Ik snap niks van zijn sigquote:
En zoals Krommenie-Assendelft, dat vernieuwd is? Doe je dat dan over?quote:
van 2006 tot 2009 zoveel km per trein en 2010 zoveel km denk ik dan hoorquote:
Kally is stiekem een treingekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
van 2006 tot 2009 zoveel km per trein en 2010 zoveel km
Daar ben ik wel achteraf nogeens heen gemoeten ja, vanwege de witte letters op het dak. De perronbordjes zijn ook anders trouwens, die waren vroeger tweeregelig, en nu niet meer. Maar die tel ik niet allebei. Hoewel het wel een beetje een randgevalletje is jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zoals Krommenie-Assendelft, dat vernieuwd is? Doe je dat dan over?
He wat, MIJN sig? mja, dat is niet heel moeilijk toch?quote:
quote:
In Nederland heb ik er helemaal niets mee, in japan heb ik de ziekte in elk type shinkansen te willen hebben gezeten. 2011 komt er verdomme weer een nieuwe. De voor Fles ook bekende E5 en E6, ja gebaseerd op de FastTech prototype.quote:
In België moet ik er nog 2 die net geopend zijn in Brusselquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belgie ondertussen ook, met die kaart die ik nog even voor je gefixx0rd had? Of moet je daar nog een spoortje?
Ik heb er niks mee, maar als je weet wat zijn hobby is, is zijn sig logischquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland heb ik er helemaal niets mee, in japan heb ik de ziekte in elk type shinkansen te willen hebben gezeten. 2011 komt er verdomme weer een nieuwe. De voor Fles ook bekende E5 en E6, ja gebaseerd op de FastTech prototype.
Gewoon om dat het kan
Wat is die (211) dan eigenlijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He wat, MIJN sig? mja, dat is niet heel moeilijk toch?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Stelletje spamsletten![]()
[..]
Als het goed is heeft Emmen volgend jaar een nieuw station erbij. Emmen Delftlanden
OK cool, mij best. In Duitsland zijn ook genoeg voordelige formules trouwens hoor, vooral als je met een groepje bentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, dat is toch niet leuk
Dan moet het wel in het buitenland zijn... Moeten we dan ff kijken
Genoeg. Alleen niet welk spelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
. Ik lig in bad. Ik was ff helemaal klaar met dat kutspel
Moet nog 3 fucking achievements, dus ik moet 1 minigame uitspelen
Zegt jullie helemaal niks denk
En Benny heeft nog wel een logeeradres in Belgiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK cool, mij best. In Duitsland zijn ook genoeg voordelige formules trouwens hoor, vooral als je met een groepje bent
In Duitsland ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Benny heeft nog wel een logeeradres in Belgie
Ja jij weet het welquote:
O oke, ik ben er vrijdag ook niet, stille live topics danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik hier voor het laatst
Met Fles en Bennies Heidi in 1 bed?quote:
Oh dat, dat zijn de kilometers die ik met een stoomtrein gereden hebquote:
Zodra mijnmediaplayer binnen is ga ik die serie ook volgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Cee het volgende:
Gadver, ik zit weer eens True Blood te kijken en tegelijkertijd te eten.
Achievement whorequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jij weet het welben een 1000g kindergame aan het spelen
my horse and me
lag in de 2,50 bak
Wat gaat er door je heen als er ergens in verweggistan een lokaal stationnetje wordt geopend? "YES, nieuwe uitdaging!" Of "Kut, heel dat end voor 1 station!"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat, dat zijn de kilometers die ik met een stoomtrein gereden heb![]()
Dat extra station in Emmen gaat gewoon Emmen Zuid heten toch? Ben wel benieuwd wat er dan met Emmen Bargeres gaat gebeuren
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Cee het volgende:
Gadver, ik zit weer eens True Blood te kijken en tegelijkertijd te eten.
Okequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK cool, mij best. In Duitsland zijn ook genoeg voordelige formules trouwens hoor, vooral als je met een groepje bent
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jij weet het welben een 1000g kindergame aan het spelen
my horse and me
lag in de 2,50 bak
Dat verdwijnt...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat extra station in Emmen gaat gewoon Emmen Zuid heten toch? Ben wel benieuwd wat er dan met Emmen Bargeres gaat gebeuren
Allebei, hangt er een beetje vanaf hoe ver weg het isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen als er ergens in verweggistan een lokaal stationnetje wordt geopend? "YES, nieuwe uitdaging!" Of "Kut, heel dat end voor 1 station!"
Wat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik moet nu rodeo rijden en voor een kinderspel is dat verdomd moeilijk
Ja toch? Stond me wat van bij idd, maar ik wist het niet zekerquote:
Iddquote:
quote:
De bedoeling is dat Bargeres gesloten gaat worden. Zijn de mensen het alleen niet zo mee eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat, dat zijn de kilometers die ik met een stoomtrein gereden heb![]()
Met een 18+ rating zou ik me pas echt zorgen maken.quote:
Hoe heetie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk een horror film maar volgens mij kan ik beter een lieve film kijken want ik zit telkens met mijn handen voor mijn ogen.
ow nou dag hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ben even wat anders doen, tosso
Welke? Straks komt er een dikke, Vacancyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk een horror film maar volgens mij kan ik beter een lieve film kijken want ik zit telkens met mijn handen voor mijn ogen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een 18+ rating zou ik me pas echt zorgen maken.
Ik had het idee dat dat nog niet zeker was omdat er veel weerstand is.quote:
Ik vind hem lichtjaren leuker dan Bill. Als ik Sookie was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is er nog niet in voorgekomen. Zal vast niet lang meer duren.
Ohw! Goed nieuws. Pure onzin om stations op te doeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat nog niet zeker was omdat er veel weerstand is.
Dappere dodoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Myraela het volgende:
Als het binnen de Benelux is denk ik wel "Kut, da's een eind weg" ja. Maar als ze in Portugal wat nieuws openen, pff, ze doen maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen als er ergens in verweggistan een lokaal stationnetje wordt geopend? "YES, nieuwe uitdaging!" Of "Kut, heel dat end voor 1 station!"
Geen idee wat je bedoelt, maar toch...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikdoe het voor mijn achievements
In 't echt is ze verloofd met Beel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem lichtjaren leuker dan Bill. Als ik Sookie was.Als ik Sookie was zou ik ook dat spleetje tussen mijn tanden weg laten halen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar toch...
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar toch...
Even quote aanpassen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Doe maar googlen op achievements whore
Joah, ik ben weg...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Koen66 het volgende:
is Benny al weg
edit: lamaben ik weer!
En die is engquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Complexx . Een nederlandse film.
Weet het niet zeker hoor. Maar er was nogal wat weerstand. Vooral ook omdat in Delftlanden de wat rijkere mensen moeten gaan wonen die toch sneller de auto pakken. In bargeres heb je ook veel studenten die dan eerst naar het centrum moeten zien te komen en dan pas de trein naar zwolle kunnen pakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw! Goed nieuws. Pure onzin om stations op te doeken.
Ken ik nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die eerste redding was echt super ja. Nou ja verandert niet veel, ajax moest toch al scorenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor. Maar er was nogal wat weerstand. Vooral ook omdat in Delftlanden de wat rijkere mensen moeten gaan wonen die toch sneller de auto pakken. In bargeres heb je ook veel studenten die dan eerst naar het centrum moeten zien te komen en dan pas de trein naar zwolle kunnen pakken
Damn wat een held die stekelenburg. shit u alsnog goal
Eerst dacht ik dat je het te complexx vond om uit te leggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met welk leger?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verwacht toch niet dat jullie dat doen
..en anders slaat Myr wel
Geluid, maakt de film, zonder dat zou het niet veel zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen die enge muziekjes. bloed enzo vind ik niet zo erg.
w.....tf?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar films. Ja Sissi of The Sound of Music. Dat niveau trek ik nog wel. Maar Minoes vond ik al onprettig
Dan kom je terug en is TAL geslotenquote:
Minoesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar films. Ja Sissi of The Sound of Music. Dat niveau trek ik nog wel. Maar Minoes vond ik al onprettig
Minoesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
De wie? Ik kijk naar een grotduikexpeditiequote:
Dat zou wat zijn jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom je terug en is TAL gesloten
Spellen op de Xboxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van wat is dat? Sorry terug lezen is te sloom op mijn telefoon.
Oh haat me maar hoor, mij bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |