Te langquote:Op donderdag 5 augustus 2010 06:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dus jij speeddate als een gek constant en als ze iets zeggen wat jou niet bevalt gooi je haar eruit? Hoelang zit jij al op Paiq?
*noteert*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te lang
Ik speeddate vaak ja. Aan die matches heb je inderdaad zelden wat aan...
Maar aan een regenachtige zondag speeddaten hou je genoeg over om voorlopig verder mee te kunnen...
Mensen die (nog steeds) in die klimaathoax geloven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:32 schreef MalleJongen het volgende:
Ik ben milieu-pacifiste,
Mensen die er niet in gelovenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die (nog steeds) in die klimaathoax geloven.
Goede tip ! Mijn ervaring is ook dat je niks aan je matches hebt. Tot op heden heb ik echt alleen maar vrouwen gehad die niks zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te lang
Ik speeddate vaak ja. Aan die matches heb je inderdaad zelden wat aan...
Maar aan een regenachtige zondag speeddaten hou je genoeg over om voorlopig verder mee te kunnen...
Ze hopen dat jij die zeeeeer interessante man bent die zijn wereldreis komt vertellen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:24 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Goede tip ! Mijn ervaring is ook dat je niks aan je matches hebt. Tot op heden heb ik echt alleen maar vrouwen gehad die niks zeggenDat snap ik dan niet hè, wat doe je daar dan ?
Ik deel deze ervaring, denk ik. Van mijn matches heb ik nog steeds niets gehoord. Eentje heeft een onmogelijk te beantwoorden icebreaker (waarom zou zij een leuke vriendin voor mij zijn? Tja, hoe moet ik dat nou weten ...)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:24 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Goede tip ! Mijn ervaring is ook dat je niks aan je matches hebt. Tot op heden heb ik echt alleen maar vrouwen gehad die niks zeggenDat snap ik dan niet hè, wat doe je daar dan ?
Mensen die het klimaat tot religie verheffen zijn anders behoorlijk sneu.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:24 schreef Godshand het volgende:
Mensen die er niet in geloven
edit: hoewel die milieu-pacifiste ook weer te ver doorslaat...
Gebeurt helaas wel af en toe, met gestolen credit card gegevensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:26 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
En waarom ben je tot deze conclusie gekomen, want fakers lijken me niet betalend lid te worden.
Maar los daar van is ze (i.m.o.) niet knap.. ik vind haar een beetje té.. zeg maar..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:59 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Gebeurt helaas wel af en toe, met gestolen credit card gegevens
Posten?! Daten moet je!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef Krullehoofd het volgende:
Hier moet ik ook weer even iets posten
Jij kan echt konings snel in de friends zone komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
Één Paiq-match van me is trouwens wel een hele goede vriendin van me geworden. Ook nuttig.
Iemand moet de koning zijn!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij kan echt konings snel in de friends zone komen.
Hoe werken die foto-beoordelingen eigenlijk. Wat is de schaal van de cijfers die je foto's kunnen krijgen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Eusj, geen slecht woord over die foto-beoordeling. Ik scoor daar keihoog ^_^
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel hè !quote:
Juist. Dus wanneer had je tijd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel hè !
Lees ik hier opbloeiende liefde??????quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist. Dus wanneer had je tijd?
Nu alleen checken of haar foto wel lijkt als in het echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik deel deze ervaring, denk ik. Van mijn matches heb ik nog steeds niets gehoord. Eentje heeft een onmogelijk te beantwoorden icebreaker (waarom zou zij een leuke vriendin voor mij zijn? Tja, hoe moet ik dat nou weten ...)
Toen maar een speeddate uitgeprobeerd en dat was meteen raak. MSN al uitgewisseld enzo
Wat goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik geloof dat het voor mij ook tijd is om me uit te gaan schrijven op de sites.
Ehh, nouja, ik moet zaterdag toevallig even in haar woonplaats zijn en dat laat ik haar wel even weten zodra ik haar weer spreekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu alleen checken of haar foto wel lijkt als in het echt
Wie zegt dat ie iets aan de haak geslagen heeft? Misschien is ie gewoon helemaal kansloos.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat goed
Heb je haar via een datingsite leren kennen of dat ook niet?
Jawel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat goed
Heb je haar via een datingsite leren kennen of dat ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |