JA WEEK TOCH NIE, TOEN WAARK NOG NIET GEBOREquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
DAT WAREN DE JAREN ZENVENTIG GEKKEI
Waarom? denk dat ik gewoon slecht heb geslapenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan me jou niet chagrijnig voorstellen
Volgens mij ben jij zo'n vrolijk huppelkutje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom? denk dat ik gewoon slecht heb geslapen
Is ook een hele tijd geleden dat ik voor het laatst chagrijnig was
dat klopt welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n vrolijk huppelkutje.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
ik moet eigenlijk zon zwarte neger pruik opzetten..jah
Ll heeft een Suzuki Swiftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Wenstdee naaaight. Rijd ik straks weer bijna al die mongolen op skates in R'dam omver
pics?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Wenstdee naaaight. Rijd ik straks weer bijna al die mongolen op skates in R'dam omver
Pics van auto en slachtoffersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet haten op m'n waggie. Ik heb gister nog in een Suzuki Swift gereden trouwens
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te janken als een kind hier.Seriously.
Volgens mij is dat ook echt zo'n film die je niet alleen moet kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te janken als een kind hier.Seriously.
ja met maar liefst 1 feauteauquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Koen66 het volgende:
@ Fanta: Had jij nu al een fobo of had ik er toevallig nooit op geklikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |