abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88543830
Interessante gewaarwording dit.....Wel grappig, eens een mailtje sturen naar allmusic geloof ik. Wat slecht dat zij zo'n fout maken, downloaden ze ook al hun muziek? O-)
edit: laat dat laatste wat ik hier schreef maar zitten

Welke nummers zullen ze op AMG nou zo'n album pick vinkje gegeven hebben? De goede of de verkeerd getagde? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88569468
Steve Mason en Lone Wolf zijn toch niet zo heel nieuw meer? In elk geval wel goede albums, zeer goed vind ik persoonlijk weer iets te ver gaan. Mooiste nummer van Lone Wolf is wel de opener wat mij betreft, This Is War.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_88615741
Ook niet nieuw, maar wel uit 2010:

Nieuwe Led Zeppelin? :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  donderdag 11 november 2010 @ 22:55:24 #105
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_88616431
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Led Zeppelin? :)
Hoezo, hebben ze ook alles bij elkaar gejat dan?
pi_88665781
Even een crosspost maar misschien weet iemand hier het :P

quote:
Ik zoek een liedje :)

Het is een electronisch stuk, maar er komt op een gegeven moment ook een gitaar bij. Het is van dit jaar of vorig jaar.

Opvallend is de lengte, het nummer duurt bijna 12 minuten geloof ik.

Ik luisterde het altijd op youtube, en daar was de afbeelding van het filmpje volgens mij de artiest zelf, een man, in een appartement. een zwart wit foto.

Het is een erg vrolijk nummer, het begint vrij rustig en zonder enige duidelijke lijn, maar op een gegeven moment verteld hij over een vrouw. En dan zegt hij iets als - blabla the hearing of her name: "Christine!" Whyyyyy -

Ik dacht dat het Christine was in ieder geval. De naam was nogal opvallend ineens

Dan gaat het dus verder naar het gitaarstuk, op een gegeven moment worden telkens ook 2 zinnen herhaald.

Ergens zit ook het zinnetje "I was in love with the sea's blabla" in.

Ik zal even de 2 akkoorden van de gitaar zoals je het telkens hoort proberen op te nemen, voor zover ik die me goed kan herinneren :P
pi_88667135
The past is a grotesque animal van of Montreal? Kan de teksten niet plaatsen maar hij duurt lang, is elektronisch en er komt ook nog een gitaar bij geloof ik.
pi_88670984
Mij schiet 'rain on tin' te binnen, van sonic youth.
Aldus.
pi_88674183
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Hoezo, hebben ze ook alles bij elkaar gejat dan?
The new and improved Led Zeppelin dan? :)
'13 |
'14
pi_88724954
Die zijn het allebei helaas niet. De artiest was 1 man, ik geloof ook dat hij geen speciale artiestennaam had verder maar dat het gewoon zijn naam was zeg maar :P
pi_88725037
Wow, even nog wat verder zoeken (alle electronica EP's van 2009 op Pitchfork doorgebladerd en bingo :P )

Aanrader trouwens :) maar wel oud, haha

Bij deze versie zit het mooie eind er niet aan vast :o

Maar ik heb hem inmiddels toch helemaal :)

Free and easy. Gentle. Gentle.
The wind through the trees makes you mental for me.
Nancy, in a state of crisis, on a cloud.

[ Bericht 24% gewijzigd door Maisnon op 15-11-2010 01:35:49 ]
pi_88725436
Volgend jaar een nieuwe Destroyer plaat. Zin in. :P
pi_88730594
Die nieuwe Stereolab is best een gezellig plaatje.
Aldus.
  maandag 15 november 2010 @ 22:22:28 #114
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88760600
quote:
En is weer als vanouds lekker :)
pi_88979508
Fijn Frans bandje...

'13 |
'14
pi_88979984
En wat zijn de beste 3 nummers dit jaar volgens jullie?

Zoiets zou t bij mij zijn:

'13 |
'14
pi_88980316
Poeh, dat is lastig, maar zal van de week eens bedenken welke albumtracks ik in 2010 tot nu toe de beste vind. En dan maar hopen dat ze op YouTube staan. :)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_88984771
De nieuwe Girl Talk is weer vet!

Gister naar Xiu Xiu/Zola Jesus/Former Ghosts geweest. Xiu Xiu en Former Ghosts waren heel emotioneel en intens, ik ben altijd bang dat Jamie Stewart in huilen uit gaat barsten. En van Freddy Rupert dacht ik het ook even. Bij die laatste zei iemand op de last.fm-page: hem live zien is als een heftige therapie-sessie van iemand meemaken. En dat is ook wel zo.
Zola Jesus viel wat tegen, zonder band, en in de kelder een paar maanden terug was het veel 'duisterder' ofzo.
pi_88984851
Ik dacht dat Three Mile Pilot het ook altijd aardig deed op Fok? Hebben ook een aardig nieuw album uit, Pinback-esquer dan ooit.
pi_89001450
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef frame-saw het volgende:
De nieuwe Girl Talk is weer vet!

Gister naar Xiu Xiu/Zola Jesus/Former Ghosts geweest. Xiu Xiu en Former Ghosts waren heel emotioneel en intens, ik ben altijd bang dat Jamie Stewart in huilen uit gaat barsten. En van Freddy Rupert dacht ik het ook even. Bij die laatste zei iemand op de last.fm-page: hem live zien is als een heftige therapie-sessie van iemand meemaken. En dat is ook wel zo.
Zola Jesus viel wat tegen, zonder band, en in de kelder een paar maanden terug was het veel 'duisterder' ofzo.
Depressief zijn is weer helemaal cool zo te lezen.
pi_89134053
Op de Deerhunter blog zijn ondertussen vier bestanden met Atlas Sound demo's te downloaden. Ik heb er nog niet naar geluisterd maar het is vast heel leuk om te doen.
http://deerhuntertheband.blogspot.com/
Aldus.
pi_89560823
Hebben jullie John Grant's samenwerking met Midlake al geluisterd?

Nog niet heel veel van gehoord, maar mijn moeder is fan en het klinkt alleraardigst! *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89565130
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:56 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie John Grant's samenwerking met Midlake al geluisterd?

Nog niet heel veel van gehoord, maar mijn moeder is fan en het klinkt alleraardigst! *O*
Dat hele album vind ik overall beter dan het nieuwste album van Midlake zelf. Hij is volgens mij al een tijdje uit (april of zo dacht ik?).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_89565237
Die nieuwste Midlake is inderdaad niet echt erg goed te noemen :P

Heb nu het hele album (John Grant dus) gehoord...en tsja, het verveelt op den duur een beetje (en dat probleem heb ik eigenlijk met alles uit het folkgenre :))..maar erg mooie composities!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')