quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lesbeau.JeweetzelluffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die TT
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Een pik voor je slokdarmkanaal !!!111!Einz!111!!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Mag ik een emmer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
het rijmt op de TT![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Maas-Waalkanaal, Aars-Paalkanaal Whoehaahahahahaahahahahah 11!!!1111!!11!!11eins zwei polizei !!!!!!1!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
het rijmt op de TT![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag ik een emmer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag ik een emmer?Istie al zo opgerekt dat het er gewoon dun uitloopt bij je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benny's emmerfoto niet kennenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Istie al zo opgerekt dat het er gewoon dun uitloopt bij je?
Ik ben al blij met het weekendquote:
Die steekt hem in alle 10quote:
Ik ook. Maar ik ga niet.quote:
Patrique post het morgen wel weer.quote:
issie dan op vakantie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patrique post het morgen wel weer.
Niet dood, spelletje aan het doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
zijn jullie deaudt?
jullie posten al n minuut niet..
Ik ook hoorquote:
Hier rust in vrede,quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
zijn jullie deaudt?
Niet doen als je zwanger wilt worden, werkt niet.quote:
Ik leef nog wel hoor, een beetjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
zijn jullie deaudt?
zo foto hangt bij mij op het werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennelijk toch niet zo raar om bepaalde foto's van jezelf liever niet terug te willen zien
Dus als je niet zwanger wilt worden dan is het een aanrader?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet doen als je zwanger wilt worden, werkt niet.
Ja, als je het zo bekijkt wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je niet zwanger wilt worden dan is het een aanrader?
Wij krijgen een "Wall of Fame" in de kantinequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo foto hangt bij mij op het werk
Echt super, super duf, dronken en meer
hangt in bedrijfskantine van ons werk
Zijn die visjes dan niet slim genoeg om eruit te zwemmen en via de andere ingang weer terugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je niet zwanger wilt worden dan is het een aanrader?
Nee hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook zo'n onbekend fenomeen voor je
`bij ons hangen dus van iedereen kinderfotos in de bedrijfskantine. Maar jah, van mij zijn allemaal vanaf mn 16de op het internet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij krijgen een "Wall of Fame" in de kantine
Truste Koenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
ik ga lappie uitzetten, kom zo nog wel ff terug mobiel.
Voor degenen die komend kwartier gaan slapen(en
voor de dames)
1 keertje ok, maar niet vaakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doe nou maar niet alsof jij dat vies vindt
Gelukkig zijn er nog meer manieren om dat tegen te gaanquote:
Je zou toch vreemd opkijken als er opeens een paar miljoen spermacellen over je lichaam wandelen naar een ander gatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn die visjes dan niet slim genoeg om eruit te zwemmen en via de andere ingang weer terug
Deze kijk je wel?quote:
Welke?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog meer manieren om dat tegen te gaan
[..]
Je zou toch vreemd opkijken als er opeens een paar miljoen spermacellen over je lichaam wandelen naar een ander gat
Doet het pijn bij jou?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 keertje ok, maar niet vaak
Daar ben je blij om?quote:
Had ik die maar eerder gewetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog meer manieren om dat tegen te gaan
[..]
Haha Vet:Dquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
`bij ons hangen dus van iedereen kinderfotos in de bedrijfskantine. Maar jah, van mij zijn allemaal vanaf mn 16de op het internet.
maar onze bedrijfskantine moet je indenken dat je een klein knus kroegje binnenloopt
is 1 ruimte in het pand hebben ze helemaal omgebouwd. Bar aankleding, houten wanden, bar reclames, een echte bar erin, biertender erin waar elke vrijdag het bier rijkelijk uit vloeit
met duikles ?quote:
HEAUMEAU!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 keertje ok, maar niet vaak
quote:
JIj hebt dat gevoel altijd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]begin wel, maar als die er eenmaal in zit
dan niet meer. Je heb alleen wel het idee dat je moeten poepen daarna
Hoezo:?
Ja klotezooiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, wordt het nog 3-3 ook...
kunnen wij buitequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha Vet:D
Dat kan bij ons natuurlijk niet, maar wij gaan gewoon vet barbecuen in het magazijn
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, wordt het nog 3-3 ook...
Ze heeft d'r iPhone er toch bij, dus poepen met internetquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
NEEEEE< IK WIL HET NIET WeTEN Miranda
Alsof jij dat niet weetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oei, krijgen we nu alle details ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Hoezo: ?
Ajax is nog doorquote:
Wil je diequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Oei, krijgen we nu alle details ?
UIT JE KUT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ooit ga ik eens vragen aan c_a waar kinderen vandaan komen. Ben er al jaren benieuwd naar
Moet je een home made video zien? Ik weet niet of je tegen placenta's kan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ooit ga ik eens vragen aan c_a waar kinderen vandaan komen. Ben er al jaren benieuwd naar
Ben ik al mobeilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Hoezo: ?
Koen vroeg hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat was toch geen mooi spel!quote:
Ik hoop je dat deze maand te vertellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
Hmm ik ben meer het slikken of stikken typequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Koen vroeg het
Ik geef geweoon eerlijk antwoordga daar niet over liegen, net als dat ik wel pijp maar dat ik wel graag op tijd gewaarschuwd wil worden
Dat gaat snel bij jou, wij moeten 9 maanden wachtenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop je dat deze maand te vertellen
WT wil je wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het wel weten. Iemand nog meer peoppie verhaaltjes?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het wel weten. Iemand nog meer peoppie verhaaltjes?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat snel bij jou, wij moeten 9 maanden wachten
Ik vond het toch aardig spannend op het eindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was toch geen mooi spel!
Niet leuk om naar te kijken. Weinig tot geen spanning
Ben jij nooit in je peop genomen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het verbaast me alleemaal niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |