OMG FOKKING ENG DIT Ik dacht zo van, zij heeft een grote bakkes, die zal wel uit Rotterdam komen. En ik kijk in je fobo enquote:
Sexy en gewaagd reeks?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Koen66 het volgende:
was er niet ook een foto-topique met halve nude pics van fokkers
fappen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit nu keihard te fappen op fantastick
Milf -f!quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Net niet zeg maar, maar ik heb wel die grote bakkes
Handkarrenquote:
Hij is zich aan het aftrekken op jou.quote:
die ekte ekte rotterdamsequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OMG FOKKING ENG DIT Ik dacht zo van, zij heeft een grote bakkes, die zal wel uit Rotterdam komen. En ik kijk in je fobo en
Hey Bong, ja het zit er weer op voor vandaagquote:
Nee, Brabants.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die ekte ekte rotterdamse
ben jij amsterdams?
brrrquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is zich aan het aftrekken op jou.
Mooi zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Bong, ja het zit er weer op voor vandaag
Ja heb mijn ritme weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Gaat het slapen al iets beter trouwens?
weettochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
keigav vandaar dat je zeuvak kut zagt
Ik herken het ook wel hoorquote:
Ik heb het normaal nooit, dat was echt ergquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel hoorZeker na het weekend heb ik 2 nachten nodig om weer een beetje in een normaal slaap/waak ritme te komen (tenminste, als het laat is geworden)
Als het maar vies vuil en vet is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
O jongens op de meet willen jullie ook eerst gezellig wat eten met zijn allen ?
begonnen toch al om 15:00 las ik ergensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
O jongens op de meet willen jullie ook eerst gezellig wat eten met zijn allen ?
wat?quote:
Ik heb een leuk mexicaans restaurant gezien, ik dacht daar is van alles wat leek me wel wat, zal het ff in dat andere topic postenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het maar vies vuil en vet is.
Nee, wieso?quote:
Ik weet van niks, doet iemand anders de rest regelen dan, primaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begonnen toch al om 15:00 las ik ergens
Oké.quote:
Zelf heb ik er ook minder last van omdat ik niet meer tot in de kleine uurtjes op FOK! zit, wat vooral gebeurde tijdens BB/DGKquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het normaal nooit, dat was echt erg
Dat is idd lastig, vooral maandag was je erg moe las ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben nog steeds raar moe op rare momenten na m'n vakantie....
Daar gaat de mythe dat je zou uitrusten op vakantie.....
waargaan we afspreken?welke stadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een leuk mexicaans restaurant gezien, ik dacht daar is van alles wat leek me wel wat, zal het ff in dat andere topic posten
ahnee je doet het zo goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet van niks, doet iemand anders de rest regelen dan, prima
Utrecht lijkt me het handigste ivm centraal of daar ergens in de buurtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waargaan we afspreken?welke stad
uhu is ook nog eens gezellig daarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Utrecht lijkt me het handigste ivm centraal of daar ergens in de buurt
Maakt mij geen bal uit, ideeen zijn welkomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahnee je doet het zo goed
dacht dat C_A iets dergelijks riep in het meet topic, maar ik onthou wel vaker de verkeerde di ngen
'vroegah' kon ik zonder problemen chatten tot 2 uur en dan weer op om 5:30. En dat een paar weken achter elkaar. Nu crash ik al als ik dat meer dan 2x achter elkaar zou doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zelf heb ik er ook minder last van omdat ik niet meer tot in de kleine uurtjes op FOK! zit, wat vooral gebeurde tijdens BB/DGKMaar het is wel heel vervelend idd
[..]
Dat is idd lastig, vooral maandag was je erg moe las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |