We verwijderen de Hyves, deleten de foto's, en we selecteren de namen en drukken dan op backspace. En we maken er weer een leuk Tjetter-topic van. Waar we een beetje chicks hosselen en leuke gesprekken voeren. Want kom op: het was een geniaal topic. En het topic liep erg goed. Want er waren immers al 8 delen. Strijk alsjeblieft voor ons een keer over je hart en knijp een oogje toe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:25 schreef yvonne het volgende:
Foto's, hyves, namen, mailadressen, reeks, nee dus
Die hyves en msn zijn toch al opgeheven door mods denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
We verwijderen de Hyves, deleten de foto's, en we selecteren de namen en drukken dan op backspace. En we maken er weer een leuk Tjetter-topic van. Waar we een beetje chicks hosselen en leuke gesprekken voeren. Want kom op: het was een geniaal topic. En het topic liep erg goed. Want er waren immers al 8 delen. Strijk alsjeblieft voor ons een keer over je hart en knijp een oogje toe.![]()
![]()
![]()
http://forum.fok.nl/topic/1495571quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:41 schreef yvonne het volgende:
Waar is dat topic met mail uit de FA/A's mailbox?
Ik heb weer een stel fraaie.
Nee heeeeeeeeeeeeee die niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1495571
Hebben we die ook voor de schermen joh?
Top, bookmarked.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze? Uit de mailbox van de (F)A's en mods #4
De beste kleuter/jongen vindt het nodig om in ieder topic hetzelfde plaatje van mij te posten. Blijkbaar is hij geobsedeerd en wil hij mij de hele tijd zien. Kunnen jullie deze plaatjes steeds even verwijderen? Thanks!quote:
Verwijderd en genote.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De beste kleuter/jongen vindt het nodig om in ieder topic hetzelfde plaatje van mij te posten. Blijkbaar is hij geobsedeerd en wil hij mij de hele tijd zien. Kunnen jullie deze plaatjes steeds even verwijderen? Thanks!![]()
![]()
En Seamonkey-... Als je echt zo geobsedeerd van me bent, PM me gewoon.
Zal ik doen. Zie je het, TR het topic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De beste kleuter/jongen vindt het nodig om in ieder topic hetzelfde plaatje van mij te posten. Blijkbaar is hij geobsedeerd en wil hij mij de hele tijd zien. Kunnen jullie deze plaatjes steeds even verwijderen? Thanks!![]()
![]()
En Seamonkey-... Als je echt zo geobsedeerd van me bent, PM me gewoon.
Thanks. Ik zal dan niet meer de FB opzoeken maar het melden via de TR.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik doen. Zie je het, TR het topic.
Regel 2) Bagger mag niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
Al 10.5 uur gaat de gemiddelde kwaliteit van topics omhoog
whyyyyyyyyyy een slotje. tegen welke regel gaat dat topic in
wat is er bagger aan?quote:
Er was al een topic over hoe verschirkkelijk het wel niet is dat tong er niet is. Dat hoeft er niet ook nog een kuttopic met alleen smileys in de OP erbij. Vandaar het slotje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
Al 10.5 uur gaat de gemiddelde kwaliteit van topics omhoog
whyyyyyyyyyy een slotje. tegen welke regel gaat dat topic in
je hebt duidelijk de blije ondertoon van mijn topic gemist. ik vierde de afwezigheidquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er was al een topic over hoe verschirkkelijk het wel niet is dat tong er niet is. Dat hoeft er niet ook nog een kuttopic met alleen smileys in de OP erbij. Vandaar het slotje.
donequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Nachtbagger #5 waar een baas de lapo had
Kan iemand er nummer 5 van maken.
Bedankt lieve modjes !
PM drquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef tong80 het volgende:
Sinds wanneer kan Yvonne niet meer voor zichzelf spreken![]()
Yvonne....weet je nog ?
Hoezo ?quote:
Man, onzin is inmiddels serieuzer dan Truthquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
Typerend, in een serieus forum als FB blijft Yvonne. open, en in een onserieus forum als ONZ moet er ineens gePM't worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |