Ik snap niks van zijn sigquote:
En zoals Krommenie-Assendelft, dat vernieuwd is? Doe je dat dan over?quote:
van 2006 tot 2009 zoveel km per trein en 2010 zoveel km denk ik dan hoorquote:
Kally is stiekem een treingekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
van 2006 tot 2009 zoveel km per trein en 2010 zoveel km
Daar ben ik wel achteraf nogeens heen gemoeten ja, vanwege de witte letters op het dak. De perronbordjes zijn ook anders trouwens, die waren vroeger tweeregelig, en nu niet meer. Maar die tel ik niet allebei. Hoewel het wel een beetje een randgevalletje is jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zoals Krommenie-Assendelft, dat vernieuwd is? Doe je dat dan over?
He wat, MIJN sig? mja, dat is niet heel moeilijk toch?quote:
quote:
In Nederland heb ik er helemaal niets mee, in japan heb ik de ziekte in elk type shinkansen te willen hebben gezeten. 2011 komt er verdomme weer een nieuwe. De voor Fles ook bekende E5 en E6, ja gebaseerd op de FastTech prototype.quote:
In België moet ik er nog 2 die net geopend zijn in Brusselquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belgie ondertussen ook, met die kaart die ik nog even voor je gefixx0rd had? Of moet je daar nog een spoortje?
Ik heb er niks mee, maar als je weet wat zijn hobby is, is zijn sig logischquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland heb ik er helemaal niets mee, in japan heb ik de ziekte in elk type shinkansen te willen hebben gezeten. 2011 komt er verdomme weer een nieuwe. De voor Fles ook bekende E5 en E6, ja gebaseerd op de FastTech prototype.
Gewoon om dat het kan
Wat is die (211) dan eigenlijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He wat, MIJN sig? mja, dat is niet heel moeilijk toch?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Stelletje spamsletten![]()
[..]
Als het goed is heeft Emmen volgend jaar een nieuw station erbij. Emmen Delftlanden
OK cool, mij best. In Duitsland zijn ook genoeg voordelige formules trouwens hoor, vooral als je met een groepje bentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, dat is toch niet leuk
Dan moet het wel in het buitenland zijn... Moeten we dan ff kijken
Genoeg. Alleen niet welk spelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
. Ik lig in bad. Ik was ff helemaal klaar met dat kutspel
Moet nog 3 fucking achievements, dus ik moet 1 minigame uitspelen
Zegt jullie helemaal niks denk
En Benny heeft nog wel een logeeradres in Belgiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK cool, mij best. In Duitsland zijn ook genoeg voordelige formules trouwens hoor, vooral als je met een groepje bent
In Duitsland ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Benny heeft nog wel een logeeradres in Belgie
Ja jij weet het welquote:
O oke, ik ben er vrijdag ook niet, stille live topics danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik hier voor het laatst
Met Fles en Bennies Heidi in 1 bed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |