IK GA NAAR HUISquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit helemaal in spanning. Ik weet niet of het door de film komt of door deze opmerking.
is het geluktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Mooi dat jullie er zijn... ik moet jullie wat vertellen namelijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
ow ik had gehoopt op wat anders voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
Klopt... spullen bij elkaar zoeken, inpakken en allerlei andere dingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
benny was er net, maar is nu opeens weg
Sterkte in het ziekenhuis!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
Tot vanavondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK GA NAAR HUIS
Tot vanavond
OP-plaatje al gefixed?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... spullen bij elkaar zoeken, inpakken en allerlei andere dingen
KCCCCCHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vandaag ongelooflijk chagrijnig
Kusje dat je chagrijnigheid mag verdwijnen.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kusje dat je chagrijnigheid mag verdwijnen.
IKHEB VETTE INLIN SKATES GEKOCHT MET GLITTERTJES VAN MERKJ BAUER NIE FRANS BAUER MAMR LIJKT EROPquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Fanta-stick het volgende:
WIE GAT ER MEE WEDNESDAY NIGHT SKATEN
Waarom? Ik kan me jou niet chagrijnig voorstellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vandaag ongelooflijk chagrijnig
OHJA LEKKER SKEETEN NET ALS IN DE SEXTIES IK BEDOEL SIXTIES DISCOO GROOEF YEA MANquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IKHEB VETTE INLIN SKATES GEKOCHT MET GLITTERTJES VAN MERKJ BAUER NIE FRANS BAUER MAMR LIJKT EROP
Ik ook niet, hij is volgens mij echt zo'n fijne jongen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan me jou niet chagrijnig voorstellen
DAT WAREN DE JAREN ZENVENTIG GEKKEIquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OHJA LEKKER SKEETEN NET ALS IN DE SEXTIES IK BEDOEL SIXTIES DISCOO GROOEF YEA MAN
Nou, ik vind hem iig hier altijd leuk en vrolijk jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is volgens mij echt zo'n fijne jongen.
DOE JE MEE?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IKHEB VETTE INLIN SKATES GEKOCHT MET GLITTERTJES VAN MERKJ BAUER NIE FRANS BAUER MAMR LIJKT EROP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |