Wel met jullie hulp hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
OKE IK GA ETEN
En Kally je doet het heul goed, dus gewoon door blijven gaan.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Fanta-stick het volgende:
ik ga me klaarmaken voor de wensdee nait skeet
Zoetermeer lijkt me beterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Utrecht lijkt me het handigste ivm centraal of daar ergens in de buurt
Weet jij leuke tentjes daar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
uhu is ook nog eens gezellig daar
Haha, ja ik weet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'vroegah' kon ik zonder problemen chatten tot 2 uur en dan weer op om 5:30. En dat een paar weken achter elkaar. Nu crash ik al als ik dat meer dan 2x achter elkaar zou doen.
Ik word oud![]()
O ja dat is weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Fanta-stick het volgende:
ik ga me klaarmaken voor de wensdee nait skeet
Behalve als het door Mexicanen gemaakt is.quote:
Doe even in de meet topic zetten alsjeblieftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Zeroku het volgende:
Slenaken lijkt me wel een leuke plaats voor een meet, of rodeschool.
Hihi, eigenlijk was het niet serieusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe even in de meet topic zetten alsjeblieft
Hey lieverd! Krussiekroel!quote:
Even aangepastquote:
Ik ben er nog hoorquote:
De rest niet!quote:
Oquote:
Ja doe dat dan nietquote:
Tentjes en park?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef Koen66 het volgende:
Een meet houden waarop iedereen kan drinken zonder een hotel te hoeven nemen, dat zou mooi zijn
Tsja, af en toe moet ik toch net doen alsof ik werk hierquote:
* Was even elders op cyberspacequote:
Trein Koen treinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef Koen66 het volgende:
Een meet houden waarop iedereen kan drinken zonder een hotel te hoeven nemen, dat zou mooi zijn
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef Torrio het volgende:
Of we gooien ons vol en gaan dan ruiten ingooien, worden we opgepakt en met geluk mogen we overnachten.
weet ik, maar dan sta ik in Den Haag op z'n best, en om dan Eur 100 voor een taxi naar Zoetermeer af te gaan tikkenquote:
Knus dat is koudquote:
O ja nou we verzinnen wel watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, maar dan sta ik in Den Haag op z'n best, en om dan Eur 100 voor een taxi naar Zoetermeer af te gaan tikkenTenzij de meet zo vroeg ophoudt dat Rampstadrail nog rijdt
Rokkeveen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, maar dan sta ik in Den Haag op z'n best, en om dan Eur 100 voor een taxi naar Zoetermeer af te gaan tikkenTenzij de meet zo vroeg ophoudt dat Rampstadrail nog rijdt
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi, eigenlijk was het niet serieus. Slenaken ligt tegen de Belgische grens en Rodeschool is het noordelijkste plaatsje van Nederland
. Maar ik zal eens serieus denken over een leuke plek
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |