O rly?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als in de film.
In de film is die wel knap, maar op die foto vind ik het niets.
Ze kijkt komt een vrouw bij de dokterquote:
owquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze kijkt komt een vrouw bij de dokter.
Zoiets had ik ook, maar na afloop was het toch zoiets van, oh was dit het nou?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet die film echt een keer gaan kijken geloof ik
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook, maar na afloop was het toch zoiets van, oh was dit het nou?
Ja, ik zal je niet tegenhoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ow... toch ga ik hem kijken
ik ben in Baselquote:
Groetjes aan je plasser.quote:
Als ik hem in je nek leg kom je pas over drie dagen weer bij kennis!quote:
kent ie jouw danquote:
Gast, ik buig beton met mijn tanden, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik hem in je nek leg kom je pas over drie dagen weer bij kennis!
Ik zit helemaal in spanning. Ik weet niet of het door de film komt of door deze opmerking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Mooi dat jullie er zijn... ik moet jullie wat vertellen namelijk
stinkt ie zo danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik hem in je nek leg kom je pas over drie dagen weer bij kennis!
IK GA NAAR HUISquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit helemaal in spanning. Ik weet niet of het door de film komt of door deze opmerking.
is het geluktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Mooi dat jullie er zijn... ik moet jullie wat vertellen namelijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
ow ik had gehoopt op wat anders voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
Klopt... spullen bij elkaar zoeken, inpakken en allerlei andere dingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
benny was er net, maar is nu opeens weg
Sterkte in het ziekenhuis!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
Tot vanavondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
OP-plaatje al gefixed?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... spullen bij elkaar zoeken, inpakken en allerlei andere dingen
KCCCCCHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vandaag ongelooflijk chagrijnig
Kusje dat je chagrijnigheid mag verdwijnen.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kusje dat je chagrijnigheid mag verdwijnen.
IKHEB VETTE INLIN SKATES GEKOCHT MET GLITTERTJES VAN MERKJ BAUER NIE FRANS BAUER MAMR LIJKT EROPquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Fanta-stick het volgende:
WIE GAT ER MEE WEDNESDAY NIGHT SKATEN
Waarom? Ik kan me jou niet chagrijnig voorstellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vandaag ongelooflijk chagrijnig
OHJA LEKKER SKEETEN NET ALS IN DE SEXTIES IK BEDOEL SIXTIES DISCOO GROOEF YEA MANquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IKHEB VETTE INLIN SKATES GEKOCHT MET GLITTERTJES VAN MERKJ BAUER NIE FRANS BAUER MAMR LIJKT EROP
Ik ook niet, hij is volgens mij echt zo'n fijne jongen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan me jou niet chagrijnig voorstellen
DAT WAREN DE JAREN ZENVENTIG GEKKEIquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OHJA LEKKER SKEETEN NET ALS IN DE SEXTIES IK BEDOEL SIXTIES DISCOO GROOEF YEA MAN
Nou, ik vind hem iig hier altijd leuk en vrolijk jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is volgens mij echt zo'n fijne jongen.
DOE JE MEE?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IKHEB VETTE INLIN SKATES GEKOCHT MET GLITTERTJES VAN MERKJ BAUER NIE FRANS BAUER MAMR LIJKT EROP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |