Grap van de dag.quote:Mensen die berichten posten met de hashtag #carglasszuigt ik wil jullie erop wijzen dat onze juristen zich beraden op stappen tegen jullie.
Wat hebben ze precies gedaan? Kan het niet zo snel vinden/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:45 schreef remlof het volgende:
Omg wat een domme actie van NL_Carglass: #carglasszuigt
Klik even op die laatste link en zie hoeveel tweets er steeds bij komenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat hebben ze precies gedaan? Kan het niet zo snel vinden/
Ze dreigen iedereen aan te klagen die #carglasszuigt gebruikt..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat hebben ze precies gedaan? Kan het niet zo snel vinden/
Te grappig gewoon. ik zit het nu ook al een tijdje te volgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze dreigen iedereen aan te klagen die #carglasszuigt gebruikt..
Nope, geen reclame:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Zwansen het volgende:
En toch denk ik dat het alsnog goede reclame is. Wie denkt er nu nog aan Autotaalglas als zn ruit stuk is?
Kuch:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:17 schreef scarefreak het volgende:
*kuch* hoax http://www.blog-magazine.nl/?p=737
quote:
Waar zie je dat telefoontje staan dan? Op twitter.com kan je op iemand pagina wel een telefoontje zien, maar daar kan je instellen of je de tweets van die persoon ook op je mobiel wilt ontvangen (via sms), maar dat werkt niet in Nederland...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik twitter soms via htc mobieltje..ik zie bij andere twitters een telefoontje icon..Hoe kan ik dat het beste doen dat je bij mij ook ziet?
Waar? In je applicatie op je telefoon? Op de website die je op je telefoon bekijkt? Op twitter.com? Bij mensen die jij volgt en jou ook terugvolgen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Naast following staat dat telefoontje icoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |