Nogmaalsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Maisnon het volgende:
En Animal Collective komt in mei naar Nederland
Ik hoorde hun muziek (walk in the park) laatst in een reclamespot voor een of ander automerk, best schokkend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Maisnon het volgende:
En People Problems van Oh No Oh My is ook een fijn album!
British Sea Power ken ik al een paar jaar, maar kan er niet warm van worden. Debuut was aardig, maar daarna zijn ze stapsgewijs minder geworden. De nieuwe plaat is ook mwah.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Maisnon het volgende:
Moody jij vind dat British Sea Power denk ik ook wel tof. En People Problems van Oh No Oh My is ook een fijn album!
Klinkt weer tof, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Heeeey een nieuwe Bibio! Ambivalence Avenue vond ik geweeeeeeldig
Bibio heeft vandaag op zn feesboek gezet dat het nieuwe album in de lente ergens komt!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Heeeey een nieuwe Bibio! Ambivalence Avenue vond ik geweeeeeeldig
Bibio heeft vandaag op zn feesboek gezet dat het nieuwe album in de lente ergens komt!
Ik vind dat ze tot nu toe goed bezig zijn. Vooral het eerste album heb ik enorm vaak gedraaid.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef emokid het volgende:
Dat zo'n middelmatige band met zoveel werk komt, bizar.
Een medestander, tof!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Maisnon het volgende:
Dat eerste album van Bombay Bicycle Club vind ik geweldig
Ach kom, ze hebben best goede nummers geschreven, ook op het tweede album. (Rinse me down, Dust on the ground om er maar n paar te noemen) Ik ben benieuwd, beide albums konden mij wel bekoren.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef emokid het volgende:
Dat zo'n middelmatige band met zoveel werk komt, bizar.
Zelf vind ik het een beetje klinken alsof Ben Folds een plaat heeft opgenomen met een heel jonge Marc Almond. Fijn plaatje!quote:Invloeden: Elton John, Lady Gaga, Queen, David Bowie, The White Stripes, Florence and the Machine, Hedwig and the Angry Inch, Stevie Wonder
Interesses band: old warm piano sounds, electronic noises, singing into metal fans, diet coke
Biografie: when i was five years old i started banging on the piano. then i started shouting. most of it sounded like banging and shouting, but after about 15 years of practice, i finally managed to pull together a musical act that didn't sound like banging and shouting.
then i met this kid art, and he recorded it. History has been in progress ever since....
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:22 schreef cafca het volgende:
Nieuw pareltje: The Birth of Sound van Alex David.
Ik kan er weinig informatie over vinden, behalve op zijn eigen facebook:
[..]
Zelf vind ik het ene beetje klinken alsof Ben Folds een plaat heeft opgenomen met een heel jonge Marc Almond. Fijn plaatje!
Die stonden inderdaad beiden op mijn "te luisteren"-lijstjequote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwe Bright Eyes is geweldig mensen.. Wat kan die gast toch mooie melodieen (sp?) verzinnen, pfoe. Kan niet wachten, binnenkort in Paradiso!
Verder is de nieuwe Destroyer ook geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |