Zal wel komen omdat dan gelijk de link naar het filmpje verschijnt en er weer een speurtocht op internet gehouden gaat worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef lutser.com het volgende:
Ik vind het wel prachtig dat de schijters bij geenstijl de comments uit hebben gezet. En dat terwijl ze normaal gesproken alle 'reaguurders' die kritiek op geenstijl een ban geven.
Geenstijl stelt zich kennelijk op het standpunt dat je niet dronken zou moeten worden en dat als je dat wel doet, je gestraft moet worden met nationale hoon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef lutser.com het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat in mijn studententijd niet iedereen met een camera op zak liep
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geenstijl stelt zich kennelijk op het standpunt dat je niet dronken zou moeten worden en dat als je dat wel doet, je gestraft moet worden met nationale hoon.
Niet alleen geen stijl, kan me herinneren dat een aankomend politicus er door de media aan werd herinnerd dat ie tijdens zijn studententijd eens met een dronken kop de hitlergroet had gebracht en zijn carriere was ook voorbij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geenstijl stelt zich kennelijk op het standpunt dat je niet dronken zou moeten worden en dat als je dat wel doet, je gestraft moet worden met nationale hoon.
Verstikkende burgertruttigheid van christelijk niveau gecombineerd met hufterig onfatsoen. Dat is geenstijl.
Kon me niet herinneren wie het was, maar het punt is, niet alleen geenstijl is niet vies van dit soort publiciteit geven, daar doen alle kranten net zo goed aan mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef Ringo het volgende:
Bedoel je Hans van Baalen? Diens carrière is verre van voorbij, maar hij heeft wel veel last gehad van die achterklapaffaire.
Dan was zijn dronken kop niet het probleem lijkt me, maar dat hij het Horst Wessellied zong. Dronkenschap is overigens geen excuus voor alles en het zijn doorgaans wel bepaalde types die met drank op zich niet langer geremd voelen dergelijke uitingen te doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet alleen geen stijl, kan me herinneren dat een aankomend politicus er door de media aan werd herinnerd dat ie tijdens zijn studententijd eens met een dronken kop de hitlergroet had gebracht en zijn carriere was ook voorbij.
Als je die posts even terugleest zei ik daar vooral dat het aan de officier van Justitie was conclusies te trekken over wat er aan strafbare feiten was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan was zijn dronken kop niet het probleem lijkt me, maar dat hij het Horst Wessellied zong. Dronkenschap is overigens geen excuus voor alles en het zijn doorgaans wel bepaalde types die met drank op zich niet langer geremd voelen dergelijke uitingen te doen.
Maar het gaat hier niet om een politicus of iemand anders die de publiciteit heeft opgezocht, het gaat hier om een dronken studente. Ook is wat ze zegt totaal niet belangwekkend, het is niet dat er door de dronkenschap nou hele rare overtuigingen naar buiten komen. Kennelijk mogen van Geenstijl jongeren niet meer dronken worden en moeten ze daarvoor boeten wanneer ze betrapt worden.
Verder zakt de media over de breedte inderdaad af naar Story en Privéniveau. Riooljournalistiek grijpt om zich heen. Als ik me niet vergis was jij ook aan het smullen van de verhalen over Mariko Peters. En daarbij gingen die verhalen niet om de belangenverstrengeling, maar om de sappige mailwisselingen en de privéshit van die Kluiver. Je kunt er ook voor kiezen daar niet uit te citeren en te beperken tot de vaststelling dat er een romance was, maar ja, dan is het nauwelijks de moeite van het lezen waard.
Nee, je vond dat ze vervolgd moest worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je die posts even terugleest zei ik daar vooral dat het aan de officier van Justitie was conclusies te trekken over wat er aan strafbare feiten was.
Het dieptepunt is wel voorbehouden aan Geenstijl, maar je hebt gelijk dat ze andere media meetrekken richting hun niveau, en dat lezers zich dan weer graap laten meetrekken met sappige verhaaltjes vol privedetails die er niet toe doen.quote:En jij weet ook dat ik al jaren hier op Fok tekeer ga over een gebrek aan diepgang in de vaderlandse pers. Dit is niet alleen voorbehouden aan GeenStijl of Joop.
Nee, dat is Joop, want die zijn net zo stijlloos, maar pretenderen het niet te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het dieptepunt is wel voorbehouden aan Geenstijl, maar je hebt gelijk dat ze andere media meetrekken richting hun niveau, en dat lezers zich dan weer graap laten meetrekken met sappige verhaaltjes vol privedetails die er niet toe doen.
Ehm nee, dan zou bewoording als "een stel recalcitrante, zwaar politiek incorrecte, weinig verheffende schenenschoppers" gehanteerd worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:00 schreef Frollo het volgende:
Hoezo, g_g geeft gewoon een droge opsomming van feiten.
En waarop baseer je die standaard knee jerk reactie? Op het feit dat het gejammer over GS nogal overdreven overkomt? Poor judge of character you are, en probeer de volgende wel met een originele punchline te komen; copy&paste lijntjes verliezen nl. heel snel hun effect.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:49 schreef stekelzwijn het volgende:
Jij lijkt me iemand die zijn mening geheel ontleent aan GS, zoals veel anderen die te dom zijn om zelf na te denken.
Ik hoop oprecht dat er ooit een dag komt dat jij besluit om iets van je leven te gaan maken.
Het zal wel weer aan mij liggen, maar dat haal ik er niet uit. Die paar keer dat ik GS eens vluchtig heb bekeken heb ik niet gezien dat ze campagne voor STAP en consorten aan het voeren waren en dat de site volstond met filmpjes over bezopen mongolen. Mocht dat nl. wèl het geval zijn dan zou ik naar alle waarschijnlijk de hoofdrol in hun media stash vervullenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstikkende burgertruttigheid van christelijk niveau gecombineerd met hufterig onfatsoen. Dat is geenstijl.
Wat een gejank. Iemand met een iq van boven de 75 staat niet als een dronken malloot op straat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij bij een potentiele werkgever wordt geconfronteerd met een twee jaar oud filmpje waar jij dronken gebral uitkraamt en de straat volkotst. Zoiets staat bij veel mensen gelijk aan een alcoholist en dan kun je mooi donder op zeggen tegen die mooie baan. En dat dankzij een filmpje en waarbij ze eerst nog netjes heeft gevraagd of ze het wilden verwijderen (waar volgens GS traditie smakelijk om werd gelachen.). Ik vind het niet meer dan logisch dat ze hierna een rechtzaak heeft aangespannen tegen dat rechtse tuig. Het lachen is nu wel vergaan, met hun 10.000 ballen die ze moeten ophoesten uit hun eigen zak.
Geenstijl is een site vol zielige rukkers die wel een digitale grote bek hebben, maar wanneer ze in het ongelijk worden gesteld te laf zijn om dit toe te geven en de comments bij hun nederlaag aan te zetten. Want iedereen die kritiek heeft op GS en zich niet onder hun standpunt schaart wordt zonder pardon 'weggejorist'. In het echte leven zijn ze ook mislukt, van die losers die jarenlang over zich heen hebben laten lopen door Jan en alleman en nu eindelijk een mediaformat hebben gevonden om hun frustraties te uiten. Het wordt tijd dat die kneuzensite verplicht wordt opgedoekt.
Dat was ze ook, dronken mensen roepen wel eens domme dingen en zijn wel eens vervelend. Met name voor nuchtere mensen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:59 schreef VanishedEntity het volgende:
Nee, de reden dat miss piggy eruit gepikt werd was niet zozeer het dronken zijn + kotsen + de onfrisse looks (dat zijn we allemaal een keer geweest), maar vooral dr geschreeuw over "resecpt" en "jemommuh majesteit noemen wank-doe rechtuh". Zonder dr geschreeuw was ze waarschijnlijk de zoveelste bezopen studente in een eindeloos lange rij geweest.
Kennelijk moet er een sanctie op dronkemansgebral staan, kunnen ze mensen niet gewoon lekker dronken laten worden en met rust laten. De ziekelijk oordeelzuchtigen moeten er zo nodig even overheen plassen.quote:En wat heeft het christendom eigenlijk hiermee te maken, want zoveel christelijks valt aan deze hele soap niet te ontdekken. Wèl hufterigheid en onfatsoen.
Je kan ook prima dronken zijn zònder allerlei arrogante onzin uit te kramen of een royal pita met je streken voor anderen te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat was ze ook, dronken mensen roepen wel eens domme dingen en zijn wel eens vervelend. Met name voor nuchtere mensen.
Dat is nou juist de hele crux slimpie, zij liet anderen niet met rust met dr bezopen harses.quote:Kennelijk moet er een sanctie op dronkemansgebral staan, kunnen ze mensen niet gewoon lekker dronken laten worden en met rust laten. De ziekelijk oordeelzuchtigen moeten er zo nodig even overheen plassen.
Ze zat gewoon op straat te zitten naast een plastje kots, ze was niemand tot last......En dan komt er zo'n malloot met een camera die denk; he das leuk die kan ik ff uit de kast lokken met der bezopen kop.........verhuftering van de samenleving noem je dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Je kan ook prima dronken zijn zònder allerlei arrogante onzin uit te kramen of een royal pita met je streken voor anderen te zijn.
[..]
Dat is nou juist de hele crux slimpie, zij liet anderen niet met rust met dr bezopen harses.
Reageren op een reactie van een week geleden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga maar weer reacties plaatsen op dumpert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |