Kom dan gaan we effe naar de BUURVROUW !quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee maar de bezemkast kom op daar zitten vast spinnen
trusten gekkiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Crazy-M het volgende:
Kut TT, maar wist niks beters
nu echt slapen
Geweldige tent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kom dan gaan we effe naar de BUURVROUW !
Welke BUURVROUW ?
Op het Stratumseind natuurlijk !
Kafee de BUURVROUW,wie kent 't niet ?!
Het kafee waar alles komt,HE,HO,BI,..je zegt 't maar!
Iedereen is welkom en iedereen is heerlijk zichzelf.
Dit geeft 'n fantastisch goeie sfeer, hier nog de Brabantse gemoedelijkheid bij en 'n FEESTJE IS GEBOREN.
Kom eens proeven en je snapt wat wij bedoelen !_!
Die verdediging op het eindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
Damn wat een spannende avond was dat![]()
!
Trustequote:
Je doelt op de wedstrijd van net?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
!
Okiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg, het gaat over homo's![]()
En zeg, het anale gedeelte is over
s dat een nieuw soort trein of een nieuw stationquote:
Welgeteld een voet. Ik vind alto's geweldig maar nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Bella, ben je ooit in de Altstad geweest?
truste liefiequote:
quote:
Ik ben daar een keer binnengestapt, toen draaide ze Jhonny Cash - Ring of Firequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welgeteld een voet. Ik vind alto's geweldig maar nee.
te laat, we hebben het niet meer over sexquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
!
Nergens... jij bent heul geen maagd meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
Waar kan ik me aanmelden om ontmaagd te worden?
UWVquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
Meng dat lied is baas.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer binnengestapt, toen draaide ze Jhonny Cash - Ring of Fire![]()
![]()
Ja, niet als er 100 man met lang haar en een drakenshirt binnenstaatquote:
Liefhebbers genoeg hier schat ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef Myraela het volgende:
quote:
Nee, maar beter dan een club vol met smatjes en losers met teveel gel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, niet als er 100 man met lang haar en een drakenshirt binnenstaat_!
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nergens... jij bent heul geen maagd meer
ontmaskerdquote:
Pffff en die blessuretijd die veel te lang duurdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die verdediging op het eind_!
Anita_!
Steek
quote:
Oh. Maar ik wil het graag over doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nergens... jij bent heul geen maagd meer
Leuke ontmaagding gehad dus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik wil het graag over doen.
Dr was ooit eens een doc op tv waar ze een nieuw maagdenvlies bij vrouwen gingen plaatsen ofzo. Omdat ze niet wilden dat hun man -waarmee ze nog moesten trouwen, en dus nog geen seks mochten hebben- erachter kwam dat ze al seks hadden gehadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch meestal bij Moslims dat ze er zo'n drama van maken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr was ooit eens een doc op tv waar ze een nieuw maagdenvlies bij vrouwen gingen plaatsen ofzo. Omdat ze niet wilden dat hun man -waarmee ze nog moesten trouwen, en dus nog geen seks mochten hebben- erachter kwam dat ze al seks hadden gehad
heb wel eens gelezen/gehoord dat dat met name populair is in moslim landen omdat dat daar wat gevoeliger ligtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr was ooit eens een doc op tv waar ze een nieuw maagdenvlies bij vrouwen gingen plaatsen ofzo. Omdat ze niet wilden dat hun man -waarmee ze nog moesten trouwen, en dus nog geen seks mochten hebben- erachter kwam dat ze al seks hadden gehad
Echt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar beter dan een club vol met smatjes en losers met teveel gel.
kwartquote:
yo erg is het dan ook weer nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Train a Petite Vitessequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
s dat een nieuw soort trein of een nieuw station
blijkbaar niet hequote:
quote:
Kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch meestal bij Moslims dat ze er zo'n drama van maken?
trusten koenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg
Menschjes
Ik ga slapen, m'n lichtje gaat uit
Truste allemaal
Trustenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg
Menschjes
Ik ga slapen, m'n lichtje gaat uit
Truste allemaal
of jij teveelquote:
Oh, dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
misschien leg ik dat nog wel een keer uit.
hoe zou haar vader daar achter komen? Dat is de echte vraag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Maar dr was ook zo'n meisje van 14 of 15 die dat wilde laten doen, omdat ze niet wilde dat haar vader erachter kwam
via FOKquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
hoe zou haar vader daar achter komen? Dat is de echte vraag.
Geun ideequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
hoe zou haar vader daar achter komen? Dat is de echte vraag.
trusten Patquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook een soort van slapen
doeii![]()
HAHAHAHAA jaquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook een soort van slapen
doeii![]()
het kan ook geen kwaad je eens te orienteren in het buitenland en dan bemerken dat het in Nederland gewoon slecht isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAHAHAHAA ja![]()
Het kan heus geen kwaad om dingen eens in proportie te zien hoorEn dan zie je dat het in Nederland nog lang zo slecht niet geregeld is met het openbaar vervoer allemaal.
12 in totaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Veel extra? Miss Bitchy, CRV, Ll, C_A... nog meer? Laatste keer dat je het doet nu?
Je bent niet wijs bij je hoofd goed snik swaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
het kan ook geen kwaad je eens te orienteren in het buitenland en dan bemerken dat het in Nederland gewoon slecht is![]()
Ik heb nu ervaring in Belgie, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en allen Belgie is far worse dan NL
Oh, wat een werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
12 in totaal
Ik moet blijkbaar die poppetjes kleiner maken, anders wordt dat ding nog langer...
Zo lang mogelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
12 in totaal
Ik moet blijkbaar die poppetjes kleiner maken, anders wordt dat ding nog langer...
kan ik nog veranderenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
12 in totaal
Natuurlijk nietquote:
telkens als ik in NL ben is het gezeik met de NS nog los van de stinkende treinen en het PrijsPrestatieverhouding.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent niet wijs bij je hoofd goed snik swa
Uhuhquote:
oh dan moet ik ook eens opletten met wat ik zeg. Hoi mama als je meeleest. Ik ben nog maagd. Bah sex. Houd van je mama. Nu ga ik mijn kamer opruimen en daarna vroeg naar bed.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh dan moet ik ook eens opletten met wat ik zeg. Hoi mama als je meeleest. Ik ben nog maagd. Bah sex. Houd van je mama. Nu ga ik mijn kamer opruimen en daarna vroeg naar bed.
te laatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh dan moet ik ook eens opletten met wat ik zeg. Hoi mama als je meeleest. Ik ben nog maagd. Bah sex. Houd van je mama. Nu ga ik mijn kamer opruimen en daarna vroeg naar bed.
Trustequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar bed
Tot morgen![]()
Benny, als ik je morgen niet meer zien, veel plezier op vakantie met je meisje!
quote:
quote:
hongerlijersquote:
trusten Tomboquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar bed
Tot morgen![]()
Benny, als ik je morgen niet meer zien, veel plezier op vakantie met je meisje!
je vergeet dat als je kijkt naar het aanbod op het spoor nl koploper is. In andere landen is minder trein verkeer waardoor hun beter lijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
telkens als ik in NL ben is het gezeik met de NS nog los van de stinkende treinen en het PrijsPrestatieverhouding.
Sorry Flash, maar in meerdere opzichten faalt de NS en PRorail vaker dan omringende landen
ik maak er telkens weer een rotzooi van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
Myr, hoe lang ben eigenlijk al bezig met je kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |