QFT! yep, totaal mee eens. Maar weet je wat zo jammer is, ze komen er nog mee weg ook met hun gebralquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:46 schreef galtfactory het volgende:
Ik vind dat dit soort meisjes teveel aandacht opeisen met hun grote wafel.
Helaas wordt de maatschappij van tegenwoordig teveel gevormd door mensen
die alleen maar hard kunnen schreeuwen of zich onderscheiden door hun idioterie
i.p.v feitelijk kennis van zaken en uitzonderlijke kwaliteiten.
dit dus. maar personen als schijtschmerz en cs zijn zo blind dat ze alles wat gs doet afdoen als abject. jammer, ze tonen daarmee aan weinig flexibel te zijn. maar zo is extreem links. kijk maar naar huurmoordenaars als volkert.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
op usenet en torrents sites staan noem ik niet offline hoor.
Eigen schuld, door er een zaak van te maken zorg je er voor dat je levenslang gevonden kan worden op de webs
en wat een stelletje meelopende anti-GS jankerds hier zeg
een en al meelullerij en afgunst
Ik zie nog niemand die het beaamt, dus ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn dit nou die Westerse normen en waarden waar jullie de mond vol van hebben?²
Je moet ervan kotsen maar ondertussen doe je wel je best een plek te vinden waar dat filmpje nog meer staat. Wat zou je ervan vinden om zelf je mond 'ns een poosje te houden? Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van je gezien...quote:dit nepvoorzittertje is gedoemd te mislukken. ze moet baren van een lelijke feut en verder de rest van haar leven haar bek houden. wat een mislukkeling.
ik probeer niets, kan het filmpje zo zien. en misschien moet jij je bek een tijdje houden? poepluier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je moet ervan kotsen maar ondertussen doe je wel je best een plek te vinden waar dat filmpje nog meer staat. Wat zou je ervan vinden om zelf je mond 'ns een poosje te houden? Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van je gezien...
Werkt niet bij mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:31 schreef zoalshetis het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=2dudwsg&s=7
Ik vind dit echt waar een zieke, werkelijk geesteszieke opmerking. Totaal geen gevoel voor privacy of het individu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Als je met je bezopen kop rare fratsen aan het uithalen bent moet je er niet raar van opkijken als je eens teruggepakt wordt.
En wat dan nog, boeiend
het filmpje staat 3 posts boven je, dildoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Marlan het volgende:
Nog een grove schending van de privacy (ditmaal is geenstijl slechts de boodschapper) :
Zeeuwse Zoomviespeuk begluurt strandmeisjes
Vervelend voor alle zonnebadende meisjes op het strand van Vlissingen. De publieke webcam in de Sardijntoren wordt bediend door een actieve fapper die behalve zijn snotpistool ook geregeld de zoomfunctie van de cam door zijn vuist laat gieren. Alle badpakken/bikini's op DIT stukje beach zitten binnen zijn bereik en verschijnen close up in beeld. Het gaat pas vanmiddag regenen dus uw Zeeuwse vakantievriendin live geile tips uit het Heleen van Rooyen Zomerboek zien overnemen kan HIER. Tot de servers van webcamvlissingen.nl beginnen te roken...
Zie link voor foto's.
http://www.geenstijl.nl/m(...)begluurt_s.html#more
Heeft iemand nog het filmpje kunnen vinden van die rechtenstudente a.k.a Koningin? Volgens mij hebben haar advocaten wel degelijk werk geleverd. Het filmpje lijkt nergens te bekennen.
Dat is de gecensureerde versie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het filmpje staat 3 posts boven je, dildo
Serieus erg sneu idd, zo'n grote bek altijd en nu de comments uitschakelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef speknek het volgende:
10.000 euro schadevergoeding betalen gewonnen noemen. Ik snap wel waarom de reacties uitstaan. Wat kunnen ze soms toch treurig zijn.
Grappig dat dat uitgerekend uit de mond van de fok!-spreekbuis van het slissende "wollah wollah ik pak je kaassletje"-volk moet komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn dit nou die Westerse normen en waarden waar jullie de mond vol van hebben?²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |