ze eerst nog netjes heeft gevraagd of ze het wilden verwijderen (waar volgens GS traditie smakelijk om werd gelachen.). Ik vind het niet meer dan logisch dat ze hierna een rechtzaak heeft aangespannen tegen dat rechtse tuig. Het lachen is nu wel vergaan, met hun 10.000 ballen die ze moeten ophoesten uit hun eigen zak.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien, maar wat is daar nou schokkend aan? Dronken meid, beetje knip- en plakwerk
Wat een ontzettend verzuurd stukje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef Marlan het volgende:
Update:
Geen miljoenmiljard vergoeding voor Majesteit
All rise! Gisteren is bepaald hoe hoog de schadevergoeding in de zaak GeenStijl v.s. Majesteit is geworden. En om maar gelijk het goede nieuws te brengen: Geenstijl heeft GEWONNEN!!! Voor alle zwitsals eerst een korte uitleg: Majesteit was de rechtenstudente die zich jaren geleden door Studenten-TV straalbezopen liet filmen op straat. De beelden kwamen via veel omwegen terecht op GeenStijl en Dumpert waarna Majesteit van Zuypensteijn er alles aan heeft gedaan om een Bekend Dronken Meisje te worden. Het filmpje (hierna te noemen: Het Filmpje) werd op verzoek verwijderd en een flink aantal reaguurders kreeg een ban wegens NAW-posten. Voor GS was de kwestie destijds al gesloten maar vanaf dat moment zag Majesteit eurotekens in haar ogen. U moet weten: Majesteit wordt in raad en daad bijgestaan door het vermaarde Hans Melchers Fonds voor gold-diggende media-slachtoffers. Omdat Team Majesteit telkens de publiciteit opzocht knalden we (of eigenlijk Prof. Hoxha maar die zit tegenwoordig in de koffie) Het Filmpje weer online. En dat had hij beter niet kunnen doen. GS handelde onrechtmatig en werd vorig jaar veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding. In zijn oneindige wijsheid heeft de rechter bepaald dat Majesteit aan kotspartij op straat niet meer dan 10.000 euri mag verdienen. Dus niet de miljoenmiljard euro die haar advocatenteam wenst los te peuteren middels tig dubieuze en onbewezen schadeposten. Geen Amerikaanse toestanden in Nederland dus. Welnu Sire, die centjes komen uw kant op. Case closed. Vonnis binnenkort in zijn geheel te lezen op Rechtspraak.nl. Wij spreken de hoop uit nooit meer aandacht te hoeven besteden aan Majesteit, die zelf geen mogelijkheid onbenut laat om in de openbaarheid te treden. Andere tijden. Andere mensen bij GS aan het roer. Wij wensen Majesteit veel plezier met die 10K en zien het onvermijdelijke hoger beroep van die hongerige HMF-bloedhonden met vertrouwen tegemoet. Als straf staan de comments onder dit topic bij hoge uitzondering een keertje uit. Eigen schuld dikke bult. Jullie moeten verdoemme blij zijn dat je geen rekening krijgt thuisgestuurd. De voltallige GS-redactie zal ergens eind december plaatsnemen in een Glazen Huis. Kunnen jullie allemaal een eurootje komen doneren. *hamerslag!*
http://www.geenstijl.nl/m(...)oeding.html#comments
http://www.geenstijl.nl/archives/images/miljoenmiljardschade.html
Hoezo, g_g geeft gewoon een droge opsomming van feiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 05:10 schreef VanishedEntity het volgende:
Zo zo, de frustratie druipt er wel vanaf zeg. Ben jij soms het vriendje van miss piggy, omdat je zoveel woorden aan GS vuil maakt? Even verderop noem je ze zelfs terroristen
Ben het er ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoezo, g_g geeft gewoon een droge opsomming van feiten.
Waarom zou elke scheet van GS op de FP moeten komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:14 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom staat dit niet op de FP en geneuzel over een nieuw seizoen van fucking True Blood wel?
Dat zeg ik toch? Dat het totaal onnodig was om zoiets te verspreiden. Bovendien weet iedereen dat de gemiddelde korpsstudent een arrogante bal is die vooral veel zuipt en neukt. Niets nieuws aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:25 schreef goofy_goober het volgende:
Wacht maar totdat jij bij een potentiele werkgever wordt geconfronteerd met een twee jaar oud filmpje waar jij dronken gebral uitkraamt en de straat volkotst. Zoiets staat bij veel mensen gelijk aan een alcoholist en dan kun je mooi donder op zeggen tegen die mooie baan.
Jij lijkt me iemand die zijn mening geheel ontleent aan GS, zoals veel anderen die te dom zijn om zelf na te denken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 05:10 schreef VanishedEntity het volgende:
Zo zo, de frustratie druipt er wel vanaf zeg. Ben jij soms het vriendje van miss piggy, omdat je zoveel woorden aan GS vuil maakt? Even verderop noem je ze zelfs terroristen
Genoeg. Of wil jij zeggen dat jij er ook één van bent. Bijdehand ventje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het topic te maken?
Groot gelijk. En dan te bedenken dat de redactie uit 30 jarige lullenzuigers bestaan. Triestheid ten top.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij bij een potentiele werkgever wordt geconfronteerd met een twee jaar oud filmpje waar jij dronken gebral uitkraamt en de straat volkotst. Zoiets staat bij veel mensen gelijk aan een alcoholist en dan kun je mooi donder op zeggen tegen die mooie baan. En dat dankzij een filmpje en waarbij ze eerst nog netjes heeft gevraagd of ze het wilden verwijderen (waar volgens GS traditie smakelijk om werd gelachen.). Ik vind het niet meer dan logisch dat ze hierna een rechtzaak heeft aangespannen tegen dat rechtse tuig. Het lachen is nu wel vergaan, met hun 10.000 ballen die ze moeten ophoesten uit hun eigen zak.
Geenstijl is een site vol zielige rukkers die wel een digitale grote bek hebben, maar wanneer ze in het ongelijk worden gesteld te laf zijn om dit toe te geven en de comments bij hun nederlaag aan te zetten. Want iedereen die kritiek heeft op GS en zich niet onder hun standpunt schaart wordt zonder pardon 'weggejorist'. In het echte leven zijn ze ook mislukt, van die losers die jarenlang over zich heen hebben latebn lopen door Jan en alleman en nu eindelijk een mediaformat hebben gevonden om hun frustraties te uiten. Het wordt tijd dat die kneuzensite verplicht wordt opgedoekt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Genoeg. Of wil jij zeggen dat jij er ook één van bent. Bijdehand ventje.
Zal wel komen omdat dan gelijk de link naar het filmpje verschijnt en er weer een speurtocht op internet gehouden gaat worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef lutser.com het volgende:
Ik vind het wel prachtig dat de schijters bij geenstijl de comments uit hebben gezet. En dat terwijl ze normaal gesproken alle 'reaguurders' die kritiek op geenstijl een ban geven.
Geenstijl stelt zich kennelijk op het standpunt dat je niet dronken zou moeten worden en dat als je dat wel doet, je gestraft moet worden met nationale hoon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef lutser.com het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat in mijn studententijd niet iedereen met een camera op zak liep
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geenstijl stelt zich kennelijk op het standpunt dat je niet dronken zou moeten worden en dat als je dat wel doet, je gestraft moet worden met nationale hoon.
Niet alleen geen stijl, kan me herinneren dat een aankomend politicus er door de media aan werd herinnerd dat ie tijdens zijn studententijd eens met een dronken kop de hitlergroet had gebracht en zijn carriere was ook voorbij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geenstijl stelt zich kennelijk op het standpunt dat je niet dronken zou moeten worden en dat als je dat wel doet, je gestraft moet worden met nationale hoon.
Verstikkende burgertruttigheid van christelijk niveau gecombineerd met hufterig onfatsoen. Dat is geenstijl.
Kon me niet herinneren wie het was, maar het punt is, niet alleen geenstijl is niet vies van dit soort publiciteit geven, daar doen alle kranten net zo goed aan mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef Ringo het volgende:
Bedoel je Hans van Baalen? Diens carrière is verre van voorbij, maar hij heeft wel veel last gehad van die achterklapaffaire.
Dan was zijn dronken kop niet het probleem lijkt me, maar dat hij het Horst Wessellied zong. Dronkenschap is overigens geen excuus voor alles en het zijn doorgaans wel bepaalde types die met drank op zich niet langer geremd voelen dergelijke uitingen te doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet alleen geen stijl, kan me herinneren dat een aankomend politicus er door de media aan werd herinnerd dat ie tijdens zijn studententijd eens met een dronken kop de hitlergroet had gebracht en zijn carriere was ook voorbij.
Als je die posts even terugleest zei ik daar vooral dat het aan de officier van Justitie was conclusies te trekken over wat er aan strafbare feiten was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan was zijn dronken kop niet het probleem lijkt me, maar dat hij het Horst Wessellied zong. Dronkenschap is overigens geen excuus voor alles en het zijn doorgaans wel bepaalde types die met drank op zich niet langer geremd voelen dergelijke uitingen te doen.
Maar het gaat hier niet om een politicus of iemand anders die de publiciteit heeft opgezocht, het gaat hier om een dronken studente. Ook is wat ze zegt totaal niet belangwekkend, het is niet dat er door de dronkenschap nou hele rare overtuigingen naar buiten komen. Kennelijk mogen van Geenstijl jongeren niet meer dronken worden en moeten ze daarvoor boeten wanneer ze betrapt worden.
Verder zakt de media over de breedte inderdaad af naar Story en Privéniveau. Riooljournalistiek grijpt om zich heen. Als ik me niet vergis was jij ook aan het smullen van de verhalen over Mariko Peters. En daarbij gingen die verhalen niet om de belangenverstrengeling, maar om de sappige mailwisselingen en de privéshit van die Kluiver. Je kunt er ook voor kiezen daar niet uit te citeren en te beperken tot de vaststelling dat er een romance was, maar ja, dan is het nauwelijks de moeite van het lezen waard.
Nee, je vond dat ze vervolgd moest worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je die posts even terugleest zei ik daar vooral dat het aan de officier van Justitie was conclusies te trekken over wat er aan strafbare feiten was.
Het dieptepunt is wel voorbehouden aan Geenstijl, maar je hebt gelijk dat ze andere media meetrekken richting hun niveau, en dat lezers zich dan weer graap laten meetrekken met sappige verhaaltjes vol privedetails die er niet toe doen.quote:En jij weet ook dat ik al jaren hier op Fok tekeer ga over een gebrek aan diepgang in de vaderlandse pers. Dit is niet alleen voorbehouden aan GeenStijl of Joop.
Nee, dat is Joop, want die zijn net zo stijlloos, maar pretenderen het niet te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het dieptepunt is wel voorbehouden aan Geenstijl, maar je hebt gelijk dat ze andere media meetrekken richting hun niveau, en dat lezers zich dan weer graap laten meetrekken met sappige verhaaltjes vol privedetails die er niet toe doen.
Ehm nee, dan zou bewoording als "een stel recalcitrante, zwaar politiek incorrecte, weinig verheffende schenenschoppers" gehanteerd worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:00 schreef Frollo het volgende:
Hoezo, g_g geeft gewoon een droge opsomming van feiten.
En waarop baseer je die standaard knee jerk reactie? Op het feit dat het gejammer over GS nogal overdreven overkomt? Poor judge of character you are, en probeer de volgende wel met een originele punchline te komen; copy&paste lijntjes verliezen nl. heel snel hun effect.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:49 schreef stekelzwijn het volgende:
Jij lijkt me iemand die zijn mening geheel ontleent aan GS, zoals veel anderen die te dom zijn om zelf na te denken.
Ik hoop oprecht dat er ooit een dag komt dat jij besluit om iets van je leven te gaan maken.
Het zal wel weer aan mij liggen, maar dat haal ik er niet uit. Die paar keer dat ik GS eens vluchtig heb bekeken heb ik niet gezien dat ze campagne voor STAP en consorten aan het voeren waren en dat de site volstond met filmpjes over bezopen mongolen. Mocht dat nl. wèl het geval zijn dan zou ik naar alle waarschijnlijk de hoofdrol in hun media stash vervullenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstikkende burgertruttigheid van christelijk niveau gecombineerd met hufterig onfatsoen. Dat is geenstijl.
Wat een gejank. Iemand met een iq van boven de 75 staat niet als een dronken malloot op straat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij bij een potentiele werkgever wordt geconfronteerd met een twee jaar oud filmpje waar jij dronken gebral uitkraamt en de straat volkotst. Zoiets staat bij veel mensen gelijk aan een alcoholist en dan kun je mooi donder op zeggen tegen die mooie baan. En dat dankzij een filmpje en waarbij ze eerst nog netjes heeft gevraagd of ze het wilden verwijderen (waar volgens GS traditie smakelijk om werd gelachen.). Ik vind het niet meer dan logisch dat ze hierna een rechtzaak heeft aangespannen tegen dat rechtse tuig. Het lachen is nu wel vergaan, met hun 10.000 ballen die ze moeten ophoesten uit hun eigen zak.
Geenstijl is een site vol zielige rukkers die wel een digitale grote bek hebben, maar wanneer ze in het ongelijk worden gesteld te laf zijn om dit toe te geven en de comments bij hun nederlaag aan te zetten. Want iedereen die kritiek heeft op GS en zich niet onder hun standpunt schaart wordt zonder pardon 'weggejorist'. In het echte leven zijn ze ook mislukt, van die losers die jarenlang over zich heen hebben laten lopen door Jan en alleman en nu eindelijk een mediaformat hebben gevonden om hun frustraties te uiten. Het wordt tijd dat die kneuzensite verplicht wordt opgedoekt.
Dat was ze ook, dronken mensen roepen wel eens domme dingen en zijn wel eens vervelend. Met name voor nuchtere mensen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:59 schreef VanishedEntity het volgende:
Nee, de reden dat miss piggy eruit gepikt werd was niet zozeer het dronken zijn + kotsen + de onfrisse looks (dat zijn we allemaal een keer geweest), maar vooral dr geschreeuw over "resecpt" en "jemommuh majesteit noemen wank-doe rechtuh". Zonder dr geschreeuw was ze waarschijnlijk de zoveelste bezopen studente in een eindeloos lange rij geweest.
Kennelijk moet er een sanctie op dronkemansgebral staan, kunnen ze mensen niet gewoon lekker dronken laten worden en met rust laten. De ziekelijk oordeelzuchtigen moeten er zo nodig even overheen plassen.quote:En wat heeft het christendom eigenlijk hiermee te maken, want zoveel christelijks valt aan deze hele soap niet te ontdekken. Wèl hufterigheid en onfatsoen.
Je kan ook prima dronken zijn zònder allerlei arrogante onzin uit te kramen of een royal pita met je streken voor anderen te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat was ze ook, dronken mensen roepen wel eens domme dingen en zijn wel eens vervelend. Met name voor nuchtere mensen.
Dat is nou juist de hele crux slimpie, zij liet anderen niet met rust met dr bezopen harses.quote:Kennelijk moet er een sanctie op dronkemansgebral staan, kunnen ze mensen niet gewoon lekker dronken laten worden en met rust laten. De ziekelijk oordeelzuchtigen moeten er zo nodig even overheen plassen.
Ze zat gewoon op straat te zitten naast een plastje kots, ze was niemand tot last......En dan komt er zo'n malloot met een camera die denk; he das leuk die kan ik ff uit de kast lokken met der bezopen kop.........verhuftering van de samenleving noem je dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Je kan ook prima dronken zijn zònder allerlei arrogante onzin uit te kramen of een royal pita met je streken voor anderen te zijn.
[..]
Dat is nou juist de hele crux slimpie, zij liet anderen niet met rust met dr bezopen harses.
Reageren op een reactie van een week geleden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga maar weer reacties plaatsen op dumpert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |