abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:34:14 #126
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_92659633
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:46 schreef galtfactory het volgende:
Ik vind dat dit soort meisjes teveel aandacht opeisen met hun grote wafel.

Helaas wordt de maatschappij van tegenwoordig teveel gevormd door mensen
die alleen maar hard kunnen schreeuwen of zich onderscheiden door hun idioterie
i.p.v feitelijk kennis van zaken en uitzonderlijke kwaliteiten.
QFT! yep, totaal mee eens. Maar weet je wat zo jammer is, ze komen er nog mee weg ook met hun gebral :{
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:05:15 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92664351
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef FUFR het volgende:

[..]

op usenet en torrents sites staan noem ik niet offline hoor.
Eigen schuld, door er een zaak van te maken zorg je er voor dat je levenslang gevonden kan worden op de webs

en wat een stelletje meelopende anti-GS jankerds hier zeg :D
een en al meelullerij en afgunst :W
dit dus. maar personen als schijtschmerz en cs zijn zo blind dat ze alles wat gs doet afdoen als abject. jammer, ze tonen daarmee aan weinig flexibel te zijn. maar zo is extreem links. kijk maar naar huurmoordenaars als volkert.

dat terwijl ook gs bij tijd en wijle terecht flinke kritiek levert op mensen als wilders en cs.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 12-02-2011 00:12:27 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:07:17 #128
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_92664453
En terecht, wet verbreken is wet verbreken. Ook voor irritante puberschreeuwers.
pi_92664469
quote:
15s.gif Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn dit nou die Westerse normen en waarden waar jullie de mond vol van hebben? :')

:{²
Ik zie nog niemand die het beaamt, dus ik neem aan van niet. ^O^
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_92667276
Ik vind dat hele geenstijl.nl maar goedkoop gebral. En dan de reacties van die zgn. reaguurders, 1 en al borrelpraat. Wat een niveau zeg :N

Edit: 'powned' komt oorspronkelijk trouwens van 'pwned'. Gebruikten we in de gamingwereld al 10 jaar geleden.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 02:31:07 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92668376
http://tinypic.com/player.php?v=2dudwsg&s=7

:r

dit nepvoorzittertje is gedoemd te mislukken. ze moet baren van een lelijke feut en verder de rest van haar leven haar bek houden. wat een mislukkeling.
pi_92670706
quote:
dit nepvoorzittertje is gedoemd te mislukken. ze moet baren van een lelijke feut en verder de rest van haar leven haar bek houden. wat een mislukkeling.
Je moet ervan kotsen maar ondertussen doe je wel je best een plek te vinden waar dat filmpje nog meer staat. Wat zou je ervan vinden om zelf je mond 'ns een poosje te houden? Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van je gezien...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:49:48 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92683262
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:52 schreef niels0 het volgende:

[..]

Je moet ervan kotsen maar ondertussen doe je wel je best een plek te vinden waar dat filmpje nog meer staat. Wat zou je ervan vinden om zelf je mond 'ns een poosje te houden? Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van je gezien...
ik probeer niets, kan het filmpje zo zien. en misschien moet jij je bek een tijdje houden? poepluier.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:53:56 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92683366
quote:
Werkt niet bij mij ;(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_92683757
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Als je met je bezopen kop rare fratsen aan het uithalen bent moet je er niet raar van opkijken als je eens teruggepakt wordt.

En wat dan nog, boeiend :')
Ik vind dit echt waar een zieke, werkelijk geesteszieke opmerking. Totaal geen gevoel voor privacy of het individu.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:26:51 #136
321876 Cherna
Fuck the System
pi_92684448
Goh het is wat dat je het nog kunt uitkramen dat je rechten studeert onder die toestand. Dan moet het toch wel erg hoog zitten en is misschien de studie naar het hoofd gestegen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_99368563
Nog een grove schending van de privacy (ditmaal is geenstijl slechts de boodschapper) :

Zeeuwse Zoomviespeuk begluurt strandmeisjes

Vervelend voor alle zonnebadende meisjes op het strand van Vlissingen. De publieke webcam in de Sardijntoren wordt bediend door een actieve fapper die behalve zijn snotpistool ook geregeld de zoomfunctie van de cam door zijn vuist laat gieren. Alle badpakken/bikini's op DIT stukje beach zitten binnen zijn bereik en verschijnen close up in beeld. Het gaat pas vanmiddag regenen dus uw Zeeuwse vakantievriendin live geile tips uit het Heleen van Rooyen Zomerboek zien overnemen kan HIER. Tot de servers van webcamvlissingen.nl beginnen te roken...

Zie link voor foto's.

http://www.geenstijl.nl/m(...)begluurt_s.html#more

Heeft iemand nog het filmpje kunnen vinden van die rechtenstudente a.k.a Koningin? Volgens mij hebben haar advocaten wel degelijk werk geleverd. Het filmpje lijkt nergens te bekennen.
pi_99369945
heeft justitie het zo druk dat ze soms belangrijke zaken niet of niet tijdig kunnen behandelen, moeten ze zich gaan bezighouden met het gekwetste egootje van een dronken kakwijf. Die wordt er alleen maar arroganter van, terwijl ze zelf verantwoordelijk was voor haar bezopen toestand.
Ik hoop niet dat we in NL een belachelijke claimcultuur gaan krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 12-07-2011 17:15:12 ]
  Eindredactie Games dinsdag 12 juli 2011 @ 16:07:26 #139
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_99370332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Marlan het volgende:
Nog een grove schending van de privacy (ditmaal is geenstijl slechts de boodschapper) :

Zeeuwse Zoomviespeuk begluurt strandmeisjes

Vervelend voor alle zonnebadende meisjes op het strand van Vlissingen. De publieke webcam in de Sardijntoren wordt bediend door een actieve fapper die behalve zijn snotpistool ook geregeld de zoomfunctie van de cam door zijn vuist laat gieren. Alle badpakken/bikini's op DIT stukje beach zitten binnen zijn bereik en verschijnen close up in beeld. Het gaat pas vanmiddag regenen dus uw Zeeuwse vakantievriendin live geile tips uit het Heleen van Rooyen Zomerboek zien overnemen kan HIER. Tot de servers van webcamvlissingen.nl beginnen te roken...

Zie link voor foto's.

http://www.geenstijl.nl/m(...)begluurt_s.html#more

Heeft iemand nog het filmpje kunnen vinden van die rechtenstudente a.k.a Koningin? Volgens mij hebben haar advocaten wel degelijk werk geleverd. Het filmpje lijkt nergens te bekennen.
het filmpje staat 3 posts boven je, dildo :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_99371947
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het filmpje staat 3 posts boven je, dildo :')
Dat is de gecensureerde versie.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2011 @ 18:31:50 #141
15474 mouthman
pi_99376542
Bizar dat m'n topic na bijna een jaar nog "leeft'.

@ Marlan, nee dat is niet de gecensureerde versie. Althans deze versie moest ook van het web af...dus.

:{
pi_100619342
Update:

Geen miljoenmiljard vergoeding voor Majesteit

All rise! Gisteren is bepaald hoe hoog de schadevergoeding in de zaak GeenStijl v.s. Majesteit is geworden. En om maar gelijk het goede nieuws te brengen: Geenstijl heeft GEWONNEN!!! Voor alle zwitsals eerst een korte uitleg: Majesteit was de rechtenstudente die zich jaren geleden door Studenten-TV straalbezopen liet filmen op straat. De beelden kwamen via veel omwegen terecht op GeenStijl en Dumpert waarna Majesteit van Zuypensteijn er alles aan heeft gedaan om een Bekend Dronken Meisje te worden. Het filmpje (hierna te noemen: Het Filmpje) werd op verzoek verwijderd en een flink aantal reaguurders kreeg een ban wegens NAW-posten. Voor GS was de kwestie destijds al gesloten maar vanaf dat moment zag Majesteit eurotekens in haar ogen. U moet weten: Majesteit wordt in raad en daad bijgestaan door het vermaarde Hans Melchers Fonds voor gold-diggende media-slachtoffers. Omdat Team Majesteit telkens de publiciteit opzocht knalden we (of eigenlijk Prof. Hoxha maar die zit tegenwoordig in de koffie) Het Filmpje weer online. En dat had hij beter niet kunnen doen. GS handelde onrechtmatig en werd vorig jaar veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding. In zijn oneindige wijsheid heeft de rechter bepaald dat Majesteit aan kotspartij op straat niet meer dan 10.000 euri mag verdienen. Dus niet de miljoenmiljard euro die haar advocatenteam wenst los te peuteren middels tig dubieuze en onbewezen schadeposten. Geen Amerikaanse toestanden in Nederland dus. Welnu Sire, die centjes komen uw kant op. Case closed. Vonnis binnenkort in zijn geheel te lezen op Rechtspraak.nl. Wij spreken de hoop uit nooit meer aandacht te hoeven besteden aan Majesteit, die zelf geen mogelijkheid onbenut laat om in de openbaarheid te treden. Andere tijden. Andere mensen bij GS aan het roer. Wij wensen Majesteit veel plezier met die 10K en zien het onvermijdelijke hoger beroep van die hongerige HMF-bloedhonden met vertrouwen tegemoet. Als straf staan de comments onder dit topic bij hoge uitzondering een keertje uit. Eigen schuld dikke bult. Jullie moeten verdoemme blij zijn dat je geen rekening krijgt thuisgestuurd. De voltallige GS-redactie zal ergens eind december plaatsnemen in een Glazen Huis. Kunnen jullie allemaal een eurootje komen doneren. *hamerslag!*

http://www.geenstijl.nl/m(...)oeding.html#comments

http://www.geenstijl.nl/archives/images/miljoenmiljardschade.html
pi_100619770
Heb weinig met GS maar vind dat ze hier niks verkeerd doen.
Dat wijf is wel verschrikkelijk overigens pff

edit

Krijgt ze serieus nog 10k?????????????????????????????
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 22:17:04 #144
15474 mouthman
pi_100620598
Hilarisch.
:{
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:32:03 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100621302
10k :{
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:39:21 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_100621668
10.000 euro schadevergoeding betalen gewonnen noemen :'). Ik snap wel waarom de reacties uitstaan. Wat kunnen ze soms toch treurig zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_100622735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef speknek het volgende:
10.000 euro schadevergoeding betalen gewonnen noemen :'). Ik snap wel waarom de reacties uitstaan. Wat kunnen ze soms toch treurig zijn.
Serieus erg sneu idd, zo'n grote bek altijd en nu de comments uitschakelen.
pi_100622856
Hehe, dat deed pijn blijkbaar, dat ze met hun grote muil niet eens de reacties aan durven laten staan. :D
pi_100624706
Ik heb dat filmpje gezien, maar wat is daar nou schokkend aan? Dronken meid, beetje knip- en plakwerk :?

Snap niet dat GeenStijl het nodig vond een willekeurige studente voor anderhalfmiljoen mensen te kijk te zetten. Blijkbaar gewoon omdat het kan. :r
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_100624737
quote:
15s.gif Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn dit nou die Westerse normen en waarden waar jullie de mond vol van hebben? :')

:{²
Grappig dat dat uitgerekend uit de mond van de fok!-spreekbuis van het slissende "wollah wollah ik pak je kaassletje"-volk moet komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')