abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84949288
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef MalleJongen het volgende:
Voor hen die het nog niet wisten:

http://www.telegraaf.nl/b(...)eplukt__.html?p=33,1
Een Oost-Europees meisje dat ik online had leren kennen had ook allemaal van dat soort verhalen. Een vriend had de gezamenlijke rekening geleegd, haar inboedel was gestolen toen ze haar huis in onderhuur had gegeven. Allerlei financiële tegenvallers. Op een gegeven moment geloofde ik haar niet meer... zoveel financieel ongeluk kan niemand hebben.

En nu zijn we al bijna een jaartje samen :')
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84950015
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:06 schreef right_turn het volgende:

[..]

Een Oost-Europees meisje dat ik online had leren kennen had ook allemaal van dat soort verhalen. Een vriend had de gezamenlijke rekening geleegd, haar inboedel was gestolen toen ze haar huis in onderhuur had gegeven. Allerlei financiële tegenvallers. Op een gegeven moment geloofde ik haar niet meer... zoveel financieel ongeluk kan niemand hebben.

En nu zijn we al bijna een jaartje samen :')
En met samen bedoel je je msn relatie? })
pi_84950243
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

En met samen bedoel je je msn relatie? })
:Y
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84950435
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:28 schreef right_turn het volgende:

[..]

:Y
wat schattig! Dat had ik ook toen ik 14 was O+ O+ :D..

oh wacht, toen was er nog geen msn :')
pi_84952143
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja daar pak je ze mee :')
Weet ik, maar alsnog is het een goed plan :')
pi_84952441
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Silenus het volgende:
Dat is juist *O* . Tenzij ze zelf morgen heel stom is, dan is het nogal :{ .
Even een update!

Vanmiddag dus tweede date gehad met dat meisje. Verliep eigenlijk even vlot als vorige keer, ook nu bleef ze wat hangen bij het afscheid nemen. Misschien iets typisch vrouwelijks, ik weet het niet... ;)

Bij zo'n tweede afspraak kan je je toch al direct een veel beter beeld van iemand vormen:

- Ze heeft een vol maar zeker niet dik figuur, maar toch erg sexy. Haar snoetje is erg schattig en ze gaat stijlvol gekleed. Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ze zichzelf niet erg mooi vind.
- Ze is erg gesteld op geld, geïllustreerd door volgende uitspraak: "ik hoop dat ik een dokter kan strikken" Dat zei ze natuurlijk al lachend maar toch... Ze werkt nochtans in de zorgsector waaruit blijkt dat ze zorg voor mensen toch belangrijk vindt.
- Ze komt graag op plaatsen waar veel mooie mensen komen. Daar kijkt ze graag naar terwijl ze een een cava flesje kraakt. Ze houdt dus wel een beetje van snobisme denk ik. Met afgunst kijkt ze naar mensen met geld.
- Ze woont nog thuis en papa en mama doen nog alles voor haar. Dat beseft ze blijkbaar wel en noemt zich "rotverwend".
- Ze droomt ervan mensen te gaan helpen in Afrika. Zeer mooi, maar een beetje tegenstrijdig met al het voorgaande... :{ Ze is er al geweest en dat beviel haar wel.
- Ze heeft snel schrik: op de autostrade, bij de tandarts, alleen op straat in het donker in de stad, op een wandeling in de bergen,...
- Ze heeft het niet voor ingeweken vreemdelingen, helemaal niet zelfs...

Al bij al vind ik haar nog steeds erg leuk. Iedereen is nou eenmaal anders... op sommige gebieden lijkt ze me echt wel onrealistisch en veeleisend. We hebben wel niet echt gepraat over ons maar ik zou haar graag duidelijk maken dat ik haar wel mag... zij mag mij wel denk ik... :)

Het fietstochtje is normaal voor volgende week, afhankelijk van het weer. ^O^
pi_84952548
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef sjippen het volgende:

[..]

Even een update!

Vanmiddag dus tweede date gehad met dat meisje. Verliep eigenlijk even vlot als vorige keer, ook nu bleef ze wat hangen bij het afscheid nemen. Misschien iets typisch vrouwelijks, ik weet het niet... ;)

Bij zo'n tweede afspraak kan je je toch al direct een veel beter beeld van iemand vormen:

- Ze heeft een vol maar zeker niet dik figuur, maar toch erg sexy. Haar snoetje is erg schattig en ze gaat stijlvol gekleed. Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ze zichzelf niet erg mooi vind.
- Ze is erg gesteld op geld, geïllustreerd door volgende uitspraak: "ik hoop dat ik een dokter kan strikken" Dat zei ze natuurlijk al lachend maar toch... Ze werkt nochtans in de zorgsector waaruit blijkt dat ze zorg voor mensen toch belangrijk vindt.
- Ze komt graag op plaatsen waar veel mooie mensen komen. Daar kijkt ze graag naar terwijl ze een een cava flesje kraakt. Ze houdt dus wel een beetje van snobisme denk ik. Met afgunst kijkt ze naar mensen met geld.
- Ze woont nog thuis en papa en mama doen nog alles voor haar. Dat beseft ze blijkbaar wel en noemt zich "rotverwend".
- Ze droomt ervan mensen te gaan helpen in Afrika. Zeer mooi, maar een beetje tegenstrijdig met al het voorgaande... :{ Ze is er al geweest en dat beviel haar wel.
- Ze heeft snel schrik: op de autostrade, bij de tandarts, alleen op straat in het donker in de stad, op een wandeling in de bergen,...

Al bij al vind ik haar nog steeds erg leuk. Iedereen is nou eenmaal anders... op sommige gebieden lijkt ze me echt wel onrealistisch en veeleisend. We hebben wel niet echt gepraat over ons maar ik zou haar graag duidelijk maken dat ik haar wel mag... zij mag mij wel denk ik... :)

Bij 'ze heeft een vol figuur', was ik dus al afgehaakt :')
Toch leuk voor je dat het goed bevallen is ^O^
pi_84954296
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Bij 'ze heeft een vol figuur', was ik dus al afgehaakt :')

Net zoals alle andere fokkers hier, allemaal op zoek naar maatje 90-60-90 ;)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:22:56 #289
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_84954593
Ik heb net een vrouw afgewezen na een speed date. Ik twijfelde nog maar toen heb ik gewoon 'nee' geklikt. Heerlijk om gewoon eens te doen :D
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:27:23 #290
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_84954754
quote:

[knip] lang verhaal

Het leest bijna als een lijstje met slechte eigenschappen ^_^

Maar ik ken haar niet, dus niets op uit doen! :)
451 °F
pi_84954926
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:27 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Het leest bijna als een lijstje met slechte eigenschappen ^_^

Maar ik ken haar niet, dus niets op uit doen! :)
Inderdaad, het zijn een beetje de dingen waar ik aan twijfel.

Maar ze heeft een hart van koekebrood... :)
pi_84955007
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef sjippen het volgende:

[..]

Inderdaad, het zijn een beetje de dingen waar ik aan twijfel.

Maar ze heeft een hart van koekebrood... :)
Ik lees niets over zoenen, uitwonen enzo... ga je voor een enkeltje richting friendzone? :X
Acht Cola, Acht Bier!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:36:58 #293
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_84955133
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ik lees niets over zoenen, uitwonen enzo... ga je voor een enkeltje richting friendzone? :X
Het meisje noemt al haar slechte eigenschappen op en zelf deelt hij al zijn ervaringen op Fok ... Beiden lijken me nou niet echt types die bij de tweede date al gaan zoenen, laat staan uitwonen :X
pi_84955338
quote:

[..]

Even een update!

Bleef ze wellicht hangen in de hoop dat je haar zou zoenen omdat ze zelf niet durfde?

Dat had ik met een 'date' toen ik 16 was. Hij bleef maar treuzelen, terwijl ik hem wilde zoenen bij het afscheid (ik was een beetje traag van begrip, had niet door dat hij daarom zo treuzelde :')). Toen hij dacht dat het er niet meer inzat, besloot hij maar te vertrekken en toen zoende ik hem. "Oh toch nog!" zei hij toen blij, zo lief :D
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:57:33 #295
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_84958734
Oh, dit is irritant ...

Ik ben nu op paiq aan het chatten met een meid die geen vragen stelt. Als ik een vraag stel dan krijg ik hele verhalen, maar daarna is het gewoon weer stil, dus moet ik weer een nieuw onderwerp bedenken. Ik heb gehad:
- studie
- vrije tijd
- vakantie
- muzieksmaak

Iemand nog suggesties? :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:57:53 #296
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84958754
Het kruisje in de hoek :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:59:56 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84958854
Je haalt me de woorden uit de mond, Sander. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_84958875
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:42 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Bleef ze wellicht hangen in de hoop dat je haar zou zoenen omdat ze zelf niet durfde?

Dat had ik met een 'date' toen ik 16 was. Hij bleef maar treuzelen, terwijl ik hem wilde zoenen bij het afscheid (ik was een beetje traag van begrip, had niet door dat hij daarom zo treuzelde :')). Toen hij dacht dat het er niet meer inzat, besloot hij maar te vertrekken en toen zoende ik hem. "Oh toch nog!" zei hij toen blij, zo lief :D
Ik durfde mijn eerste vriendinnetje ook niet te zoenen hoor. Ik heb maar gewoon afgewacht tot zij zou beginnen :@
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:00:36 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_84958880
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Sander het volgende:
Het kruisje in de hoek :')
Ja dat dus, iemand die niets zegt, meteen afkappen, zo vermoeiend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:07:57 #300
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_84959218
Hehe ja, helaas. Misschien was ik wel de man waar ze naar op zoek was. Moet ze wel interesse tonen, dus jammer voor haar :P
pi_84959862
quote:

[..]

Even een update!

"Ze is eigenlijk dik, en ook best wel een arrogant verwend, angstig kreng, maarja beter kan ik niet krijgen" :')

Wat zijn trouwens "ingeweken vreemdelingen"? Hebben die te lang onder de douche gestaan ofzo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')