ow nou dag hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ben even wat anders doen, tosso
Welke? Straks komt er een dikke, Vacancyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk een horror film maar volgens mij kan ik beter een lieve film kijken want ik zit telkens met mijn handen voor mijn ogen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een 18+ rating zou ik me pas echt zorgen maken.
Ik had het idee dat dat nog niet zeker was omdat er veel weerstand is.quote:
Ik vind hem lichtjaren leuker dan Bill. Als ik Sookie was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is er nog niet in voorgekomen. Zal vast niet lang meer duren.
Ohw! Goed nieuws. Pure onzin om stations op te doeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat nog niet zeker was omdat er veel weerstand is.
Dappere dodoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk een horror film maar volgens mij kan ik beter een lieve film kijken want ik zit telkens met mijn handen voor mijn ogen.
Als het binnen de Benelux is denk ik wel "Kut, da's een eind weg" ja. Maar als ze in Portugal wat nieuws openen, pff, ze doen maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen als er ergens in verweggistan een lokaal stationnetje wordt geopend? "YES, nieuwe uitdaging!" Of "Kut, heel dat end voor 1 station!"
Geen idee wat je bedoelt, maar toch...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikdoe het voor mijn achievements
In 't echt is ze verloofd met Beel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem lichtjaren leuker dan Bill. Als ik Sookie was.Als ik Sookie was zou ik ook dat spleetje tussen mijn tanden weg laten halen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar toch...
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar toch...
Even quote aanpassen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Doe maar googlen op achievements whore
Joah, ik ben weg...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Koen66 het volgende:
is Benny al weg
edit: lamaben ik weer!
En die is engquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Complexx . Een nederlandse film.
Weet het niet zeker hoor. Maar er was nogal wat weerstand. Vooral ook omdat in Delftlanden de wat rijkere mensen moeten gaan wonen die toch sneller de auto pakken. In bargeres heb je ook veel studenten die dan eerst naar het centrum moeten zien te komen en dan pas de trein naar zwolle kunnen pakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw! Goed nieuws. Pure onzin om stations op te doeken.
Ken ik nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die eerste redding was echt super ja. Nou ja verandert niet veel, ajax moest toch al scorenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor. Maar er was nogal wat weerstand. Vooral ook omdat in Delftlanden de wat rijkere mensen moeten gaan wonen die toch sneller de auto pakken. In bargeres heb je ook veel studenten die dan eerst naar het centrum moeten zien te komen en dan pas de trein naar zwolle kunnen pakken
Damn wat een held die stekelenburg. shit u alsnog goal
Eerst dacht ik dat je het te complexx vond om uit te leggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met welk leger?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verwacht toch niet dat jullie dat doen
..en anders slaat Myr wel
Geluid, maakt de film, zonder dat zou het niet veel zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen die enge muziekjes. bloed enzo vind ik niet zo erg.
w.....tf?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar films. Ja Sissi of The Sound of Music. Dat niveau trek ik nog wel. Maar Minoes vond ik al onprettig
Dan kom je terug en is TAL geslotenquote:
Minoesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar films. Ja Sissi of The Sound of Music. Dat niveau trek ik nog wel. Maar Minoes vond ik al onprettig
Minoesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
De wie? Ik kijk naar een grotduikexpeditiequote:
Dat zou wat zijn jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom je terug en is TAL gesloten
Spellen op de Xboxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van wat is dat? Sorry terug lezen is te sloom op mijn telefoon.
Oh haat me maar hoor, mij bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |