Kom dan gaan we effe naar de BUURVROUW !quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee maar de bezemkast kom op daar zitten vast spinnen
trusten gekkiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Crazy-M het volgende:
Kut TT, maar wist niks beters
nu echt slapen
Geweldige tent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kom dan gaan we effe naar de BUURVROUW !
Welke BUURVROUW ?
Op het Stratumseind natuurlijk !
Kafee de BUURVROUW,wie kent 't niet ?!
Het kafee waar alles komt,HE,HO,BI,..je zegt 't maar!
Iedereen is welkom en iedereen is heerlijk zichzelf.
Dit geeft 'n fantastisch goeie sfeer, hier nog de Brabantse gemoedelijkheid bij en 'n FEESTJE IS GEBOREN.
Kom eens proeven en je snapt wat wij bedoelen !_!
Die verdediging op het eindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
Damn wat een spannende avond was dat![]()
!
Trustequote:
Je doelt op de wedstrijd van net?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
!
Okiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg, het gaat over homo's![]()
En zeg, het anale gedeelte is over
s dat een nieuw soort trein of een nieuw stationquote:
Welgeteld een voet. Ik vind alto's geweldig maar nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Bella, ben je ooit in de Altstad geweest?
truste liefiequote:
quote:
Ik ben daar een keer binnengestapt, toen draaide ze Jhonny Cash - Ring of Firequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welgeteld een voet. Ik vind alto's geweldig maar nee.
te laat, we hebben het niet meer over sexquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
!
Nergens... jij bent heul geen maagd meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
Waar kan ik me aanmelden om ontmaagd te worden?
UWVquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
Meng dat lied is baas.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer binnengestapt, toen draaide ze Jhonny Cash - Ring of Fire![]()
![]()
Ja, niet als er 100 man met lang haar en een drakenshirt binnenstaatquote:
Liefhebbers genoeg hier schat ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
quote:
Nee, maar beter dan een club vol met smatjes en losers met teveel gel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, niet als er 100 man met lang haar en een drakenshirt binnenstaat_!
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nergens... jij bent heul geen maagd meer
ontmaskerdquote:
Pffff en die blessuretijd die veel te lang duurdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die verdediging op het eind_!
Anita_!
Steek
quote:
Oh. Maar ik wil het graag over doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nergens... jij bent heul geen maagd meer
Leuke ontmaagding gehad dus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik wil het graag over doen.
Dr was ooit eens een doc op tv waar ze een nieuw maagdenvlies bij vrouwen gingen plaatsen ofzo. Omdat ze niet wilden dat hun man -waarmee ze nog moesten trouwen, en dus nog geen seks mochten hebben- erachter kwam dat ze al seks hadden gehadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch meestal bij Moslims dat ze er zo'n drama van maken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr was ooit eens een doc op tv waar ze een nieuw maagdenvlies bij vrouwen gingen plaatsen ofzo. Omdat ze niet wilden dat hun man -waarmee ze nog moesten trouwen, en dus nog geen seks mochten hebben- erachter kwam dat ze al seks hadden gehad
heb wel eens gelezen/gehoord dat dat met name populair is in moslim landen omdat dat daar wat gevoeliger ligtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr was ooit eens een doc op tv waar ze een nieuw maagdenvlies bij vrouwen gingen plaatsen ofzo. Omdat ze niet wilden dat hun man -waarmee ze nog moesten trouwen, en dus nog geen seks mochten hebben- erachter kwam dat ze al seks hadden gehad
Echt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar beter dan een club vol met smatjes en losers met teveel gel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |