quote:Ik zoek een liedje
Het is een electronisch stuk, maar er komt op een gegeven moment ook een gitaar bij. Het is van dit jaar of vorig jaar.
Opvallend is de lengte, het nummer duurt bijna 12 minuten geloof ik.
Ik luisterde het altijd op youtube, en daar was de afbeelding van het filmpje volgens mij de artiest zelf, een man, in een appartement. een zwart wit foto.
Het is een erg vrolijk nummer, het begint vrij rustig en zonder enige duidelijke lijn, maar op een gegeven moment verteld hij over een vrouw. En dan zegt hij iets als - blabla the hearing of her name: "Christine!" Whyyyyy -
Ik dacht dat het Christine was in ieder geval. De naam was nogal opvallend ineens
Dan gaat het dus verder naar het gitaarstuk, op een gegeven moment worden telkens ook 2 zinnen herhaald.
Ergens zit ook het zinnetje "I was in love with the sea's blabla" in.
Ik zal even de 2 akkoorden van de gitaar zoals je het telkens hoort proberen op te nemen, voor zover ik die me goed kan herinneren
En is weer als vanouds lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nieuwe Girl Talk is gratis down te loaden
Depressief zijn is weer helemaal cool zo te lezen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef frame-saw het volgende:
De nieuwe Girl Talk is weer vet!
Gister naar Xiu Xiu/Zola Jesus/Former Ghosts geweest. Xiu Xiu en Former Ghosts waren heel emotioneel en intens, ik ben altijd bang dat Jamie Stewart in huilen uit gaat barsten. En van Freddy Rupert dacht ik het ook even. Bij die laatste zei iemand op de last.fm-page: hem live zien is als een heftige therapie-sessie van iemand meemaken. En dat is ook wel zo.
Zola Jesus viel wat tegen, zonder band, en in de kelder een paar maanden terug was het veel 'duisterder' ofzo.
Dat hele album vind ik overall beter dan het nieuwste album van Midlake zelf. Hij is volgens mij al een tijdje uit (april of zo dacht ik?).quote:Op zondag 5 december 2010 19:56 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie John Grant's samenwerking met Midlake al geluisterd?
Nog niet heel veel van gehoord, maar mijn moeder is fan en het klinkt alleraardigst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |