tuurlyk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die dan tussen de billen van je chick leggen zeker?
wat doe jij lullig dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen die voor de tosti, en niet voor jou.
quote:
Ik doel meer op de rest van je nonsense.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ohja, jij hebt nog niet geneukt. Alleen naar kutjes gekeken.
quote:Om je een idee te geven : de gemiddelde diepte van een vagina bij een vrouw die nog geen kinderen baarde is in gewone toestand iets minder dan 8 cm. Wanneer ze opgewonden is kan tot toenemen tot iets meer dan 10 cm.
Al heb je dus nog zo een grote lul, alles boven het gemiddelde is verloren. Temeer omdat de meeste zenuwuiteinden in de eerste 8 cm liggen. En laat het net die uiteinden zijn die de sensaties registreren. De meeste vrouwen verkiezen dan ook een dikkere penis in plaats van een lang exemplaar aangezien de extra lengte haar niet bijzonder meer plezier bezorgt.
Niks getamed, ik heb jou onder het duimpje, ik weet te veel van je.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy doet gewoon altijd biggie. Je moet em gewoon al getamed hebben zoals een pet in WoW.
Ja, grappig. Het zijn altijd de mensen die het niet moeten doen, die wel biggie doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy doet gewoon altijd biggie. Je moet em gewoon al getamed hebben zoals een pet in WoW.
mensen die een pet moeten tamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat stukje is vat geschreven door maagden, want een grote lul is niet zozeer een halve meter lang, maar ook dik. Autist.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik doel meer op de rest van je nonsense.
[..]
Ja en ik weet je adres. Dus 1 verkeerde move en er komt een wreckin crew langs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks getamed, ik heb jou onder het duimpje, ik weet te veel van je.
Ik moet niet biggie doen? En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, grappig. Het zijn altijd de mensen die het niet moeten doen, die wel biggie doen.
Een zakje pinda's voor mijn deur noem ik geen WRECKIN CREW.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en ik weet je adres. Dus 1 verkeerde move en er komt een wreckin crew langs.
Ik moest echt heel hard lachen om ditquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die een pet moeten tamen.Een pet is voor op je hoofd, daar valt niks aan te tamen.
1 Camilla Belle voor je wreckin crewquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en ik weet je adres. Dus 1 verkeerde move en er komt een wreckin crew langs.
1 Sunchaser voor je opmerking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 Camilla Belle voor je wreckin crew
[ afbeelding ]
Ineens een baksteen door je kamerraam met het briefje UR DEAD.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een zakje pinda's voor mijn deur noem ik geen WRECKIN CREW.
Ah, nu weet ik wie dat meisje uit Chuck's UI is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apart. Ik heb juist gelezen dat de diepte meer rond de 15-20 ligt. Maar iig hangt ook wel van de positie af hoor, je hebt bijv. ook van die voorbehoedsmiddelen die je om de baarmoedermond moet doen (zelf). En dan moet je gewoon zorgen dat die ver naar voren komt te liggen zodat je daar goed bij kunt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik doel meer op de rest van je nonsense.
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
1 Sunchaser voor je opmerking.
[ afbeelding ]
die stylo van Brunoquote:
Die wrecking crew van jou bestaat alleen uit je broertje en de kotskat. die krijgen nog niet eens een baksteen van de grond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ineens een baksteen door je kamerraam met het briefje UR DEAD.
Ik ken de gevaarlykste boys uit Vinna boi. Die lui hebben gezeten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die wrecking crew van jou bestaat alleen uit je broertje en de kotskat. die krijgen nog niet eens een baksteen van de grond.
Vinna, daar wonen 3 mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ken de gevaarlykste boys uit Vinna boi. Die lui hebben gezeten.
dat nummer is niet chillquote:
1 naakte Chai voor je kutopermerking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
1 Sunchaser voor je opmerking.
[ afbeelding ]
Het feit dat Skylark zichzelf gaat quoten om zijn kutnummer meer aandacht te laten krijgen is ook niet chill.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 naakte Chai voor je kutopermerking.
[ afbeelding ]
Zeg dat als Bito voor je deur staat, een neger van 3bij3.quote:
hahaha violated imagequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het feit dat Skylark zichzelf gaat quoten om zijn kutnummer meer aandacht te laten krijgen is ook niet chill.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN LYRICS
GRATIS HIER TE DOWNLOADEN
1 kotskat voor je opmerking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ya messing with the wrong guy fellowquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het feit dat Skylark zichzelf gaat quoten om zijn kutnummer meer aandacht te laten krijgen is ook niet chill.
dat was de grap ook.quote:
I'm not your fellow, Pal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ya messing with the wrong guy fellow
jawel. Alsof ik naaktpics van Chai heb.quote:
HAHAHAHAHH PWND!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. het aanhangsel van de familie heeft volgens mij een zoon gekregen. omfg.![]()
nu gaat ze nooit meer de familie uit. met die twee kinderen die ze bijgedragen heeft. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. het aanhangsel van de familie heeft volgens mij een zoon gekregen. omfg.![]()
nu gaat ze nooit meer de familie uit. met die twee kinderen die ze bijgedragen heeft. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ja dat zeg je nu. Je zit gewoon Mozy te backen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jawel. Alsof ik naaktpics van Chai heb.Zo doet het nog vermoeden alsof ik hem had.
Barebacken of wel safe?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Je zit gewoon Mozy te backen.
Wie dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |