quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mystery had je toch al in een ander pakje?
of ben ik nu in de war?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
DS mysterie heb ik al eerder op je lijstje zien staan... Nog een dubbele??
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koopquote:
Dit meen je toch niet? Je bestelt iets wat je niet geweldig vindt?? Volgens mij ben je nu op het punt dat het echt niet meer goed met je gaatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die wou ik heel graag maar toen gewisseld voor een ander!
mistery vind ik wel tof, maar niet geweldig, maar omdat ik de andere dsjes ook heb wil ik hem er tch wel bij, had nu toch een plekje over
dealquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet 5 euro in op binnen een week.
neeeeee ik vind hem leuk hoor, maar niet van OMGOGMOMGOGM!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Je bestelt iets wat je niet geweldig vindt?? Volgens mij ben je nu op het punt dat het echt niet meer goed met je gaat
You lost me there!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koop
Als ik 1 tas koop van LV ben ik ook rond de 1000 lichter, mijn lakjes zijn goedkoper
I raisequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet 5 euro in op binnen een week.
Oh ja, die tas kwam er deze maand niet toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koop
Als ik 1 tas koop van LV ben ik ook rond de 1000 lichter, mijn lakjes zijn goedkoper
Dat staat heel raar, aan elkaar geschrevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeeeee ik vind hem leuk hoor, maar niet van OMGOGMOMGOGM!
Ik loop achter..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me laatst ook af...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
I raise
10 euro zet ik op binnen 4 dagen
Ja ..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You lost me there!
Koop jij dat?
Vorige maand ook geen tas gekocht, ook geen sjaal, armbanden of ook maar iets van LVquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh ja, die tas kwam er deze maand niet toch?
Ik snap niet dat mensen 1000 euro voor wat voor tas dan ook uitgeven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ..![]()
Ik + LV =
maar ik snap goed dat waarschijnlijk niemand hier dat leuk zal vinden
Nou, ik vind tassen heel leuk, maar 1000 euro voor een tas gaat me toch te verquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ..![]()
Ik + LV =
maar ik snap goed dat waarschijnlijk niemand hier dat leuk zal vinden
QFT!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen 1000 euro voor wat voor tas dan ook uitgeven eerlijk gezegd.
Ik denk dat alle tassen die ik in mijn leven heb versleten samen nog niet op 1000 euro komen
Hoeveel LV-tassen heb je al liggen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vorige maand ook geen tas gekocht, ook geen sjaal, armbanden of ook maar iets van LV
Nou ja, hoe durf je?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat LV gewoon met logo's overladen reclame-zooi is in mijn ogen.
mijn make-up past nog steeds in 1 schoenendoos. Ik ben voornemens om het op korte termijn ook echt te gaan gebruikenquote:
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat LV gewoon met logo's overladen reclame-zooi is in mijn ogen.
Dat is een freakin half maand salarisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, ik vind tassen heel leuk, maar 1000 euro voor een tas gaat me toch te ver
Ik niet. Ik zou veel te bang zijn dat er iets mee gebeurt ofzo..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook tassen van 1000 euro
Sorryquote:
ehmz, 8 of 9 ofzo, reistas etc dan ook meegerekendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hoeveel LV-tassen heb je al liggen?
Neuh ik ben juist wel jaloers op mensen die dat gewoon kunnen eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werkt
Dat vind ik niet. Maar ik zou het zelf niet kopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werkt
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Maar merken die hun logo of merknaam allover op hun producten printen vind ik nogal... ja... goedkoop ogen. Ook al betaal je de hoofdprijs. Maar ik zal niet de hoofdprijs betalen om een wandelend billboard voor een overpriced merk te zijn
Ik deel je meningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Maar merken die hun logo of merknaam allover op hun producten printen vind ik nogal... ja... goedkoop ogen. Ook al betaal je de hoofdprijs. Maar ik zal niet de hoofdprijs betalen om een wandelend billboard voor een overpriced merk te zijn
Ik zal zo eens een foto van de lade maken..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn make-up past nog steeds in 1 schoenendoos. Ik ben voornemens om het op korte termijn ook echt te gaan gebruiken
Het lijkt me inderdaad heerlijk om mijn geld zo makkelijk uit te kunnen geven zonder zorgen. Ik hoop dan ook nog steeds op de jackpotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh ik ben juist wel jaloers op mensen die dat gewoon kunnen eigenlijk
ja, dat mag ook zeker, het is puur hoe ik me daar zelf bij voel. Ik heb zelf het liefst iets moois / geks waarvan iedereen denkt: ey, da's gek! Waar de fuk heb je DAT nou weer vandaan? En dat ik dan doe van:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vind
.... behalve bij sommige lakjes dan
Ik had die link met de LV nog nooit gelegdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ...
Super dat je dat wat je mooi vindt ook aan kunt schaffen toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vind
.... behalve bij sommige lakjes dan
ik heb ook gewoon tassen van 10 euro hoor, als het maar leuk isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat mag ook zeker, het is puur hoe ik me daar zelf bij voel. Ik heb zelf het liefst iets moois / geks waarvan iedereen denkt: ey, da's gek! Waar de fuk heb je DAT nou weer vandaan? En dat ik dan doe van:enzo.
QFTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had die link met de LV nog nooit gelegd![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
wacht er gewoon nog even mee, heusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook wat nieuwe makeup eigenlijk! Ik heb misschen maar 3 oogschaduws, ik wil me daar eigenlijk ook wel wat meer in gaan verdiepen
mooi zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
nee ik ook niet, daarom kan ik me hier heerlijk schreeuwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, volgens mij loopt niemand graag te koop met zijn/haar verslaving. Ik heb niet de behoefte alle mensen in m'n omgeving te vertellen dat ik 100+ nagellakjes heb
Nou, en dan is nagellak nog redelijk goedkoopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef mirannie het volgende:
Ik heb het wel gehad met Uggs... is nu wel een beetje afgezwakt. Eigenlijk tegelijk met toen de echt lak gekte begon
Volgens mij heb ik gewoon iets nodig om verslaafd aan te zijn ofzo
Woehahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik ook niet, daarom kan ik me hier heerlijk schreeuwen![]()
plus dat jullie toch al denken dat ik gek ben
Ik ook niet hoor, mensen snappen het vaak toch niet. Dan maar nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, volgens mij loopt niemand graag te koop met zijn/haar verslaving. Ik heb niet de behoefte alle mensen in m'n omgeving te vertellen dat ik 100+ nagellakjes heb
Ik heb dus 2 weken terug ze ook gekocht. Ik ben blij met degene die ik heb, ze lijken niet zo lomp als de meeste (vind ik dan) en ze zitten heerlijk, ik heb zooltjes erin en ik heb zoveel minder last van mijn rugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef mirannie het volgende:
Ik heb het wel gehad met Uggs... is nu wel een beetje afgezwakt. Eigenlijk tegelijk met toen de echt lak gekte begon
Volgens mij heb ik gewoon iets nodig om verslaafd aan te zijn ofzo
Ooh, ik welll!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, mensen snappen het vaak toch niet. Dan maar niet
neejoh, alleen die oude series, die niet 3free zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zat me trouwens wat te bedenken vandaag: Als onze huizen ooit in de fik vliegen onstaat er dan geen giga-ontploffing door die nagellakverzamelingen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar jij bent een btje gekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
En dan die koppen van die mensen, heeeeerlijk
BEn benieuwd hoe lang het duurt voor mijn 2 nieuwe collega's het door hebben, de ene keek vandaag al zo naar mijn nagels dus het zit er aan te komen
gek mens, heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
BEn benieuwd hoe lang het duurt voor mijn 2 nieuwe collega's het door hebben, de ene keek vandaag al zo naar mijn nagels dus het zit er aan te komen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
LV aankopen van het jaar 2009:WowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou niet zo van bruin
![]()
WTFFFFFF!!!!quote:
*gaat even koffie drinken* doei!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg lul eens even door, dan kunnen we nieuw topic maken met ander topictitel
Ik ben toch zo dol op jouw zinsbouw en interpunctiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een tijd erg fijn gelopen op Uggs nu niet meer nodig gelukkig nu kan ik op alles goed lopen
HIER BLIJVEN!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
*gaat even koffie drinken* doei!
Ik doe dat juist ook, is juist lachen om die hoofden te zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
Idd, dat zal me een mooie knal geven!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zat me trouwens wat te bedenken vandaag: Als onze huizen ooit in de fik vliegen onstaat er dan geen giga-ontploffing door die nagellakverzamelingen?![]()
Bwhehehehehquote:
trust me, ik ook niet. totdat ik per ongeluk een keer een paar van mijn zusje aantrok...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Uggs.... dat zal ik ook nooit ooit begrijpen
Lekker zitten is GEEN excuusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
trust me, ik ook niet. totdat ik per ongeluk een keer een paar van mijn zusje aantrok...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Uggs zitten echt zooooooo fijnIk heb me over de lelijkheid heen gezet
Sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben toch zo dol op jouw zinsbouw en interpunctie
Groenten verteren veeeel langzamer dan koolhydraten en vleesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik zit helemaal vol en heb voor mijn doen veel minder gegeten dan normaal?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
LV aankopen van het jaar 2009:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat ik me wel afvraag is of je het niet vervelend vindt dat tegenwoordig je tegenwoordig op iedere markt goed lijkende tassen kunt kopen. Wat ook massaal gedaan wordt, want ik zie hele volksstammen met zulke tassen lopen. Haalt dat het speciale er niet een beetje af?
Maar verder vind ik wel dat als je het zelf mooi vindt en het kan betalen, dat je gewoon moet kopen wat je zelf wilt, ongeacht wat anderen zeggen![]()
Daar ging het niet om. Het topic moet niet vol. Ik vind Uggs ook leelukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lelijk! lelijk! lelijk! lelijk! lelijk!
Als jij of ik 'm nou sluitenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het topic moet niet vol. Ik vind Uggs ook leeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |